Als ik hem tot de rand toe vul dan zal ie wel zwaar zijn, maar alleen het hoognodige gaat erin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:11 schreef SolidasRock het volgende:
Mijn 1e gedachte is gaafffff, 2e is ziet er zwaar uit, 3e is zeker duur die koffer.
Waar bestel je hem? Ik zie hier geen linkjes gepost worden waar je voor goede deals mooi spul kan kopen. Ik zie overigens nu wel voor het eerst reklames op tv van toolstation die op .nl eindigt geloof ik.
Ik vind het juist wel de goede aanpak. Zelf ook min of meer zo gedaan. Eerst gewoon allemaal super budget aldi/huismerk/c-merk (behalve van apparaten waarvan ik sowieso iets goeds wilde, zoals accutol e.d) spullen gekocht. En dan degene die je het meest gebruikt vervangen door mooi spul.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef bleiblei het volgende:
Heb vandaag een Bahco mes en een Wera schroevendraaierset + 2 losse kruis VDE schroevendraaiers binnen gekregen.
Ik begin me steeds meer af te vragen waarom ik ooit voor het gereedschap wat ik veel gebruik, kwartjes spul gekocht heb. Dit werkt veel fijner.
Ik een 10 meter veer, zo'n cheapass nylon ding. Mijn Deka veer is door TNT vertraagd geleverd en krijg ik morgen pas. Noodgevalletje dus. Wat een prul, maar het trekken is er mee gelukt.quote:
Die emmers, zijn dat van die zwarte ?? of toch gewoon rood ?quote:Op zondag 14 maart 2010 08:49 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik heb 2 emmers gekocht van de week, 1 is er al naar de klote...
had trouwens ook een momentsleutel gekocht voor de auto, om bouten een keer aan te trekken bij wisselen van winter- naar zomerbanden.... voor 30 euro kan je je geen breuk lijden...
Zolang je maar een veiligheidsbril en oorkappen gebruiktquote:Op zondag 21 maart 2010 14:51 schreef Jumparound het volgende:
ohja, een gamma haakse slijper
[ afbeelding ]
slijpen is mooi!
(moest een badkuip in stukken slijpen)
check, ik hoorde zelfs mn vriendin nietquote:Op zondag 21 maart 2010 17:22 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zolang je maar een veiligheidsbril en oorkappen gebruikt
*Noteert oorkleppen.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
check, ik hoorde zelfs mn vriendin niet
Mooie setjes. Is dat wat, dat Rolson spul?quote:Op zondag 21 maart 2010 14:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk maar een complete set inbus en torx sleutels i.p.v. die 10 tal losse inbus sleutels aangeschaft.
Had ik achteraf veel eerder moeten doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |