Die vriendinnen van jou...quote:Nu heb ik het er laatst over gehad met mijn vriendinnen, maar zij vonden dit echt heel raar en vroegen zich af of er iets diepers (lees: psychisch) aan ten grondslag ligt, immers, 'hoeren zoenen ook nooit.' Misschien is het echter een vrouwenkwaaltje om overal iets achter te zoeken?
Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die vriendinnen van jou...
Ieder gedrag heeft volgens hen dezelfde oorzaak?
Verder: misschien moet die jongen zijn tanden poetsen?
Wat vind je dan van kusjes?
Jouw vriendinnen zijn niet bijster intelligent, wel?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef Nemain het volgende:
Nu heb ik het er laatst over gehad met mijn vriendinnen, maar zij vonden dit echt heel raar en vroegen zich af of er iets diepers (lees: psychisch) aan ten grondslag ligt, immers, 'hoeren zoenen ook nooit.' Misschien is het echter een vrouwenkwaaltje om overal iets achter te zoeken?
Dat lijkt me de meest voor de hand liggende rede, of je vind zoenen gewoon niet fijn.quote:(Of ben ik echt alleen nog maar kerels tegengekomen die niet kunnen zoenen?)
Dan kan die prostituees-theorie van je vriendinnen iig overboord, want bij prostituees gaat het over het voorkomen van intimiteit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Nemain het volgende:
[..]
Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.
Kusjes daarentegen zijn wel fijn, maar zodra er tong bij komt kijken..
Als ik een hoer was, zou ik wel een hele slechte zijn, zo weinig 'klandizie' als ik de laatste tijd heb gehadquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef dewintermuis het volgende:
Impliceer je nou dat je welles een hoer zou kunnen zijn?
.. even serieus > Geboortedatum 00-00-0000 zegt niet zoveel, hou oud ben je?
en > Relatie Gelukkig niet > vind ik overigens wel een beetje raar...
@keepwalking: R U fckin kidding me?
Ieuww.. Ieuwieuwieuw..quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
Mannen zoenen doorgaans wel een stuk natter dan vrouwen. Dat is iets waar ik ook wel aan heb moeten wennen. Maar in de juiste setting kan zoiets ook wel erg opwindend zijn juist
Zoenen is nog natuurlijk dan neuken. Dus dat valt wel mee...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk is zoenen ook wel een vreemd iets.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef Uro het volgende:
[..]
Zoenen is nog natuurlijk dan neuken. Dus dat valt wel mee...
Heb je iets in je jeugd meegemaakt, waar je het moeilijk mee hebt of had? Lijkt me erg moeilijk als je "zomaar" een hekel hebt aan zoenen vanuit een soort smetvrees gevoel. Blijft het hoe dan ook voor één van de partners een moeilijk gevoel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef Nemain het volgende:
[..]
Als ik een hoer was, zou ik wel een hele slechte zijn, zo weinig 'klandizie' als ik de laatste tijd heb gehad.
Ik ben nu 24, en dat 'gelukkig niet' stamt nog uit de tijd dat het al wel een tijdje uit was met mijn ex, maar dat er nog steeds een hoop wrok zat. Het is nog steeds zo dat ik eigenlijk geen relatie hoef/wil, veel te veel gedoe en drama.
[..]
Ieuww.. Ieuwieuwieuw..
Goh, jij leest je echt in en geeft een goeie reactie zeg!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef leipeshitouwess het volgende:
Of je zorgt gewoon dat je drank ophebt tijdens de sex
Waarom is het eigenlijk leuk om met je tong in iemand anders mond te roeren? Dat is toch apart?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef Uro het volgende:
[..]
Zoenen is nog natuurlijk dan neuken. Dus dat valt wel mee...
Knuffelen is wel fijn, en kusjes geven ook, maar het echte tongzoenen is echt niks voor mij. Ik merk ook dat ik kriegel wordt als iemand toch telkens probeert me te zoenen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef SeanDaley het volgende:
Ik hou ook niet van zoenen, het liefst knuffel ik gewoon als 'step to the next level'. Ik snap dan wel dat het voor jou een muur vormt naar een nieuwe fase in je relatie met iemand. Ik zou het niet erg vinden als mijn vriendin niet van zoenen hield, maar wel als ze totaal geen fysieke aandacht geeft.
PS: Er is ook een verschil in zoenen om het zoenen en zoenen omdat je van iemand houdt, en op die manier instinctief aandacht aan elkaar schenkt.
Ik ben er nogal allergisch voor mijn huidige 'problemen' te wijten aan vroeger, dat vind ik zo'n makkelijk excuus. Ik kan ook niet zo iets bedenken wat ik zou kunnen relateren aan (hoe zeg je dat in het Nederlands?) the act of kissing. Dan zou ik ook een probleem moeten hebben met andere lichamelijk intieme dingen, lijkt me, en dat heb ik niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:51 schreef Adolecens het volgende:
Heb je iets in je jeugd meegemaakt, waar je het moeilijk mee hebt of had? Lijkt me erg moeilijk als je "zomaar" een hekel hebt aan zoenen vanuit een soort smetvrees gevoel. Blijft het hoe dan ook voor één van de partners een moeilijk gevoel.
Ha, ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik hou er ook niet van, en ik vind het ook moeilijk. Vaak doe ik het toch maar, maar ik zou het liever niet doen. En dan krijg ik ook nog van iedere partner te horen dat ik het zo lekker doe![]()
Dan is het meer het gevoel van: 'waaah, hij vind mij ook leuk!' wat het zo spannend maakt.quote:Enige uitzondering is eigenlijk als je voor het eerst zoent omdat je dan verliefd bent en zoiets hebt van waaaahdaarna niet meer.
Nu je het zegt, ik moet mezelf wel ergens overheen zetten voordat ik daarvan kan genieten.quote:Gebeft worden hou ik ook niet van, vind ik ook niet lekker voelen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Gebeft worden hou ik ook niet van, vind ik ook niet lekker voelen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Gewone kusjes.![]()
Dat gelebber met een andere tong in je mond, nee dankje.
Ze had het over dat ze niet wilde zoenen tijdens de seks, daar reageerde ik opquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goh, jij leest je echt in en geeft een goeie reactie zeg!![]()
Jij zoent alleen tijdens de sex en daarbuiten nooit?
Mja ach, ik vind vingeren dan wel echt super dus ik ervaar het niet als een gemis ofzo. Ik denk dat ik gewoon tevee, grof geweld nodig heb down there om te komen, dat lukt met beffen gewoon niet. Ik vind het niet erg als een vriendje het wil doen, vind het niet vies of eng, maar er gebeurt niet genoegquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:14 schreef TheaTraal het volgende:
Dat lijkt me echt heel naar voor je!!
Is er nog een tong ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Gewone kusjes.![]()
Dat gelebber met een andere tong in je mond, nee dankje.
Inderdaad, maar ook 'gewoon niet'.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Ze had het over dat ze niet wilde zoenen tijdens de seks, daar reageerde ik op
Iedereen heeft het hierover, maar ik heb dat echt nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:05 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zoenen is geil! Vooral als je verliefd bent en helemaal in die ander opgaat en dat je kriebels voelt en na afloop bijna omvalt...
Dat dus, precies dat!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:18 schreef Dipkip het volgende:
Nou ik weet echt wel zeker dat ik enorm verliefd ben geweest, maar ook dan vind ik het zoenen alleen gaaf omdat dat dan soort van betekent dat er wat ontstaat / hij ook wat in jou ziet. En de 2e keer heb ik dat dan dus al niet meer, terwijl ik dan nog wel knetterverliefd was. Ik bedoel als je een meter boven de stoep zweeft omdat ie je hand vastpakt maar met zoenen toch zoiets hebt van meh, dan ligt het niet aan verliefdheid.
Ik ben ook niet zo'n fan van tongzoenen, mijn vriendin ook niet, wij zoenen meestal dan ook zonder tong. Vind je dat wel lekker dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Nemain het volgende:
[..]
Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.
quote:Ik weet niet met hoeveel jongens je het geprobeerd hebt, maar misschien heb je gewoon pech gehad?
Hm eigenlijk wel, je moet iemand ook echt leuk vinden om te gaan natzoenen zeg maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk is zoenen ook wel een vreemd iets.
quote:
1. Dat denk ik nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef Luxuria het volgende:
Ben je wel eens echt verliefd geweest? Ik kan me niet voorstellen dat je zoenen dan ook vies vindt.
Of ze kunnen allemaal gewoon ècht niet zoenen. Hoeveel verschillende zoenpartners heb je gehad?
Vind je pijpen geen probleem dan?
Dat wel. Kusjes geven, knuffelen, dat vind ik wel leuk en fijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:04 schreef TjilpTjilp het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van tongzoenen, mijn vriendin ook niet, wij zoenen meestal dan ook zonder tong. Vind je dat wel lekker dan?
Hehe, voor zover ik weet val ik wel op mannen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef Loodje het volgende:
Als je er zo naar gaat kijken, dan blijft het vies. Als een man gewoon zijn tanden heeft gepoetst of een mintje heeft, dan moet je er ook wel van kunnen genieten. Laat die gedachten los en probeer het dan nog eens. Het helpt vaak als de jongen ook lekker ruikt en eerst kusjes geeft.
Val je wel op mannen lol. En wat voor mannen kom jij tegen? Mintje is altijd wel even fris.
En misschien heb je idd gewoon altijd pech gehad. Maar dat wil niet zeggen dat het vies is.
Je moet gewoon de juiste nog tegenkomen...
Maar zou het dan serieus alleen maar liggen aan de ander, dat die niet kan zoenen?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:35 schreef Chuck.Norris het volgende:
hmm
als je niet van tongzoenen houdt heb je echt nog geen partner gehad die goed kan zoenen..
mijn laatste ex kon ook totaal niet zoenen, echt trok op niks, heb geprobeerd om haar 'methodes' aan te passen, maar tevergeefs. Toen zoende ik ook niet graag hoor
maar het meisje daarvoor![]()
mmmm![]()
![]()
![]()
Niet alleen maar, goede leiding is natuurlijk ook handigquote:Op maandag 18 januari 2010 22:48 schreef Nemain het volgende:
[..]
Maar zou het dan serieus alleen maar liggen aan de ander, dat die niet kan zoenen?
Jij zoent met iedereen ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef Loodje het volgende:
lol, maar 6 zoenpartner is niet zo heel veel lol, toch eerst nog maar ff wat meer ervaringen opdoen
Ditto, mate.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
Ongeloofelijk! Echt ongeloofelijk!
Dacht ik een van de enigste te zijn met dit fenomeen en loopt er gewoon een vrouwelijke versie rond met precies dat wat ik ook heb.
Zelf vind ik tongen dus ook helemaal niets en alles behalve opwindend.
Verder ga ik er ook geen woorden aan vuil maken want jij legt het al in je posts allemaal perfect uit.
Grappig dat ik tussen alle topics precies deze tegen kwam en nog grappiger toen ik je posts begon te lezen.
Fijn om te weten dat ik niet de enigste ben hierin! You are not alone.
Vind je zes weinig? Ik vond het eigenlijk heel redelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:20 schreef Loodje het volgende:
Haha nee maar in 25 jaar toch wel meer dan 6 zoenpartners
Maar de kans dat ze het alle 6 niet kunnen? Behalve als ze allemaal 14 zijn en het voor het eerst doen...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef Loodje het volgende:
lol, maar 6 zoenpartner is niet zo heel veel lol, toch eerst nog maar ff wat meer ervaringen opdoen
Dat zegt (bijna) iedereen hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef Chivez het volgende:
Oeh, ik vind zoenen juist een van de meest lekkere, intieme dingenHelemaal met tong en dan langzaam om elkaar heendraaien en in een soort flow raken waarbij je je hele omgeving vergeet...yummie
TS, mss heb je gewoon nog nooit een echt goede zoen meegemaakt...?
LOL, tja, mss wel ja. Ieder heeft zo z'n voorkeuren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Nemain het volgende:
[..]
Dat zegt (bijna) iedereen hier. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het alleen daaraan ligt.
Is het niet gewoon een voorkeur die je wel of niet hebt, net als sommige mensen het fijn vinden helemaal lens geslagen te worden tijdens de seks?
Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Nemain het volgende:
Ditto, mate.![]()
Vooral omdat niemand in RL het lijkt te begrijpen. (Hier trouwens de meesten ook niet..)
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar gezien mijn algehele voorkeuren op seks gebied kuinnen mensen in mijn real life omgeving het juist wat beter begrijpen gelukkig.
Anders lees je even wat ts allemaal al gezegd heeft.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef -XX- het volgende:
Maar als je echt super verliefd bent op iemand, vind je het dan ook niet fijn? Gewoon, lekker intiem!
Duurt me veels te lang.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Anders lees je even wat ts allemaal al gezegd heeft.
Nee, ook niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef -XX- het volgende:
Maar als je echt super verliefd bent op iemand, vind je het dan ook niet fijn? Gewoon, lekker intiem!
Ah, conclusie is dus dat TS in ieder geval geen alien is.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
Wellicht dat je er iets aan hebt hoor, maar ik ben 17 en heb ook nog nooit gezoend (shame). Ook weinig behoefte aan, geen enkele intentie toe. Het enige nare is dat je soms van die gesprekken in de klas hebt waar dat soort dingen ter sprake komen, dan is het wel knap lullig om te zeggen dat je nog nooit gezoend hebt. Kortom het is iets menselijks denk ik.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ah, conclusie is dus dat TS in ieder geval geen alien is.
Das in ieder geval een begin.
Hear hear. Fijn dat er idd mensen die niet meteen zeggen 'wacht maar tot je die ene tegenkomt, dan piep je wel anders.'quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Erkenning kan een mens goed doen hoor
Ach jou mening loopt wel synchroon met die van mij hoor. Ik vind het ook ronduit smerig zo'n tong in je bek te roeren, hoef het ook niet zo nodig uit te proberen.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:36 schreef Nemain het volgende:
[..]
Hear hear. Fijn dat er idd mensen die niet meteen zeggen 'wacht maar tot je die ene tegenkomt, dan piep je wel anders.'
Als je echt letterlijk gaat roeren dan is het idd niks nee.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach jou mening loopt wel sychroom met die van mij hoor. Ik vind het ook ronduit smerig zo'n tong in je bek te roeren, hoef het ook niet zo nodig uit te proberen.
Maar vertel eens, hoe ga jij je vriend afhouden?
Leg me is uit wat je precies met zo'n tong in iemand anders mond doet. Ik heb echt werkelijk geen flauw ideequote:Op maandag 25 januari 2010 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je echt letterlijk gaat roeren dan is het idd niks nee.
Dat is dus het probleem. Volgens mij (en mijn idee wordt bevestigd door het merendeel van de reacties hier) is er geen manier om tegen je scharrel/vriend te zeggen 'ik houd gewoon niet van zoenen', zonder dat diegene het op zichzelf gaat betrekken.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach jou mening loopt wel synchroon met die van mij hoor. Ik vind het ook ronduit smerig zo'n tong in je bek te roeren, hoef het ook niet zo nodig uit te proberen.
Maar vertel eens, hoe ga jij je vriend afhouden?
Aha.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:44 schreef Nemain het volgende:
Hoe bedoel je dat precies?
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh herkenning
Nu heb ik wel bar slechte partners gehad hoorEen keer tijdens t uitgaan wel als prettig ervaren maar toen was ik gewoon dronken en geil
Ik deed t alleen af en toe om de ander te plezieren
Zoenen zonder tong vind ik dan wel weer
Misschien? Zei je nou serieus misschien?quote:Misschien is het echter een vrouwenkwaaltje om overal iets achter te zoeken?
Hihiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien? Zei je nou serieus misschien?![]()
Nou ja mannen die je willen bekeren moet je gewoon meteen dumpen natuurlijk. Dat zijn van die eikels die je vervolgens in bed ook gaan uitleggen dat hoe jij je vingert verkeerd is, dat dat niet is wat vrouwen lekker vinden, wacht hij demonstreert wel even De Enige Juiste Methode.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef Nemain het volgende:
Dat is dus het probleem. Volgens mij (en mijn idee wordt bevestigd door het merendeel van de reacties hier) is er geen manier om tegen je scharrel/vriend te zeggen 'ik houd gewoon niet van zoenen', zonder dat diegene het op zichzelf gaat betrekken.
Ik zie dat al helemaal voor me:
"Ja maar, ik houd gewoon niet van zoenen."
"Schatje, geloof me, heb ik je eenmaal gezoend, dan ben je wel bekeerd."
"Nee, echt niet."
"Wel waar."
Nee."
"Wel. Kom hier. Slobberslobbersmeksmak. Zo, zie je wel."
Nee, ik vind tongen ook niets. Ik heb het altijd ranzig/niet van toegevoegde waarde gevonden.quote:Wat ik gewoon wil weten, het kan toch niet zijn dat ik de enige ben?
als je met zo'n kerel in bed beland ben je zelf ook niet de snuggerste volgens mij...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou ja mannen die je willen bekeren moet je gewoon meteen dumpen natuurlijk. Dat zijn van die eikels die je vervolgens in bed ook gaan uitleggen dat hoe jij je vingert verkeerd is, dat dat niet is wat vrouwen lekker vinden, wacht hij demonstreert wel even De Enige Juiste Methode.
Ik heb alleen weinig zin om maar wat in t rond te lebberen in de hoop ooit die fantastische kusser/tongquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Hoe vaak heb je al gezoend? Geloof me, de meeste mensen kunnen niet zoenen, leeftijd heeft daar weinig mee te maken ben ik achtergekomen het ligt er gewoon aan wie je tegenover je hebt...
ok, dat je je niet als een loeder wilt gedragen kan ik volkomen begrijpen en dat respecteer ik ook, maar ooit moet je toch iemand tegenkomen die je kan bewijzen dat 't ook lekker kan zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb alleen weinig zin om maar wat in t rond te lebberen in de hoop ooit die fantastische kusser/tongtegen te komen
de klassieke fout die veel mannen maken is dat ze zich bij zoenen alleen op de mond richten, terwijl je 't ook met je hele lichaam kunt doen en dat maakt 't zoveel leuker jongedamequote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:43 schreef Countess het volgende:
Ik voel niks tijdens het zoenen, dat heeft me behoorlijk verontrust omdat ik wel aandrang voel, en er vervolgens geen bijzonder gevoel komt als ik andere lippen raak...![]()
Ik heb al eens geprobeerd me op mijn mond te focussen door de lippen zachtjes te masseren, maar ook dan voel ik niks.![]()
Dat is zo irritant. Zie je zijn lippen en dan heb je zin om hem te zoenen, maar het is voor mij niet bepaald bevredigend als ik niks voel![]()
![]()
![]()
Misschien zijn mijn lippen niet zo gevoelig. Gelukkig kan ik me op andere plekken richten die wel gevoelig zijn, zoals de rug, de onderbuik, nek, e.d.
Dat wil iedereen wel, maar misschien verstaan weinigen de kunst om het goed te doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
ok, dat je je niet als een loeder wilt gedragen kan ik volkomen begrijpen en dat respecteer ik ook, maar ooit moet je toch iemand tegenkomen die je kan bewijzen dat 't ook lekker kan zijn
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
de klassieke fout die veel mannen maken is dat ze zich bij zoenen alleen op de mond richten, terwijl je 't ook met je hele lichaam kunt doen en dat maakt 't zoveel leuker jongedame
Ach ik moet gewoon dronken en geil zijn zo blijkt maar weerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
ok, dat je je niet als een loeder wilt gedragen kan ik volkomen begrijpen en dat respecteer ik ook, maar ooit moet je toch iemand tegenkomen die je kan bewijzen dat 't ook lekker kan zijn
Neej hoor ik ben meer dan tevreden met de kusjes in mijn relatiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:54 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die willen zoenen omdat ze het als een morele verplichting voelen![]()
En doet je vriend daar niet moeilijk over dan? Dat je niet wilt zoenen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neej hoor ik ben meer dan tevreden met de kusjes in mijn relatie
Zal dr niet eens aan denken om in de rondte te gaan lebberen. Heb alles wat ik wil al thuis zitten(nouja op t werk dan
)
Daar kom je pas achter als die theorie praktijk wordt... Ik praktiseer geregeld en de reacties zijn best leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:50 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat zou best dé oplossing kunnen zijn!
Da's best zielig voor hem dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neej hoor ik ben meer dan tevreden met de kusjes in mijn relatie
Zal dr niet eens aan denken om in de rondte te gaan lebberen. Heb alles wat ik wil al thuis zitten(nouja op t werk dan
)
Ja, want het is onvoorstelbaar dat iemand buiten bed gewoon leuk is en in bed uit een soort onzekerheid betweterig gaat lopen doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
als je met zo'n kerel in bed beland ben je zelf ook niet de snuggerste volgens mij...
In mijn beleving wel ja... ik ken ook heel wat gasten en heel wat dames, maar dit is echt iets wat ik nog nooit heb gehoordquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, want het is onvoorstelbaar dat iemand buiten bed gewoon leuk is en in bed uit een soort onzekerheid betweterig gaat lopen doen
Dus als jij iets nog nooit hebt meegemaakt en een ander wel dan moet het meteen wel de ander zn schuld zijn. Dat het voor mij ook de enige was die dit deed op 15 bedpartners zegt verder niets, als ik 1 eikel tref moet ik wel een domme doos zijn. Toffe levenshouding heb jijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:27 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
In mijn beleving wel ja... ik ken ook heel wat gasten en heel wat dames, maar dit is echt iets wat ik nog nooit heb gehoord
Ja ik ben echt de shitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dus als jij iets nog nooit hebt meegemaakt en een ander wel dan moet het meteen wel de ander zn schuld zijn. Dat het voor mij ook de enige was die dit deed op 15 bedpartners zegt verder niets, als ik 1 eikel tref moet ik wel een domme doos zijn. Toffe levenshouding heb jij
dat iddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:48 schreef LittleFox het volgende:
zie : (Of ben ik echt alleen nog maar kerels tegengekomen die niet kunnen zoenen?)
Het wordt nu een beetje een welles-nietesverhaal, maar vooruit.quote:
hahaha, nee hoor begrijp me niet verkeerd.. ik vind mezelf echt niet zo geweldig dat ik ff iedereen het hof kan maken.. maar ik denk wel degelijk dat er iemand is daarbuiten die je gedachten hierover kan veranderen..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef Nemain het volgende:
[..]
Het wordt nu een beetje een welles-nietesverhaal, maar vooruit.
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat het niet de kwaliteit van het kussen is, maar gewoon 'the act' op zichzelf die ik niet prettig vind. En jij - with all due respect - denk dat je mij wel eens even kan overtuigen met je skills. Zo werkt dat niet. Ik houd gewoon niet van een tong in mijn mond.
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan 'ik hou niet van tongzoenen'? Hoezo moet dat per se te veranderen zijn? Ze kan beter hopen dat ze iemand vindt die er ook niet van houdt of die er begrip voor heeft. Mijn vriend en ik houden beiden niet van tongzoenen, is dus geen probleem.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:30 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
hahaha, nee hoor begrijp me niet verkeerd.. ik vind mezelf echt niet zo geweldig dat ik ff iedereen het hof kan maken.. maar ik denk wel degelijk dat er iemand is daarbuiten die je gedachten hierover kan veranderen..
Ook niet met iemand op wie je echt verliefd bent?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Nemain het volgende:
"De tong kan alleen rond in mijn verticale mond"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef Nemain het volgende:
We zouden een club moeten oprichten, kunnen we subsidie vangen van de staat.
Wie bedenkt een goede naam?
Punt 3 komt ook voor in een boek "Ben je ervaren?" van William Sutcliffe. Het verhaal gaat om iets heel anders maar een voorkomend element is vrouwen die wel willen pijpen maar niet willen tongen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:27 schreef Nemain het volgende:
[..]
1. Dat denk ik niet
2. 6
3. Nee, juist niet![]()
[..]
Dat wel. Kusjes geven, knuffelen, dat vind ik wel leuk en fijn.
Ik vind dat eerder andersom.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:14 schreef snakelady het volgende:
Ik vind tongzoenen ook alleen in het begin leuk, later komt het meer serieuze zoenen zeg maar.
zachtjes op elkaars lip bijten, speelt met het puntje van je tong langs de lippen van je partner en dat soort dingen zijn veel leuker.
Dat heb ik ook, de eerste weken als je nog stapelverliefd bent is het allemaal leuk en aardig, daarna vervalt die behoefte nogal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:14 schreef snakelady het volgende:
Ik vind tongzoenen ook alleen in het begin leuk, later komt het meer serieuze zoenen zeg maar.
zachtjes op elkaars lip bijten, speelt met het puntje van je tong langs de lippen van je partner en dat soort dingen zijn veel leuker.
waarom vind je het zo raar dat sommige het niet zo geweldig vinden?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:58 schreef Adolecens het volgende:
Maar waarom vind je het niet lekker dan? Wat weerhoudt je?
Hij vraagt toch gewoon wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom vind je het zo raar dat sommige het niet zo geweldig vinden?
Sommige vinden anaal bv geweldig, andere vinden het niks.
Sommige vinden de kleur rood prachtig, andere vinden het niks.
Kan het niet zo zijn dat je iets gewoonweg niet leuk/lekker/mooi vind?
Ik reageer toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hij vraagt toch gewoon wat.
Doe eens rustig, mens.
Dat kan inderdaad, maar misschien dat anderen een sterk overtuigende mening hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom vind je het zo raar dat sommige het niet zo geweldig vinden?
Sommige vinden anaal bv geweldig, andere vinden het niks.
Sommige vinden de kleur rood prachtig, andere vinden het niks.
Kan het niet zo zijn dat je iets gewoonweg niet leuk/lekker/mooi vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |