Je zou hem eens aan kunnen prijzen in V&Aquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef bleiblei het volgende:
Hier iemand interesse in een Makita 2704x?
Is dus de 2704 incl. onderstel.
Weinig en netjes gebruikt.
Ik heb een mooie aanbieding voor een Festool. Aankoop ging begin dit jaar niet door maar de huidige eigenaar belde me vandaag dat hij alsnog de baan in verweggistan gekregen heeftquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:05 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je zou hem eens aan kunnen prijzen in V&A
Mooie handige zaagtafel is het wel; is hij vervangen door een ander exemplaar ?
gefeliciteerd met je zaagtafel aquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb een mooie aanbieding voor een Festool. Aankoop ging begin dit jaar niet door maar de huidige eigenaar belde me vandaag dat hij alsnog de baan in verweggistan gekregen heeft.
2 zaagtafels vind ik alleen wat teveel van het goede, dus dan moet de makita weg.
Maar goeie tip. Ik ga morgen foto's maken en een V&A topic maken.
Thanx! Ik hou een slag om de arm hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:25 schreef densmee het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je zaagtafel alsnog
wat moet de machine kosten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef bleiblei het volgende:
Handgereedschap wil ik nog wel eens uit Duitsland of Engeland halen, via eBay, maar elektrisch gereedschap koop ik liever gewoon in NL. Dit i.v.m. service en garantie.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:44 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kijk eens op de engelse ebay, en dan in de shops, daar is het soms ( incl verzkosten) verrassend goedkoper dan hier!
Toch geen slagschroevendraaier met verloopje naar 1/4?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:15 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Handgereedschap wil ik nog wel eens uit Duitsland of Engeland halen, via eBay, maar elektrisch gereedschap koop ik liever gewoon in NL. Dit i.v.m. service en garantie.
Ontopic, gisteren bij GoJow gekocht;
DeWALT DC822 Slagmoersleutel
[ afbeelding ]
+
DeWALT Slagmoersleuteldoppen
[ afbeelding ]
+
DeWALT Verloopstuk 1/2 > 1/4 voor bitjes e.d.
[ afbeelding ]
Nope. Waar ik hem voor ga gebruiken, kan met beide machines. En omdat er dus wel verloopjes zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Toch geen slagschroevendraaier met verloopje naar 1/4?
Die ben je snel zat zeg! heb je wat anders op t oog?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef bleiblei het volgende:
Denk aan het opgeld (veilingkosten) van 16% ! En over die 16% komt ook nog eens BTW. BVA is niet zo goedkoop als ze lijken hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:02 schreef densmee het volgende:
http://bva-auctions.com/auction/category/2057/93960
wie nog interesse heeft, mooi prijzen voor nieuw spul
Wij gebruiken op het werk de 10,8 volt boormachine van Bosch blauw, geweldig spulquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:57 schreef densmee het volgende:
Mijn hitachi schroefmachine is ongeveer overleden, dus ik zal een nieuwe moeten.
en aangezien ik al een hele zware de walt accuboor heb, zoek ik een klein schroefmachientje.
nu was ik vandaag bij een winkel in het dorp bij ons en daar hadden ze een mooie
de Makita lct303x voor 250 incl
[ afbeelding ]
mooi setje
Nou, ik ben em zeker niet zat. Het is echt een top-apparaat. Maar ja... Een Festool..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:17 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Die ben je snel zat zeg! heb je wat anders op t oog?Vraag je ervoor?
Laat maar weer sijpo.... je zoit nog op pagina vijf te lezen, maar er is al een pagina zes. Idd is garantie voor spullen vanuit de Uk geen probleem(qua makita dan he? ) Heb ik nl. een paar weken terug nog over gebeld met makita nl.
Ik heb hard getwijfeld van het weekend, maar ik kan niet echt een goede reden bedenken om deze machine te kopen, hoe graag ik het ook wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |