Goede tip! Ik word hier toch altijd wel wat raar aangekeken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, gewoon veel water drinken en dan telkens even naar het toilet
We mogen namelijk niet roken op de werkplek en er komt toch altijd een beetje rook vanaf als je het smelt
63
Nee, ik hoop de toch in ieder geval een kwart voor mijn rekening te nemen. Jij kan ook een kwart vol krijgen, maar dan zitten we pas op de helft.quote:
Waar heb je t precies over Rudyquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
Geen @ home
Leuk die nieuwe hyves hype...
Hmm, hoe bedoel je? Ikke niet snap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
Geen @ home
Leuk die nieuwe hyves hype...
Maar stel nou dat je aant einde precies 2 posts tekort komt, wat dan...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Eens
Zulk gedrag moet je gewon hard straffen![]()
61
Vroeger toen ik mij nog verantwoordelijk voelde, werkte ik wel eens dagen van 7:00-22:00quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:38 schreef FJD het volgende:
[..]
1x gedaan omdat ik mee moest kijken, daarna zag ik nog tot 17:00 in een SAP overleg. Toen was ik echt kapot
Ik eerst ook niet... Check je hyves als je dat hebt en check de www's van je vrouwelijke vrienden...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hmm, hoe bedoel je? Ikke niet snap.
69
En dan krijg je s ochtends de vraag of je je stoeipoes wilt muilkorven omdat je ouders niet kunnen slapenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Dan trek ik wel bij jou in hoor, mijn kamer bij mijn ouders is niet groot genoeg voor 2 mannen
1 man en 1 vrouw moet wel lukken![]()
67
Geen probleem hoor. door schade en schande wordt men wijsquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede tip! Ik word hier toch altijd wel wat raar aangekeken.
We komen een eind maar t wordt toch wel erg krap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee, ik hoop de toch in ieder geval een kwart voor mijn rekening te nemen. Jij kan ook een kwart vol krijgen, maar dan zitten we pas op de helft.
68
Hoezo naar huis, eerst je werk in dit topic afmakenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Keltie het volgende:
Zo... Werk gedaan, zo lekker naar huis
af en toe istie best onduidelijk ja. Sowieso snap ik niets van Hyvesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hmm, hoe bedoel je? Ikke niet snap.
69
Vrouwelijke vriendenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet... Check je hyves als je dat hebt en check de www's van je vrouwelijke vrienden...
Toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Vroeger toen ik mij nog verantwoordelijk voelde, werkte ik wel eens dagen van 7:00-22:00
"Vroeger was alles beter", ik dacht het niet!
70
Werk is pas gedaan alst topic dicht is!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef Keltie het volgende:
Zo... Werk gedaan, zo lekker naar huis
Great minds think alikequote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoezo naar huis, eerst je werk in dit topic afmaken
We zijn er bijna.
72
Niemand die meer iets @ home doet???quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik eerst ook niet... Check je hyves als je dat hebt en check de www's van je vrouwelijke vrienden...
Ik zit al te kijken, maar ben bang dat dat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:44 schreef FJD het volgende:
[..]
We komen een eind maar t wordt toch wel erg krap.
Need support over here! Kun je je afspraak niet verplaatsen?
Hyvesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:43 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hyves heeft zijn goeie kanten. Kan leuk in contact komen met mensen, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:45 schreef FJD het volgende:
[..]
af en toe istie best onduidelijk ja. Sowieso snap ik niets van Hyves
Ik zal je baas iig mailen dat je je subdoel hebt bereiktquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zit al te kijken, maar ben bang dat dat niet gaat lukken
nog 12 minuten
75
Sex is nog steeds viesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies!
Precies zo is dat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Werk is pas gedaan alst topic dicht is!
Daar speel ik BF2 voorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hyves heeft zijn goeie kanten. Kan leuk in contact komen met mensen, maar meer ook niet.
76
Over bagger gesproken zeg!quote:
Donders we zijn gewoon in sync. Niet te verwarren met nsyncquote:
Denk dat ze de prestatiedruk niet aankunnenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Precies zo is dat.
Ik weet niet wat het is, maar echt helpen doen ze niet
78
Goeie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Hyves
Vertel nou maar gewoon! Is ook weer een post nml!
Dan waren we met z'n vijven geweest en was dit topic allang dicht geweestquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Donders we zijn gewoon in sync. Niet te verwarren met nsync
79
Hij is erg blij met mijquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zal je baas iig mailen dat je je subdoel hebt bereikt
Ja doelde meer op mensen van het andere geslachtquote:
Zou verplichte kost moeten zijn. Tis een klassieker die zo in de boeken kan. Ik zal er wel een Buzz vraag van maken voor in juni. Dan weten we t antwoordquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goeie.
Zou iemand trouwens al deze posts lezen. Behalve wij 2 dan?
80
Ja ik...quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goeie.
Zou iemand trouwens al deze posts lezen. Behalve wij 2 dan?
80
Ik doe mijn bestquote:
Ik mag ook nog steeds blijvenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hij is erg blij met mij
Misschien als hij de voortgangscijfers van vandaag ziet wat minder, maar goed de boog kan niet altijd gespannen zijn.
81
Ik zag net in een glimp dat Rudy meeleestquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Denk dat ze de prestatiedruk niet aankunnen
Die zijn super eng manquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja doelde meer op mensen van het andere geslacht
82
Preciesquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:53 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan waren we met z'n vijven geweest en was dit topic allang dicht geweest
Ah vandaar. Ach mij boeit het allemaal niet.quote:
Kun je ook in minimaal vijf posts duidelijk aangeven wat je mening is over dit gesprek?quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Zou verplichte kost moeten zijn. Tis een klassieker die zo in de boeken kan. Ik zal er wel een Buzz vraag van maken voor in juni. Dan weten we t antwoord
T gaat je goed afquote:
Held!quote:
en de inspanning wordt gewaardeerdquote:
Helemaal geweldig.quote:
Dat dacht ik ook altijd, maar ze kunnen dingen, die ik niet kanquote:
Meelezen levert geen posts op natuurlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik zag net in een glimp dat Rudy meeleest
84
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |