Ik heb ooit een lijstje gezien met kattenrassen gecategoriseerd op intelligentie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die katten zijn echt het down syndroom onder de katten, maar zulks schattig.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:30 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb 23 vissen in de vijvert, waarvan meer dan de helft tumoren heeft door incest.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die katten zijn echt het down syndroom onder de katten, maar zulks schattig.
Wie is Frans?quote:
Ja maar geef toe, zo slim zien ze er niet uit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een lijstje gezien met kattenrassen gecategoriseerd op intelligentie.
De Oosterse types zijn het slimst en de exotic stond ook echt helemaal onderaan
Ik kan alleen dat lijstje niet meer vinden, vind ik jammer
Dat heb ik ook altijd. Alleen houd i mij er nooit aanquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb fireproof plan. Van 7 tot 21.15 ga ik bezig met betoog en nu echt. En dan film kijken. En daarna weer verder.
Die van ons hebben een soort van toren van tumoren bij hun ogen, allemaal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]Een maat van een vriend van me had een vis waaraan als het ware nog een andere, dode, vis of tumor aan vast zat
![]()
[..]
Nee, dat zijn ze dus ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar geef toe, zo slim zien ze er niet uit.
En de hele film is simpelweg geweldig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:34 schreef S.Seagal het volgende:
JPG Er speelt geen vechtersbaas in. Wel een gewone baas, Jack NIckelson.
Wij hebben een paar jaar een teckel gehad omdat zijn baasje was overleden. (Baasje nr 4 was dat al) En dat beest was toen hij klein was mishandeld dus hij was zo chagrijning als de tiefus en bijtte zo ongeveer iedereen die ie tegenkwamquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Idioten
Bij die familie ging wel alles goed. Het was ook echt ongelooflij hygiënisch daar voor die hele dierentuinEn doordat het zo druk was is onze poes nu nergens bang voor, denken wij iig. Ze was er daar aan gewend geraakt.
Onze oudste poes was in een vuilnisbak gevonden, en is echt schijterig voor alles wat onbekend is.
Ik zou de hele dag lachen om zo'n kat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze dus ook nietze staan niet voor niks helemaal onderaan
Jack rende heel vaak tegen de tafel aan en is een keer tegen het raam gesprongen (zoals je in tekenfilms ziet, dat ze er in slow-motion afglijden oid) en hij kon niet zachtjes doen, je hoorde altijd heel hard BONK als ie ergens af sprong
Hij was dom, maar wel zooooo lief
Dat natuurlijk ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
En de hele film is simpelweg geweldig.
Nooit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:37 schreef Gaultier het volgende:
Ik had gehoopt op de TT "[KLB SC #2060] Waar de honden domineren!" .
Onze kater sprong vroeger ook vaak genoeg tegen de glazen salontafel aan als hij eronder zat en ik een wuppie er boven hieldquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze dus ook nietze staan niet voor niks helemaal onderaan
Jack rende heel vaak tegen de tafel aan en is een keer tegen het raam gesprongen (zoals je in tekenfilms ziet, dat ze er in slow-motion afglijden oid) en hij kon niet zachtjes doen, je hoorde altijd heel hard BONK als ie ergens af sprong
Hij was dom, maar wel zooooo lief
20.30u neem ik aan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
En de hele film is simpelweg geweldig.
Wij hebben, na 15 jaar, inmiddels wel het vertrouwen gewonnen van deze kat. Alleen als er visite is is ie in 1 minuut op zolderquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wij hebben een paar jaar een teckel gehad omdat zijn baasje was overleden. (Baasje nr 4 was dat al) En dat beest was toen hij klein was mishandeld dus hij was zo chagrijning als de tiefus en bijtte zo ongeveer iedereen die ie tegenkwam
Ik ben ook 3/4x hard gebeten door dat beest maar mijn zusje was helemaal gek op hem
Ik moest ook heel vaak lachen om hemquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag lachen om zo'n kat.
lulvlees.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef Gaultier het volgende:
[..]
En welk vlees heb jij vanavond gegeten?
Om het record te breken zeker, de aandachtshoer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef Chai het volgende:
Penney de Jager (62) wil weer in de Playboy'
De linkerwenkbrauw vanuit peters perspectief is geshopt héquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:40 schreef Lakitu het volgende:
Onze poes lijkt op Lenin Cat. Alleen dan zonder die wenkbrauwen.
Ik at net een broodje ham. Nog geen avondeten gehad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef Gaultier het volgende:
[..]
En welk vlees heb jij vanavond gegeten?
Rechter toch?quote:
Dat antwoord is een tegenvaller.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik at net een broodje ham. Nog geen avondeten gehad.
Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:41 schreef Lakitu het volgende:
Mozy, als je om half 6 eet heb je toch om half 9 alweer honger?
Waarom doen jullie het dan?quote:
Nope, geen mannenvlees is mijn mond vandaag.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Dat antwoord is een tegenvaller.
Ik had minstens lulvlees, bokworst of een gigantische curryworst verwacht.
Die krijgen toch ook honger dan, paar uurtjes later?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |