Als ik hem tot de rand toe vul dan zal ie wel zwaar zijn, maar alleen het hoognodige gaat erin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:11 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn 1e gedachte is gaafffff, 2e is ziet er zwaar uit, 3e is zeker duur die koffer.
Waar bestel je hem? Ik zie hier geen linkjes gepost worden waar je voor goede deals mooi spul kan kopen. Ik zie overigens nu wel voor het eerst reklames op tv van toolstation die op .nl eindigt geloof ik.
Ik vind het juist wel de goede aanpak. Zelf ook min of meer zo gedaan. Eerst gewoon allemaal super budget aldi/huismerk/c-merk (behalve van apparaten waarvan ik sowieso iets goeds wilde, zoals accutol e.d) spullen gekocht. En dan degene die je het meest gebruikt vervangen door mooi spul.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef bleiblei het volgende:
Heb vandaag een Bahco mes en een Wera schroevendraaierset + 2 losse kruis VDE schroevendraaiers binnen gekregen.
Ik begin me steeds meer af te vragen waarom ik ooit voor het gereedschap wat ik veel gebruik, kwartjes spul gekocht heb. Dit werkt veel fijner.
Ik een 10 meter veer, zo'n cheapass nylon ding. Mijn Deka veer is door TNT vertraagd geleverd en krijg ik morgen pas. Noodgevalletje dus. Wat een prul, maar het trekken is er mee gelukt.quote:
Die emmers, zijn dat van die zwarte ?? of toch gewoon rood ?quote:Op zondag 14 maart 2010 08:49 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik heb 2 emmers gekocht van de week, 1 is er al naar de klote...
had trouwens ook een momentsleutel gekocht voor de auto, om bouten een keer aan te trekken bij wisselen van winter- naar zomerbanden.... voor 30 euro kan je je geen breuk lijden...
Zolang je maar een veiligheidsbril en oorkappen gebruiktquote:Op zondag 21 maart 2010 14:51 schreef Jumparound het volgende:
ohja, een gamma haakse slijper
[ afbeelding ]
slijpen is mooi!
(moest een badkuip in stukken slijpen)
check, ik hoorde zelfs mn vriendin nietquote:Op zondag 21 maart 2010 17:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zolang je maar een veiligheidsbril en oorkappen gebruikt
*Noteert oorkleppen.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
check, ik hoorde zelfs mn vriendin niet
Mooie setjes. Is dat wat, dat Rolson spul?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk maar een complete set inbus en torx sleutels i.p.v. die 10 tal losse inbus sleutels aangeschaft.
Had ik achteraf veel eerder moeten doen![]()
update, eergister de sleutel uit elkaar gehaald bij gebrek aan imbusdoppen. Flinke schroevendraaier door #8 steken, meter pijp erop, en losquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gekregen van een kennis, altijd handig zeker aangezien de imbusdoppen nog ontbreken in mijn doppenset en de Tsleutels gesneuveld zijn:
[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat gereedschap niet alle dagen op mijn werk gebruik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:32 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Mooie setjes. Is dat wat, dat Rolson spul?
Kom het maar weinig tegen eerlijk gezegd.
Zelf vandaag een inbus set gehaald. De oude was incompleet door uitlenen (en niet terug krijgen) en verlies van de kleinste sleutels. Was ook een onhandig opbergmechanisme waardoor je ze snel kwijtraakt.
[ afbeelding ]
En het belangrijkste stuk gereedschap...![]()
[ afbeelding ]
dat is pas gereedschapquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:06 schreef Drexciyan het volgende:
Deze "toolnerd" heeft weer wat nieuws...
Stanley Fatmax XL Fubar III, sloophamer/koevoet/.....
(voor alles wat moet voldoen aan "Fucked Up Beyond All Recognition"
[ afbeelding ]
Een bats met glasvezelsteel. Zou 3x sterker zijn dan een houten steel. En die willen hier nog wel eens breken...
[ afbeelding ]
wat is je budget en wat wil je der mee gaan doen?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:27 schreef SemPai het volgende:
Ben op zoek naar een goede cirkelzaag.
Iemand ervaring met de Bosch GKS55 ?
[ afbeelding ]
Of iemand nog aanraders ?
misschien een Hitachi C6UY (175excl.) of C7UY (185excl); beide met geleiderail 140cmquote:Op maandag 29 maart 2010 09:27 schreef SemPai het volgende:
...
Is dit niet iets?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:46 schreef JohnB52 het volgende:
Ik was op zoek naar een accuschroefmachine voor mijn vriendin, die is 1,53 en 41 kg, dus niet al te veel kracht....
Zijn er nog goede prijs/kwaliteitverhoudingen?
ik heb nog een hele zware king kolomboormachine,quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:40 schreef bleiblei het volgende:
oh! das niet duur! ik was een stuk meer kwijt voor een ferm. wat voor een werkbank heb je waar die op komt? ik bennog op zoek naar inspiratie. ik heb hier vandaag een knipex nijptang en wat veiligheids spul binnen gekregen (bril en oorkappen). dat laatste leek me wel handig met al die powertools die erbij komen
.
Kan dat niet ook met een elektrische tandenborstelquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:46 schreef JohnB52 het volgende:
Ik was op zoek naar een accuschroefmachine voor mijn vriendin, die is 1,53 en 41 kg, dus niet al te veel kracht....
Zijn er nog goede prijs/kwaliteitverhoudingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bespaart jou een paar lamme vingers![]()
dat bedoel ik. zet je materiaal goed vast want als het begint te slinger dan is een stukje staal al snel een soort gehaktmolenquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:09 schreef bleiblei het volgende:
een machineklem? wat is dat? ik heb zelf zo een minibankschroef die op dat standaardje geschroeft kan worden.
Luxe zweetlepel, ik werk er liever niet meequote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:06 schreef Drexciyan het volgende:
Deze "toolnerd" heeft weer wat nieuws...
Stanley Fatmax XL Fubar III, sloophamer/koevoet/.....
(voor alles wat moet voldoen aan "Fucked Up Beyond All Recognition"
[ afbeelding ]
Een bats met glasvezelsteel. Zou 3x sterker zijn dan een houten steel. En die willen hier nog wel eens breken...
[ afbeelding ]
Kijk ook eens bij Metabo. Hele fijne Li-ion machines voor een goede prijs. Persoonlijk vind ik ze fijner werken dan vergelijkbare Makita's.quote:Op maandag 12 april 2010 19:54 schreef JohnB52 het volgende:
Ik zit er over te denken om mijn no-name accu boormachine om te ruilen voor een:
Makita 6271 DWPETC.
Nu in de "aanbieding" bij Praxis voor 169, netjes in koffer , 2e accu en 101-delige accessoireset.
Is dat n goede koop of ergens anders voordeliger te krijgen?
Edit. laat maar. had je 2e bericht niet gelezen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:15 schreef aegor102 het volgende:
5000 schroeven van wurth in 10 verschillende maten.
Ideaal ik hoef niet meer voor te boren of te soeverijnengewoon gaan met die handel, geen gepleten hout meer.
Heb 125 incl. betaald
quote:Op maandag 12 april 2010 19:54 schreef JohnB52 het volgende:
Ik zit er over te denken om mijn no-name accu boormachine om te ruilen voor een:
Makita 6271 DWPETC.
Nu in de "aanbieding" bij Praxis voor 169, netjes in koffer , 2e accu en 101-delige accessoireset.
Is dat n goede koop of ergens anders voordeliger te krijgen?
Komt bij Axminster.co.uk vandaan. Kost daar 44 pond geloof ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:43 schreef JohnB52 het volgende:
Waar heb je die mooie Bosch vandaan als ik vragen mag?
die facom schroevendraaiers heb ik ook en dat is echt ideaal spul al 2 jaar en nog geen spoortje van slijtagequote:Op woensdag 12 mei 2010 18:04 schreef JohnB52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weg met de IKEA-sleuteltjes en de schroevendraaiers uit de 5-eurobak!
Dit gaat echt zoveel lekkerder!
Die schroevendraaiers lijken mij dan weer niksquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:04 schreef JohnB52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weg met de IKEA-sleuteltjes en de schroevendraaiers uit de 5-eurobak!
Dit gaat echt zoveel lekkerder!
het materiaal is een soort rubber, je krijgt er geen blaren van maar je hebt altijd grip.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die schroevendraaiers lijken mij dan weer niksMijn 7 euro Lidlset heeft tenminste dusdanige groeven / vormgeving dat ik ook nog grip heb als de hij onder de olie zit. En dat gebeurd wel eens wanneer je sleutelt aan motorblokken
ook compleet bedekt met olie, naaimachineolie, teflon spray. super gripquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ook compleet bedekt met olie? Denk het niet namelijk... Droog lijken ze me wel erg fijn![]()
ik heb bij een hovenier gewerkt waar ze een bitslagschroevendraaier hadden van hitachi,quote:Op maandag 24 mei 2010 13:10 schreef Drexciyan het volgende:
Zijn er hier lieden die ervaring hebben met accu slagschroevendraaiers en slagmoersleutels?
Ik ben aan het kijken voor zo'n apparaat. Echter loop ik tegen een vraag aan die Google voor mij niet kan beantwoorden.
Ik wil dus ofwel een slagschroevendraaier die ik ook als slagmoersleutel kan gebruiken of andersom (dus een slagmoersleutel die ook als slagschroevendraaier gebruikt kan worden.
Dit vanwege de prijs. Die dingen zijn niet goedkoop en ik denk dat je 1 zo'n machine voor beide toepassingen wel kan gebruiken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zie namelijk verloopjes van 1/4 (bithouder) naar 1/2 zodat je doppen op een slagschroevendraaier kan gebruiken. Andersom kan ik niet zo gauw wat vinden.
Het is hem geworden. Gisteren bij de bouw van een schuurtje ingewijdt, perfect apparaat. Echt een wereld van verschil met mijn vorige (Type 20e Eigen merk Gamma)quote:Op maandag 29 maart 2010 09:27 schreef SemPai het volgende:
Iemand ervaring met de Bosch GKS55 ?
[ afbeelding ]
Ik zit te kijken naar de modellen van DeWALT.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:28 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb een slagschroevendraaier gekregen bij mijn accuboor maar heb nog niet geprobeerd er moeren mee aan te draaien. Ik vermoed dat je het verloop bitje bij één moer san gort gedraaid hebt
Aah, dank. Dat werkt dus wel.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:35 schreef densmee het volgende:
ik heb bij een hovenier gewerkt waar ze een bitslagschroevendraaier hadden van hitachi,
en daar deed ik de wielen van de aanhangers mee wisselen zonder problemen.
maar ook vlonders van hardhout mee schroeven.
als mijn hitachi schroefmachine versleten is dan koop ik er ook een maar dan wel van panasonic
Mooi spul Vonkenboer,quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Gisteren eindelijk mijn gereedschap binnen gekregen via de groothandel![]()
1 x een automatische, volledig instelbare striptang voor draden van 0,08 mm² tot 10 mm²
[ afbeelding ]
1 x een automatische, volledig instelbare striptang voor draden van 6 mm² tot 16 nn²
[ afbeelding ]
1 x een cimco perstang met drie verwisselbare bekken voor AWP'tjes, adereindhulzen van 0,5 mm² tot 10 mm² en adereindhulzen van 16 mm² tot 35 mm²,
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:05 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar de modellen van DeWALT.
[..]
Je zou hem eens aan kunnen prijzen in V&Aquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef bleiblei het volgende:
Hier iemand interesse in een Makita 2704x?
Is dus de 2704 incl. onderstel.
Weinig en netjes gebruikt.
Ik heb een mooie aanbieding voor een Festool. Aankoop ging begin dit jaar niet door maar de huidige eigenaar belde me vandaag dat hij alsnog de baan in verweggistan gekregen heeftquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:05 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je zou hem eens aan kunnen prijzen in V&A
Mooie handige zaagtafel is het wel; is hij vervangen door een ander exemplaar ?
gefeliciteerd met je zaagtafel aquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb een mooie aanbieding voor een Festool. Aankoop ging begin dit jaar niet door maar de huidige eigenaar belde me vandaag dat hij alsnog de baan in verweggistan gekregen heeft.
2 zaagtafels vind ik alleen wat teveel van het goede, dus dan moet de makita weg.
Maar goeie tip. Ik ga morgen foto's maken en een V&A topic maken.
Thanx! Ik hou een slag om de arm hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:25 schreef densmee het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je zaagtafel alsnog
wat moet de machine kosten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef bleiblei het volgende:
Handgereedschap wil ik nog wel eens uit Duitsland of Engeland halen, via eBay, maar elektrisch gereedschap koop ik liever gewoon in NL. Dit i.v.m. service en garantie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:44 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kijk eens op de engelse ebay, en dan in de shops, daar is het soms ( incl verzkosten) verrassend goedkoper dan hier!
Toch geen slagschroevendraaier met verloopje naar 1/4?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:15 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Handgereedschap wil ik nog wel eens uit Duitsland of Engeland halen, via eBay, maar elektrisch gereedschap koop ik liever gewoon in NL. Dit i.v.m. service en garantie.
Ontopic, gisteren bij GoJow gekocht;
DeWALT DC822 Slagmoersleutel
[ afbeelding ]
+
DeWALT Slagmoersleuteldoppen
[ afbeelding ]
+
DeWALT Verloopstuk 1/2 > 1/4 voor bitjes e.d.
[ afbeelding ]
Nope. Waar ik hem voor ga gebruiken, kan met beide machines. En omdat er dus wel verloopjes zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Toch geen slagschroevendraaier met verloopje naar 1/4?
Die ben je snel zat zeg! heb je wat anders op t oog?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef bleiblei het volgende:
Denk aan het opgeld (veilingkosten) van 16% ! En over die 16% komt ook nog eens BTW. BVA is niet zo goedkoop als ze lijken hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:02 schreef densmee het volgende:
http://bva-auctions.com/auction/category/2057/93960
wie nog interesse heeft, mooi prijzen voor nieuw spul
Wij gebruiken op het werk de 10,8 volt boormachine van Bosch blauw, geweldig spulquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:57 schreef densmee het volgende:
Mijn hitachi schroefmachine is ongeveer overleden, dus ik zal een nieuwe moeten.
en aangezien ik al een hele zware de walt accuboor heb, zoek ik een klein schroefmachientje.
nu was ik vandaag bij een winkel in het dorp bij ons en daar hadden ze een mooie
de Makita lct303x voor 250 incl
[ afbeelding ]
mooi setje
Nou, ik ben em zeker niet zat. Het is echt een top-apparaat. Maar ja... Een Festool..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:17 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Die ben je snel zat zeg! heb je wat anders op t oog?Vraag je ervoor?
Laat maar weer sijpo.... je zoit nog op pagina vijf te lezen, maar er is al een pagina zes. Idd is garantie voor spullen vanuit de Uk geen probleem(qua makita dan he? ) Heb ik nl. een paar weken terug nog over gebeld met makita nl.
Ik heb hard getwijfeld van het weekend, maar ik kan niet echt een goede reden bedenken om deze machine te kopen, hoe graag ik het ook wil.quote:
Poeh, poeh niet het minste gereedschap zeg !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:53 schreef Drexciyan het volgende:
Ik heb DeWALT nog een beetje gesponsord. Zou eens andersom moeten zijn
D25223K 26mm combihamer AVC
[ afbeelding ]
DC500 7,5ltr. nat/droogzuiger (230volt + 18v accu)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DC9180 XRP 18v Lithium Ion accu (2x). 1 voor bovenstaande nat/droogzuiger en 1 voor m'n radio.
[ afbeelding ]
DE9135 Acculader voor bovenstaande accu's
[ afbeelding ]
Nou heb ik voorlopig wel even genoeg gereedschap gekocht
Oh! Dat bitsetje ga je geen spijt van krijgen. Werkt echt fantastischquote:Op zondag 6 juni 2010 14:23 schreef pascalheister het volgende:
Nieuwe hamerboormachine [ afbeelding ]
Nieuwe bitset
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef Drexciyan het volgende:
Jawel, gewoon in NL gekocht
In het buitenland is het misschien iets goedkoper, maar met garantie e.d. lijkt me dat niet handig. Ook geen ervaring mee, dus het is ook een beetje onwetendheid van mijn kant, maar "better safe than sorry"
Zeker nu DeWALT recentelijk dit bericht heeft uitgebracht
Wij raden aan om uw DEWALT gereedschap enkel bij onze erkende Nederlandse dealers te kopen anders kunnen wij niet instaan voor de herkomst van het product en is de aanvullende 30-1-1- garantie die onze erkende Nederlandse dealers geven (in aanvulling op de overige wettelijke rechten en vorderingen die u als koper heeft) niet van toepassing. Een lijst van erkende Nederlandse dealers vindt u op www.dewalt.nl.
Indien u toch elders zou kopen (bijvoorbeeld via een niet erkende dealer of internetwinkel) raden wij u aan de afspraken betreffende herstel en garantie van die betreffende verkoper zeker goed na te vragen om achteraf geen verrassingen te hebben. Het kan dan immers gaan om producten die zonder toestemming van DEWALT in respectievelijk de Europese Unie of de Europese Vrijhandelszone op de markt werden gebracht, waardoor u t.o.v. DEWALT belangrijke wettelijke beschermingsmechanismen niet zal kunnen inroepen. Meer specifiek zal u in dat geval geen beroep kunnen doen op de bepalingen betreffende productaansprakelijkheid, zoals voorzien in het Burgerlijk Wetboek artikel 6:185 e.v.
wat klusfoobje zegt is volledig correct. Garantie ligt op het product, niet waar het gekocht is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:38 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
Ik zou voor dat kleine beetje voordele de gok ook niet nemen, maar volgens mij kunnen ze dit helemaal niet doen...
Een fabrikant heeft gewoon wettelijke verplichtingen voor wat betreft garanties. Europese Unie geeft het recht op vrij handelsverkeer dus op deze manier de paralel import proberen te voorkomen is volgens mij volgens het europees recht niet eens toegestaan.
Ter vergelijking, iets dergelijks gebeurde ook met auto's Daar hebben de fabrikanten ook geprobeerd de boel te dwarsbomen, is ze nie gelukt, die zijn toen terug gefloten.
Let op je enkeltjes... Als je die klompen allemaal niks vind is dit iets voor je? S3+stalen zoolquote:Op woensdag 14 april 2010 00:20 schreef Drexciyan het volgende:
Ben in de markt voor nieuwe veiligheidsschoenen. Heb m'n oog laten vallen op enkele "skate" modellen. Daar loop ik in de vrije tijd ook veel op, en dat loopt zo fijn, dat wil ik voor het werk ook wel
Wel lastig om zoiets te vinden met stalen of composiet neus EN stalen tussenzool (S1P of S3), maar ze bestaan...
De nieuwe Dickies 22 schoen
[ afbeelding ]
Terra Footwear "Shawn"
[ afbeelding ]
En de Terra Footwear "Tony"
[ afbeelding ]
Het liefst had ik de Dynagrip Pulse van Heckel, maar die is niet meer te krijgen zo lijkt het...
[ afbeelding ]
Met het oog op waterdichtheid wordt het de eerste of tweede. Even afwachten tot ik de prijsopgaaf binnen heb.
Oh dat is wel beter geworden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:18 schreef blup het volgende:
[..]
Let op je enkeltjes... Als je die klompen allemaal niks vind is dit iets voor je? S3+stalen zool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die puma wel mooi. Loop nu op 'klompen'.. beter goede schoenen dan mooie..
Ik loop al enkele weken op die Dickies schoenen. Zeer stevige schoenen. Overtrof m'n verwachtingen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:18 schreef blup het volgende:
[..]
Let op je enkeltjes... Als je die klompen allemaal niks vind is dit iets voor je? S3+stalen zool
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die puma wel mooi. Loop nu op 'klompen'.. beter goede schoenen dan mooie..
zo dat zijn serieuze kettingzagen zeg, vooral die laatste he ! lijkt me een bruut bakbeest. Je kijkt naar de boom en hij ligt al geveld idee?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:19 schreef densmee het volgende:
weer een kettingzaag erbij (ik ben bosbeheerder van beroep)
[ afbeelding ]
nu heb ik zelf de volgende zagen
cilinderinhoud caStihl ms200t 35 cc Husqvarna 254 XPG 54 cc Jonsered 2171 Turbo 73 cc Husqvarna 395 XP 95 cc Husqvarna 3120 XP 120 cc grootste motorzaag in serie gebouwd
die laatste is niet echt een feest om mee te zagen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
zo dat zijn serieuze kettingzagen zeg, vooral die laatste he ! lijkt me een bruut bakbeest. Je kijkt naar de boom en hij ligt al geveld idee?
Zit jij eigenlijk ook in Scandinavië?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef densmee het volgende:
[..]
die laatste is niet echt een feest om mee te zagen.
weegt zonder blad en bijna 1,5 liter benzine al ruim tien kilo
hij is vooral voor het vellen en korten van zware inlandse en amerikaanse eiken onderstammen die een grotere diameter dan 80 cm hebben.
hij lust ook makkelijk 25 liter aspen per dag![]()
nee ik zit gewoon in brabant en limburgquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zit jij eigenlijk ook in Scandinavië?
Lijkt me wel echt een gaaf beroep als ik zo die verhalen van G. hoorde.
Stuk inspirerender dan elke dag @ the office.
Ik heb vandaag de accu boorhamer eens goed gebruikt bij het boren van gaten in beton, ik heb er ongeveer 50 gaten mee geboord ( 10mm ) en de accu is nog niet leeg. Dus tot zover bevalt hij prima. Wat een cirkelzaag op accu doet weet ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Drexciyan het volgende:
Mooi spul die Li-ion machines van Makita. Mijn voorkeur ligt echter bij dat gele merk
Ik ben benieuwd hoelang zo'n accu boorhamer het nou volhoudt op een acculading bij het boren in beton e.d.
Zelfde als die 18v Li-ion cirkelzagen. Volgens mij is zo'n accu dan zo leeg bij het zagen van plaatmateriaal?!![]()
Zou graag eens een mening horen van ervaringsdeskundigen
Hier is zo'n "ervaringsdeskundige"...quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Drexciyan het volgende:
Zelfde als die 18v Li-ion cirkelzagen. Volgens mij is zo'n accu dan zo leeg bij het zagen van plaatmateriaal?!![]()
Zou graag eens een mening horen van ervaringsdeskundigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |