Metroseksuelen en jonge strakke puberende dameswezens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef Vrohdon het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen waarom de meest gebruikte 'wie wat waar' op hyves 'Zwart met roze' is?! Ik kan er niet tegen als ik iets niet begrijp!
Een of andere actie mbt. tot borstkanker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef Vrohdon het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen waarom de meest gebruikte 'wie wat waar' op hyves 'Zwart met roze' is?! Ik kan er niet tegen als ik iets niet begrijp!
Oh ok. Daar is de verrassing dus compleet af. Curse you, internet!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Een of andere actie mbt. tot borstkanker.
Zwart met roze = bh kleur van de desbetreffende hyver!
En wat is daar het praktisch nut van?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Een of andere actie mbt. tot borstkanker.
Zwart met roze = bh kleur van de desbetreffende hyver!
Dat je dat niet wist.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef Vrohdon het volgende:
[..]
Oh ok. Daar is de verrassing dus compleet af. Curse you, internet!
Geen flauw idee, las er toevallig een berichtje over. Op die manier wil hyves de aandacht vestigen op borstkanker..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat is daar het praktisch nut van?
Da's niet per se hyves, dat zijn gewoon van die 13 jarige paardenliefhebbertjes die alles zielig vinden dat met kanker of andere ziektes te maken heeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:02 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Geen flauw idee, las er toevallig een berichtje over. Op die manier wil hyves de aandacht vestigen op borstkanker..
Nu geen, 's avonds begint een BH echt kut te zittenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:22 schreef zarGon het volgende:
Dat moeten ze ook invoeren op FOK!. Damesmeisjes verplichten om de kleur van hun bh te melden.
Welke kleur bh dragen jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:01 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nu geen, 's avonds begint een BH echt kut te zitten
Gewoon uittrekken en slobberkleren aanJaaa! Joggingbroek + slobbershirt en geen bh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag was zwart, net zoals een hele hoop andere dagen trouwens. Ik hou van zwart.
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
Vergeet niet het baggy fleece-vest eroverheen voor als het koud wordtquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:03 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Jaaa! Joggingbroek + slobbershirt en geen bh!![]()
Ik heb altijd een dekbed naast me liggen voor het geval datquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Vergeet niet het baggy fleece-vest eroverheen voor als het koud wordt
En lekkere warme sloffen
Die heb ik ook jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:20 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Ik heb altijd een dekbed naast me liggen voor het geval dat.
En ipv sloffen van die huissokken!
BH's zijn in principe meer bedoeld om het zaakje een beetje stevig en omhoog te houdenquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:04 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik vind het een vreselijke manier van aandacht vragen,
het helpt die vrouwen imho niet, die het hebben.
En daarnaast wat voor chick zit nu te giegelen achter haar hyves bij de kleurtjes op de www van iemand...HIHIHIHI oh heb jij groen aan...
Sorry respect is dan ver te zoeken..
Ik draag overigens geen bh's, vind ze vreselijk nml.
Vrijheid blijheid en ze zijn prachtig!
Haha nou dat is dus niet waar..quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:11 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
BH's zijn in principe meer bedoeld om het zaakje een beetje stevig en omhoog te houden
Als je je leven lang geen bh's draagt krijg je enorme puntige hangtieten op een gegeven moment, en dan zijn ze dus niet meer prachtig
quote:Geheim Experiment
Er is iets leuks gaande op sociale netwerken om meer bewustheid te krijgen voor borstkanker. Schrijf de kleur van je bh in je WieWatWaar. Alleen de kleur, verder niets. Stuur daarna dit bericht naar alle vrouwen in je vriendenlijst.
Het zou leuk zijn om op deze manier meer bewustheid te krijgen voor borstkanker. Ook is het natuurlijk leuk om te zien hoe lang het duurt voordat de mannen op Hyves doorkrijgen waarom alle vrouwelijke Hyvers een kleur in hun WieWatWaar hebben . Haha!
Please, stuur dit dus door naar je vrouwelijke vrienden, ook je collega's!
In dat geval is een BH erg handig als je dat niet 20x in de week wilt doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 01:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
yoga houding handen tegen elkaar en dan duwen,
doe dit iets van 20x in een week is al genoeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |