Dus de PvdA lijkt in te stemmen met Pechtolds motie?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:10 schreef rubbereend het volgende:
Hamer zegt toch vrij hard dat het rapport leidend is............ dus dat is opzich vrij hard t.o.v. Balkenende
Je bent niet de enige als ik dit debat zo volgquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja okee, sorry, lange dag gehad
Ze zullen wel bijna moeten op dat punt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef freako het volgende:
[..]
Dus de PvdA lijkt in te stemmen met Pechtolds motie?
Dat zouden ze moeten doen als ze verstandig zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef freako het volgende:
[..]
Dus de PvdA lijkt in te stemmen met Pechtolds motie?
Nee kloptquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef ARR-I het volgende:
[..]
Je bent niet de enige als ik dit debat zo volg
Of ze was de eerste die een microfoon onder haar neus geduwd kreeg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hamer: Ik was het eerste boos!
Ze kunnen niet anders toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zouden ze moeten doen als ze verstandig zijn
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sjiek is wel het woord van de dag.
Ja, ze gaan weg met de publieksprijs, maar het kabinet gaat er niet door vallen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
De oppositie is wederom heer en meester in de zoveelste kabinetscrisis.
Strakke krevat....... sjiek is miech datquote:
En het eerste gebukt. (Helaas heb ik een nogal sterk visueel vermogen)quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hamer: Ik was het eerste boos!
quote:
Heb hem rond de kerst nog live gezienquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Strakke krevat....... sjiek is miech dat
Vallen is in mijn ogen geen optie. Dan krijg je de volgende crisis: De Formatie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, ze gaan weg met de publieksprijs, maar het kabinet gaat er niet door vallen.
Kan beter gedraaid worden in het gemeentehuis van Maastricht.quote:
Nee ze zijn eigenlijk door Balkenende zelf al voor het blok gezet.quote:
Dat snap ik al jaren niet en ik snap ook niet dat het CDA nog altijd zo groot is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:12 schreef Torrio het volgende:
Ik snap niet dat de CDA er niet zo van langs krijgt als de PvdA hier..![]()
PvdA is slecht bezig, maar de CDA slaat in elk debat de plank mis.
Hetzelfde geldt voor CU kiezers bij Arie Slob, en CDA kiezers bij Pieter van Geel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Seam het volgende:
Als alle PvdA kiezers nu eens dit zagen en begrepen, dan zouden ze toch nooit meer op zo'n faler stemmen?
En bedanktquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef JoaC het volgende:
[..]
En het eerste gebukt. (Helaas heb ik een nogal sterk visueel vermogen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |