abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:55:43 #1
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_76775787
Ik vind het gewoon niet lekker, en alleen matigjes opwindend als ik al een beetje aangeschoten ben.
Dat vieze geroer met zo´n natte tong, proeven wat iemand heeft gegeten en gedronken, ik vind het he-le-maal niks.

Probleem is alleen, zoenen is natuurlijk stap 1, zoenen is code voor 'er kan meer gebeuren'. Maar ik wil niet zoenen! Ook niet tijdens de seks. Als iemand telkens zijn tong in mijn probeert te frutsen gaat dat echt ten koste van mijn opwinding, maar tegelijkertijd gaat het ten koste van zíjn opwinding als ik me telkens wegdraai. Uitleggen helpt niet, het lijkt wel of het het ene oor ingaat en het andere oor uit.

Nu heb ik het er laatst over gehad met mijn vriendinnen, maar zij vonden dit echt heel raar en vroegen zich af of er iets diepers (lees: psychisch) aan ten grondslag ligt, immers, 'hoeren zoenen ook nooit.' Misschien is het echter een vrouwenkwaaltje om overal iets achter te zoeken?

Wat ik gewoon wil weten, het kan toch niet zijn dat ik de enige ben?

(Of ben ik echt alleen nog maar kerels tegengekomen die niet kunnen zoenen?)
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_76775892
quote:
Nu heb ik het er laatst over gehad met mijn vriendinnen, maar zij vonden dit echt heel raar en vroegen zich af of er iets diepers (lees: psychisch) aan ten grondslag ligt, immers, 'hoeren zoenen ook nooit.' Misschien is het echter een vrouwenkwaaltje om overal iets achter te zoeken?
Die vriendinnen van jou...
Ieder gedrag heeft volgens hen dezelfde oorzaak?

Verder: misschien moet die jongen zijn tanden poetsen?
Wat vind je dan van kusjes?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:06:26 #3
179525 Nemain
pi_76776303
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:57 schreef ErikT het volgende:

[..]

Die vriendinnen van jou...
Ieder gedrag heeft volgens hen dezelfde oorzaak?

Verder: misschien moet die jongen zijn tanden poetsen?
Wat vind je dan van kusjes?
Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.

Kusjes daarentegen zijn wel fijn , maar zodra er tong bij komt kijken..
pi_76776438
Ik heb het alleen niet meer zo op zoenen als ik op iemand uitgekeken ben.
Maar ik denk wel dat er meer mensen zijn die helemaal niet van zoenen houden hoor.
pi_76776506
Breng je partner wat mondhygiëne bij en is het misschien bij je op gekomen dat één van jullie het gewoon niet kan?
pi_76776512
Impliceer je nou dat je welles een hoer zou kunnen zijn?

.. even serieus > Geboortedatum 00-00-0000 zegt niet zoveel, hou oud ben je?

en > Relatie Gelukkig niet > vind ik overigens wel een beetje raar...

@keepwalking: R U fckin kidding me?
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_76776567
Ik denk dat je wel een uitzondering bent. Voor veel mensen is zoenen toch echt heel fijn en inderdaad de stap naar meer. Maar er zullen ongetwijfeld mannen zijn die er ook niet van houden, maar ja beetje lastig zoeken lijkt me wel. Straks kom je je droomvent tegen en is hij gek op zoenen... wat dan?
pi_76776579
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef Nemain het volgende:
Jouw vriendinnen zijn niet bijster intelligent, wel?

Of weten zij meer van je dan dat je ons verteld?
quote:
(Of ben ik echt alleen nog maar kerels tegengekomen die niet kunnen zoenen?)
Dat lijkt me de meest voor de hand liggende rede, of je vind zoenen gewoon niet fijn.
Maar zoenen hoeft wat mij betreft ook niet altijd inclusief tong. Beetje met elkaars lippen spelen / zachtjes bijten is leuker als 'de centrifuge'
pi_76776594
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Nemain het volgende:

[..]

Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.

Dan kan die prostituees-theorie van je vriendinnen iig overboord, want bij prostituees gaat het over het voorkomen van intimiteit.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:13:16 #10
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_76776599
Zoen eens met een jongen die z'n tanden gepoetst heeft en wél kan zoenen? Scheelt allicht een hele hoop.

PS: wordt je nou door je vriendinnen hoer genoemd ?
pi_76776650
Mannen zoenen doorgaans wel een stuk natter dan vrouwen. Dat is iets waar ik ook wel aan heb moeten wennen. Maar in de juiste setting kan zoiets ook wel erg opwindend zijn juist
pi_76776662
Eigenlijk is zoenen ook wel een vreemd iets.
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:22:07 #13
179525 Nemain
pi_76776984
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef dewintermuis het volgende:
Impliceer je nou dat je welles een hoer zou kunnen zijn?

.. even serieus > Geboortedatum 00-00-0000 zegt niet zoveel, hou oud ben je?

en > Relatie Gelukkig niet > vind ik overigens wel een beetje raar...

@keepwalking: R U fckin kidding me?

Als ik een hoer was, zou ik wel een hele slechte zijn, zo weinig 'klandizie' als ik de laatste tijd heb gehad .

Ik ben nu 24, en dat 'gelukkig niet' stamt nog uit de tijd dat het al wel een tijdje uit was met mijn ex, maar dat er nog steeds een hoop wrok zat. Het is nog steeds zo dat ik eigenlijk geen relatie hoef/wil, veel te veel gedoe en drama.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
Mannen zoenen doorgaans wel een stuk natter dan vrouwen. Dat is iets waar ik ook wel aan heb moeten wennen. Maar in de juiste setting kan zoiets ook wel erg opwindend zijn juist
Ieuww.. Ieuwieuwieuw..
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:23:53 #14
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_76777072
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Zoenen is nog natuurlijk dan neuken. Dus dat valt wel mee...
pi_76777651
Ik hou ook niet van zoenen, het liefst knuffel ik gewoon als 'step to the next level'. Ik snap dan wel dat het voor jou een muur vormt naar een nieuwe fase in je relatie met iemand. Ik zou het niet erg vinden als mijn vriendin niet van zoenen hield, maar wel als ze totaal geen fysieke aandacht geeft.

PS: Er is ook een verschil in zoenen om het zoenen en zoenen omdat je van iemand houdt, en op die manier instinctief aandacht aan elkaar schenkt.
"That is not a dream, that is a substitute for reality"
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:36:33 #16
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_76777681
Ik hou d'r ook niet zo van
pi_76777778
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef Uro het volgende:

[..]

pi_76778350
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef Nemain het volgende:

[..]

Als ik een hoer was, zou ik wel een hele slechte zijn, zo weinig 'klandizie' als ik de laatste tijd heb gehad .

Ik ben nu 24, en dat 'gelukkig niet' stamt nog uit de tijd dat het al wel een tijdje uit was met mijn ex, maar dat er nog steeds een hoop wrok zat. Het is nog steeds zo dat ik eigenlijk geen relatie hoef/wil, veel te veel gedoe en drama.
[..]

Ieuww.. Ieuwieuwieuw..
Heb je iets in je jeugd meegemaakt, waar je het moeilijk mee hebt of had? Lijkt me erg moeilijk als je "zomaar" een hekel hebt aan zoenen vanuit een soort smetvrees gevoel. Blijft het hoe dan ook voor één van de partners een moeilijk gevoel.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_76778553
Of je zorgt gewoon dat je drank ophebt tijdens de sex
Het is ZIJ, niet HIJ. Godverredomme
  Trouwste user 2022 woensdag 13 januari 2010 @ 20:56:51 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_76778588
Je mist een echte tong in je leven.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_76778602
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef leipeshitouwess het volgende:
Of je zorgt gewoon dat je drank ophebt tijdens de sex
Goh, jij leest je echt in en geeft een goeie reactie zeg!

Jij zoent alleen tijdens de sex en daarbuiten nooit?
pi_76778800
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef Uro het volgende:

[..]

Waarom is het eigenlijk leuk om met je tong in iemand anders mond te roeren? Dat is toch apart?
pi_76778878
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef tong80 het volgende:

Death solves all problems: no man, no problem.
pi_76780576
Ik hou er ook niet van, en ik vind het ook moeilijk. Vaak doe ik het toch maar, maar ik zou het liever niet doen. En dan krijg ik ook nog van iedere partner te horen dat ik het zo lekker doe en dan denk ik je moest eens weten. Ik heb nu een vaste relatie (woon samen) en hij weet het wel van me. We zoenen weinig, wel soms om hem een plezier te doen maar ja zoenen is wel zoiets waarvan je wil dat het van twee kanten leuk wordt gevonden he ik weet ook eigenlijk niet hoeveel normaal is, mn vriend vindt het weinig. En het is niet omdat ie slecht is, ik voel heus het verschil wel tussen goed en slecht zoenen, maar ik vind het nooit fijn. Enige uitzondering is eigenlijk als je voor het eerst zoent omdat je dan verliefd bent en zoiets hebt van waaaah daarna niet meer.

Ik wou dat het anders was, maar helaas. Gebeft worden hou ik ook niet van, vind ik ook niet lekker voelen. Verder doe ik wel gewoon alles plus nog een aantal dingen die anderen weer te ver vinden gaan dus ik weet niet of theorieen over trauma's dan nog opgaan. Het zou ergens wel kunnen, mijn eerste keer was een verkrachting en dat begon met dat die kerel zn tong in mn strot drukte en ik was daar toen erg misselijk van. Maar ja, van seks ben ik dan weer niet vies, dus waarom zoenen dan wel? Ik weet het niet, maar ik heb zoiets van iedereen heeft wel wat en er valt toch niet zo veel aan te doen denk ik.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:44:01 #25
179525 Nemain
pi_76781117
Even twee reacties in één.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef SeanDaley het volgende:
Ik hou ook niet van zoenen, het liefst knuffel ik gewoon als 'step to the next level'. Ik snap dan wel dat het voor jou een muur vormt naar een nieuwe fase in je relatie met iemand. Ik zou het niet erg vinden als mijn vriendin niet van zoenen hield, maar wel als ze totaal geen fysieke aandacht geeft.

PS: Er is ook een verschil in zoenen om het zoenen en zoenen omdat je van iemand houdt, en op die manier instinctief aandacht aan elkaar schenkt.
Knuffelen is wel fijn, en kusjes geven ook, maar het echte tongzoenen is echt niks voor mij. Ik merk ook dat ik kriegel wordt als iemand toch telkens probeert me te zoenen.

Ja, maar je begint toch vaak met zoenen om het zoenen, omdat je wil weten wat er kan gebeuren tussen jou en de ander..
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:51 schreef Adolecens het volgende:
Heb je iets in je jeugd meegemaakt, waar je het moeilijk mee hebt of had? Lijkt me erg moeilijk als je "zomaar" een hekel hebt aan zoenen vanuit een soort smetvrees gevoel. Blijft het hoe dan ook voor één van de partners een moeilijk gevoel.
Ik ben er nogal allergisch voor mijn huidige 'problemen' te wijten aan vroeger, dat vind ik zo'n makkelijk excuus. Ik kan ook niet zo iets bedenken wat ik zou kunnen relateren aan (hoe zeg je dat in het Nederlands?) the act of kissing. Dan zou ik ook een probleem moeten hebben met andere lichamelijk intieme dingen, lijkt me, en dat heb ik niet.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:47:04 #26
179525 Nemain
pi_76781346
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik hou er ook niet van, en ik vind het ook moeilijk. Vaak doe ik het toch maar, maar ik zou het liever niet doen. En dan krijg ik ook nog van iedere partner te horen dat ik het zo lekker doe
Ha, ik ook . En dan heb ik nog een tongpiercing ook..
quote:
Enige uitzondering is eigenlijk als je voor het eerst zoent omdat je dan verliefd bent en zoiets hebt van waaaah daarna niet meer.
Dan is het meer het gevoel van: 'waaah, hij vind mij ook leuk!' wat het zo spannend maakt.
quote:
Gebeft worden hou ik ook niet van, vind ik ook niet lekker voelen.
Nu je het zegt, ik moet mezelf wel ergens overheen zetten voordat ik daarvan kan genieten.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:51:13 #27
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_76781626
Oftewel een vrouw die gewoon ff wil knuffelen voor het neuken. Nou, de mannen staan voor je in de rij gok ik. Dat hele voorspel is toch zwaar overrated
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_76792277
Zoenen is ook niet echt iets waar ik blij van word.
Bij scharrels al helemaal niet.
Tijdens een relatie af en toe, maar word er nou niet opgewonden van.
Mijn 1e vriendje was een drama wat zoenen betreft, misschien daar een trauma door opgelopen..
pi_76792367
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Gebeft worden hou ik ook niet van, vind ik ook niet lekker voelen.
Dat lijkt me echt heel naar voor je!!
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:11:32 #30
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_76797861
Gewone kusjes.

Dat gelebber met een andere tong in je mond, nee dankje.
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:12:38 #31
179525 Nemain
pi_76797891
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Gewone kusjes.

donderdag 14 januari 2010 @ 10:16:30 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_76797990
Een beetje op de lip sabbelen kan toch ook? Je hoeft niet gelijk je roerhout erin te flatsen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_76801261
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Goh, jij leest je echt in en geeft een goeie reactie zeg!

Jij zoent alleen tijdens de sex en daarbuiten nooit?
Ze had het over dat ze niet wilde zoenen tijdens de seks, daar reageerde ik op
Het is ZIJ, niet HIJ. Godverredomme
pi_76802911
mijn vriendin sabbelt altijd aan mn lip, dat kan ze echt uren doen als ze wil.

ik vind het niet erg, kan ik lekker liggen
pi_76804555
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:14 schreef TheaTraal het volgende:
Dat lijkt me echt heel naar voor je!!
Mja ach, ik vind vingeren dan wel echt super dus ik ervaar het niet als een gemis ofzo. Ik denk dat ik gewoon tevee, grof geweld nodig heb down there om te komen, dat lukt met beffen gewoon niet. Ik vind het niet erg als een vriendje het wil doen, vind het niet vies of eng, maar er gebeurt niet genoeg
pi_76805129
Met mijn huidige vriendin tong ik veel minder dan met andere meiden. Ik vind zoenen met haar fijner dan tongen. Betekend niet dat ik het niet doe of vies vind. Ik vind een zoen veel intiemer en sensueler dus eigenlijk gewoon fijner. Misschien heeft dat ook wel met gevoelens te maken die ik voor haar heb, dat het meer liefde is dan lust. Tongen blijft nog steeds leuk toch, misschien ben je inderdaad geen goede jongen tegengekomen.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 januari 2010 @ 15:36:16 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_76809646
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Gewone kusjes.

Is er nog een tong ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_76810842
Zoenen is geil! Vooral als je verliefd bent en helemaal in die ander opgaat en dat je kriebels voelt en na afloop bijna omvalt...Misschien moet je dat gewoon eerst een keer meemaken.

Wat zijn er nog veel die daar niet van houden zeg! dat verbaast me echt.
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:09:07 #39
179525 Nemain
pi_76810966
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef leipeshitouwess het volgende:

[..]

Ze had het over dat ze niet wilde zoenen tijdens de seks, daar reageerde ik op
Inderdaad, maar ook 'gewoon niet'.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:05 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zoenen is geil! Vooral als je verliefd bent en helemaal in die ander opgaat en dat je kriebels voelt en na afloop bijna omvalt...
Iedereen heeft het hierover, maar ik heb dat echt nog nooit meegemaakt.
Misschien ben ik dan idd nog nooit echt verliefd geweest.
pi_76811081
Nouw moet die gene waar je zo verliefd op bent wel gewoon goed kunnen zoenen.

maar in relaties hou ik ook wel van zoenen..ook tijdens de sex.
pi_76811382
Nou ik weet echt wel zeker dat ik enorm verliefd ben geweest, maar ook dan vind ik het zoenen alleen gaaf omdat dat dan soort van betekent dat er wat ontstaat / hij ook wat in jou ziet. En de 2e keer heb ik dat dan dus al niet meer, terwijl ik dan nog wel knetterverliefd was. Ik bedoel als je een meter boven de stoep zweeft omdat ie je hand vastpakt maar met zoenen toch zoiets hebt van meh, dan ligt het niet aan verliefdheid.
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:20:25 #42
179525 Nemain
pi_76811455
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:18 schreef Dipkip het volgende:
Nou ik weet echt wel zeker dat ik enorm verliefd ben geweest, maar ook dan vind ik het zoenen alleen gaaf omdat dat dan soort van betekent dat er wat ontstaat / hij ook wat in jou ziet. En de 2e keer heb ik dat dan dus al niet meer, terwijl ik dan nog wel knetterverliefd was. Ik bedoel als je een meter boven de stoep zweeft omdat ie je hand vastpakt maar met zoenen toch zoiets hebt van meh, dan ligt het niet aan verliefdheid.
Dat dus, precies dat!
pi_76811787
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:20 schreef Nemain het volgende:

[..]

Dat dus, precies dat!
pi_76811874
TS is frigide en labiel.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 14 januari 2010 @ 20:49:17 #45
274401 Lauwra
Save the horse ride a cowboy
pi_76822434
Het zijn niet alleen vrouwen hoor. Sommige mannen zoenen idd heel erg nat sommigen kunnen wel goed met hun tong overweg.
Ik date er nu 1 die houdt ook meer van kusjes met heel af en toe een beetje tong (klinkt vies ).
Ik vind het prima, het is liefdevol. Altijd maar die tong krijg je ook kaakkramp van.
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:39:38 #46
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_76824872
Ben je wel eens echt verliefd geweest? Ik kan me niet voorstellen dat je zoenen dan ook vies vindt.
Of ze kunnen allemaal gewoon ècht niet zoenen. Hoeveel verschillende zoenpartners heb je gehad?

Vind je pijpen geen probleem dan?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_76827712
Je kan natuurlijk ook gewoon met lippen werken en de tong voor binnen gebruiken . Niets mis mee hoor, wordt trouwens veel meer gedaan op de wereld dan de tong binnenrammen.Alleen tongen is gewoon boring en hoeft voor mij ook niet..
pi_76829544
quote:

[..]

Ik ben ook niet zo'n fan van tongzoenen, mijn vriendin ook niet, wij zoenen meestal dan ook zonder tong. Vind je dat wel lekker dan?
pi_76833077
Ik kan me wel voorstellen dat je niet zo gek bent op tongzoenen, dat wordt sowieso een stuk minder interessant bij de meeste mensen als de puberteit voorbij is. Ik ben toevallig net zo oud als jij, en ik doe het ook bijna niet hoor met mijn vriendin. Kusjes zijn , en op zich vind ik tongzoenen ook lekker, mits niet te lang achter elkaar en niet te vaak, maar ik zou prima compleet zonder kunnen doen.

Het lekkere eraan is denk ik de intimiteit van 'dingen bij elkaar naar binnen steken' (in principe niet veel anders dan seks), en dat de tong ook gewoon een erg gevoelig lichaamsdeel is. Als de passie hoog oplaait (tijdens seks) wil ik nog wel eens een sterke behoefte krijgen aan tongzoenen, en dat heeft mijn vriendin ook wel.

Enne, als je proeft wat iemand gegeten heeft is de mondhygiëne van diegene niet echt goed, kijk als je net wat hebt gegeten/gedronken zal dat te merken zijn, maar dat hoeft echt niet vies te zijn als het niet je avondeten is. En tsja, mensen tongzoenen verschillend. Met sommige mensen zal je nooit lekker kunnen tongen, met anderen past het precies en is het gelijk een stuk interessanter. Er zijn niet zo heel veel mensen die echt niet kunnen tongzoenen volgens mij, maar mensen doen het gewoon niet allemaal hetzelfde. Ik weet niet met hoeveel jongens je het geprobeerd hebt, maar misschien heb je gewoon pech gehad?
pi_76834566
quote:
Ik weet niet met hoeveel jongens je het geprobeerd hebt, maar misschien heb je gewoon pech gehad?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 01:18:51 #51
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76834643
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Hm eigenlijk wel, je moet iemand ook echt leuk vinden om te gaan natzoenen zeg maar.
Ik zou over mijn nek gaan als ik iemand zou zoenen waar ik niets voor voel, hoewel als je dronken bent en iemand springt voor je nu ja ach?
Whatever, maar liever niet nee..
Snollebolt
  vrijdag 15 januari 2010 @ 01:20:17 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76834694
quote:

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_76834777
quote:

Post of the year 2010 EN 2011 bij deze
  vrijdag 15 januari 2010 @ 02:27:42 #54
179525 Nemain
pi_76835921
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef Luxuria het volgende:
Ben je wel eens echt verliefd geweest? Ik kan me niet voorstellen dat je zoenen dan ook vies vindt.
Of ze kunnen allemaal gewoon ècht niet zoenen. Hoeveel verschillende zoenpartners heb je gehad?

Vind je pijpen geen probleem dan?
1. Dat denk ik niet
2. 6
3. Nee, juist niet
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef TjilpTjilp het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo'n fan van tongzoenen, mijn vriendin ook niet, wij zoenen meestal dan ook zonder tong. Vind je dat wel lekker dan?
Dat wel. Kusjes geven, knuffelen, dat vind ik wel leuk en fijn.
pi_76857162
De eerste 2 jaar dat ik 'oraal actief' was vond ik zoenen ook niet lekker. Totdat ik een vriendinnetje kreeg waarop ik verliefd werd en die heel lekker terug kon zoenen. Sindsdien ben ik fan! Later heb ik het zelfs nog een ander vriendinnetje geleerd door te vragen of ze eens net zo wilde zoenen als ik. Wat bleek? Dat vond ze zelf ook veel fijner!

Gewoon geduld hebben, experimenteer een beetje en wees niet bang advies te geven/vragen.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:26:25 #56
235513 Pencile
Dame in de dop
pi_76861061
Ik hou wel van zoenen maar niet van 'tong'zoenen dus sort of lotgenoot.
Dus tongen dat gebeurt ook niet. Heb me vriend gewoon mijn manier aangeleerd, en nu hoef ik lekker niet meer te tongen.

Zonder tong zoenen kan ook heel leuk zijn.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:50:13 #57
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_76877368
Kusjes geven vind ik wel leuk. Tongzoenen is wel oke maar niet mijn favoriet.
Bewaar die tong maar ergens anders voor

My mama didn't raise no fool
  zaterdag 16 januari 2010 @ 10:15:45 #58
27929 piere
doe mij maar bier
pi_76883161
Dan zoen je toch gewoon niet?
fok you ja!
pi_76883270
Ik heb niet alles gelezen, maar even mijn reactie.

Mijn vriend en ik houden allebei niet van tongzoenen, maar wel van zoenen zonder tong. Is dat laatste voor jou geen optie? Voor mij heeft een tong erbij gewoon geen toegevoegde waarde, ik vind er niets aan.
pi_76945124
Zoals genoemd, zoenen is fijner dan tongen. Af en toe een beetje tong is fijn, maar niet te veel. Toen ik nog in de dating-fase zat met mn vriend kon je me echt opvegen na een zoen, ik werd er helemaal week en duizelig van! Heerlijk gevoel was dat.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:54:45 #61
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_76987284
Als je er zo naar gaat kijken, dan blijft het vies. Als een man gewoon zijn tanden heeft gepoetst of een mintje heeft, dan moet je er ook wel van kunnen genieten. Laat die gedachten los en probeer het dan nog eens. Het helpt vaak als de jongen ook lekker ruikt en eerst kusjes geeft.

Val je wel op mannen lol. En wat voor mannen kom jij tegen? Mintje is altijd wel even fris.
En misschien heb je idd gewoon altijd pech gehad. Maar dat wil niet zeggen dat het vies is.
Je moet gewoon de juiste nog tegenkomen...
Be dance |Be real| Be You
  maandag 18 januari 2010 @ 22:06:42 #62
179525 Nemain
pi_76988039
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef Loodje het volgende:
Als je er zo naar gaat kijken, dan blijft het vies. Als een man gewoon zijn tanden heeft gepoetst of een mintje heeft, dan moet je er ook wel van kunnen genieten. Laat die gedachten los en probeer het dan nog eens. Het helpt vaak als de jongen ook lekker ruikt en eerst kusjes geeft.

Val je wel op mannen lol. En wat voor mannen kom jij tegen? Mintje is altijd wel even fris.
En misschien heb je idd gewoon altijd pech gehad. Maar dat wil niet zeggen dat het vies is.
Je moet gewoon de juiste nog tegenkomen...

Hehe, voor zover ik weet val ik wel op mannen.
En ja, een frisse adem zal wel helpen, maar dat verandert nog het feit dat ik tongzoenen als ding op zich niet prettig vind.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:35:19 #63
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_76989681
hmm
als je niet van tongzoenen houdt heb je echt nog geen partner gehad die goed kan zoenen..

mijn laatste ex kon ook totaal niet zoenen, echt trok op niks, heb geprobeerd om haar 'methodes' aan te passen, maar tevergeefs. Toen zoende ik ook niet graag hoor

maar het meisje daarvoor
mmmm
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  maandag 18 januari 2010 @ 22:48:16 #64
179525 Nemain
pi_76990384
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:35 schreef Chuck.Norris het volgende:
hmm
als je niet van tongzoenen houdt heb je echt nog geen partner gehad die goed kan zoenen..

mijn laatste ex kon ook totaal niet zoenen, echt trok op niks, heb geprobeerd om haar 'methodes' aan te passen, maar tevergeefs. Toen zoende ik ook niet graag hoor

maar het meisje daarvoor
mmmm
Maar zou het dan serieus alleen maar liggen aan de ander, dat die niet kan zoenen?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:36:15 #65
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_76998837
Ongeloofelijk! Echt ongeloofelijk!
Dacht ik een van de enigste te zijn met dit fenomeen en loopt er gewoon een vrouwelijke versie rond met precies dat wat ik ook heb.
Zelf vind ik tongen dus ook helemaal niets en alles behalve opwindend.
Verder ga ik er ook geen woorden aan vuil maken want jij legt het al in je posts allemaal perfect uit.
Grappig dat ik tussen alle topics precies deze tegen kwam en nog grappiger toen ik je posts begon te lezen.
Fijn om te weten dat ik niet de enigste ben hierin! You are not alone.
pi_76999999
Tongen.

Ik vind 't maar raar en niet echt super fijn ofzo, ik zoen liever zonder tong.

Ja, ik heb een relatie. Ja, ik ben verliefd. Echt verliefd. Ja, hij kan goed zoenen. Maar nee, zoenen met tong vind ik maar apart.
(Ik "wen" er wel aan, trouwens.)
or maybe i'm just another megalomaniac.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:43:44 #67
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_77004278
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:48 schreef Nemain het volgende:

[..]

Maar zou het dan serieus alleen maar liggen aan de ander, dat die niet kan zoenen?
Niet alleen maar, goede leiding is natuurlijk ook handig
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:28:18 #68
240566 Chuck.Norris
CN counted to infinity.. Twice
pi_77005851
er zijn echt zoveel slechte technieken

enkel de wasmachine is de bekendste
maar nog eentje die ik echt super slecht vind is wanneer ze hun tong precies opspanne, ze strekken hem, zodat de tong hard aan voelt, raar te beschrijven, maar ik weet enkel dat ik het kk irritant vind

als ik er eens over na denk heb ik eiglijk nog maar 1 goede zoenpartner gehad, en dat was dan maar een one nighter
When the Boogeyman goes to sleep every night, he checks his closet for Chuck Norris
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:29:13 #69
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_77005889
Zoenen. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:12:15 #70
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_77018877
lol, maar 6 zoenpartner is niet zo heel veel lol, toch eerst nog maar ff wat meer ervaringen opdoen
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:17:16 #71
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77019069
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef Loodje het volgende:
lol, maar 6 zoenpartner is niet zo heel veel lol, toch eerst nog maar ff wat meer ervaringen opdoen
Jij zoent met iedereen ofzo ?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:20:25 #72
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_77019183
Haha nee maar in 25 jaar toch wel meer dan 6 zoenpartners
pi_77022499
ok, nu heb ik dus onwijze zin om te zoenen...
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:05:09 #74
179525 Nemain
pi_77030732
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
Ongeloofelijk! Echt ongeloofelijk!
Dacht ik een van de enigste te zijn met dit fenomeen en loopt er gewoon een vrouwelijke versie rond met precies dat wat ik ook heb.
Zelf vind ik tongen dus ook helemaal niets en alles behalve opwindend.
Verder ga ik er ook geen woorden aan vuil maken want jij legt het al in je posts allemaal perfect uit.
Grappig dat ik tussen alle topics precies deze tegen kwam en nog grappiger toen ik je posts begon te lezen.
Fijn om te weten dat ik niet de enigste ben hierin! You are not alone.
Ditto, mate.
Vooral omdat niemand in RL het lijkt te begrijpen. (Hier trouwens de meesten ook niet..)
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:20 schreef Loodje het volgende:
Haha nee maar in 25 jaar toch wel meer dan 6 zoenpartners
Vind je zes weinig? Ik vond het eigenlijk heel redelijk .
pi_77032560
Oeh, ik vind zoenen juist een van de meest lekkere, intieme dingen Helemaal met tong en dan langzaam om elkaar heendraaien en in een soort flow raken waarbij je je hele omgeving vergeet...yummie TS, mss heb je gewoon nog nooit een echt goede zoen meegemaakt...?
pi_77032973
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef Loodje het volgende:
Maar de kans dat ze het alle 6 niet kunnen? Behalve als ze allemaal 14 zijn en het voor het eerst doen...
Klussen deel 1 en 2
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:46:10 #77
179525 Nemain
pi_77033072
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef Chivez het volgende:
Oeh, ik vind zoenen juist een van de meest lekkere, intieme dingen Helemaal met tong en dan langzaam om elkaar heendraaien en in een soort flow raken waarbij je je hele omgeving vergeet...yummie TS, mss heb je gewoon nog nooit een echt goede zoen meegemaakt...?
Dat zegt (bijna) iedereen hier . Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het alleen daaraan ligt.
Is het niet gewoon een voorkeur die je wel of niet hebt, net als sommige mensen het fijn vinden helemaal lens geslagen te worden tijdens de seks?
pi_77033321
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Nemain het volgende:

[..]

Dat zegt (bijna) iedereen hier . Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het alleen daaraan ligt.
Is het niet gewoon een voorkeur die je wel of niet hebt, net als sommige mensen het fijn vinden helemaal lens geslagen te worden tijdens de seks?
LOL, tja, mss wel ja. Ieder heeft zo z'n voorkeuren.
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:47:56 #79
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_77041378
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Nemain het volgende:
Ditto, mate.
Vooral omdat niemand in RL het lijkt te begrijpen. (Hier trouwens de meesten ook niet..)
Inderdaad ja!
Maar gezien mijn algehele voorkeuren op seks gebied kuinnen mensen in mijn real life omgeving het juist wat beter begrijpen gelukkig.
Wat dat betreft ben ik blij dat ik partner af ben, want dit was o.a een drukkende kwestie op de relatie omdat mijn laatste partner wist dat ik er niet echt weg van was. Het ging dan vaak ook "geforceerd" en kort omdat zij die behoefte natuurlijk wel had van tijd tot tijd.
Zo iewww vind ik het dus, dat ik alleen al om die reden het heerlijk en bevrijdend vind dat ik weer single ben!
  zondag 24 januari 2010 @ 07:32:46 #80
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77201482
vnd zoenen sowieso goor.. Als ik niet langere tijd in ene relatie zit
  zondag 24 januari 2010 @ 14:44:36 #81
179525 Nemain
pi_77210242
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:47 schreef Darkwolf het volgende:

[..]
Maar gezien mijn algehele voorkeuren op seks gebied kuinnen mensen in mijn real life omgeving het juist wat beter begrijpen gelukkig.
Hoe bedoel je dat precies?
pi_77231257
Van mij hoeft zoenen ook niet zo nodig. Tenzij ik vreselijk geil ben (dus meestal al tijdens de sex en niet ervoor). Ik hou wel heel erg van knuffelen en (droge, haha) kusjes geven.
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat het misschien wel eens raar zou kunnen zijn.. volgens mij is het ook helemaal niet raar, iedereen heeft toch andere voorkeuren?
pi_77251595
Maar als je echt super verliefd bent op iemand, vind je het dan ook niet fijn? Gewoon, lekker intiem!
Sowieso schrijf je zo.
pi_77255311
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef -XX- het volgende:
Maar als je echt super verliefd bent op iemand, vind je het dan ook niet fijn? Gewoon, lekker intiem!
Anders lees je even wat ts allemaal al gezegd heeft.
pi_77257438
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef keepwalking het volgende:

[..]

Anders lees je even wat ts allemaal al gezegd heeft.
Duurt me veels te lang.
Sowieso schrijf je zo.
  maandag 25 januari 2010 @ 19:19:46 #86
179525 Nemain
pi_77260369
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef -XX- het volgende:
Nee, ook niet.
  maandag 25 januari 2010 @ 19:23:31 #87
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_77260555
Wellicht dat je er iets aan hebt hoor, maar ik ben 17 en heb ook nog nooit gezoend (shame). Ook weinig behoefte aan, geen enkele intentie toe. Het enige nare is dat je soms van die gesprekken in de klas hebt waar dat soort dingen ter sprake komen, dan is het wel knap lullig om te zeggen dat je nog nooit gezoend hebt. Kortom het is iets menselijks denk ik.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_77260889
Waarom willen zoveel mensen een ander veranderen?

"je bent gewoon de juiste niet tegen gekomen"
"zijn hygiene was niet in orde"
"je moet meer oefenen."

Ze houdt er gewoon niet van!

Mijn partner trouwens ook niet. Ik houd er wel van. Dat is flink balen en ik ben er na 25 jaar nog steeds niet aan gewend. Maar het heeft niets met de rest van de relatie of techniek of zo te maken.
pi_77260919
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
Wellicht dat je er iets aan hebt hoor, maar ik ben 17 en heb ook nog nooit gezoend (shame). Ook weinig behoefte aan, geen enkele intentie toe. Het enige nare is dat je soms van die gesprekken in de klas hebt waar dat soort dingen ter sprake komen, dan is het wel knap lullig om te zeggen dat je nog nooit gezoend hebt. Kortom het is iets menselijks denk ik.
Ah, conclusie is dus dat TS in ieder geval geen alien is.
Das in ieder geval een begin.
  maandag 25 januari 2010 @ 19:30:55 #90
201761 phpmystyle
pi_77260962
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Ah, conclusie is dus dat TS in ieder geval geen alien is.
Das in ieder geval een begin.
Erkenning kan een mens goed doen hoor
  maandag 25 januari 2010 @ 19:36:55 #91
179525 Nemain
pi_77261278
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Erkenning kan een mens goed doen hoor
Hear hear. Fijn dat er idd mensen die niet meteen zeggen 'wacht maar tot je die ene tegenkomt, dan piep je wel anders.'
  maandag 25 januari 2010 @ 19:41:25 #92
201761 phpmystyle
pi_77261508
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:36 schreef Nemain het volgende:

[..]

Hear hear. Fijn dat er idd mensen die niet meteen zeggen 'wacht maar tot je die ene tegenkomt, dan piep je wel anders.'
Ach jou mening loopt wel synchroon met die van mij hoor. Ik vind het ook ronduit smerig zo'n tong in je bek te roeren, hoef het ook niet zo nodig uit te proberen.
Maar vertel eens, hoe ga jij je vriend afhouden?
  maandag 25 januari 2010 @ 19:42:43 #93
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77261579
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ach jou mening loopt wel sychroom met die van mij hoor. Ik vind het ook ronduit smerig zo'n tong in je bek te roeren, hoef het ook niet zo nodig uit te proberen.
Als je echt letterlijk gaat roeren dan is het idd niks nee.
  maandag 25 januari 2010 @ 19:45:32 #94
201761 phpmystyle
pi_77261731
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Als je echt letterlijk gaat roeren dan is het idd niks nee.
Leg me is uit wat je precies met zo'n tong in iemand anders mond doet. Ik heb echt werkelijk geen flauw idee
  maandag 25 januari 2010 @ 19:46:43 #95
179525 Nemain
pi_77261798
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ach jou mening loopt wel synchroon met die van mij hoor. Ik vind het ook ronduit smerig zo'n tong in je bek te roeren, hoef het ook niet zo nodig uit te proberen.
Dat is dus het probleem. Volgens mij (en mijn idee wordt bevestigd door het merendeel van de reacties hier) is er geen manier om tegen je scharrel/vriend te zeggen 'ik houd gewoon niet van zoenen', zonder dat diegene het op zichzelf gaat betrekken.

Ik zie dat al helemaal voor me:
"Ja maar, ik houd gewoon niet van zoenen."
"Schatje, geloof me, heb ik je eenmaal gezoend, dan ben je wel bekeerd."
"Nee, echt niet."
"Wel waar."
Nee."
"Wel. Kom hier. Slobberslobbersmeksmak. Zo, zie je wel."
pi_77261809
Oh herkenning
Nu heb ik wel bar slechte partners gehad hoor Een keer tijdens t uitgaan wel als prettig ervaren maar toen was ik gewoon dronken en geil
Ik deed t alleen af en toe om de ander te plezieren
Zoenen zonder tong vind ik dan wel weer
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:06:17 #97
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_77275587
quote:
Op zondag 24 januari 2010 14:44 schreef Nemain het volgende:
Hoe bedoel je dat precies?
Aha.
Hmm...
Doe maar een PM als je het echt wilt weten.
pi_77276139
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh herkenning
Nu heb ik wel bar slechte partners gehad hoor Een keer tijdens t uitgaan wel als prettig ervaren maar toen was ik gewoon dronken en geil
Ik deed t alleen af en toe om de ander te plezieren
Zoenen zonder tong vind ik dan wel weer
idd. Heb het concept van de tongzoen ook nooit zo begrepen.
pi_77276252
quote:
Misschien is het echter een vrouwenkwaaltje om overal iets achter te zoeken?
Misschien? Zei je nou serieus misschien?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 00:44:19 #100
179525 Nemain
pi_77276778
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 00:27 schreef vosss het volgende:

[..]

Misschien? Zei je nou serieus misschien?

Hihi
pi_77277753
quote:
Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef Nemain het volgende:
Dat is dus het probleem. Volgens mij (en mijn idee wordt bevestigd door het merendeel van de reacties hier) is er geen manier om tegen je scharrel/vriend te zeggen 'ik houd gewoon niet van zoenen', zonder dat diegene het op zichzelf gaat betrekken.

Ik zie dat al helemaal voor me:
"Ja maar, ik houd gewoon niet van zoenen."
"Schatje, geloof me, heb ik je eenmaal gezoend, dan ben je wel bekeerd."
"Nee, echt niet."
"Wel waar."
Nee."
"Wel. Kom hier. Slobberslobbersmeksmak. Zo, zie je wel."

Nou ja mannen die je willen bekeren moet je gewoon meteen dumpen natuurlijk. Dat zijn van die eikels die je vervolgens in bed ook gaan uitleggen dat hoe jij je vingert verkeerd is, dat dat niet is wat vrouwen lekker vinden, wacht hij demonstreert wel even De Enige Juiste Methode.

Kortom een hersenloze dramzak die niet openstaat voor suggesties.

Tegen een lieve man kun je het proberen met een goed gesprek waarbij je heel vaak benadrukt wat je allemaal wel heel erg lekker vindt. En vooral ook zeggen dat je bijv. kusjes in je nek en zoenen met de mond dicht heerlijk vindt maar puur en alleen het tong tegen tong gevoel gewoon onprettig vindt, altijd gevonden hebt, sorry kan er ook niks aan doen. En als hij dan vraagt of je het toch wil proberen nog een keer uitleggen, hem die ene zoen gunnen, en zeggen dat je heus wel merkt dat hij het goed kan maar dat je er gewoon niet van houdt. Vervolgens zeggen dat je wel van pijpen houdt verzacht de klap enigzins
  dinsdag 26 januari 2010 @ 02:44:37 #102
285850 Elohim
leeft in kaarslicht
pi_77278436
quote:
Wat ik gewoon wil weten, het kan toch niet zijn dat ik de enige ben?
Nee, ik vind tongen ook niets. Ik heb het altijd ranzig/niet van toegevoegde waarde gevonden.
Haast je langzaam.
pi_77280177
Hoe vaak heb je al gezoend? Geloof me, de meeste mensen kunnen niet zoenen, leeftijd heeft daar weinig mee te maken ben ik achtergekomen het ligt er gewoon aan wie je tegenover je hebt...
pi_77280198
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nou ja mannen die je willen bekeren moet je gewoon meteen dumpen natuurlijk. Dat zijn van die eikels die je vervolgens in bed ook gaan uitleggen dat hoe jij je vingert verkeerd is, dat dat niet is wat vrouwen lekker vinden, wacht hij demonstreert wel even De Enige Juiste Methode.

als je met zo'n kerel in bed beland ben je zelf ook niet de snuggerste volgens mij...
pi_77282348
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Hoe vaak heb je al gezoend? Geloof me, de meeste mensen kunnen niet zoenen, leeftijd heeft daar weinig mee te maken ben ik achtergekomen het ligt er gewoon aan wie je tegenover je hebt...
Ik heb alleen weinig zin om maar wat in t rond te lebberen in de hoop ooit die fantastische kusser/tong tegen te komen
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:43:34 #106
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_77282428
Ik voel niks tijdens het zoenen, dat heeft me behoorlijk verontrust omdat ik wel aandrang voel, en er vervolgens geen bijzonder gevoel komt als ik andere lippen raak...
Ik heb al eens geprobeerd me op mijn mond te focussen door de lippen zachtjes te masseren, maar ook dan voel ik niks.
Dat is zo irritant. Zie je zijn lippen en dan heb je zin om hem te zoenen, maar het is voor mij niet bepaald bevredigend als ik niks voel

Misschien zijn mijn lippen niet zo gevoelig. Gelukkig kan ik me op andere plekken richten die wel gevoelig zijn, zoals de rug, de onderbuik, nek, e.d.
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_77282502
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:39 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik heb alleen weinig zin om maar wat in t rond te lebberen in de hoop ooit die fantastische kusser/tong tegen te komen
ok, dat je je niet als een loeder wilt gedragen kan ik volkomen begrijpen en dat respecteer ik ook, maar ooit moet je toch iemand tegenkomen die je kan bewijzen dat 't ook lekker kan zijn
pi_77282528
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:43 schreef Countess het volgende:
Ik voel niks tijdens het zoenen, dat heeft me behoorlijk verontrust omdat ik wel aandrang voel, en er vervolgens geen bijzonder gevoel komt als ik andere lippen raak...
Ik heb al eens geprobeerd me op mijn mond te focussen door de lippen zachtjes te masseren, maar ook dan voel ik niks.
Dat is zo irritant. Zie je zijn lippen en dan heb je zin om hem te zoenen, maar het is voor mij niet bepaald bevredigend als ik niks voel

Misschien zijn mijn lippen niet zo gevoelig. Gelukkig kan ik me op andere plekken richten die wel gevoelig zijn, zoals de rug, de onderbuik, nek, e.d.
de klassieke fout die veel mannen maken is dat ze zich bij zoenen alleen op de mond richten, terwijl je 't ook met je hele lichaam kunt doen en dat maakt 't zoveel leuker jongedame
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:49:30 #109
223428 Countess
pi_77282549
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

ok, dat je je niet als een loeder wilt gedragen kan ik volkomen begrijpen en dat respecteer ik ook, maar ooit moet je toch iemand tegenkomen die je kan bewijzen dat 't ook lekker kan zijn
Dat wil iedereen wel, maar misschien verstaan weinigen de kunst om het goed te doen
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:50:09 #110
223428 Countess
pi_77282570
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

de klassieke fout die veel mannen maken is dat ze zich bij zoenen alleen op de mond richten, terwijl je 't ook met je hele lichaam kunt doen en dat maakt 't zoveel leuker jongedame
Dat zou best dé oplossing kunnen zijn!
pi_77282616
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ach ik moet gewoon dronken en geil zijn zo blijkt maar weer
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:54:37 #112
201761 phpmystyle
pi_77282711
Mensen die willen zoenen omdat ze het als een morele verplichting voelen
pi_77282808
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:54 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die willen zoenen omdat ze het als een morele verplichting voelen
Neej hoor ik ben meer dan tevreden met de kusjes in mijn relatie

Zal dr niet eens aan denken om in de rondte te gaan lebberen. Heb alles wat ik wil al thuis zitten (nouja op t werk dan )
  dinsdag 26 januari 2010 @ 10:59:15 #114
201761 phpmystyle
pi_77282861
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Zal dr niet eens aan denken om in de rondte te gaan lebberen. Heb alles wat ik wil al thuis zitten (nouja op t werk dan )
En doet je vriend daar niet moeilijk over dan? Dat je niet wilt zoenen.
pi_77282873
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:50 schreef Countess het volgende:

[..]

Dat zou best dé oplossing kunnen zijn!
Daar kom je pas achter als die theorie praktijk wordt... Ik praktiseer geregeld en de reacties zijn best leuk
  dinsdag 26 januari 2010 @ 12:31:34 #116
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77285935
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Da's best zielig voor hem dan.
pi_77288870
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
als je met zo'n kerel in bed beland ben je zelf ook niet de snuggerste volgens mij...
Ja, want het is onvoorstelbaar dat iemand buiten bed gewoon leuk is en in bed uit een soort onzekerheid betweterig gaat lopen doen
pi_77290579
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:44 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja, want het is onvoorstelbaar dat iemand buiten bed gewoon leuk is en in bed uit een soort onzekerheid betweterig gaat lopen doen
In mijn beleving wel ja... ik ken ook heel wat gasten en heel wat dames, maar dit is echt iets wat ik nog nooit heb gehoord
pi_77290683
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:27 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
In mijn beleving wel ja... ik ken ook heel wat gasten en heel wat dames, maar dit is echt iets wat ik nog nooit heb gehoord
Dus als jij iets nog nooit hebt meegemaakt en een ander wel dan moet het meteen wel de ander zn schuld zijn. Dat het voor mij ook de enige was die dit deed op 15 bedpartners zegt verder niets, als ik 1 eikel tref moet ik wel een domme doos zijn. Toffe levenshouding heb jij
pi_77290713
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dus als jij iets nog nooit hebt meegemaakt en een ander wel dan moet het meteen wel de ander zn schuld zijn. Dat het voor mij ook de enige was die dit deed op 15 bedpartners zegt verder niets, als ik 1 eikel tref moet ik wel een domme doos zijn. Toffe levenshouding heb jij
Ja ik ben echt de shit
pi_77291378
zie : (Of ben ik echt alleen nog maar kerels tegengekomen die niet kunnen zoenen?)
pi_77291631
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:48 schreef LittleFox het volgende:
zie : (Of ben ik echt alleen nog maar kerels tegengekomen die niet kunnen zoenen?)
dat idd
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:07:12 #123
179525 Nemain
pi_77302617
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:55 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

dat idd
Het wordt nu een beetje een welles-nietesverhaal, maar vooruit.
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat het niet de kwaliteit van het kussen is, maar gewoon 'the act' op zichzelf die ik niet prettig vind. En jij - with all due respect - denkt dat je mij wel eens even kan overtuigen met je skills. Zo werkt dat niet. Ik houd gewoon niet van een tong in mijn mond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nemain op 27-01-2010 11:04:28 ]
pi_77324851
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef Nemain het volgende:

[..]

Het wordt nu een beetje een welles-nietesverhaal, maar vooruit.
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat het niet de kwaliteit van het kussen is, maar gewoon 'the act' op zichzelf die ik niet prettig vind. En jij - with all due respect - denk dat je mij wel eens even kan overtuigen met je skills. Zo werkt dat niet. Ik houd gewoon niet van een tong in mijn mond.
hahaha, nee hoor begrijp me niet verkeerd.. ik vind mezelf echt niet zo geweldig dat ik ff iedereen het hof kan maken.. maar ik denk wel degelijk dat er iemand is daarbuiten die je gedachten hierover kan veranderen..
pi_77324914
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:30 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

hahaha, nee hoor begrijp me niet verkeerd.. ik vind mezelf echt niet zo geweldig dat ik ff iedereen het hof kan maken.. maar ik denk wel degelijk dat er iemand is daarbuiten die je gedachten hierover kan veranderen..
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan 'ik hou niet van tongzoenen'? Hoezo moet dat per se te veranderen zijn? Ze kan beter hopen dat ze iemand vindt die er ook niet van houdt of die er begrip voor heeft. Mijn vriend en ik houden beiden niet van tongzoenen, is dus geen probleem.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:27:23 #126
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_77446871
Eindelijk een medestander gevonden!! Ik dacht dat ik de enige was die niet echt gek is op zoenen maar niet dus. Gewoon een kusje geven vind ik wel fijn maar echt tongzoenen is niet aan mij besteed. Met mijn vriend tongzoen ik wel, maar niet superveel. Ik vind gewoon kussen veel fijner. Daarnaast ben ik sowieso meer van het knuffelen dan van het zoenen.

En voor de wijsneuzen: nee, het ligt niet aan mijn vriend, hij kan erg goed zoenen.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_77461552
Ik heb hetzelfde hoor. Ben ook niet zo erg dol op tongzoenen.
Tijdens de seks gebeurde het wel eens, of als ik wat teveel op heb.
Maar normaal vind ik knuffelen en kusjes veel leuker.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:27:06 #128
179525 Nemain
pi_77463535
We zouden een club moeten oprichten, kunnen we subsidie vangen van de staat.
Wie bedenkt een goede naam?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 23:25:40 #129
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_77465171
quote:

Ook niet met iemand op wie je echt verliefd bent?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 23:27:58 #130
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77465246
Alleen kusjes is echt zo saai.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 23:30:14 #131
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_77465300
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef Nemain het volgende:
We zouden een club moeten oprichten, kunnen we subsidie vangen van de staat.
Wie bedenkt een goede naam?
"De tong kan alleen rond in mijn verticale mond"
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zondag 31 januari 2010 @ 00:13:16 #132
289635 LetivaLove
Ik wed niet wedden?:$
pi_77466614
Misschien moet jij gewoon accepteren
dat je niet van zoenen houd.
En die jongens moeten zich daar maar aan aanpassen.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 16:55:59 #133
268089 whitesosa
Life sucks and then you die
pi_77925144
Gewoon iemand tegen het lijf lopen die het accepteert en anders is die persoon je ook gewoon niet waard.
Ik las whitesoa ipv whitesosa
  vrijdag 12 februari 2010 @ 17:14:37 #134
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77925605
Ik vind tongzoenen ook alleen in het begin leuk, later komt het meer serieuze zoenen zeg maar.
zachtjes op elkaars lip bijten, speelt met het puntje van je tong langs de lippen van je partner en dat soort dingen zijn veel leuker.

Ik heb eens een gozer gehad die mijn hele gezicht aflebberde, ook echt mijn wang aflikte en enorm veel speeksel kwam daar bij vrij, die heb ik gedumpt, dat was echt helemaal niks!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:10:49 #135
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_77931445
tongen, heerlijk!!

speciaal voor TS:
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  vrijdag 12 februari 2010 @ 21:20:16 #136
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_77934621
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 02:27 schreef Nemain het volgende:

[..]

1. Dat denk ik niet
2. 6
3. Nee, juist niet
[..]

Dat wel. Kusjes geven, knuffelen, dat vind ik wel leuk en fijn.
Punt 3 komt ook voor in een boek "Ben je ervaren?" van William Sutcliffe. Het verhaal gaat om iets heel anders maar een voorkomend element is vrouwen die wel willen pijpen maar niet willen tongen.

Je bent kennelijk niet de enige (en ik zou er geen probleem mee hebben, eerder dat je er niet van kan genieten om gebeft te worden).
Non possumus non loqui
  vrijdag 12 februari 2010 @ 21:21:30 #137
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_77934683
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:14 schreef snakelady het volgende:
Ik vind tongzoenen ook alleen in het begin leuk, later komt het meer serieuze zoenen zeg maar.
zachtjes op elkaars lip bijten, speelt met het puntje van je tong langs de lippen van je partner en dat soort dingen zijn veel leuker.
Ik vind dat eerder andersom.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 21:40:08 #138
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77935716
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 17:14 schreef snakelady het volgende:
Dat heb ik ook, de eerste weken als je nog stapelverliefd bent is het allemaal leuk en aardig, daarna vervalt die behoefte nogal.
Niet dat het nu niet meer gebeurd, maar een stuk minder frequent en ik kan er niet mee zitten, vind het zelf ook niet echt bijzonder.
Het teasen er omheen en wat spelen met de ander haar lippen, zachtjes bijten en die ongein hebben nog steeds wat, dat blijft heerlijk.

Maar ik kan TS prima begrijpen.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 21:49:54 #139
247771 Twinkel84
twinkle, twinkle little star..
pi_77936184
Dan doe je iets niet goed....Weet je hoe lekker!!
pi_77938714
Eens met ts. Vind er geen moer aan, liever knuffelen en gewoon seks.
pi_77939132
Maar waarom vind je het niet lekker dan? Wat weerhoudt je?
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:41:37 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77940617
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:58 schreef Adolecens het volgende:
Maar waarom vind je het niet lekker dan? Wat weerhoudt je?
waarom vind je het zo raar dat sommige het niet zo geweldig vinden?

Sommige vinden anaal bv geweldig, andere vinden het niks.
Sommige vinden de kleur rood prachtig, andere vinden het niks.

Kan het niet zo zijn dat je iets gewoonweg niet leuk/lekker/mooi vind?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 12 februari 2010 @ 23:44:39 #143
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_77940739
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hij vraagt toch gewoon wat.
Doe eens rustig, mens.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 00:20:25 #144
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77942114
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:44 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Hij vraagt toch gewoon wat.
Doe eens rustig, mens.
Ik reageer toch ook gewoon?

Dus doe zelf rustig, mens.
pi_77945185
Ik geef ook gewoon de voorkeur voor liefdevole kusjes/kussen. Enthousiast tongen oid vind ik gewoon niks, geeft meestal geen fijn gevoel.

Is niks mis mee hoor, je bent heel normaal
  Redactie Frontpage zaterdag 13 februari 2010 @ 08:16:13 #146
246756 crew  Bornfree
pi_77947112
Mijn vrouw vindt mijn zoenen niks. Te nat en zo. Ga ik daar erg huilerig over doen? Nope, ze is zoveel meer dan zoenen. De sex kan ook hemels zijn zonder een zoen....Dus ik begrijp je volkomen. Niet alle tongen smaken lekker. Bij mijn ex was het heerlijk en nu gewoon eerlijk.....
pi_77947505
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad, maar misschien dat anderen een sterk overtuigende mening hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')