Nou ja mannen die je willen bekeren moet je gewoon meteen dumpen natuurlijk. Dat zijn van die eikels die je vervolgens in bed ook gaan uitleggen dat hoe jij je vingert verkeerd is, dat dat niet is wat vrouwen lekker vinden, wacht hij demonstreert wel even De Enige Juiste Methode.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:46 schreef Nemain het volgende:
Dat is dus het probleem. Volgens mij (en mijn idee wordt bevestigd door het merendeel van de reacties hier) is er geen manier om tegen je scharrel/vriend te zeggen 'ik houd gewoon niet van zoenen', zonder dat diegene het op zichzelf gaat betrekken.
Ik zie dat al helemaal voor me:
"Ja maar, ik houd gewoon niet van zoenen."
"Schatje, geloof me, heb ik je eenmaal gezoend, dan ben je wel bekeerd."
"Nee, echt niet."
"Wel waar."
Nee."
"Wel. Kom hier. Slobberslobbersmeksmak. Zo, zie je wel."
Nee, ik vind tongen ook niets. Ik heb het altijd ranzig/niet van toegevoegde waarde gevonden.quote:Wat ik gewoon wil weten, het kan toch niet zijn dat ik de enige ben?
als je met zo'n kerel in bed beland ben je zelf ook niet de snuggerste volgens mij...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou ja mannen die je willen bekeren moet je gewoon meteen dumpen natuurlijk. Dat zijn van die eikels die je vervolgens in bed ook gaan uitleggen dat hoe jij je vingert verkeerd is, dat dat niet is wat vrouwen lekker vinden, wacht hij demonstreert wel even De Enige Juiste Methode.
Ik heb alleen weinig zin om maar wat in t rond te lebberen in de hoop ooit die fantastische kusser/tongquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:06 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Hoe vaak heb je al gezoend? Geloof me, de meeste mensen kunnen niet zoenen, leeftijd heeft daar weinig mee te maken ben ik achtergekomen het ligt er gewoon aan wie je tegenover je hebt...
ok, dat je je niet als een loeder wilt gedragen kan ik volkomen begrijpen en dat respecteer ik ook, maar ooit moet je toch iemand tegenkomen die je kan bewijzen dat 't ook lekker kan zijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb alleen weinig zin om maar wat in t rond te lebberen in de hoop ooit die fantastische kusser/tongtegen te komen
de klassieke fout die veel mannen maken is dat ze zich bij zoenen alleen op de mond richten, terwijl je 't ook met je hele lichaam kunt doen en dat maakt 't zoveel leuker jongedamequote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:43 schreef Countess het volgende:
Ik voel niks tijdens het zoenen, dat heeft me behoorlijk verontrust omdat ik wel aandrang voel, en er vervolgens geen bijzonder gevoel komt als ik andere lippen raak...![]()
Ik heb al eens geprobeerd me op mijn mond te focussen door de lippen zachtjes te masseren, maar ook dan voel ik niks.![]()
Dat is zo irritant. Zie je zijn lippen en dan heb je zin om hem te zoenen, maar het is voor mij niet bepaald bevredigend als ik niks voel![]()
![]()
![]()
Misschien zijn mijn lippen niet zo gevoelig. Gelukkig kan ik me op andere plekken richten die wel gevoelig zijn, zoals de rug, de onderbuik, nek, e.d.
Dat wil iedereen wel, maar misschien verstaan weinigen de kunst om het goed te doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
ok, dat je je niet als een loeder wilt gedragen kan ik volkomen begrijpen en dat respecteer ik ook, maar ooit moet je toch iemand tegenkomen die je kan bewijzen dat 't ook lekker kan zijn
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:48 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
de klassieke fout die veel mannen maken is dat ze zich bij zoenen alleen op de mond richten, terwijl je 't ook met je hele lichaam kunt doen en dat maakt 't zoveel leuker jongedame
Ach ik moet gewoon dronken en geil zijn zo blijkt maar weerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:47 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
ok, dat je je niet als een loeder wilt gedragen kan ik volkomen begrijpen en dat respecteer ik ook, maar ooit moet je toch iemand tegenkomen die je kan bewijzen dat 't ook lekker kan zijn
Neej hoor ik ben meer dan tevreden met de kusjes in mijn relatiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:54 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die willen zoenen omdat ze het als een morele verplichting voelen![]()
En doet je vriend daar niet moeilijk over dan? Dat je niet wilt zoenen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neej hoor ik ben meer dan tevreden met de kusjes in mijn relatie
Zal dr niet eens aan denken om in de rondte te gaan lebberen. Heb alles wat ik wil al thuis zitten(nouja op t werk dan
)
Daar kom je pas achter als die theorie praktijk wordt... Ik praktiseer geregeld en de reacties zijn best leukquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:50 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat zou best dé oplossing kunnen zijn!
Da's best zielig voor hem dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neej hoor ik ben meer dan tevreden met de kusjes in mijn relatie
Zal dr niet eens aan denken om in de rondte te gaan lebberen. Heb alles wat ik wil al thuis zitten(nouja op t werk dan
)
Ja, want het is onvoorstelbaar dat iemand buiten bed gewoon leuk is en in bed uit een soort onzekerheid betweterig gaat lopen doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
als je met zo'n kerel in bed beland ben je zelf ook niet de snuggerste volgens mij...
In mijn beleving wel ja... ik ken ook heel wat gasten en heel wat dames, maar dit is echt iets wat ik nog nooit heb gehoordquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, want het is onvoorstelbaar dat iemand buiten bed gewoon leuk is en in bed uit een soort onzekerheid betweterig gaat lopen doen
Dus als jij iets nog nooit hebt meegemaakt en een ander wel dan moet het meteen wel de ander zn schuld zijn. Dat het voor mij ook de enige was die dit deed op 15 bedpartners zegt verder niets, als ik 1 eikel tref moet ik wel een domme doos zijn. Toffe levenshouding heb jijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:27 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
In mijn beleving wel ja... ik ken ook heel wat gasten en heel wat dames, maar dit is echt iets wat ik nog nooit heb gehoord
Ja ik ben echt de shitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dus als jij iets nog nooit hebt meegemaakt en een ander wel dan moet het meteen wel de ander zn schuld zijn. Dat het voor mij ook de enige was die dit deed op 15 bedpartners zegt verder niets, als ik 1 eikel tref moet ik wel een domme doos zijn. Toffe levenshouding heb jij
dat iddquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:48 schreef LittleFox het volgende:
zie : (Of ben ik echt alleen nog maar kerels tegengekomen die niet kunnen zoenen?)
Het wordt nu een beetje een welles-nietesverhaal, maar vooruit.quote:
hahaha, nee hoor begrijp me niet verkeerd.. ik vind mezelf echt niet zo geweldig dat ik ff iedereen het hof kan maken.. maar ik denk wel degelijk dat er iemand is daarbuiten die je gedachten hierover kan veranderen..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:07 schreef Nemain het volgende:
[..]
Het wordt nu een beetje een welles-nietesverhaal, maar vooruit.
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat het niet de kwaliteit van het kussen is, maar gewoon 'the act' op zichzelf die ik niet prettig vind. En jij - with all due respect - denk dat je mij wel eens even kan overtuigen met je skills. Zo werkt dat niet. Ik houd gewoon niet van een tong in mijn mond.
Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan 'ik hou niet van tongzoenen'? Hoezo moet dat per se te veranderen zijn? Ze kan beter hopen dat ze iemand vindt die er ook niet van houdt of die er begrip voor heeft. Mijn vriend en ik houden beiden niet van tongzoenen, is dus geen probleem.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:30 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
hahaha, nee hoor begrijp me niet verkeerd.. ik vind mezelf echt niet zo geweldig dat ik ff iedereen het hof kan maken.. maar ik denk wel degelijk dat er iemand is daarbuiten die je gedachten hierover kan veranderen..
Ook niet met iemand op wie je echt verliefd bent?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Nemain het volgende:
Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.
Kusjes daarentegen zijn wel fijn, maar zodra er tong bij komt kijken..
"De tong kan alleen rond in mijn verticale mond"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:27 schreef Nemain het volgende:
We zouden een club moeten oprichten, kunnen we subsidie vangen van de staat.
Wie bedenkt een goede naam?
Punt 3 komt ook voor in een boek "Ben je ervaren?" van William Sutcliffe. Het verhaal gaat om iets heel anders maar een voorkomend element is vrouwen die wel willen pijpen maar niet willen tongen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:27 schreef Nemain het volgende:
[..]
1. Dat denk ik niet
2. 6
3. Nee, juist niet![]()
[..]
Dat wel. Kusjes geven, knuffelen, dat vind ik wel leuk en fijn.
Ik vind dat eerder andersom.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:14 schreef snakelady het volgende:
Ik vind tongzoenen ook alleen in het begin leuk, later komt het meer serieuze zoenen zeg maar.
zachtjes op elkaars lip bijten, speelt met het puntje van je tong langs de lippen van je partner en dat soort dingen zijn veel leuker.
Dat heb ik ook, de eerste weken als je nog stapelverliefd bent is het allemaal leuk en aardig, daarna vervalt die behoefte nogal.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:14 schreef snakelady het volgende:
Ik vind tongzoenen ook alleen in het begin leuk, later komt het meer serieuze zoenen zeg maar.
zachtjes op elkaars lip bijten, speelt met het puntje van je tong langs de lippen van je partner en dat soort dingen zijn veel leuker.
waarom vind je het zo raar dat sommige het niet zo geweldig vinden?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:58 schreef Adolecens het volgende:
Maar waarom vind je het niet lekker dan? Wat weerhoudt je?
Hij vraagt toch gewoon wat.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom vind je het zo raar dat sommige het niet zo geweldig vinden?
Sommige vinden anaal bv geweldig, andere vinden het niks.
Sommige vinden de kleur rood prachtig, andere vinden het niks.
Kan het niet zo zijn dat je iets gewoonweg niet leuk/lekker/mooi vind?
Ik reageer toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hij vraagt toch gewoon wat.
Doe eens rustig, mens.
Dat kan inderdaad, maar misschien dat anderen een sterk overtuigende mening hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
waarom vind je het zo raar dat sommige het niet zo geweldig vinden?
Sommige vinden anaal bv geweldig, andere vinden het niks.
Sommige vinden de kleur rood prachtig, andere vinden het niks.
Kan het niet zo zijn dat je iets gewoonweg niet leuk/lekker/mooi vind?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |