quote:Op woensdag 13 januari 2010 06:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk onzin om te stellen dat het een "ver van ons bed show is".
Hebben genoeg Nederlanders in een Jappenkamp gezeten en door onze "invloed op" Indonesië is het ongeveer een evengrote ver van m'n bed show als de Europese campagne... Naar mijn, altijd bescheiden, mening dan..
quote:..Stealth Speedboat
Een speedboot is stoer. Kijk maar eens in de haven van Monaco. Vrouwen zijn snel geïmponeerd door mannen met een speedboot, en dus geld. Ben jij nog steeds vrijgezel? Dan raden we je deze radiobestuurbare Stealth Speedboat aan. Met een maximale snelheid van 30 kilometer per uur trotseer je hoge golven op het IJsselmeer. Vier uur opladen is genoeg om 30 minuten te kunnen varen. Dat klinkt misschien kort, maar dat wordt gecompenseerd door het stoere geluid dat de boot maakt. En natuurlijk heb je later je handen vol aan je date.
Bedreiging is geen strafbaar feit?quote:Marokkaanse familie dwingt reanimatie af door Johan van den Dongen
BERGEN OP ZOOM - Artsen en verpleegkundigen van het Lievensberg-ziekenhuis in Bergen op Zoom zijn zo geïntimideerd door de familie van een Marokkaanse hartinfarctpatiënte, dat ze hun reanimatiepogingen voortzetten terwijl dat allang zinloos was.
De arts die de reanimatie vrijdag had geleid, voelde zich zelfs genoodzaakt het ziekenhuis via een sluiproute te verlaten. Bedreigde zorgmedewerkers zijn bang om aangifte te doen uit angst voor de Marokkaanse nabestaanden. De politie rukte tot drie keer toe uit voor het incident, maar besloot uiteindelijk uit het zicht van de familieleden te blijven om de gemoederen niet nog verder te verhitten. 's Ochtends verscheen de politie voor het eerst, toen ambulancepersoneel dat snel naar de woning van de vrouw was gekomen om haar op te halen, werd lastiggevallen. Aangekomen bij de afdeling spoedeisende hulp liep de situatie weer uit de hand. En ook op de afdeling intensive care kon het personeel zijn werk niet doen.
Bedreigen
"Al tijdens de eerste reanimatie kwamen leden van de familie verpleegkundigen en doktoren bedreigen, zodat zij in hun werk werden gehinderd", zegt een arts die getuige was van het incident en uit angst voor de familie anoniem wil blijven. "De vrouw is overleden. De artsen durfden onder druk van de familie niet de reanimatiepoging te staken. Toen dat uiteindelijk wel gebeurde, werd een van de artsen tegen de muur aan gedrukt en met de dood bedreigd."
Onrust
"Ondanks herhaaldelijke gesprekken wilde de familie niet tot bedaren komen", vervolgt de zorgverlener. "De hal was volgestroomd met familieleden en kennissen die de betrokken artsen en verplegend personeel stonden op te wachten. De politie was erbij, maar trad niet op. De betrokken familie heeft gezworen dat ze na de begrafenis van hun moeder in Marokko terugkomen om wraak te nemen." Volgens de politie is er op bepaalde momenten niet ingegrepen, omdat 'onze aanwezigheid meer onrust veroorzaakte dan kalmte'. "De familie wilde koste wat kost de afdeling intensive care binnen. Het werd met onze komst eigenlijk alleen maar onrustiger. Daarop werd besloten om weg te gaan, zodat de gemoederen tot bedaren konden komen", aldus een woordvoerster, die meldt dat er geen strafbare feiten zijn geconstateerd.
Boehoe, de burger heeft geen respect meer voor ons vak. Nee jongens, lekker blijven flitsen dat gaat helpen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:16 schreef Keltie het volgende:
Bedreiging is geen strafbaar feit?
Hele zooi oppakken en laten bedaren in een cel
inderdaad, juist voor NL is de oorlog tegen de jappen net zo ingrijpend geweest en met grotere gevolgen voor de periode na de oorlog.quote:
Hell yeahquote:Op woensdag 13 januari 2010 07:01 schreef Keltie het volgende:
http://www.ditverzinjeniet.nl/gadgets/beer-pong-tafelset
Beer PongBeerfest
![]()
![]()
Gaat je niet lukken..quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hopelijk dit topic na een uur of 3, gewoon ouderwets volbaggeren die bende
Waarom nietquote:
Ik draag ook een m'n steentje bij maar ga nu in meetings en vanmiddag schaatsenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:39 schreef Keltie het volgende:
Tot zover de post golf dus zeker..quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik draag ook een m'n steentje bij maar ga nu in meetings en vanmiddag schaatsen
Jammer.. Jammer..quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:12 schreef staticdata het volgende:
Nou met dit tempo kunnen we het volbaggeren wel vergeten
Mooi spulquote:Op woensdag 13 januari 2010 07:01 schreef Keltie het volgende:
http://www.ditverzinjeniet.nl/gadgets/beer-pong-tafelset
Beer PongBeerfest
![]()
![]()
http://www.ditverzinjeniet.nl/gadgets/the-a-team-rc-van
Tutututuuuu tututuuuu tutututuuu tutututu
http://www.ditverzinjeniet.nl/gadgets/gadgets-knight-rider
The Hoff
http://www.ditverzinjeniet.nl/gadgets/binary-horloge-keralatrance
Nerdwatch
http://www.ditverzinjeniet.nl/stealth-speedboat
Jaja:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet'em gaan over het Ijselmeer!
Ik doelde niet op NL, maar op EUquote:Op woensdag 13 januari 2010 07:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
inderdaad, juist voor NL is de oorlog tegen de jappen net zo ingrijpend geweest en met grotere gevolgen voor de periode na de oorlog.
Beerpong
quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Hell yeahIk zorg dat we dat 19 juni kunnen spelen bij mij
Ik ga ook helpenquote:
Ik was bezig met 1 post vol quotes, toen ik las dat we gingen vol baggeren, dus ben maar gestopt met het maken van 1 postquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:23 schreef staticdata het volgende:
[..]
We zijn op post 20 en we moeten naar de 300
Weet je het zeker, ik ben er ook nog.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:12 schreef staticdata het volgende:
Nou met dit tempo kunnen we het volbaggeren wel vergeten
quote:
Ik heb ut veel te lang niet gedaan, maar vroeger altijd heerlijke rally's gehad op school en de scouting.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Had ik al vertelt dat ik de ping pong kampioen van mijn school ben geweest
Ja die konijntjes kunnen venijnig trappenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet je het zeker, ik ben er ook nog.
Ben net uit mijn nest getrapt door bunny![]()
Ookquote:
Vertel mij wat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja die konijntjes kunnen venijnig trappen
Kwaliteitspostquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okey!
[ afbeelding ]
Okey!
[ afbeelding ]
Oeps!
[ afbeelding ]
Je kan het maar kwijt zijn!
Na 5 minuten zeggen dat je last heb van acute spuitpoep aanvallen en dan met een noodvaart de vergadering verlatenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK ik had de agenda zo lekker leeg, maar ja nu moet ik om 11:00 met MS om tafel
Gaat weer een uur van me leven welke ik nooit meer terug krijg
Someone is going to sleep on the couch tonightquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:08 schreef Viro het volgende:
Oh en bunny heeft nu spijt dat ze mij uit m'n nest heeft getrapt. Ben nu BFMV aan het draaien. Nu kan ze niet meer uitslapen op d'r vrije dag.
Zal wel een pr0n spelletje zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:13 schreef staticdata het volgende:
BFMV?
Ik denk dat Keltie ook mogelijk wel kan afhaken nu..quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Okey!
[ afbeelding ]
Okey!
[ afbeelding ]
Oeps!
[ afbeelding ]
Je kan het maar kwijt zijn!
Bullit For My Valentinequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:13 schreef staticdata het volgende:
BFMV?
Hoezo dat is toch niet verboden? We zitten in ONZ, wat moet je dan postenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat Keltie ook mogelijk wel kan afhaken nu..
ff med topic checken..
Dat zou dan ook alleen voor die ondergescheten plee zijn, ik zie ze (foto's) ranziger op Fok!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik denk dat Keltie ook mogelijk wel kan afhaken nu..
ff med topic checken..
Oeh:quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoezo dat is toch niet verboden? We zitten in ONZ, wat moet je dan posten
[ afbeelding ]
Leuk
[ afbeelding ]
Cool
[ afbeelding ]
Mooi
[ afbeelding ]
Geweldig
Ik krijg alles gedaan met mijn groene ogenquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Someone is going to sleep on the couch tonight
En dan is het zeker alweer weekend voor jequote:Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef Keltie het volgende:
Zo eerst even een switchje ophangen
[ afbeelding ]
Bagger
Neequote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef staticdata het volgende:
[..]
En dan is het zeker alweer weekend voor je
Veel nummers op medium & een paar op hard.quote:
E-Penisquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Veel nummers op medium & een paar op hard.
Je kan met gemak winnen van mij.
Welk niveau speel jij?
Misschien dat binnen 1 dag je nog gaat lukken..quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:39 schreef Keltie het volgende:
[..]
Toen waren we ook met meer man een topic aan het vol posten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien dat binnen 1 dag je nog gaat lukken..
Het record stond geloof ik op 8 uur en 11 min. ofzo
Toen hadden we niks te doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Toen waren we ook met meer man een topic aan het vol posten.
Even een inhaalslag maken danquote:
Had je maar beter opgelet bij Nederlandsquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]Had ik al verteltdat ik de ping pong kampioen van mijn school ben geweest
4 uur lang meetings die je zelf moet voorzitten, met een kleine groep en waarbij je ook nog op moet letten dat je all impact goed doorspreekt om te voorkomen dat andere groepen keuzes maken die jouw onderdeel veel werklast op gaan leveren. Lijkt me handiger om dan even scherp te zijn, daar krijg ik tenminste ook voor betaaldquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ook
Een vergadering is geen reden om te stoppen met posten![]()
* PoSTMaN checkt snel zijn agenda op vergaderingen
Precies op tijd om het stokje over te nemen dusquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:30 schreef staticdata het volgende:
Ik heb pas om 13:30 me eerste vergadering
Gevondenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:08 schreef ursel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:45 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
echo ben ik over
Het Grote BoF! BF2 Topic: Waar P en B nog een nachtje slapen
Ik ook maar dan de versie zonder hoesje. Ik faal ook altijd keihard dus medium vind ik al moeilijk zat. Boeit me ook geen ene fuck, games speel ik omdat ik het leuk tijdverdrijf vind niet omdat ik goed wil worden. Voor dat deel heb ik sportquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:36 schreef Viro het volgende:
Vertel mij wat.
Wie van de homo's hier met een 360 had ook alweer guitar hero metallica?
Neem eens wat risico in je leven manquote:
Tja wat wil je als je een pot hebt die eigenlijk gymlerares isquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Had je maar beter opgelet bij Nederlands
quote:Maarum ik wil wel tegen je ping-pongen hoor
De waardering hier voor al je werk zal anders groter zijn dan op je werk..quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:29 schreef FJD het volgende:
[..]
4 uur lang meetings die je zelf moet voorzitten, met een kleine groep en waarbij je ook nog op moet letten dat je all impact goed doorspreekt om te voorkomen dat andere groepen keuzes maken die jouw onderdeel veel werklast op gaan leveren. Lijkt me handiger om dan even scherp te zijn, daar krijg ik tenminste ook voor betaald
Jammer dat je daar ook niet goed in bentquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ook maar dan de versie zonder hoesje. Ik faal ook altijd keihard dus medium vind ik al moeilijk zat. Boeit me ook geen ene fuck, games speel ik omdat ik het leuk tijdverdrijf vind niet omdat ik goed wil worden. Voor dat deel heb ik sport
Echte klasbak die Keltiequote:
"Je bedoelt"quote:
Gaan ze je weer wat nieuws verkopen wat perfect werkt na twee jaar aan updates en patches?quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK ik had de agenda zo lekker leeg, maar ja nu moet ik om 11:00 met MS om tafel
Gaat weer een uur van me leven welke ik nooit meer terug krijg
BattleField Met Vehiclesquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:13 schreef staticdata het volgende:
BFMV?
Born to Fuck Male Vaginasquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zal wel een pr0n spelletje zijn
T fotoboek van de gemiddelde Fok!er is al ranzigerquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:27 schreef Keltie het volgende:
Dat zou dan ook alleen voor die ondergescheten plee zijn, ik zie ze (foto's) ranziger op Fok!
Suck thatquote:
Sommige mensen werken gewoonquote:
Zal straks m'n posts eens tellen maar geloof dat ik nu toch wel een nuttige bijdrage heb geleverdquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef Viro het volgende:
Zo krijgen wij het topic vandaag niet vol he.
Kom op meer baggeren mannen.
Hoi poepiequote:
Parttime ambtenaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:12 schreef Keltie het volgende:
Nee
Ga met ingang van volgende maand een nieuw werkschema volgen.. Even uitgaande van 4 weken per maan zegmaar:
40u, 40u, 40u, 28u .. Per maand een vakantiedag erbij en een vrije dag
Luizenleven
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie je bedoelt maar ik verdien wel de nominatie op basis van dit topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:19 schreef ursel het volgende:![]()
Waar is nu trouwens onze grote baggeraar..![]()
[ afbeelding ]
Druk met zijn werk.quote:
Nee, ze kwamen ons vertellen dat onze gemaakte keuzes raar waren in hun ogen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaan ze je weer wat nieuws verkopen wat perfect werkt na twee jaar aan updates en patches?
Eerst GH:M en daarna wie het snelst 60km afgelegt. Bij een gelijkspel gaan we na afloop bier drinkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Veel nummers op medium & een paar op hard.
Je kan met gemak winnen van mij.
Welk niveau speel jij?
Zoiets zat ik ook al te zoeken, maar kon niks vindenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:41 schreef FJD het volgende:
[..]
BattleField Met Vehicles![]()
Schopje GAMOwnee wacht Frank is natuurlijk nog steeds aan het vechten om ons terug te krijgen : Y
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:49 schreef staticdata het volgende:
E-Penis
A term used to describe the technological prowess of an individual, usually in an internet community. Factors that engorge the e-penis include bandwidth, computer speed, hard drive size, size of DVD collection, and an impressive frag count in any number of popular first person shooters.
Hier kon ik ook al niks ranzigs vinden, maar deze komt wel in de buurtquote:
Wat hij zegt.quote:
Zag dat je alweer terug was maar ik ben nog berichten vanaf pagina 2 aant quoten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:ben ik weer
En helaas moet ik alweer weg
Doe me dan maar sneeuwballenquote:
We zijn hard op wegquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ook, lastig zo veel postsquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Zag dat je alweer terug was maar ik ben nog berichten vanaf pagina 2 aant quoten.
Post tellenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal straks m'n posts eens tellen maar geloof dat ik nu toch wel een nuttige bijdrage heb geleverd
Dat maakt de prestatie alleen maar groterquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Toen waren we ook met meer man een topic aan het vol posten.
Sinds ik een baan heb kan ik ook niet meer de hele dag baggeren. Dat ging met m'n scriptie een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toen hadden we niks te doen
Nu doen we net alsof we wel een leven hebben
Doe je snel, hoe laat moet dit topic dicht zijn dan?quote:
Ik bepaal mijn eigen uren dus kan ik dit bagger werk wel een andere keer inhalenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Sinds ik een baan heb kan ik ook niet meer de hele dag baggeren. Dat ging met m'n scriptie een stuk makkelijker
Voor 16:09 volgens mijquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe je snel, hoe laat moet dit topic dicht zijn dan?
Blijkbaar iets met ping-pongballen. Daar heeft IJs vast nog wel een instructiefilmpje vanquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja wat wil je als je een pot hebt die eigenlijk gymlerares is
[..]
Als ik elke vier weken zie staan "BIJ - ¤5000 - BoF! - Bedankt voor je hulp!" dan is de waardering zeker groter maar zo niet dan blijf ik nog even hier in dienst.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:35 schreef ursel het volgende:
[..]
De waardering hier voor al je werk zal anders groter zijn dan op je werk..
Dat moet je eens zeggen als ik naast je fiets, ow wacht dat gebeurt natuurlijk nooitquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer dat je daar ook niet goed in bent
Toen heb je ze een kantoorplek en een deadline gegeven zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee, ze kwamen ons vertellen dat onze gemaakte keuzes raar waren in hun ogen.
Ach het was wel weer lachen
Tis een gavequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zoiets zat ik ook al te zoeken, maar kon niks vinden
Ik doe het voor minderquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik elke vier weken zie staan "BIJ - ¤5000 - BoF! - Bedankt voor je hulp!" dan is de waardering zeker groter maar zo niet dan blijf ik nog even hier in dienst.
Alleen als je me inhaalt, maar ik zei toch ook niks over mijn kwaliteiten. Ik heb voldoende zelf kennis hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat moet je eens zeggen als ik naast je fiets, ow wacht dat gebeurt natuurlijk nooit
Een plastic gitaar is iig meer muziek dan hiphop, toch Frank?O+quote:
Deadline, dat zijn toch van die managementtermen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen heb je ze een kantoorplek en een deadline gegeven zeker?
-Hallo met Carglass, heeft u een sterretje in uw voorruit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doe me dan maar sneeuwballen
[ afbeelding ]
Ik ben dan ook niet helemaal helderquote:
Je niet er even de tijd voor nemen maar dan kom je er wel doorheenquote:
Doe ik thuis nog wel even, tis wat lastig tellen op t schermpje van m'n iPhonequote:
Ik ook gelukkigquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik bepaal mijn eigen uren dus kan ik dit bagger werk wel een andere keer inhalen
30
Nog twee uur voor 150 posts das best nog een straf tempo zeg! Zou al helpen als Urs er ook weer eens is maar die lambal zal aant lunchen zijn ofzoquote:
slordig hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Je nietmoet er even de tijd voor nemen maar dan kom je er wel doorheen
Hmm dan moet het tempo nog even omhoog zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Probleem is wel dat ik vandaag om 15:00 weg moet voor een eerste verkoopgesprek
Ben benieuwd
32
Over een paar posts kom je erachter dat ik je een eindje op weg heb geholpenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe ik thuis nog wel even, tis wat lastig tellen op t schermpje van m'n iPhone
Sommige mensen zijn er altijd als je ze echt nodig hebtquote:
Met zijn 2en gaan we het niet redden. Ik moet echt over 50min wegquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog twee uur voor 150 posts das best nog een straf tempo zeg! Zou al helpen als Urs er ook weer eens is maar die lambal zal aant lunchen zijn ofzo
Ik heb nog wat onderhandelingsresultaat ingecalculeerdquote:
Waar is uberhaupt de rest gebleven. Het is nu een echte two-men-showquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn er altijd als je ze echt nodig hebt![]()
Jij ook bedankt voor je waardevolle toevoegingen
Ik haal je makkelijk in met Guitar Heroquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Alleen als je me inhaalt, maar ik zei toch ook niks over mijn kwaliteiten. Ik heb voldoende zelf kennis hoor
36
Je zal nu wel moeten, aangezien je nu al een concurrent erbij hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nog wat onderhandelingsresultaat ingecalculeerd
Ja duh, dat heb ik 1x gedaan bij jou in Den Haag en op zo'n Wii controller.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik haal je makkelijk in met Guitar Hero
Ach joh zodra je in de buurt van de overheid komt is al het bedrijfsmatig denken overbodig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deadline, dat zijn toch van die managementtermen?
Volgens mij zie ik hier ook wel eens deadlines voorbij vliegen
37
Kamillethee gerookt of onversneden koffiebonen gesnoven?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet helemaal helder![]()
38
Belastingdienst is een klasse apart hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach joh zodra je in de buurt van de overheid komt is al het bedrijfsmatig denken overbodig.
Autocorrectie vd iPhonequote:
Oops dat was pas 45quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Belastingdienst is een klasse apart hoor
a league of their own zullen we maar zeggen
46
Ik zit zwaar in de Eucamentholquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Kamillethee gerookt of onversneden koffiebonen gesnoven?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Over een paar posts kom je erachter dat ik je een eindje op weg heb geholpen![]()
40
De vorige pagina was binnen het half uur.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef FJD het volgende:
[..]Ben benieuwd wat onze score per hour is straks
Ik moet straks ook weer eens wat gaan doen, heb nog wel wat dingetjes om uit te werken namelijk. Ach ja, na 17:00 wordt toch lekker rustig op de afdeling dus dat werkt sowieso makkelijker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Met zijn 2en gaan we het niet redden. Ik moet echt over 50min weg
41
Beetje jammer is dat wel maar aan de andere kant hebben we samen een hele pagina volgepostquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar is uberhaupt de rest gebleven. Het is nu een echte two-men-show
42
Ik alleen alst binnen kantooruren valt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je zal nu wel moeten, aangezien je nu al een concurrent erbij hebt
Ik ben bereid tot overwerken indien nodig![]()
43
Hier ook. Voor 8:00 en na 17:00 kun je hier perfect werken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet straks ook weer eens wat gaan doen, heb nog wel wat dingetjes om uit te werken namelijk. Ach ja, na 17:00 wordt toch lekker rustig op de afdeling dus dat werkt sowieso makkelijker.
Ja nee ik sta nu echt dagelijks te oefenen natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja duh, dat heb ik 1x gedaan bij jou in Den Haag en op zo'n Wii controller.
44
NEEEEEEEE, je hebt onze 2-man-show doorbrokenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:20 schreef ursel het volgende:
Kunnen jullie mijn posts ook ff tellen..
Misschien kunnen ze net als met boetes straks ook administratiekosten door gaan rekenenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Belastingdienst is een klasse apart hoor
a league of their own zullen we maar zeggen
46
Ik heb het geprobeerd om hem op 1 pagina te krijgen, maar het lukt nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat wel maar aan de andere kant hebben we samen een hele pagina volgepost![]()
Ik zeg inlijsten
Das bijna een zesde van het hele topicquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
NEEEEEEEE, je hebt onze 2-man-show doorbroken
Voor straf moet je nu mee blijven posten.
50
Theelepel, aansteker, injectienaald is dat toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zit zwaar in de Eucamenthol![]()
47
ons kantoor is van 7:00-22:00 openquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik alleen alst binnen kantooruren valt.
Lukt me anders nooit, wordt er bijna emotioneel vanquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De vorige pagina was binnen het half uur.
Dus dat wordt zeker wel een SPM > 100
48
Klopt en dan inspuiten tussen de tenen, anders valt het te veel op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Theelepel, aansteker, injectienaald is dat toch?
Jammer dat de baas alleen ziet dat je de uren daartussenin geen flikker uitvoertquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hier ook. Voor 8:00 en na 17:00 kun je hier perfect werken.
49
Daar benne we al overheenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Das bijna een zesde van het hele topic
God, loopt ie onze pagina weer een beetje te verziekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:20 schreef ursel het volgende:
Kunnen jullie mijn posts ook ff tellen..
Zeg doe jij eens even meeposten. Met 1 postje kom je niet onder je straf vandaan hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Open je maar je eigen topic hoor.
![]()
Het BoF! topic is voor iedereen
Great minds think alikequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
NEEEEEEEE, je hebt onze 2-man-show doorbroken
Voor straf moet je nu mee blijven posten.
50
We moeten wel uitkijken dat we niet voor statpadders worden uitgemaaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Lukt me anders nooit, wordt er bijna emotioneel van
Ik wil deze gelegenheid graag aangrijpen om mn ouders te bedanken voor hun neverending support & love. God bless you! Peace!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien dat Frankie nog even Urs z'n post kan deletenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd om hem op 1 pagina te krijgen, maar het lukt niet
51
Mijn baas zit de hele dag in overleg vandaag dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Jammer dat de baas alleen ziet dat je de uren daartussenin geen flikker uitvoert
De eerste begint hier om 05:00 alquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
ons kantoor is van 7:00-22:00 open![]()
52
Great minds think alike!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:27 schreef FJD het volgende:
[..]
God, loopt ie onze pagina weer een beetje te verzieken
Want je blote poot op je bureau zetten is doodgewoon bij jullie op kantoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt en dan inspuiten tussen de tenen, anders valt het te veel op.
53
Maar je bent niet alleen. Fer en ik zijn er om je te helpenquote:
Ik kan aan jou het tellen beter niet over laten. Dat was post nr 2 alweer hoor..quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeg doe jij eens even meeposten. Met 1 postje kom je niet onder je straf vandaan hoor
55
Eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien dat Frankie nog even Urs z'n post kan deleten
Zou er ook een note bij doen Frankie
Aangeboren talent denk ik zoquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar benne we al overheen
Wij zijn goed
54
Dan ben ik net in mijn remslaap aangekomenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We moeten wel uitkijken dat we niet voor statpadders worden uitgemaakt![]()
56
Nee, gewoon veel water drinken en dan telkens even naar het toiletquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Want je blote poot op je bureau zetten is doodgewoon bij jullie op kantoor
Kun jij al die mensen int ziekenhuis niet naar dit topic sturen, die mensen liggen toch maar de hele dag in bedquote:
en dan weer helemaal opnieuw beginnen zekerquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Open je maar je eigen topic hoor.
![]()
Het BoF! topic is voor iedereen
Sorry, het spijt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik kan aan jou het tellen beter niet over laten. Dat was post nr 2 alweer hoor..
Man man we hadden moeten gaan samenwonenquote:
Ze hebben daar wel pc's voor de patientenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun jij al die mensen int ziekenhuis niet naar dit topic sturen, die mensen liggen toch maar de hele dag in bed
Zo komen we nooit aan de 300 hè!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik kan aan jou het tellen beter niet over laten. Dat was post nr 2 alweer hoor..
Precies, zonde van al dat werk. Ben je uren bezig en dan vlak voor het einde ineens de stekker eruit trekkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan weer helemaal opnieuw beginnen zeker
1x gedaan omdat ik mee moest kijken, daarna zag ik nog tot 17:00 in een SAP overleg. Toen was ik echt kapotquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan ben ik net in mijn remslaap aangekomen
62
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Man man we hadden moeten gaan samenwonen
Goede tip! Ik word hier toch altijd wel wat raar aangekeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, gewoon veel water drinken en dan telkens even naar het toilet
We mogen namelijk niet roken op de werkplek en er komt toch altijd een beetje rook vanaf als je het smelt
63
Nee, ik hoop de toch in ieder geval een kwart voor mijn rekening te nemen. Jij kan ook een kwart vol krijgen, maar dan zitten we pas op de helft.quote:
Waar heb je t precies over Rudyquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
Geen @ home
Leuk die nieuwe hyves hype...
Hmm, hoe bedoel je? Ikke niet snap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
Geen @ home
Leuk die nieuwe hyves hype...
Maar stel nou dat je aant einde precies 2 posts tekort komt, wat dan...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Eens
Zulk gedrag moet je gewon hard straffen![]()
61
Vroeger toen ik mij nog verantwoordelijk voelde, werkte ik wel eens dagen van 7:00-22:00quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef FJD het volgende:
[..]
1x gedaan omdat ik mee moest kijken, daarna zag ik nog tot 17:00 in een SAP overleg. Toen was ik echt kapot
Ik eerst ook niet... Check je hyves als je dat hebt en check de www's van je vrouwelijke vrienden...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hmm, hoe bedoel je? Ikke niet snap.
69
En dan krijg je s ochtends de vraag of je je stoeipoes wilt muilkorven omdat je ouders niet kunnen slapenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Dan trek ik wel bij jou in hoor, mijn kamer bij mijn ouders is niet groot genoeg voor 2 mannen
1 man en 1 vrouw moet wel lukken![]()
67
Geen probleem hoor. door schade en schande wordt men wijsquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede tip! Ik word hier toch altijd wel wat raar aangekeken.
We komen een eind maar t wordt toch wel erg krap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, ik hoop de toch in ieder geval een kwart voor mijn rekening te nemen. Jij kan ook een kwart vol krijgen, maar dan zitten we pas op de helft.
68
Hoezo naar huis, eerst je werk in dit topic afmakenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Keltie het volgende:
Zo... Werk gedaan, zo lekker naar huis
af en toe istie best onduidelijk ja. Sowieso snap ik niets van Hyvesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hmm, hoe bedoel je? Ikke niet snap.
69
Vrouwelijke vriendenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet... Check je hyves als je dat hebt en check de www's van je vrouwelijke vrienden...
Toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vroeger toen ik mij nog verantwoordelijk voelde, werkte ik wel eens dagen van 7:00-22:00
"Vroeger was alles beter", ik dacht het niet!
70
Werk is pas gedaan alst topic dicht is!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Keltie het volgende:
Zo... Werk gedaan, zo lekker naar huis
Great minds think alikequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoezo naar huis, eerst je werk in dit topic afmaken
We zijn er bijna.
72
Niemand die meer iets @ home doet???quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet... Check je hyves als je dat hebt en check de www's van je vrouwelijke vrienden...
Ik zit al te kijken, maar ben bang dat dat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef FJD het volgende:
[..]
We komen een eind maar t wordt toch wel erg krap.
Need support over here! Kun je je afspraak niet verplaatsen?
Hyvesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hyves heeft zijn goeie kanten. Kan leuk in contact komen met mensen, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef FJD het volgende:
[..]
af en toe istie best onduidelijk ja. Sowieso snap ik niets van Hyves
Ik zal je baas iig mailen dat je je subdoel hebt bereiktquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zit al te kijken, maar ben bang dat dat niet gaat lukken
nog 12 minuten
75
Sex is nog steeds viesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies!
Precies zo is dat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Werk is pas gedaan alst topic dicht is!
Daar speel ik BF2 voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hyves heeft zijn goeie kanten. Kan leuk in contact komen met mensen, maar meer ook niet.
76
Over bagger gesproken zeg!quote:
Donders we zijn gewoon in sync. Niet te verwarren met nsyncquote:
Denk dat ze de prestatiedruk niet aankunnenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies zo is dat.
Ik weet niet wat het is, maar echt helpen doen ze niet
78
Goeie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Hyves
Vertel nou maar gewoon! Is ook weer een post nml!
Dan waren we met z'n vijven geweest en was dit topic allang dicht geweestquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Donders we zijn gewoon in sync. Niet te verwarren met nsync
79
Hij is erg blij met mijquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zal je baas iig mailen dat je je subdoel hebt bereikt
Ja doelde meer op mensen van het andere geslachtquote:
Zou verplichte kost moeten zijn. Tis een klassieker die zo in de boeken kan. Ik zal er wel een Buzz vraag van maken voor in juni. Dan weten we t antwoordquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goeie.
Zou iemand trouwens al deze posts lezen. Behalve wij 2 dan?
80
Ja ik...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goeie.
Zou iemand trouwens al deze posts lezen. Behalve wij 2 dan?
80
Ik doe mijn bestquote:
Ik mag ook nog steeds blijvenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij is erg blij met mij
Misschien als hij de voortgangscijfers van vandaag ziet wat minder, maar goed de boog kan niet altijd gespannen zijn.
81
Ik zag net in een glimp dat Rudy meeleestquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk dat ze de prestatiedruk niet aankunnen
Die zijn super eng manquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja doelde meer op mensen van het andere geslacht
82
Preciesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan waren we met z'n vijven geweest en was dit topic allang dicht geweest
Ah vandaar. Ach mij boeit het allemaal niet.quote:
Kun je ook in minimaal vijf posts duidelijk aangeven wat je mening is over dit gesprek?quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou verplichte kost moeten zijn. Tis een klassieker die zo in de boeken kan. Ik zal er wel een Buzz vraag van maken voor in juni. Dan weten we t antwoord
T gaat je goed afquote:
Held!quote:
en de inspanning wordt gewaardeerdquote:
Helemaal geweldig.quote:
Dat dacht ik ook altijd, maar ze kunnen dingen, die ik niet kanquote:
Meelezen levert geen posts op natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zag net in een glimp dat Rudy meeleest
84
Dank u voor de bijdrage, graag meerquote:
Nog zo'n smerige meelezer maar niet-poster. Je mag t niet zeggen maar ti's weer zo'n buitenlander!quote:
En dat dan in 3-voud.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je ook in minimaal vijf posts duidelijk aangeven wat je mening is over dit gesprek?
Of mag je dat tegenwoordig wel weer zeggenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog zo'n smerige meelezer maar niet-poster. Je mag t niet zeggen maar ti's weer zo'n buitenlander!
Schouderklopjesquote:
Wel als hij blijft melden dat hij nog meeleestquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Meelezen levert geen posts op natuurlijk
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog zo'n smerige meelezer maar niet-poster. Je mag t niet zeggen maar ti's weer zo'n buitenlander!
kijk mij eens medeleven tonen vanaf afstand met de verwarming aan en chocolade binnen handbereikquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ach mij boeit het allemaal niet.
86
Is toch geil om te weten wat je collegas voor bh aanhebben zonder ze het te vragen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ach mij boeit het allemaal niet.
86
jawel. Anders is het discriminatiequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Of mag je dat tegenwoordig wel weer zeggen
We zullen zienquote:
Chocolade is een hele goedkope sex vervangerquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:02 schreef FJD het volgende:
[..]
kijk mij eens medeleven tonen vanaf afstand met de verwarming aan en chocolade binnen handbereik
Ja da's waar. Ik heb alleen bijna allemaal mannelijke collega'squote:Op woensdag 13 januari 2010 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is toch geil om te weten wat je collegas voor bh aanhebben zonder ze het te vragen!
PS:
[ afbeelding ]
Ik moet ook even zorgen dat ik die mijlpaal haal in dit topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Helemaal geweldig.
Ik hoop eigenlijk de 100 nog aan te tikken, maar heb niet zoveel tijd
89
De 100 ga ik halenquote:
Deze is wel toepasselijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet ook even zorgen dat ik die mijlpaal haal in dit topic
Stofzuigen, koken & opruimenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar ze kunnen dingen, die ik niet kan![]()
90
102quote:
Award voor meest gewaardeerde nieuwkomer denk ik zoquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dank u voor de bijdrage, graag meer
91
Bij voorkeur wel jaquote:
Alstie dan ook even elke post van ons afvinkt in dit topic dan gaan we dubbel zo hard!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wel als hij blijft melden dat hij nog meeleest![]()
94
Ik ga m'n haar blonderen denk ik!quote:
Soppen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
Is toch geil om te weten wat je collegas voor bh aanhebben zonder ze het te vragen!
PS:
[ afbeelding ]
Neem het even van me over, zolang is het niet meer.quote:
Schoonmaakster is dan weer een goedkope vrouw vervangerquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Chocolade is een hele goedkope sex vervanger![]()
97
en met al die komkommers zou je denken...maar néequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja da's waar. Ik heb alleen bijna allemaal mannelijke collega's
98
Goeie, maar ik noem haar gewoon mamaquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Schoonmaakster is dan weer een goedkope vrouw vervanger
Inderdaad zeg!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deze is wel toepasselijk
[ afbeelding ]
Balen! Zijn er nog best wel een oaar namelijk...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kan iemand mijn taken overnemen?
Ik moet echt weg
101
Aan ons heeft het niet gelegenheidquote:
Succes!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nog 1'tje met de tas op de rug.
We zijn er bijnaquote:
Nog maar een paar ik SMS je de eindstand welquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK! ik ga het niet redden om het einde van dit topic live mee te maken.
Fer doe je best.
103
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goeie, maar ik noem haar gewoon mama
Tis goed koud zo te zien aan je kledigstukkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nog 1'tje met de handschoenen wil niet lukken
Fer de laatste 10 zijn voor jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |