Ik heb soms ook wel met hem te doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
Oh ja, ik vind dat Johan soms zo ongelukkig kijkt. Ook in die clip met Peter. Of het is blinde paniek, dat kan ook maar soms heb ik het met hem te doen ofzo en dat komt door zijn blik.
Loco gaat toch binnenkort 3 dagen in bed liggen. Niet uit protest hoor maar uit vrede, jeweets.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef Jian het volgende:
De muziek gisteren aan het eind van de avond van "Bob" Loco was best te pruimenen die Waterkoker deed het ook heul niet slecht. Kan Peter dit wel aan, Engelstalige muziek van een beetje niveau ...
3 dagen in bed liggen, laptoppie erbij, hapje, drankje, afstandsbediening van de TV op het nachtkasje, kan ik ook welquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Loco gaat toch binnenkort 3 dagen in bed liggen. Niet uit protest hoor maar uit vrede, jeweets.![]()
Hij zit nog helemaal in die dimensie van toen. Knap hoor.
Ja tuurlijk, niet omdat je een lui zwijn bent. Voor de vrede kun je nog weleens diep gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
3 dagen in bed liggen, laptoppie erbij, hapje, drankje, afstandsbediening van de TV op het nachtkasje, kan ik ook wel...... voor de vrede natuurlijk
Dat heb ik precies zo! Vind hem helemaal niet vrolijk overkomen, meer alsof hij een zware last te dragen heeft. En ja dan heb ik alweer medelijdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
Oh ja, ik vind dat Johan soms zo ongelukkig kijkt. Ook in die clip met Peter. Of het is blinde paniek, dat kan ook maar soms heb ik het met hem te doen ofzo en dat komt door zijn blik.
Hij gaat op water en broodquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
3 dagen in bed liggen, laptoppie erbij, hapje, drankje, afstandsbediening van de TV op het nachtkasje, kan ik ook wel...... voor de vrede natuurlijk
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...whoehoeeeeeeeeeee nachtje kamperen bij Ghost'squote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Absoluut! Gillend de poort weer uit maar kan dat?
Deal!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...whoehoeeeeeeeeeee nachtje kamperen bij Ghost's![]()
Precies en ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Die geest Pietje, die geest gaan ze molesteren, niet jou, .............toch ?
ja maar ik wil niet meer trouwenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Deal!![]()
En dan gaan we vragen of jij met Pietje gaat trouwen. Als die geest nee zegt ga jij hem vasthouden en dan sla ik hem op z'n muil.
Hij keek ook heel beteuterd toen Jaap hem daar gisteren vermanend over aansprak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Noek het volgende:
Oei Johan heeft het over Saddam en zijn opmerking.
Dat zit hem wel dwars.
Wat een dikdoener weer. Hij maakt waarschijnlijk een lijstje met namen (moeilijk!). En dan steekt hij weer een sigaret op.quote:
Besef waarvan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is die blik van Johan trouwens blinde paniek. Of besef, dat kan ook.
Van de realiteit. Heel even en dan *poef* weer weg.quote:
Jouw aura wel, dat voel ik!quote:
Dat er zo heftig op werd gereageerd maar ik kreeg het maar half mee eigenlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij keek ook heel beteuterd toen Jaap hem daar gisteren vermanend over aansprak.
Op welke manier zit 't 'm dwars?
Tja, het valt ook allemaal niet mee voor de Vlem. Eerst die waterellende en nu allemaal mensen die je drankvoorraad op zitten te zuipen. Hij vertelde gisteravond wel dat het allemaal veel duurder was dan hij had gedacht en aangezien zijn gasten alleen maar komen halen en niet brengen............?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van de realiteit. Heel even en dan *poef* weer weg.
Zoiets hoorde ik ook, hij begon ook nog over het Burka gesprek, "hij mag toch gewoon een mening hebben?".quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Jouw aura wel, dat voel ik!![]()
[..]
Dat er zo heftig op werd gereageerd maar ik kreeg het maar half mee eigenlijk.
Muntjes kopen etcquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Dus hij ziet het liefst dat je als gast -net als wanneer je vrijwilliger bent- nog betaalt ook voor je aanwezigheid daar?
Dat mag ie ook. Maar als ie die over de stream smijt, in het kader van zijn zendtijd voor politieke partijen, moet ie niet verbaasd staan dat daar reacties op komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zoiets hoorde ik ook, hij begon ook nog over het Burka gesprek, "hij mag toch gewoon een mening hebben?".
Gasten die je uitnodigt om in een show te komen? Dat kun je niet maken. Bezoekers van het mediacafé is een ander verhaal.quote:
Waar hij notabene om de mening van de streamer vraagt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag ie ook. Maar als ie die over de stream smijt, in het kader van zijn zendtijd voor politieke partijen, moet ie niet verbaasd staan dat daar reacties op komen.
Het ging mij niet om die Hoes grap an sich, maar over de manier waarop hij Heintje, die van toeten noch blazen, maar wél van trommelen weet inzette om zijn show te maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:24 schreef Noek het volgende:
Hij was toch ook niet verbaasd dat er reacties op kwamen, wel van de heftigheid denk ik.
Johnny Hoes, behalve dat het gewoon een slechte grap was, was die nu ook weer niet zo schokkend.
Men is dan ook gelijk over de jank want dat kan je niet maken blablabla..korfbal!
Hij heet Huub, geen Heintje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ging mij niet om die Hoes grap an sich, maar over de manier waarop hij Heintje, die van toeten noch blazen, maar wél van trommelen weet inzette om zijn show te maken.
Nou ja, we denken daar anders over. Dat mag.
Zit nu in een interview .quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef Gert het volgende:
Arme arme Johan!![]()
![]()
Is 't nog gezellig in het Mediacafé?
Ja maar hij wordt Heintje genoemd, en als je het over Huub gaat hebben dan geeft dat weer het verkeerde idee.quote:
Alles mag, als het maar leuk is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ging mij niet om die Hoes grap an sich, maar over de manier waarop hij Heintje, die van toeten noch blazen, maar wél van trommelen weet inzette om zijn show te maken.
Nou ja, we denken daar anders over. Dat mag.
Of niet dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef Gert het volgende:
Gaat het nou wéér over die dorpsgek? Dus nu hebben we medelijden met de zorgelijk kijkende Johan én met die trommelmongool? Empathisch dagje.
Door het schilderij heen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Interview met rechtenstudenten. Geen schilderij proberen te pikken van Johan, want hij gooit direct met een steen.
Jij bent verslaafd. Zoek hulp!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Interview met rechtenstudenten. Geen schilderij proberen te pikken van Johan, want hij gooit direct met een steen.
Naar je kop en dan is hij het haasje.quote:
Bel het Jellinek ajb!quote:
Is er dat nu op? Caps graag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het nogal raar zo iemand als eerste gast neer te zetten. Na een minuutje of wat heb ik weggekeken omdat ik het zo beschamend vond, ik kon er niet om lachen en ik kon er niet naar luisteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:50 schreef Jian het volgende:
Mera (dacht ik) vertelde gisteren nog dat Heintje even daarvoor bij de briefing met onder andere Bram was geweest, dus zo onvoorbereid was ie niet. Dat die man dat al weer vergeten was toen hij de Bunker inliep daar kan Johan weing aan doen toch. En nogmaals hij reageerde positief toen Johan hem vertelde dat die gekke dingen aan de muur allemaal camera's waren en dat hij op TV was.
Dan heb ik meer medelijden met die kneuzen in de voorronden van Popstars, die na hun optreden de rest van het jaar de "laughing stock" van hun wijde omgeving zijn.
Drie dagen in bed met Harry Loco of een date met de Danny de Vito imitator zou je van je verslaving afhelpen.quote:
De dood ook. En die is aantrekkelijker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Drie dagen in bed met Harry Loco of een date met de Danny de Vito imitator zou je van je verslaving afhelpen.
Ja interview online met Johan, maar die moet even een zender ophalen bij een gast die het gisterenquote:
In Eindhoven is doodgaan een feestjequote:Op donderdag 14 januari 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
De dood ook. En die is aantrekkelijker.
Palma heeft een onderpand meegenomen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja interview online met Johan, maar die moet even een zender ophalen bij een gast die het gisteren
vergeten af te doen, dus Peter laat zich nu interviewen.
Ja, maar dat weet Johan nog niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Palma heeft een onderpand meegenomen?
Ik vond het beschamend, maar mijn principes zijn anders dan die van velen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het nogal raar zo iemand als eerste gast neer te zetten. Na een minuutje of wat heb ik weggekeken omdat ik het zo beschamend vond, ik kon er niet om lachen en ik kon er niet naar luisteren.
Toen keek ik denk ik al niet meer. Het gaat me niet om dat mannetje, daar zul je best wel om kunnen lachen. Ik vond het gewoon niet leuk dat het tentoongesteld werd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vond het beschamend, maar mijn principes zijn anders dan die van velen.
Ik heb dubbel gelegen. Vooral die look toen ie realiseerde dat er allemaal camera's hingen. Priceless! Ik kwam niet meer bij.
Sterker nog: het zijn allemaal "vrienden" van hem..quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N. kent alle ex deelnemers van De goude Kooi,
Ik ook niet Disana.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:03 schreef Disana het volgende:
Toen keek ik denk ik al niet meer. Het gaat me niet om dat mannetje, daar zul je best wel om kunnen lachen. Ik vond het gewoon niet leuk dat het tentoongesteld werd.
Johan mocht nu de gasten verzorgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:06 schreef Disana het volgende:
Kennelijk denkt Johan daar anders over. Alles voor de leut ofzo.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Hij had in ieder geval wél gelijk dat we nog lang over de gasten zouden napraten.
Blijft dat ook niet zo? Of mag Jaap dat later zelf bepalen. Ik heb bij beiden mijn vraagtekens en het ontbreekt volgens mij ook gewoon aan connecties.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan mocht nu de gasten verzorgen.
Zou hij zich geen Heintje noemen omdat hij niet met Huub geassocieerd wil worden?quote:
quote:
En waar moet Jaap nu weer gasten vandaan halen voor zijn show van volgende week? Hij kan toch niet elke keer met bizarre mensen aankomen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijft dat ook niet zo? Of mag Jaap dat later zelf bepalen. Ik heb bij beiden mijn vraagtekens en het ontbreekt volgens mij ook gewoon aan connecties.
Ja, dat is waar, want de opkomst van de rollatorclub met gekke hoedjes was dus ook gepland, het lijkt me stug dat die twee dames net in de buurt van SV aan het klunen waren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond de show van Jaap heel goed. Ik heb namelijk na het zien daarvan helemaal geen behoefte meer om naar SV te kijken. Dat heeft Jaap toch maar voor elkaar weten te krijgen.
Wat ik er wel grappig aan vond is, dat nadat Jaap eerst van de daken schreeuwt dat hij het heel anders wil gaan doen dan gebruikelijk; nl zonder enige voorbereiding want daarvan zou een show kapot-geregisseerd raken, hij deze opvatting al direct na één show laat varen.
Daar ben ik ook niet bang voor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat Johan nogal wel een blik van dat volk achter de hand heeft.
Maar zal Jaap zich dat weer laten welgevallen? Die snapt toch ook wel dat je daarmee geen 'diepgang' kunt creëren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben d'r ook bang voor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sowieso, elke C of D-artiest wil wel z'n singletje promotenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
En anders maak je er nieuwe artiesten bij. Zo gepiept. Effe bij een snackbar naar binnen, iemand achter de gokkast vandaan trekken en, wat zullen we eens doen? Een leren jas en zonnebril: Dré! O nee die hebben we al gehad. Ehm.. wit gliiterjasje en zonnebril: Elvis!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft iedereen Jaap toch zo hoog zitten? Waarom zou hij uberhaupt in staat zijn diepgang in te bouwen en interessante tv maken? Hij is bekend geworden om z'n gewicht en z'n terror, niet z'n diepgang.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Maar zal Jaap zich dat weer laten welgevallen? Die snapt toch ook wel dat je daarmee geen 'diepgang' kunt creëren?
Alhoewel ik me wel afvraag uit welk vaatje ze dan moeten tappen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft iedereen Jaap toch zo hoog zitten? Waarom zou hij uberhaupt in staat zijn diepgang in te bouwen en interessante tv maken? Hij is bekend geworden om z'n gewicht en z'n terror, niet z'n diepgang.
En niet te vergeten die dwerg. Maar die had je niet vergeten, want jij houdt van dwergen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Oh God, die DJ Marco of zo, die had ik al verdrongen.
Ja, als Johan iets zegt geloof je 't toch ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:26 schreef Copycat het volgende:
Hoog zitten? Hoe kom je daar nu bij? Dat is wat Jaap verkondigde te willen met die show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |