update, eergister de sleutel uit elkaar gehaald bij gebrek aan imbusdoppen. Flinke schroevendraaier door #8 steken, meter pijp erop, en losquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:06 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gekregen van een kennis, altijd handig zeker aangezien de imbusdoppen nog ontbreken in mijn doppenset en de Tsleutels gesneuveld zijn:
[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat gereedschap niet alle dagen op mijn werk gebruik.quote:Op donderdag 25 maart 2010 19:32 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Mooie setjes. Is dat wat, dat Rolson spul?
Kom het maar weinig tegen eerlijk gezegd.
Zelf vandaag een inbus set gehaald. De oude was incompleet door uitlenen (en niet terug krijgen) en verlies van de kleinste sleutels. Was ook een onhandig opbergmechanisme waardoor je ze snel kwijtraakt.
[ afbeelding ]
En het belangrijkste stuk gereedschap...![]()
[ afbeelding ]
dat is pas gereedschapquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:06 schreef Drexciyan het volgende:
Deze "toolnerd" heeft weer wat nieuws...
Stanley Fatmax XL Fubar III, sloophamer/koevoet/.....
(voor alles wat moet voldoen aan "Fucked Up Beyond All Recognition"
[ afbeelding ]
Een bats met glasvezelsteel. Zou 3x sterker zijn dan een houten steel. En die willen hier nog wel eens breken...
[ afbeelding ]
wat is je budget en wat wil je der mee gaan doen?quote:Op maandag 29 maart 2010 09:27 schreef SemPai het volgende:
Ben op zoek naar een goede cirkelzaag.
Iemand ervaring met de Bosch GKS55 ?
[ afbeelding ]
Of iemand nog aanraders ?
misschien een Hitachi C6UY (175excl.) of C7UY (185excl); beide met geleiderail 140cmquote:Op maandag 29 maart 2010 09:27 schreef SemPai het volgende:
Ben op zoek naar een goede cirkelzaag.
...
Of iemand nog aanraders ?
Is dit niet iets?quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:46 schreef JohnB52 het volgende:
Ik was op zoek naar een accuschroefmachine voor mijn vriendin, die is 1,53 en 41 kg, dus niet al te veel kracht....
Zijn er nog goede prijs/kwaliteitverhoudingen?
ik heb nog een hele zware king kolomboormachine,quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:40 schreef bleiblei het volgende:
oh! das niet duur! ik was een stuk meer kwijt voor een ferm. wat voor een werkbank heb je waar die op komt? ik bennog op zoek naar inspiratie. ik heb hier vandaag een knipex nijptang en wat veiligheids spul binnen gekregen (bril en oorkappen). dat laatste leek me wel handig met al die powertools die erbij komen
.
Kan dat niet ook met een elektrische tandenborstelquote:Op zaterdag 3 april 2010 00:46 schreef JohnB52 het volgende:
Ik was op zoek naar een accuschroefmachine voor mijn vriendin, die is 1,53 en 41 kg, dus niet al te veel kracht....
Zijn er nog goede prijs/kwaliteitverhoudingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bespaart jou een paar lamme vingers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |