Ik heb ooit een lijstje gezien met kattenrassen gecategoriseerd op intelligentie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die katten zijn echt het down syndroom onder de katten, maar zulks schattig.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb 23 vissen in de vijvert, waarvan meer dan de helft tumoren heeft door incest.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die katten zijn echt het down syndroom onder de katten, maar zulks schattig.
Wie is Frans?quote:
Ja maar geef toe, zo slim zien ze er niet uit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een lijstje gezien met kattenrassen gecategoriseerd op intelligentie.
De Oosterse types zijn het slimst en de exotic stond ook echt helemaal onderaan
Ik kan alleen dat lijstje niet meer vinden, vind ik jammer
Dat heb ik ook altijd. Alleen houd i mij er nooit aanquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb fireproof plan. Van 7 tot 21.15 ga ik bezig met betoog en nu echt. En dan film kijken. En daarna weer verder.
Die van ons hebben een soort van toren van tumoren bij hun ogen, allemaal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]Een maat van een vriend van me had een vis waaraan als het ware nog een andere, dode, vis of tumor aan vast zat
![]()
[..]
Nee, dat zijn ze dus ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar geef toe, zo slim zien ze er niet uit.
En de hele film is simpelweg geweldig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:34 schreef S.Seagal het volgende:
JPG Er speelt geen vechtersbaas in. Wel een gewone baas, Jack NIckelson.
Wij hebben een paar jaar een teckel gehad omdat zijn baasje was overleden. (Baasje nr 4 was dat al) En dat beest was toen hij klein was mishandeld dus hij was zo chagrijning als de tiefus en bijtte zo ongeveer iedereen die ie tegenkwamquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Idioten
Bij die familie ging wel alles goed. Het was ook echt ongelooflij hygiënisch daar voor die hele dierentuinEn doordat het zo druk was is onze poes nu nergens bang voor, denken wij iig. Ze was er daar aan gewend geraakt.
Onze oudste poes was in een vuilnisbak gevonden, en is echt schijterig voor alles wat onbekend is.
Ik zou de hele dag lachen om zo'n kat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze dus ook nietze staan niet voor niks helemaal onderaan
Jack rende heel vaak tegen de tafel aan en is een keer tegen het raam gesprongen (zoals je in tekenfilms ziet, dat ze er in slow-motion afglijden oid) en hij kon niet zachtjes doen, je hoorde altijd heel hard BONK als ie ergens af sprong
Hij was dom, maar wel zooooo lief
Dat natuurlijk ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
En de hele film is simpelweg geweldig.
Nooit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:37 schreef Gaultier het volgende:
Ik had gehoopt op de TT "[KLB SC #2060] Waar de honden domineren!" .
Onze kater sprong vroeger ook vaak genoeg tegen de glazen salontafel aan als hij eronder zat en ik een wuppie er boven hieldquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze dus ook nietze staan niet voor niks helemaal onderaan
Jack rende heel vaak tegen de tafel aan en is een keer tegen het raam gesprongen (zoals je in tekenfilms ziet, dat ze er in slow-motion afglijden oid) en hij kon niet zachtjes doen, je hoorde altijd heel hard BONK als ie ergens af sprong
Hij was dom, maar wel zooooo lief
20.30u neem ik aan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
En de hele film is simpelweg geweldig.
Wij hebben, na 15 jaar, inmiddels wel het vertrouwen gewonnen van deze kat. Alleen als er visite is is ie in 1 minuut op zolderquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wij hebben een paar jaar een teckel gehad omdat zijn baasje was overleden. (Baasje nr 4 was dat al) En dat beest was toen hij klein was mishandeld dus hij was zo chagrijning als de tiefus en bijtte zo ongeveer iedereen die ie tegenkwam
Ik ben ook 3/4x hard gebeten door dat beest maar mijn zusje was helemaal gek op hem
Ik moest ook heel vaak lachen om hemquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag lachen om zo'n kat.
lulvlees.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef Gaultier het volgende:
[..]
En welk vlees heb jij vanavond gegeten?
Om het record te breken zeker, de aandachtshoer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef Chai het volgende:
Penney de Jager (62) wil weer in de Playboy'
De linkerwenkbrauw vanuit peters perspectief is geshopt héquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:40 schreef Lakitu het volgende:
Onze poes lijkt op Lenin Cat. Alleen dan zonder die wenkbrauwen.
Ik at net een broodje ham. Nog geen avondeten gehad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef Gaultier het volgende:
[..]
En welk vlees heb jij vanavond gegeten?
Rechter toch?quote:
Dat antwoord is een tegenvaller.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik at net een broodje ham. Nog geen avondeten gehad.
Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
Mozy, als je om half 6 eet heb je toch om half 9 alweer honger?
Waarom doen jullie het dan?quote:
Nope, geen mannenvlees is mijn mond vandaag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dat antwoord is een tegenvaller.
Ik had minstens lulvlees, bokworst of een gigantische curryworst verwacht.
Die krijgen toch ook honger dan, paar uurtjes later?quote:
Jammerquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nope, geen mannenvlees is mijn mond vandaag.
Die niet, die zijn oud en kunnen zichzelf beheersen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die krijgen toch ook honger dan, paar uurtjes later?Het maakt gewoon geen sense
Mijn tante gaf dat blikje (gevuld met snoep) mijn broertje voor de verjaardag alleen ze had niet goed gelezen wat er op stond.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:43 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Jullie passen echt goed bij elkaar.
Broertje beledigd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn tante gaf dat blikje (gevuld met snoep) mijn broertje voor de verjaardag alleen ze had niet goed gelezen wat er op stond.Zij dacht dat er gewoon knakworst op stond.
Oh en:
[ afbeelding ]
Ik heb medelijden met je.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die niet, die zijn oud en kunnen zichzelf beheersen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn tante gaf dat blikje (gevuld met snoep) mijn broertje voor de verjaardag alleen ze had niet goed gelezen wat er op stond.Zij dacht dat er gewoon knakworst op stond.
Oh en:
[ afbeelding ]
Geniaal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh en:
[ afbeelding ]
mehquote:
Wie kan dat nou weer niet hebben?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi. niet iedereen kan dat hebben
Hij had ook van mij een bordje gekregen voor op zijn kamerdeur. FBI: Female Body Inspector.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mooi. niet iedereen kan dat hebben
zolang ik ze niet hoef te etenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:48 schreef Mozy het volgende:
JB is een fag.
Die houd van piemols in haar mond.
Ik ken wel jongens die dat niet leuk zouden vinden...quote:
Heet ze Diva?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:50 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diva is de koningin van de kopstoten, het is bijna niet mogelijk om normaal iets aan de eettafel te lezen ze komt constant kopjes geven.Jammer dat ze bij mijn ouders woont.
Is Bt weer online?quote:
Met saus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah wacht, m'n vriendje belt net of ik bij hem kon eten, hij had teveel vlees gekocht. Dus..
Nee, ik heb vanaf het begin gezworen aan de honden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:51 schreef S.Seagal het volgende:
Hoe kan je katten boven honden plaatsen? Op fok zitten ook alleen maar van die pussy lovers.
Beter dan mannenpap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik 'm niet horen zeggen, maar er zal ongetwijfeld saus involved zijn.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:51 schreef S.Seagal het volgende:
Hoe kan je katten boven honden plaatsen? Op fok zitten ook alleen maar van die pussy lovers.
Schapen zijn nog toffer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:51 schreef S.Seagal het volgende:
Misschien was het wel een matige grap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn moeder: "Sanna, welke letters zitten er in t kofschip?"
Fokschaap, zeg dat terug.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:56 schreef wolvendagen het volgende:
Mijn moeder: "Sanna, welke letters zitten er in t kofschip?"
Ga jij dat proeven van jezelf?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:53 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Beter dan mannenpap.
Kun je ten minste smakelijk eten.
Nee, ze meende het. Ik zei nog: "'t kofschip"quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Misschien was het wel een matige grap.
Je moeder.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ze meende het. Ik zei nog: "'t kofschip"
Keek ze heel dom en zei ze "wat?"
Negers in het wol?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:57 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze beesten zijn pas tof.
Dat weet jij niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Nee, maar saus zal echt wel beter smaken als mannenpap.
Dat gokje durf ik wel te maken.
Hampshire Down.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom 1 keer ik breek je.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat the fuck moet jij nou weer. Je bent zelf een pussy.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was zo schattig hoe dom ze keek.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Enige dat zou breken zijn je 32 cm armen. Of je 45 cm brede schouders.
Wat lief van je, laat je me wel even weten welke foto je kiest?quote:
Stuur die filequote:Op woensdag 13 januari 2010 19:02 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Enige dat zou breken zijn je 32 cm armen. Of je 45 cm brede schouders.
Wel heb je ooit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Lakitu misschien niet, maar jij misschien wel met je vrouwelijke gelaatstrekken een een makeupje.
Legendarisch topic: Drakenshirts, bandshirts, vlammenshirts, wolvenshirts en...quote:
watquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zit nu op mac. Komt wel komt wel. Ik wil wel je body pics hebben he.
"Statistieken voor nerds"quote:
Foto met jou erop. RAWRRRquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat lief van je, laat je me wel even weten welke foto je kiest?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, dus misschien valt het mee.
Ik praat niet meer met jou.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je eruit ziet, dus misschien valt het mee.
GODVERDOMME SANNA! Ik had nog zo gezegd mijn foto niet te posten.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft geen gelaat, maar gewoon een in elkaar gefrommeld stompje op zijn romp.
Couldnt help it.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
GODVERDOMME SANNA! Ik had nog zo gezegd mijn foto niet te posten.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Die heeft geen gelaat, maar gewoon een in elkaar gefrommeld stompje op zijn romp.
GETTING RIPPED IN 4 MONTHS PROGRAM. U IN?!quote:
Ik ben in.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
GETTING RIPPED IN 4 MONTHS PROGRAM. U IN?!
Tot nu toe alleen het soort motief.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Chai het volgende:
Staan er bij jullie al veel bh kleurtjes in de WWW op hyves?
Oh ik dacht ik doe even grappigquote:
wtf?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:09 schreef Chai het volgende:
Staan er bij jullie al veel bh kleurtjes in de WWW op hyves?
Scool. Wat is het trainingsprogramma dang?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan moet je even je spieren opmeten en een body shot maken van jezelf, voor en zijn.
JE BENT MIJN MOEDER NIET!!!quote:
Ben je toch ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Oh ik dacht ik doe even grappig.
Spartan training.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Scool. Wat is het trainingsprogramma dang?
Zulke plannen maak ik ook altijd en dan val ik in slaap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
JE BENT MIJN MOEDER NIET!!!
Ik heb nieuw plan nu nog chillen en na Chinatown. Dan gaat het echt gebeuren.
Correctie, 15 inmiddels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:11 schreef Gaultier het volgende:
Bij www.whatthemovie.com zit ik nu al op 14 films.
Iedereen maakt zijn eigen. En dan de verschillen op het eind meten en dan heb je een winnaar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Scool. Wat is het trainingsprogramma dang?
Ik op 23. Sommigen wist ik zelfs zonder ze gezien te hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:11 schreef Gaultier het volgende:
Bij www.whatthemovie.com zit ik nu al op 14 films.
quote:
Bij mij staan er al heel wat en ik lees op een ander forum dat bij sommige echt 70% van de WWW's gevuld is met bh kleurtjes.quote:Er is iets leuks gaande op sociale netwerken om meer bewustheid te krijgen voor borstkanker. Schrijf de kleur van je bh in je WieWatWaar. Alleen de kleur, verder niets. Stuur daarna dit bericht naar alle vrouwen in je vriendenlijst.
Het zou leuk zijn om op deze manier meer bewustheid te krijgen voor borstkanker. Ook is het natuurlijk leuk om te zien hoe lang het duurt voordat de mannen op Hyves doorkrijgen waarom alle vrouwelijke Hyvers een kleur in hun WieWatWaar hebben . Haha!
Please, stuur dit dus door naar je vrouwelijke vrienden, ook je collega's!
Linkje?quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
JE BENT MIJN MOEDER NIET!!!
Ik heb nieuw plan nu nog chillen en na Chinatown. Dan gaat het echt gebeuren.
Ik niet. Ik werk dan hele nacht door.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zulke plannen maak ik ook altijd en dan val ik in slaap.
236, moederneukers.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik op 23. Sommigen wist ik zelfs zonder ze gezien te hebben.
Die mag jij niet gebruiken. Iedereen een eigen G. Alleen ik doe die Spartan maar dan nog met eigen inbreng extra.quote:
Zwartquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Bij mij staan er al heel wat en ik lees op een ander forum dat bij sommige echt 70% van de WWW's gevuld is met bh kleurtjes.
Heb ik alleen met Star Trek en Star Wars.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik op 23. Sommigen wist ik zelfs zonder ze gezien te hebben.
bij mij 0%quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Bij mij staan er al heel wat en ik lees op een ander forum dat bij sommige echt 70% van de WWW's gevuld is met bh kleurtjes.
Ik heb geeneens een trainingsprogramma G, ik ga soms naar de gym, doe wat curls en squats en ga naar huis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die mag jij niet gebruiken. Iedereen een eigen G. Alleen ik doe die Spartan maar dan nog met eigen inbreng extra.
Succes. Ik ga na Chinatown nog ff leren denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja maar dan echt. Ik kan hele nacht doorwerken als ik wil.
85AAA?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Gaultier het volgende:
Mijn gespierde moobs hebben geen beha nodig.
Tegenwoordig is het een pitje, vroeger was ze wel echt hot.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef ynuhh het volgende:
Volgens http://www.myheritage.nl lijk ik voor 80% op Natalie Imbruglia.!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een trainingsprogramma G, ik ga soms naar de gym, doe wat curls en squats en ga naar huis.
Ik heb niet eens dumbells G. En ik zit alleen maar thuis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een trainingsprogramma G, ik ga soms naar de gym, doe wat curls en squats en ga naar huis.
Ait.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Succes. Ik ga na Chinatown nog ff leren denk ik.
Even serioesoe, gebruiken jullie van die eiwitshakes? Ik wil zoeentje zodat ik vaker per week kan enzo, maar ik weet niet welk merk en waar je dan op moet letten ensoow.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Wij zetten 50 uur per week in de GYM voor deze match.
Wij moeten binnenkort weer nieuwe halen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even serioesoe, gebruiken jullie van die eiwitshakes? Ik wil zoeentje zodat ik vaker per week kan enzo, maar ik weet niet welk merk en waar je dan op moet letten ensoow.
Welke haal je? En waar?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wij moeten binnenkort weer nieuwe halen.
Proteïneshakes, die zijn beter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even serioesoe, gebruiken jullie van die eiwitshakes? Ik wil zoeentje zodat ik vaker per week kan enzo, maar ik weet niet welk merk en waar je dan op moet letten ensoow.
Succes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een halfuurtje/drie kwartier leren. Biologie. Doei
Proteïne is eiwit, he.quote:
Hoe kom je daaraan dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:19 schreef Chai het volgende:
Hee hoe krijg je minder spieren? Ik heb teveel armspier.Ik ben al vegetariër.
Ja ik wel maar Seagal nog niet. Maar mijn pot is bijna op en dan gaan we allebei een nieuwe halen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet gebruiken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:19 schreef Chai het volgende:
Hee hoe krijg je minder spieren? Ik heb teveel armspier.Ik ben al vegetariër.
Volgens mij is het een oude foto van haar, ik zet die foto wel even op het internet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:16 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een pitje, vroeger was ze wel echt hot.
Hier is ze echt mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij is het een oude foto van haar, ik zet die foto wel even op het internet.
Ja, ik ken dus zo'n winkeltje, en daar staan van die weight gain potten. Is dat het gewoon?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef S.Seagal het volgende:
Laki. Je moet gewoon naar die kruidenwinkel shit gaan daar hebben ze van die grote potten.
Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik ken dus zo'n winkeltje, en daar staan van die weight gain potten. Is dat het gewoon?
Tis niet weight gain dacht ik. Zoek gewoon allemaal shit op waar Whey op staat. ff pixx zoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik ken dus zo'n winkeltje, en daar staan van die weight gain potten. Is dat het gewoon?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tis niet weight gain dacht ik. Zoek gewoon allemaal shit op waar Whey op staat. ff pixx zoeken.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Gaultier het volgende:
Voor de liefhebbers.
Wel erg prijzig.
http://www.bodystore.nl/eiwitten/eiwitten.php
Ah ok. Hoe duur is zoiets?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tis niet weight gain dacht ik. Zoek gewoon allemaal shit op waar Whey op staat. ff pixx zoeken.
quote:
Wij ookquote:
En smaakt het kankerslecht?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. 15-25 euro ofzo. Maar je kan er wel een half jaar mee door ofzo.
Jullie zijn gespierder dan ik man.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij ookDaarom volgen we ook het GET RIPPED IN 4 MONTHS program.
Het is wel lekker als je het met melk mixt. Maar met water is het goorquote:
Hoezo onzeker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik voel mezelf prettiger als ik een beetje body heb.
http://tinyurl.com/yceyqdjquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Hier is ze echt mooi.
[ afbeelding ]
Wtf boeit mij dat nou weerquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik voel mezelf prettiger als ik een beetje body heb.
Daarvoor hebben we je voor en na pics nodig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie zijn gespierder dan ik man.
Dit is wel essentieel man.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we je voor en na pics nodig.
Ik wel dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wtf boeit mij dat nou weer
Ik doe niet aan wedstrijdvechten ofzo
Privacy enz.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:28 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Daar is ze bijna een pitje.
Waarom trouwens je gezicht wegwerken? Kan niet slecht eruit toch.
dont forget zeh pixx.quote:
Vind het totaal niet lijken. Om te beginnen is ze niet eens oranje.quote:
Maar eerst stond die foto toch gewoon in je fobo?quote:
Zwarte haren en bruine haren zie ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind het totaal niet lijken. Om te beginnen is ze niet eens oranje.
Niet om kosten te besparen met wassen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik doe het zodat ik er nog lekkerder uitzie. Puur om te showen dat ik een ripped lichaam heb.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:31 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Zwarte haren en bruine haren zie ik.
Waar zijn is de ginger?
Nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:32 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Niet om kosten te besparen met wassen?
Eerst wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar eerst stond die foto toch gewoon in je fobo?
Anyway, ik vind je dan nog steeds meer op Katy Perry lijken dan op Natalie.
Hermelien, qua haar en lichaam althans.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Eerst wel.
Ik vind het moeilijk om over mezelf te zeggen op wie ik lijk.
Doelde meer op het feit dat mijn grapje niet over kwam.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:33 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Helaas ontdekte ik de spelfout te laat.
Grapje?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doelde meer op het feit dat mijn grapje niet over kwam.
Het grapje was iets te flauw.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doelde meer op het feit dat mijn grapje niet over kwam.
Once Upon A Time In The West.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in films raden.
En degene die ik weet die gun ik jullie ook direct.
Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:39 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Slecht bedoel je ynuhh, te slecht.
Scary Movie?quote:
quote:
HMM SPIDERMAN?!quote:
Ik heb die film gezien volgens mij, zou de titel niet meer weten..quote:
Nee man, dat is toch Titanic?quote:
Mean Girls.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb die film gezien volgens mij, zou de titel niet meer weten..
Mean Girls.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb die film gezien volgens mij, zou de titel niet meer weten..
Is het werkelijk? Dacht dat het 1 van de Scary Movies was.quote:
Ik googlede op Kevin Gnapoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is het werkelijk? Dacht dat het 1 van de Scary Movies was.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |