Proteïne is eiwit, he.quote:
Hoe kom je daaraan dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:19 schreef Chai het volgende:
Hee hoe krijg je minder spieren? Ik heb teveel armspier.Ik ben al vegetariër.
Ja ik wel maar Seagal nog niet. Maar mijn pot is bijna op en dan gaan we allebei een nieuwe halen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Even serioesoe, gebruiken jullie van die eiwitshakes? Ik wil zoeentje zodat ik vaker per week kan enzo, maar ik weet niet welk merk en waar je dan op moet letten ensoow.
Niet gebruiken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:19 schreef Chai het volgende:
Hee hoe krijg je minder spieren? Ik heb teveel armspier.Ik ben al vegetariër.
Volgens mij is het een oude foto van haar, ik zet die foto wel even op het internet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:16 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een pitje, vroeger was ze wel echt hot.
Hier is ze echt mooi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij is het een oude foto van haar, ik zet die foto wel even op het internet.
Ja, ik ken dus zo'n winkeltje, en daar staan van die weight gain potten. Is dat het gewoon?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef S.Seagal het volgende:
Laki. Je moet gewoon naar die kruidenwinkel shit gaan daar hebben ze van die grote potten.
Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik ken dus zo'n winkeltje, en daar staan van die weight gain potten. Is dat het gewoon?
Tis niet weight gain dacht ik. Zoek gewoon allemaal shit op waar Whey op staat. ff pixx zoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, ik ken dus zo'n winkeltje, en daar staan van die weight gain potten. Is dat het gewoon?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tis niet weight gain dacht ik. Zoek gewoon allemaal shit op waar Whey op staat. ff pixx zoeken.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:22 schreef Gaultier het volgende:
Voor de liefhebbers.
Wel erg prijzig.
http://www.bodystore.nl/eiwitten/eiwitten.php
Ah ok. Hoe duur is zoiets?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tis niet weight gain dacht ik. Zoek gewoon allemaal shit op waar Whey op staat. ff pixx zoeken.
quote:
Wij ookquote:
En smaakt het kankerslecht?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. 15-25 euro ofzo. Maar je kan er wel een half jaar mee door ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |