abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:47:04 #26
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_76781346
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Ik hou er ook niet van, en ik vind het ook moeilijk. Vaak doe ik het toch maar, maar ik zou het liever niet doen. En dan krijg ik ook nog van iedere partner te horen dat ik het zo lekker doe
Ha, ik ook . En dan heb ik nog een tongpiercing ook..
quote:
Enige uitzondering is eigenlijk als je voor het eerst zoent omdat je dan verliefd bent en zoiets hebt van waaaah daarna niet meer.
Dan is het meer het gevoel van: 'waaah, hij vind mij ook leuk!' wat het zo spannend maakt.
quote:
Gebeft worden hou ik ook niet van, vind ik ook niet lekker voelen.
Nu je het zegt, ik moet mezelf wel ergens overheen zetten voordat ik daarvan kan genieten.
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:51:13 #27
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_76781626
Oftewel een vrouw die gewoon ff wil knuffelen voor het neuken. Nou, de mannen staan voor je in de rij gok ik. Dat hele voorspel is toch zwaar overrated
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_76792277
Zoenen is ook niet echt iets waar ik blij van word.
Bij scharrels al helemaal niet.
Tijdens een relatie af en toe, maar word er nou niet opgewonden van.
Mijn 1e vriendje was een drama wat zoenen betreft, misschien daar een trauma door opgelopen..
pi_76792367
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:35 schreef Dipkip het volgende:
Gebeft worden hou ik ook niet van, vind ik ook niet lekker voelen.
Dat lijkt me echt heel naar voor je!!
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:11:32 #30
181031 Boomfluisteraar
Alleen vrouwelijke bomen a.u.b
pi_76797861
Gewone kusjes.

Dat gelebber met een andere tong in je mond, nee dankje.
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:12:38 #31
179525 Nemain
pi_76797891
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Gewone kusjes.

donderdag 14 januari 2010 @ 10:16:30 #32
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_76797990
Een beetje op de lip sabbelen kan toch ook? Je hoeft niet gelijk je roerhout erin te flatsen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_76801261
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:57 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Goh, jij leest je echt in en geeft een goeie reactie zeg!

Jij zoent alleen tijdens de sex en daarbuiten nooit?
Ze had het over dat ze niet wilde zoenen tijdens de seks, daar reageerde ik op
Het is ZIJ, niet HIJ. Godverredomme
pi_76802911
mijn vriendin sabbelt altijd aan mn lip, dat kan ze echt uren doen als ze wil.

ik vind het niet erg, kan ik lekker liggen
pi_76804555
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 01:14 schreef TheaTraal het volgende:
Dat lijkt me echt heel naar voor je!!
Mja ach, ik vind vingeren dan wel echt super dus ik ervaar het niet als een gemis ofzo. Ik denk dat ik gewoon tevee, grof geweld nodig heb down there om te komen, dat lukt met beffen gewoon niet. Ik vind het niet erg als een vriendje het wil doen, vind het niet vies of eng, maar er gebeurt niet genoeg
pi_76805129
Met mijn huidige vriendin tong ik veel minder dan met andere meiden. Ik vind zoenen met haar fijner dan tongen. Betekend niet dat ik het niet doe of vies vind. Ik vind een zoen veel intiemer en sensueler dus eigenlijk gewoon fijner. Misschien heeft dat ook wel met gevoelens te maken die ik voor haar heb, dat het meer liefde is dan lust. Tongen blijft nog steeds leuk toch, misschien ben je inderdaad geen goede jongen tegengekomen.
  Trouwste user 2022 donderdag 14 januari 2010 @ 15:36:16 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_76809646
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:11 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Gewone kusjes.

Is er nog een tong ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_76810842
Zoenen is geil! Vooral als je verliefd bent en helemaal in die ander opgaat en dat je kriebels voelt en na afloop bijna omvalt...Misschien moet je dat gewoon eerst een keer meemaken.

Wat zijn er nog veel die daar niet van houden zeg! dat verbaast me echt.
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:09:07 #39
179525 Nemain
pi_76810966
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:02 schreef leipeshitouwess het volgende:

[..]

Ze had het over dat ze niet wilde zoenen tijdens de seks, daar reageerde ik op
Inderdaad, maar ook 'gewoon niet'.
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:05 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zoenen is geil! Vooral als je verliefd bent en helemaal in die ander opgaat en dat je kriebels voelt en na afloop bijna omvalt...
Iedereen heeft het hierover, maar ik heb dat echt nog nooit meegemaakt.
Misschien ben ik dan idd nog nooit echt verliefd geweest.
pi_76811081
Nouw moet die gene waar je zo verliefd op bent wel gewoon goed kunnen zoenen.

maar in relaties hou ik ook wel van zoenen..ook tijdens de sex.
pi_76811382
Nou ik weet echt wel zeker dat ik enorm verliefd ben geweest, maar ook dan vind ik het zoenen alleen gaaf omdat dat dan soort van betekent dat er wat ontstaat / hij ook wat in jou ziet. En de 2e keer heb ik dat dan dus al niet meer, terwijl ik dan nog wel knetterverliefd was. Ik bedoel als je een meter boven de stoep zweeft omdat ie je hand vastpakt maar met zoenen toch zoiets hebt van meh, dan ligt het niet aan verliefdheid.
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:20:25 #42
179525 Nemain
pi_76811455
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:18 schreef Dipkip het volgende:
Nou ik weet echt wel zeker dat ik enorm verliefd ben geweest, maar ook dan vind ik het zoenen alleen gaaf omdat dat dan soort van betekent dat er wat ontstaat / hij ook wat in jou ziet. En de 2e keer heb ik dat dan dus al niet meer, terwijl ik dan nog wel knetterverliefd was. Ik bedoel als je een meter boven de stoep zweeft omdat ie je hand vastpakt maar met zoenen toch zoiets hebt van meh, dan ligt het niet aan verliefdheid.
Dat dus, precies dat!
pi_76811787
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:20 schreef Nemain het volgende:

[..]

Dat dus, precies dat!
pi_76811874
TS is frigide en labiel.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  donderdag 14 januari 2010 @ 20:49:17 #45
274401 Lauwra
Save the horse ride a cowboy
pi_76822434
Het zijn niet alleen vrouwen hoor. Sommige mannen zoenen idd heel erg nat sommigen kunnen wel goed met hun tong overweg.
Ik date er nu 1 die houdt ook meer van kusjes met heel af en toe een beetje tong (klinkt vies ).
Ik vind het prima, het is liefdevol. Altijd maar die tong krijg je ook kaakkramp van.
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:39:38 #46
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_76824872
Ben je wel eens echt verliefd geweest? Ik kan me niet voorstellen dat je zoenen dan ook vies vindt.
Of ze kunnen allemaal gewoon ècht niet zoenen. Hoeveel verschillende zoenpartners heb je gehad?

Vind je pijpen geen probleem dan?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_76827712
Je kan natuurlijk ook gewoon met lippen werken en de tong voor binnen gebruiken . Niets mis mee hoor, wordt trouwens veel meer gedaan op de wereld dan de tong binnenrammen.Alleen tongen is gewoon boring en hoeft voor mij ook niet..
pi_76829544
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef Nemain het volgende:

[..]

Het gaat niet om één specifieke jongen, het gaat om het zoenen an sich, dat vind ik niet leuk.

Kusjes daarentegen zijn wel fijn , maar zodra er tong bij komt kijken..
Ik ben ook niet zo'n fan van tongzoenen, mijn vriendin ook niet, wij zoenen meestal dan ook zonder tong. Vind je dat wel lekker dan?
pi_76833077
Ik kan me wel voorstellen dat je niet zo gek bent op tongzoenen, dat wordt sowieso een stuk minder interessant bij de meeste mensen als de puberteit voorbij is. Ik ben toevallig net zo oud als jij, en ik doe het ook bijna niet hoor met mijn vriendin. Kusjes zijn , en op zich vind ik tongzoenen ook lekker, mits niet te lang achter elkaar en niet te vaak, maar ik zou prima compleet zonder kunnen doen.

Het lekkere eraan is denk ik de intimiteit van 'dingen bij elkaar naar binnen steken' (in principe niet veel anders dan seks), en dat de tong ook gewoon een erg gevoelig lichaamsdeel is. Als de passie hoog oplaait (tijdens seks) wil ik nog wel eens een sterke behoefte krijgen aan tongzoenen, en dat heeft mijn vriendin ook wel.

Enne, als je proeft wat iemand gegeten heeft is de mondhygiëne van diegene niet echt goed, kijk als je net wat hebt gegeten/gedronken zal dat te merken zijn, maar dat hoeft echt niet vies te zijn als het niet je avondeten is. En tsja, mensen tongzoenen verschillend. Met sommige mensen zal je nooit lekker kunnen tongen, met anderen past het precies en is het gelijk een stuk interessanter. Er zijn niet zo heel veel mensen die echt niet kunnen tongzoenen volgens mij, maar mensen doen het gewoon niet allemaal hetzelfde. Ik weet niet met hoeveel jongens je het geprobeerd hebt, maar misschien heb je gewoon pech gehad?
pi_76834566
quote:
Ik weet niet met hoeveel jongens je het geprobeerd hebt, maar misschien heb je gewoon pech gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')