quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Over een paar posts kom je erachter dat ik je een eindje op weg heb geholpen![]()
40
De vorige pagina was binnen het half uur.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef FJD het volgende:
[..]Ben benieuwd wat onze score per hour is straks
Ik moet straks ook weer eens wat gaan doen, heb nog wel wat dingetjes om uit te werken namelijk. Ach ja, na 17:00 wordt toch lekker rustig op de afdeling dus dat werkt sowieso makkelijker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Met zijn 2en gaan we het niet redden. Ik moet echt over 50min weg
41
Beetje jammer is dat wel maar aan de andere kant hebben we samen een hele pagina volgepostquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waar is uberhaupt de rest gebleven. Het is nu een echte two-men-show
42
Ik alleen alst binnen kantooruren valt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Je zal nu wel moeten, aangezien je nu al een concurrent erbij hebt
Ik ben bereid tot overwerken indien nodig![]()
43
Hier ook. Voor 8:00 en na 17:00 kun je hier perfect werken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet straks ook weer eens wat gaan doen, heb nog wel wat dingetjes om uit te werken namelijk. Ach ja, na 17:00 wordt toch lekker rustig op de afdeling dus dat werkt sowieso makkelijker.
Ja nee ik sta nu echt dagelijks te oefenen natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja duh, dat heb ik 1x gedaan bij jou in Den Haag en op zo'n Wii controller.
44
NEEEEEEEE, je hebt onze 2-man-show doorbrokenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:20 schreef ursel het volgende:
Kunnen jullie mijn posts ook ff tellen..
Misschien kunnen ze net als met boetes straks ook administratiekosten door gaan rekenenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Belastingdienst is een klasse apart hoor
a league of their own zullen we maar zeggen
46
Ik heb het geprobeerd om hem op 1 pagina te krijgen, maar het lukt nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje jammer is dat wel maar aan de andere kant hebben we samen een hele pagina volgepost![]()
Ik zeg inlijsten
Das bijna een zesde van het hele topicquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
NEEEEEEEE, je hebt onze 2-man-show doorbroken
Voor straf moet je nu mee blijven posten.
50
Theelepel, aansteker, injectienaald is dat toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zit zwaar in de Eucamenthol![]()
47
ons kantoor is van 7:00-22:00 openquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik alleen alst binnen kantooruren valt.
Lukt me anders nooit, wordt er bijna emotioneel vanquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
De vorige pagina was binnen het half uur.
Dus dat wordt zeker wel een SPM > 100
48
Klopt en dan inspuiten tussen de tenen, anders valt het te veel op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Theelepel, aansteker, injectienaald is dat toch?
Jammer dat de baas alleen ziet dat je de uren daartussenin geen flikker uitvoertquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hier ook. Voor 8:00 en na 17:00 kun je hier perfect werken.
49
Daar benne we al overheenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Das bijna een zesde van het hele topic
God, loopt ie onze pagina weer een beetje te verziekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:20 schreef ursel het volgende:
Kunnen jullie mijn posts ook ff tellen..
Zeg doe jij eens even meeposten. Met 1 postje kom je niet onder je straf vandaan hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Open je maar je eigen topic hoor.
![]()
Het BoF! topic is voor iedereen
Great minds think alikequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
NEEEEEEEE, je hebt onze 2-man-show doorbroken
Voor straf moet je nu mee blijven posten.
50
We moeten wel uitkijken dat we niet voor statpadders worden uitgemaaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Lukt me anders nooit, wordt er bijna emotioneel van
Ik wil deze gelegenheid graag aangrijpen om mn ouders te bedanken voor hun neverending support & love. God bless you! Peace!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien dat binnen 1 dag je nog gaat lukken..
Het record stond geloof ik op 8 uur en 11 min. ofzo
Misschien dat Frankie nog even Urs z'n post kan deletenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd om hem op 1 pagina te krijgen, maar het lukt niet
51
Mijn baas zit de hele dag in overleg vandaag dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Jammer dat de baas alleen ziet dat je de uren daartussenin geen flikker uitvoert
De eerste begint hier om 05:00 alquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
ons kantoor is van 7:00-22:00 open![]()
52
Great minds think alike!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:27 schreef FJD het volgende:
[..]
God, loopt ie onze pagina weer een beetje te verzieken
Want je blote poot op je bureau zetten is doodgewoon bij jullie op kantoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klopt en dan inspuiten tussen de tenen, anders valt het te veel op.
53
Maar je bent niet alleen. Fer en ik zijn er om je te helpenquote:
Ik kan aan jou het tellen beter niet over laten. Dat was post nr 2 alweer hoor..quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeg doe jij eens even meeposten. Met 1 postje kom je niet onder je straf vandaan hoor
55
Eensquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Misschien dat Frankie nog even Urs z'n post kan deleten
Zou er ook een note bij doen Frankie
Aangeboren talent denk ik zoquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Daar benne we al overheen
Wij zijn goed
54
Dan ben ik net in mijn remslaap aangekomenquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
We moeten wel uitkijken dat we niet voor statpadders worden uitgemaakt![]()
56
Nee, gewoon veel water drinken en dan telkens even naar het toiletquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef FJD het volgende:
[..]
Want je blote poot op je bureau zetten is doodgewoon bij jullie op kantoor
Kun jij al die mensen int ziekenhuis niet naar dit topic sturen, die mensen liggen toch maar de hele dag in bedquote:
en dan weer helemaal opnieuw beginnen zekerquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Open je maar je eigen topic hoor.
![]()
Het BoF! topic is voor iedereen
Sorry, het spijt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik kan aan jou het tellen beter niet over laten. Dat was post nr 2 alweer hoor..
Man man we hadden moeten gaan samenwonenquote:
Ze hebben daar wel pc's voor de patientenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun jij al die mensen int ziekenhuis niet naar dit topic sturen, die mensen liggen toch maar de hele dag in bed
Zo komen we nooit aan de 300 hè!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik kan aan jou het tellen beter niet over laten. Dat was post nr 2 alweer hoor..
Precies, zonde van al dat werk. Ben je uren bezig en dan vlak voor het einde ineens de stekker eruit trekkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:35 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan weer helemaal opnieuw beginnen zeker
1x gedaan omdat ik mee moest kijken, daarna zag ik nog tot 17:00 in een SAP overleg. Toen was ik echt kapotquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan ben ik net in mijn remslaap aangekomen
62
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:36 schreef FJD het volgende:
[..]
Man man we hadden moeten gaan samenwonen
Goede tip! Ik word hier toch altijd wel wat raar aangekeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, gewoon veel water drinken en dan telkens even naar het toilet
We mogen namelijk niet roken op de werkplek en er komt toch altijd een beetje rook vanaf als je het smelt
63
Nee, ik hoop de toch in ieder geval een kwart voor mijn rekening te nemen. Jij kan ook een kwart vol krijgen, maar dan zitten we pas op de helft.quote:
Waar heb je t precies over Rudyquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
Geen @ home
Leuk die nieuwe hyves hype...
Hmm, hoe bedoel je? Ikke niet snap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
Geen @ home
Leuk die nieuwe hyves hype...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |