abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77170107
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:30 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Tuurlijk het is kut, maar voel je niet bezwaard
Inderdaad. WW is niet iets om je voor te schamen. Anders kunnen ze de regeling net zo goed afschaffen. Onvrijwillige werkloosheid kan namelijk iedereen overkomen.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 09:01:49 #152
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_77170164
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 07:35 schreef Dromer het volgende:
Yep... het lijkt weer 2003/2004. Toen was er ook bijna niks.
Kan ik me nog wel herinneren ja. Ik was in 2003 klaar met m;n studie.
Intelligent, but fucked up.
pi_77173267
Ik krijg juist het gevoel alsof arbeidsmarkt in de Randstad aan het verbeteren is.
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_77174706
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:38 schreef samjustme het volgende:
Ik krijg juist het gevoel alsof arbeidsmarkt in de Randstad aan het verbeteren is.
In het noorden nog niet...
  zaterdag 23 januari 2010 @ 13:45:00 #155
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_77174863
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:39 schreef Nemephis het volgende:

[..]

In het zuiden ook niet.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_77182906
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:39 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Vertel mij wat.
pi_77206332
traditoneel gaat het noorden en zuiden altijd langzamer dan de randstad helaas.
pi_77206552
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
traditoneel gaat het noorden en zuiden altijd langzamer dan de randstad helaas.
Ergens ook wel logisch maar wel heel erg vervelend als je graag wil werken.
pi_77206824
quote:
Op zondag 24 januari 2010 13:11 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Ergens ook wel logisch maar wel heel erg vervelend als je graag wil werken.
Ja, ik had buschauffeur willen worden maar er schijnen hier in het noorden gewoon chauffeurs thuis te zitten.
pi_77215844
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

volgende week boeken , er lopen nog verschillende aanbiedingen.

laat maar ff we ten welk hotel je dan zit

of ga je voor het goedkoopste hotel daar?
pi_77229021
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:38 schreef samjustme het volgende:
Ik niet Begin met de dag depressiever te worden dat ik al een jaar met een hbo diploma op zak loop en er niets mee kan. En de beste stuurlui staan natuurlijk aan wal en roepen: "JE MOET ONDER JE NIVEAU SOLLICITEREN EN JE MOET ERGENS BINNENKOMEN" Alsof ik nog enige eis stel
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 24 januari 2010 @ 22:32:38 #162
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_77230090
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Leonidas82 het volgende:
ik lees hier veel mensen met 'administratieve' werkervaring. Ik zou zeggen: ga een echt vak leren, administratieve taken is het 'gezwel' binnen organisaties wat, vanuit werkgevers perspectief, wat zoveel mogelijk vermeden dient te worden, oftewel geoutsourced of zoveel mogelijke gedigitaliseerd dient te worden.

Binnen organisaties zijn het vaak de administratieve medewerkers die op de schopstoel zitten. Nog een tip: maak je 'onmisbaar'.
iedereen is vervangbaar
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_77230346
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef cvboer het volgende:

[..]

iedereen is vervangbaar
Idd, ik denk altijd maar zo als de president van Amerika vervangbaar is dan is iedereen het
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_77237219
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:32 schreef cvboer het volgende:

[..]

iedereen is vervangbaar
Inderdaad, als ze je willen dumpen dan vinden ze altijd wel een reden. Welke beloftes ze ook hebben gedaan aan je. Heb het al vaak genoeg meegemaakt, en dan maakt het geen zak uit of je 300 taken hebt en zowat een hele afdeling in je eentje runt.
  maandag 25 januari 2010 @ 12:59:34 #165
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_77245150
quote:

Bedrijven dumpen ouder personeel

Veel werkgevers misbruiken de crisis om hun personeelsbestand op te schonen. Vooral oudere, mondige of dure werknemers gaan er bij bosjes uit, meldt FNV Bouw. "De handelwijze van de werkgevers deugt niet."

Door Peter Bruijns: Gepubliceerd op: 25.01.10 06:00

Werkgevers lozen duur of ‘oud' personeel in een BV die ze failliet laten gaan of omzeilen de meldingsplicht voor collectief ontslag, die geldt vanaf twintig ontslagen. Door personeel in groepjes te ontslaan houden ze de vakbonden buiten de deur. Vervolgens worden de goedkoopste ex-werknemers weer ingehuurd via het uitzendbureau.
De vakbonden zien dit fenomeen steeds vaker. "Zeker in de bouw, maar ook in het transport, de ICT en andere branches zie je dat werkgevers van alles aangrijpen om de personeelskosten te drukken of van ongewenst personeel af te komen”, zegt jurist Henk-Jan ten Brinke van FNV Bouw. De bond signaleert een toename van sterfhuisconstructies, waarbij een bedrijf het dure personeel en de schulden achterlaat in een failliete BV om met een schone lei in een andere BV verder te gaan. Er zijn ook andere manieren om duur personeel te lozen. Een schildersbedrijf in Heerlen stopte de jonge werknemers in een renovatie-BV en de twaalf oudste werknemers in een nieuwbouw-BV. Daarna bleken er voor de nieuwbouw-BV geen opdrachten te zijn en werden alle ouderen ontslagen.

Omzeilen wet

Ondernemers omzeilen vaak de wet Melding Collectief Ontslag door met individuele werknemers ontslagafspraken te maken. Personeel gaat daarop in, in de hoop later weer tijdelijk te worden ingehuurd. De werkgever heeft dan geen last van vakbonden en lange procedures. "De handelwijze van de werkgevers deugt vaak niet, maar is juridisch meestal moeilijk aan te pakken”, erkent Ten Brinke. "Het hoort bij de beleidsvrijheid van een ondernemer om in slechte tijden mensen te ontslaan, maar als dat niet volgens de regels gaat is dat doorgaans zeer lastig te bewijzen. De ontslagprocedures bij zowel UWV als de kantonrechter zijn vooral op snelheid gericht en laten geen uitgebreid onderzoek naar de feiten toe. Een werkgever is daardoor enorm in het voordeel.”
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_77245727
Misschien een idee voor andere langdurig werkzoekenden. Aangezien het op mijn gebied voorlopig nog niet aan lijkt te gaan trekken heb ik m'n andere talenten en bezigheden eens onder de loep genomen. Het LOI biedt goed te betalen cursussen aan van ongeveer 1 jaar, wat in de meeste gevallen ook een erkend diploma zal opleveren. Ik heb een goed passende cursus gezocht en overweeg nu om die te gaan doen. Het geeft een goede mogelijkheid om op 2 paarden te wedden, kan een leuk combiprofiel maken en bovenal is het veel betaalbaarder en sneller dan omscholing via een MBO of HBO opleiding.
  maandag 25 januari 2010 @ 14:26:33 #167
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_77248055
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

Ik niet Begin met de dag depressiever te worden dat ik al een jaar met een hbo diploma op zak loop en er niets mee kan. En de beste stuurlui staan natuurlijk aan wal en roepen: "JE MOET ONDER JE NIVEAU SOLLICITEREN EN JE MOET ERGENS BINNENKOMEN" Alsof ik nog enige eis stel
Eens! En je kunt wel onder je niveau gaan solliciteren maar wat denk je? Dat een werkgever een WO/HBO afgestudeerde netwerkkabellegger wil hebben? Nooit omdat hij ook wel weet dat wanneer de economie weer aantrekt die WO/HBO'er zo weer weg is. Dus neemt hij liever een MBO 3'er aan.

Bovendien zitten er 'onder je niveau' vaak ook genoeg mensen die op zoek zijn naar werk
pi_77248184
quote:
Op maandag 25 januari 2010 12:59 schreef Tism het volgende:

[..]
Ja leuk hè?

Echt , sommige werkgevers moet ze keihard aanpakken. Daarom wil ik eigenlijk de transport ook niet meer in.
pi_77248355
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 06:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Waar is 'hier' nu dan? Was het daar makkelijker werk te vinden?
Praag.

Hier zitten allerlei klantenafdelingen van grote mulitnationals. De lonen liggen hier lager dan in Nederland, maar alles is ook goedkoper. Ondertussen heb ik wel gewoon werk bij het grootste bedrijf ter wereld, doe ik alles in het Engels en heb ik een leuke tijd hier.
Ze hebben hier nog vacatures voor Nederlandstalige mensen (vooral op de procurement afdeling). De andere bedrijven zullen ook nog wel het een en ander open hebben staan. Misschien een optie als je het in Nederland beu bent.
^ To je nesmysl ^
  maandag 25 januari 2010 @ 14:34:46 #170
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_77248386
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja leuk hè?

Echt , sommige werkgevers moet ze keihard aanpakken. Daarom wil ik eigenlijk de transport ook niet meer in.
Ik vind het schandalig..
pi_77248511
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:34 schreef Tism het volgende:

[..]

Ik vind het schandalig..
Zijn er eigenlijk sectoren waar je wel normaal behandeld wordt of is dat een utopie.
pi_77249343
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:19 schreef Daboman het volgende:
Misschien een idee voor andere langdurig werkzoekenden. Aangezien het op mijn gebied voorlopig nog niet aan lijkt te gaan trekken heb ik m'n andere talenten en bezigheden eens onder de loep genomen. Het LOI biedt goed te betalen cursussen aan van ongeveer 1 jaar, wat in de meeste gevallen ook een erkend diploma zal opleveren. Ik heb een goed passende cursus gezocht en overweeg nu om die te gaan doen. Het geeft een goede mogelijkheid om op 2 paarden te wedden, kan een leuk combiprofiel maken en bovenal is het veel betaalbaarder en sneller dan omscholing via een MBO of HBO opleiding.
Wat voor cursus dan?
  maandag 25 januari 2010 @ 15:08:09 #173
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_77249751
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk sectoren waar je wel normaal behandeld wordt of is dat een utopie.
Ik heb geleerd dat je een respectvolle behandeling moet afdwingen. Toen ik jonger was zei ik op alles ja, nee en amen. Door de jaren heen heb ik geleerd te zeggen waar ik mee zit, niet bang te zijn m'n mond open te doen en me niet te laten gebruiken voor interne spelletjes. Aan werkgevers op een powertrip heb ik een schurfthekel en dat laat ik ze ook altijd duidelijk weten. Ze zijn ook maar mensen en niks beter dan mij. In ruil voor een x bedrag per maand verricht ik bepaalde werkzaamheden voor een werkgever maar dat geeft ze niet het recht om me zonder respect te behandelen. Dit gezegd hebbende moet ik zeggen dat scheepstimmermannen over het algemeen goed behandeld worden. Wij nemen op een werf vaak toch wel een speciale plaats in omdat het een vak is waar je gevoel voor moet hebben. Je kunt iemand wel basis technieken leren maar scheepstimmeren is iets dat in je moet zitten. Ik zou bijna willen zeggen dat je scheepstimmerman niet kunt worden, dat ben je of je bent het niet. Over het algemeen zijn scheepstimmermannen zich ook van die positie bewust en zijn daarom mondiger. Het is ook een klein wereldje (vooral in Friesland) en als een scheepstimmerman een werf verlaat vanwege een slechte behandeling doet dat snel de ronde omdat we elkaar eigenlijk allemaal wel min of meer kennen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_77250672
hard werken word ook niet beloond, heb een armzalig baantje bij Mc Donalds word op alle kanten genaaid en verdien er op m'n 21e 950 bruto . Als je dan bedenkt dat je vorig jaar nog zo'n 1200 netto op je rekening gestort werd. Salaris vehoging gevraagd omdat toen ik 16-18 was bij de mac gewerkt heb, blijkt je ervaring te vervallen al je langer dan 1/2 jaar niet bij de mac gewerkt heb. Sta ik daar een beetje kansloos te zijn tegen minimumloon en gouden handjes (deze vrouw heeft een goed technisch inzicht).
klaag eventjes maar dat komt eigenlijk door het salaris waarvan ik net niet rond kan komen en ik geen andere baantjes kan vinden ivm tijdelijk werk (ik heb van de zomer een klus voor 2 maanden) en flexibele werktijden (als ik een uitnodiging voor sollicitatiegesprek heb kan ik direct ja zeggen). En anders over 2,5 jaar (pensioen) is er een vacature vrij waarvoor ik direct gevraagd ga worden.
Al met al ik moet bijbeunen maar waar de branche ligt op z'n gat en het enige bedrijf wat een vacature heeft met lampen en speakers wil je niet doodgevonden worden ivm uitbuiting (als je 9 uur voor ze aan de slag ben incl rijden naar je werkplek en terug dan werk je maar 4 uur)
  maandag 25 januari 2010 @ 16:28:25 #175
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_77253432
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

In de socialediensten sector kunnen ze nog genoeg mensen gebruiken hoorde ik gisteren..

Zolang er meer werkzoekende zijn dan dat er vacatures open staan ligt alle macht bij de werkgevers en kunnen die met ondersteuning van één of zelfs meerdere juridische adviesbureau's, spelen met de mazen in de wet..

Zekerheid heeft men tegenwoordig echt niet meer..

Een werknemertje (die er vaak alleen voor staat, en niet volledig op de hoogte is van zijn rechten*) trekt dan altijd aan het langste eind, omdat deze hiermee altijd op het laatste moment geconfronteerd wordt door de werkgever die bang is om productiviteit te verliezen bij de aankondiging daarvan..

Vaak is het zo dat de werkgevers met behulp van juridische adviesbureau's al een heel waterdicht draaiboek klaar hebben liggen om zich te weren tegen enige aangetekende bezwaren van de Vakbonden en/of juridische bijstand, van de werknemers zijn/haar kant, terwijl het werknemertje pas kan gaan handelen tegen zijn of haar ontslag als het eigenlijk al te laat is, deze heeft vaak maar een maand of 3 (veel te weinig) om het allemaal voor zichzelf uit te zoeken..

* De meeste mensen die een (vaste)baan hebben boeit het het helemaal niet, die hebben wel wat beters te doen. Ze zijn helemaal niet bezig met het "hoe en wat" als men tegen een drijgend ontslag aan zit te kijken. Vaak denkt men dat men ook redelijk "safe" zit als men een vast contract heeft bij een werkgever en dat als men met ontslag geconfronteerd wordt men wel de juist ondersteuning krijgt van Vakbonden of UWV's.
Wat dus absoluut niet meer het geval is tegenwoordig, de wetten zijn de laatste tijd zo veranderd (met dank aan Dhr. Donner - CDA) dat de werkgevers de appels ervan plukken en het mannetje op de werkvloer hoe dan ook altijd de zak is..

Werkgevers kunnen nu onder het mom van de crisis doen en laten wat ze willen, ze weten toch wel dat als ze straks weer mensen nodig hebben dat ze die tzt wel vinden..

Sectoren waar je wel normaal behandeld wordt, worden idd steeds schaarser mijn inziens. Zolang een werkgevers weet/beseft dat die 10 CV's op hun bureau krijgen geworpen als reactie op één vacature zal het niet anders worden, dit gaat voor steeds meer sectoren gelden en wordt het alleen maar erger en oneerlijker..
pi_77256398
Grappig. Ik zat vanmiddag tegen een vriend mijn gal te spuwen over hoe slecht het gesteld is met de arbeidsmarkt en dat er geen hond reageert op mijn CV op Monsterboard, terwijl ik 2 jaar geleden de recruiters, werving & selectiebureaus en bedrijven van me af moest slaan. Word ik midden in dat gesprek gebeld door een bedrijf dat mijn CV van Monsterboard heeft geplukt en die wel interesse heeft in een kennismakingsgesprek met me. Morgenochtend dus kennismakingsgesprek. Ben benieuwd! Het is wel iets verder dan mijn huidige werkgever, maar ach, moet nu niet kieskeurig gaan doen en het is een functie waar ik naar op zoek ben.
pi_77258102
zo nutteloos dat bijstandswerk

vandaag daar mee begonnen
blokjes sorteren in dozen

verder allemaal gajes wat er rondloopt

niemand voert echt iets uit; beetje kletsen, computerspelletjes, krantje lezen af en toe blokjes sorteren

vanaf half 3 tot half 5 was er geen werk dus gewoon de tijd uitzitten en je mag gaan. Schijnt elke dag zo te gaan

Gelukkig ben ik over 2 weken weg daar
pi_77258694
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:22 schreef psv-gomes het volgende:

niemand voert echt iets uit; beetje kletsen, computerspelletjes, krantje lezen af en toe blokjes sorteren

vanaf half 3 tot half 5 was er geen werk dus gewoon de tijd uitzitten en je mag gaan. Schijnt elke dag zo te gaan

Blokjes sorteren in dozen ? Wat moet ik me daarbij voorstellen, wat is het 'doel' ?
pi_77258780
quote:

Dan kun je misschien nog beter je uitkering opzeggen, als je over 2 weken inderdaad werk hebt. Maar je hebt geluk dat je niet hoeft te schoffelen in deze koude winter (voor sommige mensen zonder werk inderdaad een hongerwinter). Bijstandswerk is altijd afgestempeld op het minder intelligente deel van de bevolking.
pi_77259437
quote:
Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Dan kun je misschien nog beter je uitkering opzeggen, als je over 2 weken inderdaad werk hebt. Maar je hebt geluk dat je niet hoeft te schoffelen in deze koude winter (voor sommige mensen zonder werk inderdaad een hongerwinter). Bijstandswerk is altijd afgestempeld op het minder intelligente deel van de bevolking.
Je kon ook voor nog nuttelozer werk worden ingezet; schoffelen / papier prikken

Probleeem was dat mijn uitkering as afgewezen en nu dit moet doen: anders geen geld over de maanden september tot nu, war ik wel recht op heb
pi_77262420
quote:

Mijn zus moest een jaar geleden stickers van Jan de Bouvier op borden plakken voor een actie van een grote supermarkt, in het kader van haar re-integratietraject. Dit omdat ze na hartklachten haar HBO-werk niet meer kon doen en daarom herschoold moest worden (zou ook HBO-herscholing zijn, volgens de afspraken).
Maar goed, dat was een iets andere situatie.
quote:
Maar je hebt geluk dat je niet hoeft te schoffelen in deze koude winter (voor sommige mensen zonder werk inderdaad een hongerwinter).
Eeuhm, die zitten allemaal met vorstverlet hoor (dan zou je dus WW krijgen omdat je geen bijstand zou krijgen door het weer? )
pi_77284576
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:57 schreef Nemephis het volgende:
Jan de Bouvier

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 11:59:02 #183
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_77288888
Zit al weer de hele dag naar vacatures te zoeken En het is weer 3x niets
  dinsdag 26 januari 2010 @ 13:50:51 #185
280121 Bostrol
Paranoia Querulans
pi_77289108
quote:
De meeste mensen die een (vaste)baan hebben boeit het het helemaal niet, die hebben wel wat beters te doen. Ze zijn helemaal niet bezig met het "hoe en wat" als men tegen een drijgend ontslag aan zit te kijken. Vaak denkt men dat men ook redelijk "safe" zit als men een vast contract heeft bij een werkgever en dat als men met ontslag geconfronteerd wordt men wel de juist ondersteuning krijgt van Vakbonden of UWV's.
Wat dus absoluut niet meer het geval is tegenwoordig, de wetten zijn de laatste tijd zo veranderd (met dank aan Dhr. Donner - CDA) dat de werkgevers de appels ervan plukken en het mannetje op de werkvloer hoe dan ook altijd de zak is..
Daar ben ik dus ook achter sinds 1 oktober. TVP dus.
Handle every stressful situation like a dog.
If you can’t eat it or play with it,
Just pee on it and walk away.
pi_77289583
Even een tvp-tje voor mijn lief. Die zit na elf jaar trouwe dienst bij Randstad thuis. Door een verhuizing van Drente naar Fryslân. Hij zat ten tijde van de verhuizing nog bij een opdrachtgever en dat traject mocht ie afmaken. Daarna is er veel kastje (Drenthe) en muur (Fryslân) geweest.. Met als gevolg ontslag.. En wij maar denken dat Randstad landelijk is!
Ook leeg
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:39:29 #187
45722 Dromer
pi_77291073
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:45 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zit al weer de hele dag naar vacatures te zoeken En het is weer 3x niets
same shit hier... één sollicitatie gedaan en nog 3 te gaan (vinden) deze week.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:40:24 #188
45722 Dromer
pi_77291101
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Even een tvp-tje voor mijn lief. Die zit na elf jaar trouwe dienst bij Randstad thuis. Door een verhuizing van Drente naar Fryslân. Hij zat ten tijde van de verhuizing nog bij een opdrachtgever en dat traject mocht ie afmaken. Daarna is er veel kastje (Drenthe) en muur (Fryslân) geweest.. Met als gevolg ontslag.. En wij maar denken dat Randstad landelijk is!
Als ze niks hebben vlieg je er net zo goed uit. Was het trouwens een vast contract? (dan verbaast het me wat meer)
pi_77291319
Ja, er was sprake van een vast contract.. Het is uitgevochten met de bond er bij..

En ik heb nog een tip uit mijn reintegratietijd:www.askjim.nl
Ook leeg
pi_77292264
Hmm...vandaag weer een vage afwijzing gehad...
Gesolliciteerd op: financieel administratief medewerker...
Mijn opleiding: Moderne Bedrijfsadministratie

Reden van afwijzing: Mijn opleiding was irrelevant tov de functie?
Hell yeah !
  dinsdag 26 januari 2010 @ 15:17:04 #191
45722 Dromer
pi_77292542
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ja, er was sprake van een vast contract.. Het is uitgevochten met de bond er bij..

En ik heb nog een tip uit mijn reintegratietijd:www.askjim.nl
Waardeloos. Wel iets van een ontslagvergoeding gekregen?
pi_77294693
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:17 schreef Dromer het volgende:

[..]

Waardeloos. Wel iets van een ontslagvergoeding gekregen?
Ja, dat nog wel.. Maar nu krijgt ie waarschijnlijk later WW, omdat de ontslagdatum volgens het UWV moeilijk in te schatten is.. In de ontbinding staat 31 december 2009 maar ja, dan zijn er nog twee maanden opzegtermijn, volgens het UWV..
Je snapt: we vloeken er af en toe lekker op los. Vanavond maar even naar de bios, dacht ik zo. Even uit de sleur en ik ben morgen vrij, dus kunnen we even op stap...
Ook leeg
pi_77295991
Ik ben nog aan het werk, maar ben benieuwd voor hoe lang. Het zou 3 tot 6 mnd zijn, dus op zn vroegst tot eind februari. Maar gisteren al eerder naar huis, vandaag maar 2 van de 5 uurtjes gewerkt...

Als iedereen even zijn nota's wil indienen bij Achmea, dan heb ik weer wat te doen

Ondertussen wel weer een paar vacatures gevonden voor jongerenwerker/opbouwwerker, dus ik ga weer even schrijven.
pi_77297778
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:33 schreef TyVole het volgende:

[..]

Praag.

Hier zitten allerlei klantenafdelingen van grote mulitnationals. De lonen liggen hier lager dan in Nederland, maar alles is ook goedkoper. Ondertussen heb ik wel gewoon werk bij het grootste bedrijf ter wereld, doe ik alles in het Engels en heb ik een leuke tijd hier.
Ze hebben hier nog vacatures voor Nederlandstalige mensen (vooral op de procurement afdeling). De andere bedrijven zullen ook nog wel het een en ander open hebben staan. Misschien een optie als je het in Nederland beu bent.
ik had vandaag nog telefoon gehad van een bedrijf uit boedapest, zoeken ze ook nog nederlandse mensen.
klantenservice adfeling Ebay

Alleen nog niet te horen gekregen wat de verdienste zijn.
Weet niet wat normaal is, zou denk niet veel schelen met Praag?

Lijkt mij ook een hele ervaring!

maar helaas ik ga naar disney
haha
pi_77304172
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef psv-gomes het volgende:

[..]

ik had vandaag nog telefoon gehad van een bedrijf uit boedapest, zoeken ze ook nog nederlandse mensen.
klantenservice adfeling Ebay

Alleen nog niet te horen gekregen wat de verdienste zijn.
Weet niet wat normaal is, zou denk niet veel schelen met Praag?

Lijkt mij ook een hele ervaring!

maar helaas ik ga naar disney
haha
Ga je in Parijs werken? Lijkt me een hartstikke dure stad om te wonen.

[ Bericht 13% gewijzigd door samjustme op 26-01-2010 23:52:10 ]
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_77308812
Huisvesting via Disney geregeld.
Vorige keer was dat¤260 per maand
zal nu wel iets meer zijn denk
pi_77371252
Wat ben ik blij dat ik dat hele 'naar werk zoeken' gedeelte heb afgelosten, de komende 3,5 jaar hbo! Tegen die tijd dat ik daarmee klaar ben staan ze wel weer in de rij voor een net afgestudeerde hbo'er.
pi_77371832
Ik mag over twee weken op gesprek voor de competentietest. En dan zien we het wel.
pi_77379406
tvp
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_77379667
Ik ben door naar het tweede gesprek. . Ik ga even salarissen vergelijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')