Hehe, voor zover ik weet val ik wel op mannen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef Loodje het volgende:
Als je er zo naar gaat kijken, dan blijft het vies. Als een man gewoon zijn tanden heeft gepoetst of een mintje heeft, dan moet je er ook wel van kunnen genieten. Laat die gedachten los en probeer het dan nog eens. Het helpt vaak als de jongen ook lekker ruikt en eerst kusjes geeft.
Val je wel op mannen lol. En wat voor mannen kom jij tegen? Mintje is altijd wel even fris.
En misschien heb je idd gewoon altijd pech gehad. Maar dat wil niet zeggen dat het vies is.
Je moet gewoon de juiste nog tegenkomen...
Maar zou het dan serieus alleen maar liggen aan de ander, dat die niet kan zoenen?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:35 schreef Chuck.Norris het volgende:
hmm
als je niet van tongzoenen houdt heb je echt nog geen partner gehad die goed kan zoenen..
mijn laatste ex kon ook totaal niet zoenen, echt trok op niks, heb geprobeerd om haar 'methodes' aan te passen, maar tevergeefs. Toen zoende ik ook niet graag hoor
maar het meisje daarvoor![]()
mmmm![]()
![]()
![]()
Niet alleen maar, goede leiding is natuurlijk ook handigquote:Op maandag 18 januari 2010 22:48 schreef Nemain het volgende:
[..]
Maar zou het dan serieus alleen maar liggen aan de ander, dat die niet kan zoenen?
Jij zoent met iedereen ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef Loodje het volgende:
lol, maar 6 zoenpartner is niet zo heel veel lol, toch eerst nog maar ff wat meer ervaringen opdoen
Ditto, mate.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
Ongeloofelijk! Echt ongeloofelijk!
Dacht ik een van de enigste te zijn met dit fenomeen en loopt er gewoon een vrouwelijke versie rond met precies dat wat ik ook heb.
Zelf vind ik tongen dus ook helemaal niets en alles behalve opwindend.
Verder ga ik er ook geen woorden aan vuil maken want jij legt het al in je posts allemaal perfect uit.
Grappig dat ik tussen alle topics precies deze tegen kwam en nog grappiger toen ik je posts begon te lezen.
Fijn om te weten dat ik niet de enigste ben hierin! You are not alone.
Vind je zes weinig? Ik vond het eigenlijk heel redelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:20 schreef Loodje het volgende:
Haha nee maar in 25 jaar toch wel meer dan 6 zoenpartners
Maar de kans dat ze het alle 6 niet kunnen? Behalve als ze allemaal 14 zijn en het voor het eerst doen...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef Loodje het volgende:
lol, maar 6 zoenpartner is niet zo heel veel lol, toch eerst nog maar ff wat meer ervaringen opdoen
Dat zegt (bijna) iedereen hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef Chivez het volgende:
Oeh, ik vind zoenen juist een van de meest lekkere, intieme dingenHelemaal met tong en dan langzaam om elkaar heendraaien en in een soort flow raken waarbij je je hele omgeving vergeet...yummie
TS, mss heb je gewoon nog nooit een echt goede zoen meegemaakt...?
LOL, tja, mss wel ja. Ieder heeft zo z'n voorkeuren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:46 schreef Nemain het volgende:
[..]
Dat zegt (bijna) iedereen hier. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het alleen daaraan ligt.
Is het niet gewoon een voorkeur die je wel of niet hebt, net als sommige mensen het fijn vinden helemaal lens geslagen te worden tijdens de seks?
Inderdaad ja!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Nemain het volgende:
Ditto, mate.![]()
Vooral omdat niemand in RL het lijkt te begrijpen. (Hier trouwens de meesten ook niet..)
Hoe bedoel je dat precies?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:47 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Maar gezien mijn algehele voorkeuren op seks gebied kuinnen mensen in mijn real life omgeving het juist wat beter begrijpen gelukkig.
Anders lees je even wat ts allemaal al gezegd heeft.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef -XX- het volgende:
Maar als je echt super verliefd bent op iemand, vind je het dan ook niet fijn? Gewoon, lekker intiem!
Duurt me veels te lang.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:06 schreef keepwalking het volgende:
[..]
Anders lees je even wat ts allemaal al gezegd heeft.
Nee, ook niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 15:45 schreef -XX- het volgende:
Maar als je echt super verliefd bent op iemand, vind je het dan ook niet fijn? Gewoon, lekker intiem!
Ah, conclusie is dus dat TS in ieder geval geen alien is.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:23 schreef phpmystyle het volgende:
Wellicht dat je er iets aan hebt hoor, maar ik ben 17 en heb ook nog nooit gezoend (shame). Ook weinig behoefte aan, geen enkele intentie toe. Het enige nare is dat je soms van die gesprekken in de klas hebt waar dat soort dingen ter sprake komen, dan is het wel knap lullig om te zeggen dat je nog nooit gezoend hebt. Kortom het is iets menselijks denk ik.
quote:Op maandag 25 januari 2010 19:30 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Ah, conclusie is dus dat TS in ieder geval geen alien is.
Das in ieder geval een begin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |