Och, ik kijk inmiddels nergens meer van opquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:54 schreef Kekaa het volgende:
Zo stom dat ze je uitnodigen zonder daadwerkelijk naar je CV te kijken.
Die betalen 1500 euro.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:40 schreef RD4 het volgende:
[..]
Bel eens met flexpoint Maastricht. Die hebben jobs die kant op bij Teleperformance.
Het mijne al 1 keer sinds 29 December. Waarom zouden ze ook die moeite doen. Zodra ze een vacature plaatsen komen de geïnteresseerden erop af als vliegen op stroop.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:31 schreef Kekaa het volgende:
Laat ik eens even mijn profiel op werk.nl aanpassen.
Niet dat ik dan wel reacties krijg: uw CV is sinds 2 december 2 maal bekeken.
Maar je weet het nooit natuurlijk.
Ooit aan buschauffeur gedacht?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:26 schreef RealZeus het volgende:
Net mijn CV geactiveerd op werk.nl. Er zijn maar liefst 0 vacatures.
Echt, en ik destijds maar denken dat ik slim was door mijn vrachtwagenrijbewijs te halen.
Moet je, dacht ik, wel weer een extra diploma voor personenvervoer hebben/halen.quote:
1 dag geplaatst en 3 keer bekeken. 1 uitnodiging voor een administratieve baan, maar dat wil ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef Dromer het volgende:
[..]
Die betalen 1500 euro.
(is niveau: ik kan een telefoon aannemen en ik hobby wat met computers)
[..]
Het mijne al 1 keer sinds 29 December. Waarom zouden ze ook die moeite doen. Zodra ze een vacature plaatsen komen de geïnteresseerden erop af als vliegen op stroop.
Heb ik gister ook gehad, ergmakkelijk om daar aangenomen te worden. je moet wel een vog aanvragen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:52 schreef Demarest het volgende:
Komende dinsdagochtend heb ik een sollicitatiegesprek bij de lokale TNT-vestiging voor 'n baantje als parttime postbezorger. Verre van ideaal uiteraard maar dan heb ik tenminste weer een (gering) inkomen en iets dat op een werkritme lijkt.Banen op mijn niveau in de overheidsector zijn nog steeds moeilijker te vinden dan ijsberen in de Sahara, en daarin verwacht ik geen spoedige verbetering. Ach, wellicht heb ik 't ergste qua werkloosheid wel zo ongeveer achter de rug.
Ha ja, ik ben ook ingeschreven bij een detacheringsbureau dat focust op administratieve banen in de overheidsector. Die geef ik de voorkeur als ze een nieuwe betrekking vinden, maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:18 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Heb ik gister ook gehad, ergmakkelijk om daar aangenomen te worden. je moet wel een vog aanvragen..
Dezelfde dag belde mn detacheringsbureau met een toffe klus, nu dus aan het twijfelen tussen releaxt buitenwerk of 9-5 office..
Ik wil best ervaring opdoen binnen het veld waarvoor ik gestudeerd heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Leonidas82 het volgende:
ik lees hier veel mensen met 'administratieve' werkervaring. Ik zou zeggen: ga een echt vak leren, administratieve taken is het 'gezwel' binnen organisaties wat, vanuit werkgevers perspectief, wat zoveel mogelijk vermeden dient te worden, oftewel geoutsourced of zoveel mogelijke gedigitaliseerd dient te worden.
Binnen organisaties zijn het vaak de administratieve medewerkers die op de schopstoel zitten. Nog een tip: maak je 'onmisbaar'.
Klopt; bij overheidsinstellingen zijn men nu volop aan het digitaliseren. Veel werknemers moeten hierdoor het veld ruimen, en de werknemers die overblijven dienen voldoende kennis te hebben over ICT en managementprocessen. De meeste overheidsinstellingen bieden hiervoor (interne) opleidingen/cursussen, maar voorlopig kom ik nergens binnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:29 schreef Leonidas82 het volgende:
ik lees hier veel mensen met 'administratieve' werkervaring. Ik zou zeggen: ga een echt vak leren, administratieve taken is het 'gezwel' binnen organisaties wat, vanuit werkgevers perspectief, wat zoveel mogelijk vermeden dient te worden, oftewel geoutsourced of zoveel mogelijke gedigitaliseerd dient te worden.
Binnen organisaties zijn het vaak de administratieve medewerkers die op de schopstoel zitten. Nog een tip: maak je 'onmisbaar'.
wat is je opleiding, wat voor werkervaring heb je en waar woon je?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:36 schreef GlamourWoman het volgende:
Vorige situatie: kreeg baan aangeboden, alleen onderhandelingsgesprek voor contract stond nog gepland.![]()
Update: bedrijf heeft intern de functie weten te vervullen, dus mijn kans vervalt.![]()
Ik doe het niet graag maar ik ga bijstand aanvragen. Na 9 maanden werkloos zijn moet ik wel.. Ik had het gewoon 6 maanden terug moeten doen.
Da's 'snel'. Mij wijzen ze meestal binnen een week af.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:56 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik ook een afwijzing in de bus, 27 nov gesoliciteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |