abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:55:43 #1
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_76775787
Ik vind het gewoon niet lekker, en alleen matigjes opwindend als ik al een beetje aangeschoten ben.
Dat vieze geroer met zo´n natte tong, proeven wat iemand heeft gegeten en gedronken, ik vind het he-le-maal niks.

Probleem is alleen, zoenen is natuurlijk stap 1, zoenen is code voor 'er kan meer gebeuren'. Maar ik wil niet zoenen! Ook niet tijdens de seks. Als iemand telkens zijn tong in mijn probeert te frutsen gaat dat echt ten koste van mijn opwinding, maar tegelijkertijd gaat het ten koste van zíjn opwinding als ik me telkens wegdraai. Uitleggen helpt niet, het lijkt wel of het het ene oor ingaat en het andere oor uit.

Nu heb ik het er laatst over gehad met mijn vriendinnen, maar zij vonden dit echt heel raar en vroegen zich af of er iets diepers (lees: psychisch) aan ten grondslag ligt, immers, 'hoeren zoenen ook nooit.' Misschien is het echter een vrouwenkwaaltje om overal iets achter te zoeken?

Wat ik gewoon wil weten, het kan toch niet zijn dat ik de enige ben?

(Of ben ik echt alleen nog maar kerels tegengekomen die niet kunnen zoenen?)
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_76775892
quote:
Nu heb ik het er laatst over gehad met mijn vriendinnen, maar zij vonden dit echt heel raar en vroegen zich af of er iets diepers (lees: psychisch) aan ten grondslag ligt, immers, 'hoeren zoenen ook nooit.' Misschien is het echter een vrouwenkwaaltje om overal iets achter te zoeken?
Die vriendinnen van jou...
Ieder gedrag heeft volgens hen dezelfde oorzaak?

Verder: misschien moet die jongen zijn tanden poetsen?
Wat vind je dan van kusjes?
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:06:26 #3
179525 Nemain
pi_76776303
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:57 schreef ErikT het volgende:

[..]

Die vriendinnen van jou...
Ieder gedrag heeft volgens hen dezelfde oorzaak?

Verder: misschien moet die jongen zijn tanden poetsen?
Wat vind je dan van kusjes?
Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.

Kusjes daarentegen zijn wel fijn , maar zodra er tong bij komt kijken..
pi_76776438
Ik heb het alleen niet meer zo op zoenen als ik op iemand uitgekeken ben.
Maar ik denk wel dat er meer mensen zijn die helemaal niet van zoenen houden hoor.
pi_76776506
Breng je partner wat mondhygiëne bij en is het misschien bij je op gekomen dat één van jullie het gewoon niet kan?
pi_76776512
Impliceer je nou dat je welles een hoer zou kunnen zijn?

.. even serieus > Geboortedatum 00-00-0000 zegt niet zoveel, hou oud ben je?

en > Relatie Gelukkig niet > vind ik overigens wel een beetje raar...

@keepwalking: R U fckin kidding me?
echte mannen kopen ook bij zeeman, floortje dessing is <3, ingvar kamprad for president
pi_76776567
Ik denk dat je wel een uitzondering bent. Voor veel mensen is zoenen toch echt heel fijn en inderdaad de stap naar meer. Maar er zullen ongetwijfeld mannen zijn die er ook niet van houden, maar ja beetje lastig zoeken lijkt me wel. Straks kom je je droomvent tegen en is hij gek op zoenen... wat dan?
pi_76776579
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef Nemain het volgende:
Jouw vriendinnen zijn niet bijster intelligent, wel?

Of weten zij meer van je dan dat je ons verteld?
quote:
(Of ben ik echt alleen nog maar kerels tegengekomen die niet kunnen zoenen?)
Dat lijkt me de meest voor de hand liggende rede, of je vind zoenen gewoon niet fijn.
Maar zoenen hoeft wat mij betreft ook niet altijd inclusief tong. Beetje met elkaars lippen spelen / zachtjes bijten is leuker als 'de centrifuge'
pi_76776594
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Nemain het volgende:

[..]

Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.

Kusjes daarentegen zijn wel fijn , maar zodra er tong bij komt kijken..
Dan kan die prostituees-theorie van je vriendinnen iig overboord, want bij prostituees gaat het over het voorkomen van intimiteit.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:13:16 #10
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_76776599
Zoen eens met een jongen die z'n tanden gepoetst heeft en wél kan zoenen? Scheelt allicht een hele hoop.

PS: wordt je nou door je vriendinnen hoer genoemd ?
pi_76776650
Mannen zoenen doorgaans wel een stuk natter dan vrouwen. Dat is iets waar ik ook wel aan heb moeten wennen. Maar in de juiste setting kan zoiets ook wel erg opwindend zijn juist
pi_76776662
Eigenlijk is zoenen ook wel een vreemd iets.
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:22:07 #13
179525 Nemain
pi_76776984
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef dewintermuis het volgende:
Impliceer je nou dat je welles een hoer zou kunnen zijn?

.. even serieus > Geboortedatum 00-00-0000 zegt niet zoveel, hou oud ben je?

en > Relatie Gelukkig niet > vind ik overigens wel een beetje raar...

@keepwalking: R U fckin kidding me?

Als ik een hoer was, zou ik wel een hele slechte zijn, zo weinig 'klandizie' als ik de laatste tijd heb gehad .

Ik ben nu 24, en dat 'gelukkig niet' stamt nog uit de tijd dat het al wel een tijdje uit was met mijn ex, maar dat er nog steeds een hoop wrok zat. Het is nog steeds zo dat ik eigenlijk geen relatie hoef/wil, veel te veel gedoe en drama.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
Mannen zoenen doorgaans wel een stuk natter dan vrouwen. Dat is iets waar ik ook wel aan heb moeten wennen. Maar in de juiste setting kan zoiets ook wel erg opwindend zijn juist
Ieuww.. Ieuwieuwieuw..
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:23:53 #14
233702 Uro
Veni, vidi, uro!
pi_76777072
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk is zoenen ook wel een vreemd iets.
Zoenen is nog natuurlijk dan neuken. Dus dat valt wel mee...
pi_76777651
Ik hou ook niet van zoenen, het liefst knuffel ik gewoon als 'step to the next level'. Ik snap dan wel dat het voor jou een muur vormt naar een nieuwe fase in je relatie met iemand. Ik zou het niet erg vinden als mijn vriendin niet van zoenen hield, maar wel als ze totaal geen fysieke aandacht geeft.

PS: Er is ook een verschil in zoenen om het zoenen en zoenen omdat je van iemand houdt, en op die manier instinctief aandacht aan elkaar schenkt.
"That is not a dream, that is a substitute for reality"
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:36:33 #16
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_76777681
Ik hou d'r ook niet zo van
pi_76777778
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef Uro het volgende:

[..]

pi_76778350
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef Nemain het volgende:

[..]

Als ik een hoer was, zou ik wel een hele slechte zijn, zo weinig 'klandizie' als ik de laatste tijd heb gehad .

Ik ben nu 24, en dat 'gelukkig niet' stamt nog uit de tijd dat het al wel een tijdje uit was met mijn ex, maar dat er nog steeds een hoop wrok zat. Het is nog steeds zo dat ik eigenlijk geen relatie hoef/wil, veel te veel gedoe en drama.
[..]

Ieuww.. Ieuwieuwieuw..
Heb je iets in je jeugd meegemaakt, waar je het moeilijk mee hebt of had? Lijkt me erg moeilijk als je "zomaar" een hekel hebt aan zoenen vanuit een soort smetvrees gevoel. Blijft het hoe dan ook voor één van de partners een moeilijk gevoel.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_76778553
Of je zorgt gewoon dat je drank ophebt tijdens de sex
Het is ZIJ, niet HIJ. Godverredomme
  Trouwste user 2022 woensdag 13 januari 2010 @ 20:56:51 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_76778588
Je mist een echte tong in je leven.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_76778602
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef leipeshitouwess het volgende:
Of je zorgt gewoon dat je drank ophebt tijdens de sex
Goh, jij leest je echt in en geeft een goeie reactie zeg!

Jij zoent alleen tijdens de sex en daarbuiten nooit?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_76778800
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef Uro het volgende:

[..]

Waarom is het eigenlijk leuk om met je tong in iemand anders mond te roeren? Dat is toch apart?
pi_76778878
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef tong80 het volgende:
Je mist een echte tong in je leven.

Death solves all problems: no man, no problem.
pi_76780576
Ik hou er ook niet van, en ik vind het ook moeilijk. Vaak doe ik het toch maar, maar ik zou het liever niet doen. En dan krijg ik ook nog van iedere partner te horen dat ik het zo lekker doe en dan denk ik je moest eens weten. Ik heb nu een vaste relatie (woon samen) en hij weet het wel van me. We zoenen weinig, wel soms om hem een plezier te doen maar ja zoenen is wel zoiets waarvan je wil dat het van twee kanten leuk wordt gevonden he ik weet ook eigenlijk niet hoeveel normaal is, mn vriend vindt het weinig. En het is niet omdat ie slecht is, ik voel heus het verschil wel tussen goed en slecht zoenen, maar ik vind het nooit fijn. Enige uitzondering is eigenlijk als je voor het eerst zoent omdat je dan verliefd bent en zoiets hebt van waaaah daarna niet meer.

Ik wou dat het anders was, maar helaas. Gebeft worden hou ik ook niet van, vind ik ook niet lekker voelen. Verder doe ik wel gewoon alles plus nog een aantal dingen die anderen weer te ver vinden gaan dus ik weet niet of theorieen over trauma's dan nog opgaan. Het zou ergens wel kunnen, mijn eerste keer was een verkrachting en dat begon met dat die kerel zn tong in mn strot drukte en ik was daar toen erg misselijk van. Maar ja, van seks ben ik dan weer niet vies, dus waarom zoenen dan wel? Ik weet het niet, maar ik heb zoiets van iedereen heeft wel wat en er valt toch niet zo veel aan te doen denk ik.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:44:01 #25
179525 Nemain
pi_76781117
Even twee reacties in één.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef SeanDaley het volgende:
Ik hou ook niet van zoenen, het liefst knuffel ik gewoon als 'step to the next level'. Ik snap dan wel dat het voor jou een muur vormt naar een nieuwe fase in je relatie met iemand. Ik zou het niet erg vinden als mijn vriendin niet van zoenen hield, maar wel als ze totaal geen fysieke aandacht geeft.

PS: Er is ook een verschil in zoenen om het zoenen en zoenen omdat je van iemand houdt, en op die manier instinctief aandacht aan elkaar schenkt.
Knuffelen is wel fijn, en kusjes geven ook, maar het echte tongzoenen is echt niks voor mij. Ik merk ook dat ik kriegel wordt als iemand toch telkens probeert me te zoenen.

Ja, maar je begint toch vaak met zoenen om het zoenen, omdat je wil weten wat er kan gebeuren tussen jou en de ander..
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:51 schreef Adolecens het volgende:
Heb je iets in je jeugd meegemaakt, waar je het moeilijk mee hebt of had? Lijkt me erg moeilijk als je "zomaar" een hekel hebt aan zoenen vanuit een soort smetvrees gevoel. Blijft het hoe dan ook voor één van de partners een moeilijk gevoel.
Ik ben er nogal allergisch voor mijn huidige 'problemen' te wijten aan vroeger, dat vind ik zo'n makkelijk excuus. Ik kan ook niet zo iets bedenken wat ik zou kunnen relateren aan (hoe zeg je dat in het Nederlands?) the act of kissing. Dan zou ik ook een probleem moeten hebben met andere lichamelijk intieme dingen, lijkt me, en dat heb ik niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')