Hij werd ws gebeld door een chinees die een persoonlijk inburgeringsexamen af wilde leggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:34 schreef Arcee het volgende:
Boekestijn: "Ik werd net gebeld door een kabinetsinformateur, heb resoluut geantwoord: eerst een verklaring van MP "
Dat probeer ik. Maargoed, ik kijk die stream van de nos wel, ook goed te doenquote:
Het lijkt me toch wel handig dat Balkenende eerst het rapport leest voordat hij zijn mening erover geeft (en dat moet dus in die brief staan).quote:
Heeft ie nog zo'n oude telefoon?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:37 schreef vosss het volgende:
Geertje zit Snake te spelen op zn telefoon
13 dagen te laatquote:
druk CTRL + U in windows media player en plak de link erinquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat probeer ik. Maargoed, ik kijk die stream van de nos wel, ook goed te doen
Nou, daar krijg ik dus ook tyfus van in mijn hoofd. Klotestemquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef Meddo het volgende:
U luistert naar de draadomroep van de tweede kamer...
Omdat de microfoons altijd uitstaan als er geschorst is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Waarom heb ik geen geluid op politiek 24
Geluid heb ik na 1 keer al uitgezet.:')quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Brainfish het volgende:
Nou, daar krijg ik dus ook tyfus van in mijn hoofd. Klotestem
OK, thanks! Nu werkt ie welquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
druk CTRL + U in windows media player en plak de link erin
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream101&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |