Ha, ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik hou er ook niet van, en ik vind het ook moeilijk. Vaak doe ik het toch maar, maar ik zou het liever niet doen. En dan krijg ik ook nog van iedere partner te horen dat ik het zo lekker doe![]()
Dan is het meer het gevoel van: 'waaah, hij vind mij ook leuk!' wat het zo spannend maakt.quote:Enige uitzondering is eigenlijk als je voor het eerst zoent omdat je dan verliefd bent en zoiets hebt van waaaahdaarna niet meer.
Nu je het zegt, ik moet mezelf wel ergens overheen zetten voordat ik daarvan kan genieten.quote:Gebeft worden hou ik ook niet van, vind ik ook niet lekker voelen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Gebeft worden hou ik ook niet van, vind ik ook niet lekker voelen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Gewone kusjes.![]()
Dat gelebber met een andere tong in je mond, nee dankje.
Ze had het over dat ze niet wilde zoenen tijdens de seks, daar reageerde ik opquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goh, jij leest je echt in en geeft een goeie reactie zeg!![]()
Jij zoent alleen tijdens de sex en daarbuiten nooit?
Mja ach, ik vind vingeren dan wel echt super dus ik ervaar het niet als een gemis ofzo. Ik denk dat ik gewoon tevee, grof geweld nodig heb down there om te komen, dat lukt met beffen gewoon niet. Ik vind het niet erg als een vriendje het wil doen, vind het niet vies of eng, maar er gebeurt niet genoegquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:14 schreef TheaTraal het volgende:
Dat lijkt me echt heel naar voor je!!
Is er nog een tong ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Gewone kusjes.![]()
Dat gelebber met een andere tong in je mond, nee dankje.
Inderdaad, maar ook 'gewoon niet'.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Ze had het over dat ze niet wilde zoenen tijdens de seks, daar reageerde ik op
Iedereen heeft het hierover, maar ik heb dat echt nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:05 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zoenen is geil! Vooral als je verliefd bent en helemaal in die ander opgaat en dat je kriebels voelt en na afloop bijna omvalt...
Dat dus, precies dat!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:18 schreef Dipkip het volgende:
Nou ik weet echt wel zeker dat ik enorm verliefd ben geweest, maar ook dan vind ik het zoenen alleen gaaf omdat dat dan soort van betekent dat er wat ontstaat / hij ook wat in jou ziet. En de 2e keer heb ik dat dan dus al niet meer, terwijl ik dan nog wel knetterverliefd was. Ik bedoel als je een meter boven de stoep zweeft omdat ie je hand vastpakt maar met zoenen toch zoiets hebt van meh, dan ligt het niet aan verliefdheid.
Ik ben ook niet zo'n fan van tongzoenen, mijn vriendin ook niet, wij zoenen meestal dan ook zonder tong. Vind je dat wel lekker dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Nemain het volgende:
[..]
Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.
Kusjes daarentegen zijn wel fijn, maar zodra er tong bij komt kijken..
quote:Ik weet niet met hoeveel jongens je het geprobeerd hebt, maar misschien heb je gewoon pech gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |