Hij werd ws gebeld door een chinees die een persoonlijk inburgeringsexamen af wilde leggen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:34 schreef Arcee het volgende:
Boekestijn: "Ik werd net gebeld door een kabinetsinformateur, heb resoluut geantwoord: eerst een verklaring van MP "
Dat probeer ik. Maargoed, ik kijk die stream van de nos wel, ook goed te doenquote:
Het lijkt me toch wel handig dat Balkenende eerst het rapport leest voordat hij zijn mening erover geeft (en dat moet dus in die brief staan).quote:
Heeft ie nog zo'n oude telefoon?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:37 schreef vosss het volgende:
Geertje zit Snake te spelen op zn telefoon
13 dagen te laatquote:
druk CTRL + U in windows media player en plak de link erinquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat probeer ik. Maargoed, ik kijk die stream van de nos wel, ook goed te doen
Nou, daar krijg ik dus ook tyfus van in mijn hoofd. Klotestemquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef Meddo het volgende:
U luistert naar de draadomroep van de tweede kamer...
Omdat de microfoons altijd uitstaan als er geschorst is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Waarom heb ik geen geluid op politiek 24
Geluid heb ik na 1 keer al uitgezet.:')quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Brainfish het volgende:
Nou, daar krijg ik dus ook tyfus van in mijn hoofd. Klotestem
OK, thanks! Nu werkt ie welquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
druk CTRL + U in windows media player en plak de link erin
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream101&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaal
Goed he, presenteert zich als de de facto leider van de oppositie maar is leider van de op een na kleinste partij. Terwijl Kant (van de grootste oppositiepartij) gewoon een van de vele Kamerleden is zowat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik bedenk me nu eigenlijk pas voor het eerst in heel lang: Pechtold D66 heeft maar 3 zetels
Heeft niemand als het goed is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Waarom heb ik geen geluid op politiek 24
Dit was mijn 1e quote van hem!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef heiden6 het volgende:
Kap eens met die malloot aandacht te geven.
Rouvoet heeft zoiets van eerlijk delen en daardoor terecht op ministerie van knderzaken geplaatst.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
PvdA en CDA ruziėn nog om het laatste stuk pizza.
Hij had dan ook een patatje oorlog besteldquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Rouvoet heeft zoiets van eerlijk delen en daardoor terecht op ministerie van knderzaken geplaatst.
In welke zin kan hij door de mand vallen in dit debat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef Klopkoek het volgende:
Hopelijk wordt dit debat de ontmaskering van gladjakker Pechtold.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef Klopkoek het volgende:
Hopelijk wordt dit debat de ontmaskering van gladjakker Pechtold.
Het was niet persoonlijk naar jou bedoeld, maar ik zie telkens mensen zijn geblaat verspreiden, voegt niets toe.quote:
Thieme. Zonder twijfel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wie vinden jullie de lekkerste chick uit de TK?
Rita!quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wie vinden jullie de lekkerste chick uit de TK?
Het ziet er dan ook naar uit dat ze de nacht samen door brengen. Samen met 148 anderenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pechtold en Halsema flirten daar flink met elkaar zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |