Die mag jij niet gebruiken. Iedereen een eigen G. Alleen ik doe die Spartan maar dan nog met eigen inbreng extra.quote:
Zwartquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Bij mij staan er al heel wat en ik lees op een ander forum dat bij sommige echt 70% van de WWW's gevuld is met bh kleurtjes.
Heb ik alleen met Star Trek en Star Wars.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik op 23. Sommigen wist ik zelfs zonder ze gezien te hebben.
bij mij 0%quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Bij mij staan er al heel wat en ik lees op een ander forum dat bij sommige echt 70% van de WWW's gevuld is met bh kleurtjes.
Ik heb geeneens een trainingsprogramma G, ik ga soms naar de gym, doe wat curls en squats en ga naar huis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:13 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die mag jij niet gebruiken. Iedereen een eigen G. Alleen ik doe die Spartan maar dan nog met eigen inbreng extra.
Succes. Ik ga na Chinatown nog ff leren denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja maar dan echt. Ik kan hele nacht doorwerken als ik wil.
85AAA?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Gaultier het volgende:
Mijn gespierde moobs hebben geen beha nodig.
Tegenwoordig is het een pitje, vroeger was ze wel echt hot.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef ynuhh het volgende:
Volgens http://www.myheritage.nl lijk ik voor 80% op Natalie Imbruglia.!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een trainingsprogramma G, ik ga soms naar de gym, doe wat curls en squats en ga naar huis.
Ik heb niet eens dumbells G. En ik zit alleen maar thuis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een trainingsprogramma G, ik ga soms naar de gym, doe wat curls en squats en ga naar huis.
Ait.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Succes. Ik ga na Chinatown nog ff leren denk ik.
Even serioesoe, gebruiken jullie van die eiwitshakes? Ik wil zoeentje zodat ik vaker per week kan enzo, maar ik weet niet welk merk en waar je dan op moet letten ensoow.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Wij zetten 50 uur per week in de GYM voor deze match.
Wij moeten binnenkort weer nieuwe halen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even serioesoe, gebruiken jullie van die eiwitshakes? Ik wil zoeentje zodat ik vaker per week kan enzo, maar ik weet niet welk merk en waar je dan op moet letten ensoow.
Welke haal je? En waar?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wij moeten binnenkort weer nieuwe halen.
Proteïneshakes, die zijn beter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even serioesoe, gebruiken jullie van die eiwitshakes? Ik wil zoeentje zodat ik vaker per week kan enzo, maar ik weet niet welk merk en waar je dan op moet letten ensoow.
Succes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:18 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een halfuurtje/drie kwartier leren. Biologie. Doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |