Proteïne is eiwit, he.quote:
Hoe kom je daaraan dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:19 schreef Chai het volgende:
Hee hoe krijg je minder spieren? Ik heb teveel armspier.Ik ben al vegetariër.
Ja ik wel maar Seagal nog niet. Maar mijn pot is bijna op en dan gaan we allebei een nieuwe halen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even serioesoe, gebruiken jullie van die eiwitshakes? Ik wil zoeentje zodat ik vaker per week kan enzo, maar ik weet niet welk merk en waar je dan op moet letten ensoow.
Niet gebruiken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:19 schreef Chai het volgende:
Hee hoe krijg je minder spieren? Ik heb teveel armspier.Ik ben al vegetariër.
Volgens mij is het een oude foto van haar, ik zet die foto wel even op het internet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:16 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een pitje, vroeger was ze wel echt hot.
Hier is ze echt mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij is het een oude foto van haar, ik zet die foto wel even op het internet.
Ja, ik ken dus zo'n winkeltje, en daar staan van die weight gain potten. Is dat het gewoon?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef S.Seagal het volgende:
Laki. Je moet gewoon naar die kruidenwinkel shit gaan daar hebben ze van die grote potten.
Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik ken dus zo'n winkeltje, en daar staan van die weight gain potten. Is dat het gewoon?
Tis niet weight gain dacht ik. Zoek gewoon allemaal shit op waar Whey op staat. ff pixx zoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik ken dus zo'n winkeltje, en daar staan van die weight gain potten. Is dat het gewoon?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tis niet weight gain dacht ik. Zoek gewoon allemaal shit op waar Whey op staat. ff pixx zoeken.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Gaultier het volgende:
Voor de liefhebbers.
Wel erg prijzig.
http://www.bodystore.nl/eiwitten/eiwitten.php
Ah ok. Hoe duur is zoiets?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tis niet weight gain dacht ik. Zoek gewoon allemaal shit op waar Whey op staat. ff pixx zoeken.
quote:
Wij ookquote:
En smaakt het kankerslecht?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. 15-25 euro ofzo. Maar je kan er wel een half jaar mee door ofzo.
Jullie zijn gespierder dan ik man.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wij ookDaarom volgen we ook het GET RIPPED IN 4 MONTHS program.
Het is wel lekker als je het met melk mixt. Maar met water is het goorquote:
Hoezo onzeker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik voel mezelf prettiger als ik een beetje body heb.
http://tinyurl.com/yceyqdjquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Hier is ze echt mooi.
[ afbeelding ]
Wtf boeit mij dat nou weerquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Ik voel mezelf prettiger als ik een beetje body heb.
Daarvoor hebben we je voor en na pics nodig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie zijn gespierder dan ik man.
Dit is wel essentieel man.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we je voor en na pics nodig.
Ik wel dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:27 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wtf boeit mij dat nou weer
Ik doe niet aan wedstrijdvechten ofzo
Privacy enz.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:28 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Daar is ze bijna een pitje.
Waarom trouwens je gezicht wegwerken? Kan niet slecht eruit toch.
dont forget zeh pixx.quote:
Vind het totaal niet lijken. Om te beginnen is ze niet eens oranje.quote:
Maar eerst stond die foto toch gewoon in je fobo?quote:
Zwarte haren en bruine haren zie ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind het totaal niet lijken. Om te beginnen is ze niet eens oranje.
Niet om kosten te besparen met wassen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:30 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik doe het zodat ik er nog lekkerder uitzie. Puur om te showen dat ik een ripped lichaam heb.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:31 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Zwarte haren en bruine haren zie ik.
Waar zijn is de ginger?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |