Waar werk je dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Edwinuss het volgende:
Als ik een kwartier te laat op mijn werk kom krijg ik billenkoek
Ach, als je er een paar keer mee wegkomt, waarom dan niet nog 'n keer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef venomsnake het volgende:
Als ik Balke was had ik opgestapt.
Dit kan je toch niet goed gaan lullen.
Inderdaad, maar ja, gaat niet gebeuren. Iedereen blijft zitten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef venomsnake het volgende:
Als ik Balke was had ik opgestapt.
Dit kan je toch niet goed gaan lullen.
Zeker, het begint nu pas echt.quote:
Hij laat de brief tot dusver buiten beschouwing en vraagt terecht naar gisteren. Ik vrees dat JPB zich straks verhult achter de brief en nergens op ingaat.quote:
bij mij ook --> F5quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
stopt ie er ineens mee, net nu pechtold zo lekker bezig was.
Het meeste gaat weggewuifd worden vanavond.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nu is er tenminste iets van een debat
Dat denk ik ook. Balkenende kan die draai echt niet maken. Dan ontploft z'n hoofd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Wedden dat na het debat balkenende of de Vries weer teruggekrabbeld. Zoals ze de conclusies van Davids verdraaien zullen ze een knieval ook straks weer verdraaien. PvdA lijkt nu tevreden. CDA gaat door het stof maar trekt alles straks weer half 1.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij pakt het tot dusver goed aan in zijn betoog.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
DIALECT?! FRIES IS EEN TAAL JA!!!
quote:
Andere Davids!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
HET KABINET GAAT VALLUUUUH!!
Wat ze hebben gedaan, is een scheiding maken tussen:quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Balkenende kan die draai echt niet maken. Dan ontploft z'n hoofd.
Klonk goed inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij pakt het tot dusver goed aan in zijn betoog.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamer kijkt nog zuurder dan normaal
Nou, daar was de commissie Davids het ook niet zo mee eens geloof ik...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Horloge het volgende:
[..]
Wat ze hebben gedaan, is een scheiding maken tussen:
1. hadden we de oorlog moeten steunen met de kennis van nu?
2. hadden we de oorlog moeten steunen met de kennis van toen?
Antwoord op 1 is nee, antwoord van Balkenende op 2 zal waarschijnlijk 'ja' blijven.
En zelfs op vraag 2 geeft Davids hem niet gelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Horloge het volgende:
[..]
Wat ze hebben gedaan, is een scheiding maken tussen:
1. hadden we de oorlog moeten steunen met de kennis van nu?
2. hadden we de oorlog moeten steunen met de kennis van toen?
Antwoord op 1 is nee, antwoord van Balkenende op 2 zal waarschijnlijk 'ja' blijven.
ow tv is nu ook livequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef rubbereend het volgende:
Ik zit te luisteren via de radiozit op een brakke laptop waar politiek24 niet te doen is
[..]
Op alle inhoudelijke zaken wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef Krambo het volgende:
Ik voorspel een keer of 10 de zin ''voor de beantwoording van deze vraag verwijs ik u naar de kabinetsreactie die u in februari kunt verwachten..''
Dat begrijp ik met zo'n neusquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamer kijkt nog zuurder dan normaal
Ware woorden. Het is en blijft een politiek spel, dat het om een oorlog en om mensen gaat is van ondergeschikt belang. Maar dat is altijd zo.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef Arcee het volgende:
Voor Nova wel ideaal tijdstip van het debat.
Nova duurt maar een half uurtje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef Arcee het volgende:
OMG WAAR ZIJN MN TISSUES!!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Live op Nederland 2 de pijpchick van Vosss
Dit debat zou sowieso voorrang dienen krijgen boven de avondprogrammering van NED2.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef Arcee het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En zelfs op vraag 2 geeft Davids hem niet gelijk
Inderdaad. Dus het blijft een dikke vette middelvinger van Balkenende naar de commissie-Davids.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, daar was de commissie Davids het ook niet zo mee eens geloof ik...
Dat dacht iedereen vorige keer ook, maar toen heeft ze het kabinet mooi laten vallen in de Ayaan-crisis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:29 schreef Krambo het volgende:
Leuke vragen Femke, maar daar ga je vanavond echt geen antwoord op krijgen
Gaat alleen gebeuren met een smoking gunquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen vorige keer ook, maar toen heeft ze het kabinet mooi laten vallen in de Ayaan-crisis.
Ja, linkser zijn ze er niet.quote:
eigenlijk zouden ze een lekker potje bier open moeten trekken daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |