Die vriendinnen van jou...quote:Nu heb ik het er laatst over gehad met mijn vriendinnen, maar zij vonden dit echt heel raar en vroegen zich af of er iets diepers (lees: psychisch) aan ten grondslag ligt, immers, 'hoeren zoenen ook nooit.' Misschien is het echter een vrouwenkwaaltje om overal iets achter te zoeken?
Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:57 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die vriendinnen van jou...
Ieder gedrag heeft volgens hen dezelfde oorzaak?
Verder: misschien moet die jongen zijn tanden poetsen?
Wat vind je dan van kusjes?
Jouw vriendinnen zijn niet bijster intelligent, wel?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef Nemain het volgende:
Nu heb ik het er laatst over gehad met mijn vriendinnen, maar zij vonden dit echt heel raar en vroegen zich af of er iets diepers (lees: psychisch) aan ten grondslag ligt, immers, 'hoeren zoenen ook nooit.' Misschien is het echter een vrouwenkwaaltje om overal iets achter te zoeken?
Dat lijkt me de meest voor de hand liggende rede, of je vind zoenen gewoon niet fijn.quote:(Of ben ik echt alleen nog maar kerels tegengekomen die niet kunnen zoenen?)
Dan kan die prostituees-theorie van je vriendinnen iig overboord, want bij prostituees gaat het over het voorkomen van intimiteit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Nemain het volgende:
[..]
Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.
Kusjes daarentegen zijn wel fijn, maar zodra er tong bij komt kijken..
Als ik een hoer was, zou ik wel een hele slechte zijn, zo weinig 'klandizie' als ik de laatste tijd heb gehadquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef dewintermuis het volgende:
Impliceer je nou dat je welles een hoer zou kunnen zijn?
.. even serieus > Geboortedatum 00-00-0000 zegt niet zoveel, hou oud ben je?
en > Relatie Gelukkig niet > vind ik overigens wel een beetje raar...
@keepwalking: R U fckin kidding me?
Ieuww.. Ieuwieuwieuw..quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
Mannen zoenen doorgaans wel een stuk natter dan vrouwen. Dat is iets waar ik ook wel aan heb moeten wennen. Maar in de juiste setting kan zoiets ook wel erg opwindend zijn juist
Zoenen is nog natuurlijk dan neuken. Dus dat valt wel mee...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Eigenlijk is zoenen ook wel een vreemd iets.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef Uro het volgende:
[..]
Zoenen is nog natuurlijk dan neuken. Dus dat valt wel mee...
Heb je iets in je jeugd meegemaakt, waar je het moeilijk mee hebt of had? Lijkt me erg moeilijk als je "zomaar" een hekel hebt aan zoenen vanuit een soort smetvrees gevoel. Blijft het hoe dan ook voor één van de partners een moeilijk gevoel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef Nemain het volgende:
[..]
Als ik een hoer was, zou ik wel een hele slechte zijn, zo weinig 'klandizie' als ik de laatste tijd heb gehad.
Ik ben nu 24, en dat 'gelukkig niet' stamt nog uit de tijd dat het al wel een tijdje uit was met mijn ex, maar dat er nog steeds een hoop wrok zat. Het is nog steeds zo dat ik eigenlijk geen relatie hoef/wil, veel te veel gedoe en drama.
[..]
Ieuww.. Ieuwieuwieuw..
Goh, jij leest je echt in en geeft een goeie reactie zeg!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef leipeshitouwess het volgende:
Of je zorgt gewoon dat je drank ophebt tijdens de sex
Waarom is het eigenlijk leuk om met je tong in iemand anders mond te roeren? Dat is toch apart?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef Uro het volgende:
[..]
Zoenen is nog natuurlijk dan neuken. Dus dat valt wel mee...
Knuffelen is wel fijn, en kusjes geven ook, maar het echte tongzoenen is echt niks voor mij. Ik merk ook dat ik kriegel wordt als iemand toch telkens probeert me te zoenen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:35 schreef SeanDaley het volgende:
Ik hou ook niet van zoenen, het liefst knuffel ik gewoon als 'step to the next level'. Ik snap dan wel dat het voor jou een muur vormt naar een nieuwe fase in je relatie met iemand. Ik zou het niet erg vinden als mijn vriendin niet van zoenen hield, maar wel als ze totaal geen fysieke aandacht geeft.
PS: Er is ook een verschil in zoenen om het zoenen en zoenen omdat je van iemand houdt, en op die manier instinctief aandacht aan elkaar schenkt.
Ik ben er nogal allergisch voor mijn huidige 'problemen' te wijten aan vroeger, dat vind ik zo'n makkelijk excuus. Ik kan ook niet zo iets bedenken wat ik zou kunnen relateren aan (hoe zeg je dat in het Nederlands?) the act of kissing. Dan zou ik ook een probleem moeten hebben met andere lichamelijk intieme dingen, lijkt me, en dat heb ik niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:51 schreef Adolecens het volgende:
Heb je iets in je jeugd meegemaakt, waar je het moeilijk mee hebt of had? Lijkt me erg moeilijk als je "zomaar" een hekel hebt aan zoenen vanuit een soort smetvrees gevoel. Blijft het hoe dan ook voor één van de partners een moeilijk gevoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |