abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76818529

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
Ik ben een pure Turk.
pi_76818540
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik moest vandaag nablijven, m'n neef zag het en schreeuwde door de gang dat hij m'n ouders zou bellen...

Nah, ik heb "ruzie" met Turken en zij kwamen met een groep, ik roep alleen m'n neef. Dat is alsnog 2 (m'n neef en ik) tegen 4 ofzo.
Hoe kan je nou ruzie hebben met een groep?

De bemoeizuchtigheid Als mijn neef mijn moeder zou bellen zou ze echt zo raar staan te kijken
pi_76818541
ik snap de TT niet
pi_76818548
En katten zijn lachen
pi_76818563
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:21 schreef IHVK het volgende:
ik snap de TT niet
IK HAAL ME NEFEN ERBIJ WAT KIJK JE NOU MET JE KK KOP HE HE HE HE

Dat
pi_76818584
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hoe kan je nou ruzie hebben met een groep?

De bemoeizuchtigheid Als mijn neef mijn moeder zou bellen zou ze echt zo raar staan te kijken
Ze gooiden een sneeuwbal naar me.. en gingen vervolgens de hele tijd vragen of ik ze zou slaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_76818596
Oh nu snap ik het, bedankt Rookert.
pi_76818627
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ze gooiden een sneeuwbal naar me.. en gingen vervolgens de hele tijd vragen of ik ze zou slaan.
Dan kijk je toch en loop je door.. Weet niet wat voor types het waren
pi_76818640
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:23 schreef IHVK het volgende:
Oh nu snap ik het, bedankt Rookert.
Duidelijkheid voor alles
pi_76818641
En dat allemaal op het vwo? Je zou ze daar toch iets gecivilseerder verwachten.
pi_76818649
Ik zou een hond nemen.

honden .

Mijn honden .
Cool story, Hansel.
pi_76818671
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
De verloedering van het onderwijs is al ingetreden sinds bilmiyorem naar de middelbare gaat.
Cool story, Hansel.
pi_76818679
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:24 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dan kijk je toch en loop je door.. Weet niet wat voor types het waren
Ze spreken me nu steeds aan als ze me zien... maar ik ben bang met mn kippenkrahct, ik kan het niet zelf oplossen, ik vind het in dit geval wel logisch dat ik m'n neef er bij haal, ik haal er toch niet een hele groep bij..
Ik ben een pure Turk.
pi_76818680
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou een hond nemen.

honden .

Mijn honden .
Honden mogen niet in huis.

Anders had ik wel een hond genomen.
pi_76818687
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zou een hond nemen.

honden .

Mijn honden .
Hond iesh gharam ien haush!
pi_76818699
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef IHVK het volgende:

[..]

Honden mogen niet in huis.

Anders had ik wel een hond genomen.
Honden zijn haram.
Cool story, Hansel.
pi_76818703
quote:
Ja, vraag me af hoe gek het is op het vmbo, aangezien ze hier al aan de drank en wiet zitten in pauzes soms.
Ik ben een pure Turk.
pi_76818725
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Honden zijn haram.
Alleen in huis.
pi_76818744
quote:

[..]

Hond iesh gharam ien haush!
Maar o zo lief en aanhankelijk . Mits je ze een beetje fatsoenlijk opvoedt, natuurlijk.
Cool story, Hansel.
pi_76818782
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Alleen in huis.
Neem een knijntjuh...

pi_76818784
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Alleen in huis.
Ach, je kan hem ook zoals bijna alle Egyptenaren die ik tegen ben gekomen permanent in de tuin laten zitten .
Cool story, Hansel.
pi_76818793
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Maar o zo lief en aanhankelijk . Mits je ze een beetje fatsoenlijk opvoedt, natuurlijk.
Ja een vriendin van mij heeft een hond thuis zo lief.

En hij wordt helemaal zenuwachtig enzo als mensen weggaan. Hij wil niet alleen blijven.
En helemaal blij als er bezoek is.
pi_76818820
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Neem een knijntjuh...

[ afbeelding ]

Maar 's nachts:

Cool story, Hansel.
pi_76818827
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ze spreken me nu steeds aan als ze me zien... maar ik ben bang met mn kippenkrahct, ik kan het niet zelf oplossen, ik vind het in dit geval wel logisch dat ik m'n neef er bij haal, ik haal er toch niet een hele groep bij..
Wat zijn het voor een types dan? Meisjes

Je moet er gewoon boven staan, het is toch duidelijk dat ze het om je reactie doen, waarom wil je ze plezier geven
pi_76818828
Het is toch niet om te ontleden voor biologie hè? Mijn nichtje doet ook biologie en die ontleedt iedere week wel een kikker, pad of rat.
pi_76818837
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Neem een knijntjuh...

[ afbeelding ]

Kan je beter een knuffel kopen.
pi_76818847
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:28 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ach, je kan hem ook zoals bijna alle Egyptenaren die ik tegen ben gekomen permanent in de tuin laten zitten .
In Turkije zitten ze ook gewoon in de tuin. ZIe het probleem niet. Blijven dieren.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76818867
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat zijn het voor een types dan? Meisjes

Je moet er gewoon boven staan, het is toch duidelijk dat ze het om je reactie doen, waarom wil je ze plezier geven
Het zijn Turkse jongens.

Die sneeuwbal deed pijn, daarom.

En omdat mijn neef baas is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76818872
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Maar 's nachts:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
pi_76818873
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is toch niet om te ontleden voor biologie hè? Mijn nichtje doet ook biologie en die ontleedt ieder week wel een kikker, pad of rat.
We gaan volgende periode alles ontleden. Tot haaien aan toe heb ik gehoord.

Gelukkig hebben we ook een veganist in de opleding die gaat dan waarschijnlijk boerenkool ontleden.
pi_76818899
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, vraag me af hoe gek het is op het vmbo, aangezien ze hier al aan de drank en wiet zitten in pauzes soms.
Je was bij ons dan zo hard de lul

Vriend van me had een keer in de 4e een fles bessensap meegenomen naar school, zat er een mixdrank van 10 procent in
Was in de tijd dat je het nog cool vond om alcohol te drinken
pi_76818908
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Burakius het volgende:

[..]

In Turkije zitten ze ook gewoon in de tuin. ZIe het probleem niet. Blijven dieren.
Als je een agressief beest wil produceren moet je dat vooral doen. En hem vooral nooit uitlaten of leren wat goed en fout is. En altijd in de tuin laten schijten en het door je tuinman op laten ruimen.

Waarom nemen zulke mensen ook alweer een hond?
Cool story, Hansel.
pi_76818924
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:30 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Het zijn Turkse jongens.

Die sneeuwbal deed pijn, daarom.

En omdat mijn neef baas is.
Doe het dan lekker in je reservaat en val de Nederlandse maatschappij er niet mee lastig ja
pi_76818941
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

We gaan volgende periode alles ontleden. Tot haaien aan toe heb ik gehoord.

Gelukkig hebben we ook een veganist in de opleding die gaat dan waarschijnlijk boerenkool ontleden.
En stamppot van maken.
pi_76818963
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

En stamppot van maken.
pi_76818976
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je was bij ons dan zo hard de lul

Vriend van me had een keer in de 4e een fles bessensap meegenomen naar school, zat er een mixdrank van 10 procent in
Was in de tijd dat je het nog cool vond om alcohol te drinken
Toen jij in de vierde zat, zat ik in de tweede, kan me niet voorstellen dat de regels anders waren toen. Beetje stom om dit te zeggen, maar we / vriendin had 35% ofzo bij zich. Niets aan het handje hahaha.
Ik ben een pure Turk.
pi_76818978
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als je een agressief beest wil produceren moet je dat vooral doen. En hem vooral nooit uitlaten of leren wat goed en fout is. En altijd in de tuin laten schijten en het door je tuinman op laten ruimen.

Inderdaad, honden worden 9/10 keer agressief door de opvoeding. Moeder van een vriend van me traint honden en moest een keer een hond uit huis laten halen. Mensen dachten dat het best last had van iets en gaven hem pillen waardoor ie fucking opgefokt werd en ze vonden het vreemd dat ie agressief was. 2 uurtjes thuis bij mijn vriend en hij speelde al met andere honden
pi_76818987
quote:

[..]

Ik vind een hond als huisdier eigenlijk iets fouts. Zo een beest hoort niet binnen te zitten. Maar goed de laatste 40-50 jaar zijn ze superbe gedomesticeerd , iets wat nooit had moeten gebeuren.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76818992
quote:

[..]

Mijn moeder had vroeger ook een hond in Turkije. Niets mis mee hoor.
Ik ben een pure Turk.
pi_76819017
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Rookert het volgende:

[..]

Inderdaad, honden worden 9/10 keer agressief door de opvoeding. Moeder van een vriend van me traint honden en moest een keer een hond uit huis laten halen. Mensen dachten dat het best last had van iets en gaven hem pillen waardoor ie fucking opgefokt werd en ze vonden het vreemd dat ie agressief was. 2 uurtjes thuis bij mijn vriend en hij speelde al met andere honden
Tsja, daar in Egypte was het zelfs zo erg dat ze iemand in hadden gehuurd om mensen weg te sturen als die honden weer naar voorbijgangers gingen blaffen . Elke keer als ik er langs liep gingen die beesten te keer en die kerel maar naar mij toe lopen . Dan ben je toch niet helemaal goed bij je hoofd?
Cool story, Hansel.
pi_76819031
Wie plaats de pics van een Kangal. Dé herdershonden van Turkije.
pi_76819048
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:33 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik vind een hond als huisdier eigenlijk iets fouts. Zo een beest hoort niet binnen te zitten. Maar goed de laatste 40-50 jaar zijn ze superbe gedomesticeerd , iets wat nooit had moeten gebeuren.
Ja, ik weet wel hoe jij erover denkt. Haram en zo. Boet mij eerlijk gezegd niet, als je die beesten niet normaal behandelt moet je er gewoon geen nemen.
Cool story, Hansel.
pi_76819054
quote:

[..]

Tja, ze worden al eeuwen voor de jacht gebruikt, op een gegeven moment krijg je dan een band en mag ie het huis in. Als ie niks doet is het prima. In Afrika heb je nog wilde honden of in favela's, valse kutbeesten
pi_76819079
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ja, ik weet wel hoe jij erover denkt. Haram en zo. Boet mij eerlijk gezegd niet, als je die beesten niet normaal behandelt moet je er gewoon geen nemen.
De Islam schrijft dan ook voor dat je goed moet omgaan met dieren etc. Er zijn vele hadith er over te vinden. Ik vind gewoon dat zulke dieren niet in huis horen te zitten, maar gewoon buiten. Dus idd , als je ze niet goed behandeld moet je ze niet nemen.
pi_76819092
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Tsja, daar in Egypte was het zelfs zo erg dat ze iemand in hadden gehuurd om mensen weg te sturen als die honden weer naar voorbijgangers gingen blaffen . Elke keer als ik er langs liep gingen die beesten te keer en die kerel maar naar mij toe lopen . Dan ben je toch niet helemaal goed bij je hoofd?
De waterleiding lekt, laten we nog meer emmers komen om het water op te vangen!
pi_76819114
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:35 schreef Rookert het volgende:

[..]

Tja, ze worden al eeuwen voor de jacht gebruikt, op een gegeven moment krijg je dan een band en mag ie het huis in. Als ie niks doet is het prima. In Afrika heb je nog wilde honden of in favela's, valse kutbeesten
Ik zou me eigen Husky wel willen.
pi_76819136
Er is wel degelijk iets mis met honden in Turkije. Meestal zijn het agressieve rotbeetsen. Laten we eerlijk zijn.
pi_76819172
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
Er is wel degelijk iets mis met honden in Turkije. Meestal zijn het agressieve rotbeetsen. Laten we eerlijk zijn.
Dat bedoel ik, heeft dat toevallig iets te maken met wat burakius hierboven beschreef?

In Oman zag je ook vaak van die families die dan de grootste rashond mogelijk hadden gekocht en hem als waakhond gebruikten. Vaak waren ze er dan zelf zo verschrikkelijk bang voor dat zer amper hun eigen huis nog in durfden .
Cool story, Hansel.
pi_76819173
quote:

[..]

Gedomesticeerd wil niet meteen zeggen dat ze in je woonkamer moeten, maar dat ze niet meer wild zijn (zoals wolven dat bijvoorbeeld nog steeds zijn). Waarom had het nooit moeten gebeuren? Weet je hoe veel vroegere mensen aan de hond hebben gehad (met de jacht enzo)? Nog steeds is de hond een trouw beest.
pi_76819193
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:37 schreef IHVK het volgende:
Altijd een stukje brood bij je hebben in de buurt van die beesten als afleidingsmanouvre.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')