Komt bij Axminster.co.uk vandaan. Kost daar 44 pond geloof ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:43 schreef JohnB52 het volgende:
Waar heb je die mooie Bosch vandaan als ik vragen mag?
die facom schroevendraaiers heb ik ook en dat is echt ideaal spul al 2 jaar en nog geen spoortje van slijtagequote:Op woensdag 12 mei 2010 18:04 schreef JohnB52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weg met de IKEA-sleuteltjes en de schroevendraaiers uit de 5-eurobak!
Dit gaat echt zoveel lekkerder!
Die schroevendraaiers lijken mij dan weer niksquote:Op woensdag 12 mei 2010 18:04 schreef JohnB52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weg met de IKEA-sleuteltjes en de schroevendraaiers uit de 5-eurobak!
Dit gaat echt zoveel lekkerder!
het materiaal is een soort rubber, je krijgt er geen blaren van maar je hebt altijd grip.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die schroevendraaiers lijken mij dan weer niksMijn 7 euro Lidlset heeft tenminste dusdanige groeven / vormgeving dat ik ook nog grip heb als de hij onder de olie zit. En dat gebeurd wel eens wanneer je sleutelt aan motorblokken
ook compleet bedekt met olie, naaimachineolie, teflon spray. super gripquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ook compleet bedekt met olie? Denk het niet namelijk... Droog lijken ze me wel erg fijn![]()
ik heb bij een hovenier gewerkt waar ze een bitslagschroevendraaier hadden van hitachi,quote:Op maandag 24 mei 2010 13:10 schreef Drexciyan het volgende:
Zijn er hier lieden die ervaring hebben met accu slagschroevendraaiers en slagmoersleutels?
Ik ben aan het kijken voor zo'n apparaat. Echter loop ik tegen een vraag aan die Google voor mij niet kan beantwoorden.
Ik wil dus ofwel een slagschroevendraaier die ik ook als slagmoersleutel kan gebruiken of andersom (dus een slagmoersleutel die ook als slagschroevendraaier gebruikt kan worden.
Dit vanwege de prijs. Die dingen zijn niet goedkoop en ik denk dat je 1 zo'n machine voor beide toepassingen wel kan gebruiken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik zie namelijk verloopjes van 1/4 (bithouder) naar 1/2 zodat je doppen op een slagschroevendraaier kan gebruiken. Andersom kan ik niet zo gauw wat vinden.
Het is hem geworden. Gisteren bij de bouw van een schuurtje ingewijdt, perfect apparaat. Echt een wereld van verschil met mijn vorige (Type 20e Eigen merk Gamma)quote:Op maandag 29 maart 2010 09:27 schreef SemPai het volgende:
Ben op zoek naar een goede cirkelzaag.
Iemand ervaring met de Bosch GKS55 ?
[ afbeelding ]
Of iemand nog aanraders ?
Ik zit te kijken naar de modellen van DeWALT.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:28 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb een slagschroevendraaier gekregen bij mijn accuboor maar heb nog niet geprobeerd er moeren mee aan te draaien. Ik vermoed dat je het verloop bitje bij één moer san gort gedraaid hebt
Aah, dank. Dat werkt dus wel.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:35 schreef densmee het volgende:
ik heb bij een hovenier gewerkt waar ze een bitslagschroevendraaier hadden van hitachi,
en daar deed ik de wielen van de aanhangers mee wisselen zonder problemen.
maar ook vlonders van hardhout mee schroeven.
als mijn hitachi schroefmachine versleten is dan koop ik er ook een maar dan wel van panasonic
Mooi spul Vonkenboer,quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Gisteren eindelijk mijn gereedschap binnen gekregen via de groothandel![]()
1 x een automatische, volledig instelbare striptang voor draden van 0,08 mm² tot 10 mm²
[ afbeelding ]
1 x een automatische, volledig instelbare striptang voor draden van 6 mm² tot 16 nn²
[ afbeelding ]
1 x een cimco perstang met drie verwisselbare bekken voor AWP'tjes, adereindhulzen van 0,5 mm² tot 10 mm² en adereindhulzen van 16 mm² tot 35 mm²,
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:05 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar de modellen van DeWALT.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |