zolang ik ze niet hoef te etenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:48 schreef Mozy het volgende:
JB is een fag.
Die houd van piemols in haar mond.
Ik ken wel jongens die dat niet leuk zouden vinden...quote:
Heet ze Diva?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:50 schreef ynuhh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Diva is de koningin van de kopstoten, het is bijna niet mogelijk om normaal iets aan de eettafel te lezen ze komt constant kopjes geven.Jammer dat ze bij mijn ouders woont.
Is Bt weer online?quote:
Met saus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ah wacht, m'n vriendje belt net of ik bij hem kon eten, hij had teveel vlees gekocht. Dus..
Nee, ik heb vanaf het begin gezworen aan de honden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:51 schreef S.Seagal het volgende:
Hoe kan je katten boven honden plaatsen? Op fok zitten ook alleen maar van die pussy lovers.
Beter dan mannenpap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik 'm niet horen zeggen, maar er zal ongetwijfeld saus involved zijn.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:51 schreef S.Seagal het volgende:
Hoe kan je katten boven honden plaatsen? Op fok zitten ook alleen maar van die pussy lovers.
Schapen zijn nog toffer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:51 schreef S.Seagal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |