Ik weet niet wie je bedoelt maar ik verdien wel de nominatie op basis van dit topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:19 schreef ursel het volgende:![]()
Waar is nu trouwens onze grote baggeraar..![]()
[ afbeelding ]
Druk met zijn werk.quote:
Nee, ze kwamen ons vertellen dat onze gemaakte keuzes raar waren in hun ogen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Gaan ze je weer wat nieuws verkopen wat perfect werkt na twee jaar aan updates en patches?
Eerst GH:M en daarna wie het snelst 60km afgelegt. Bij een gelijkspel gaan we na afloop bier drinkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Veel nummers op medium & een paar op hard.
Je kan met gemak winnen van mij.
Welk niveau speel jij?
Zoiets zat ik ook al te zoeken, maar kon niks vindenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:41 schreef FJD het volgende:
[..]
BattleField Met Vehicles![]()
Schopje GAMOwnee wacht Frank is natuurlijk nog steeds aan het vechten om ons terug te krijgen : Y
quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:49 schreef staticdata het volgende:
E-Penis
A term used to describe the technological prowess of an individual, usually in an internet community. Factors that engorge the e-penis include bandwidth, computer speed, hard drive size, size of DVD collection, and an impressive frag count in any number of popular first person shooters.
Hier kon ik ook al niks ranzigs vinden, maar deze komt wel in de buurtquote:
Wat hij zegt.quote:
Zag dat je alweer terug was maar ik ben nog berichten vanaf pagina 2 aant quoten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:ben ik weer
En helaas moet ik alweer weg
Doe me dan maar sneeuwballenquote:
We zijn hard op wegquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:08 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien dat binnen 1 dag je nog gaat lukken..
Het record stond geloof ik op 8 uur en 11 min. ofzo
Ik ook, lastig zo veel postsquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Zag dat je alweer terug was maar ik ben nog berichten vanaf pagina 2 aant quoten.
Post tellenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Zal straks m'n posts eens tellen maar geloof dat ik nu toch wel een nuttige bijdrage heb geleverd
Dat maakt de prestatie alleen maar groterquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Toen waren we ook met meer man een topic aan het vol posten.
Sinds ik een baan heb kan ik ook niet meer de hele dag baggeren. Dat ging met m'n scriptie een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toen hadden we niks te doen
Nu doen we net alsof we wel een leven hebben
Doe je snel, hoe laat moet dit topic dicht zijn dan?quote:
Ik bepaal mijn eigen uren dus kan ik dit bagger werk wel een andere keer inhalenquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Sinds ik een baan heb kan ik ook niet meer de hele dag baggeren. Dat ging met m'n scriptie een stuk makkelijker
Voor 16:09 volgens mijquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe je snel, hoe laat moet dit topic dicht zijn dan?
Blijkbaar iets met ping-pongballen. Daar heeft IJs vast nog wel een instructiefilmpje vanquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja wat wil je als je een pot hebt die eigenlijk gymlerares is
[..]
Als ik elke vier weken zie staan "BIJ - ¤5000 - BoF! - Bedankt voor je hulp!" dan is de waardering zeker groter maar zo niet dan blijf ik nog even hier in dienst.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:35 schreef ursel het volgende:
[..]
De waardering hier voor al je werk zal anders groter zijn dan op je werk..
Dat moet je eens zeggen als ik naast je fiets, ow wacht dat gebeurt natuurlijk nooitquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer dat je daar ook niet goed in bent
Toen heb je ze een kantoorplek en een deadline gegeven zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nee, ze kwamen ons vertellen dat onze gemaakte keuzes raar waren in hun ogen.
Ach het was wel weer lachen
Tis een gavequote:Op woensdag 13 januari 2010 13:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zoiets zat ik ook al te zoeken, maar kon niks vinden
Ik doe het voor minderquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Als ik elke vier weken zie staan "BIJ - ¤5000 - BoF! - Bedankt voor je hulp!" dan is de waardering zeker groter maar zo niet dan blijf ik nog even hier in dienst.
Alleen als je me inhaalt, maar ik zei toch ook niks over mijn kwaliteiten. Ik heb voldoende zelf kennis hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat moet je eens zeggen als ik naast je fiets, ow wacht dat gebeurt natuurlijk nooit
Een plastic gitaar is iig meer muziek dan hiphop, toch Frank?O+quote:
Deadline, dat zijn toch van die managementtermen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen heb je ze een kantoorplek en een deadline gegeven zeker?
-Hallo met Carglass, heeft u een sterretje in uw voorruit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Doe me dan maar sneeuwballen
[ afbeelding ]
Ik ben dan ook niet helemaal helderquote:
Je niet er even de tijd voor nemen maar dan kom je er wel doorheenquote:
Doe ik thuis nog wel even, tis wat lastig tellen op t schermpje van m'n iPhonequote:
Ik ook gelukkigquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik bepaal mijn eigen uren dus kan ik dit bagger werk wel een andere keer inhalen
30
Nog twee uur voor 150 posts das best nog een straf tempo zeg! Zou al helpen als Urs er ook weer eens is maar die lambal zal aant lunchen zijn ofzoquote:
slordig hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Je nietmoet er even de tijd voor nemen maar dan kom je er wel doorheen
Hmm dan moet het tempo nog even omhoog zeker?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Probleem is wel dat ik vandaag om 15:00 weg moet voor een eerste verkoopgesprek
Ben benieuwd
32
Over een paar posts kom je erachter dat ik je een eindje op weg heb geholpenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe ik thuis nog wel even, tis wat lastig tellen op t schermpje van m'n iPhone
Sommige mensen zijn er altijd als je ze echt nodig hebtquote:
Met zijn 2en gaan we het niet redden. Ik moet echt over 50min wegquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog twee uur voor 150 posts das best nog een straf tempo zeg! Zou al helpen als Urs er ook weer eens is maar die lambal zal aant lunchen zijn ofzo
Ik heb nog wat onderhandelingsresultaat ingecalculeerdquote:
Waar is uberhaupt de rest gebleven. Het is nu een echte two-men-showquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn er altijd als je ze echt nodig hebt![]()
Jij ook bedankt voor je waardevolle toevoegingen
Ik haal je makkelijk in met Guitar Heroquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Alleen als je me inhaalt, maar ik zei toch ook niks over mijn kwaliteiten. Ik heb voldoende zelf kennis hoor
36
Je zal nu wel moeten, aangezien je nu al een concurrent erbij hebtquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb nog wat onderhandelingsresultaat ingecalculeerd
Ja duh, dat heb ik 1x gedaan bij jou in Den Haag en op zo'n Wii controller.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik haal je makkelijk in met Guitar Hero
Ach joh zodra je in de buurt van de overheid komt is al het bedrijfsmatig denken overbodig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deadline, dat zijn toch van die managementtermen?
Volgens mij zie ik hier ook wel eens deadlines voorbij vliegen
37
Kamillethee gerookt of onversneden koffiebonen gesnoven?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet helemaal helder![]()
38
Belastingdienst is een klasse apart hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach joh zodra je in de buurt van de overheid komt is al het bedrijfsmatig denken overbodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |