Dank u voor de bijdrage, graag meerquote:
Nog zo'n smerige meelezer maar niet-poster. Je mag t niet zeggen maar ti's weer zo'n buitenlander!quote:
En dat dan in 3-voud.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je ook in minimaal vijf posts duidelijk aangeven wat je mening is over dit gesprek?
Of mag je dat tegenwoordig wel weer zeggenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog zo'n smerige meelezer maar niet-poster. Je mag t niet zeggen maar ti's weer zo'n buitenlander!
Schouderklopjesquote:
Wel als hij blijft melden dat hij nog meeleestquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Meelezen levert geen posts op natuurlijk
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Nog zo'n smerige meelezer maar niet-poster. Je mag t niet zeggen maar ti's weer zo'n buitenlander!
kijk mij eens medeleven tonen vanaf afstand met de verwarming aan en chocolade binnen handbereikquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ach mij boeit het allemaal niet.
86
Is toch geil om te weten wat je collegas voor bh aanhebben zonder ze het te vragen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ach mij boeit het allemaal niet.
86
jawel. Anders is het discriminatiequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Of mag je dat tegenwoordig wel weer zeggen
We zullen zienquote:
Chocolade is een hele goedkope sex vervangerquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:02 schreef FJD het volgende:
[..]
kijk mij eens medeleven tonen vanaf afstand met de verwarming aan en chocolade binnen handbereik
Ja da's waar. Ik heb alleen bijna allemaal mannelijke collega'squote:Op woensdag 13 januari 2010 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Is toch geil om te weten wat je collegas voor bh aanhebben zonder ze het te vragen!
PS:
[ afbeelding ]
Ik moet ook even zorgen dat ik die mijlpaal haal in dit topicquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Helemaal geweldig.
Ik hoop eigenlijk de 100 nog aan te tikken, maar heb niet zoveel tijd
89
De 100 ga ik halenquote:
Deze is wel toepasselijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik moet ook even zorgen dat ik die mijlpaal haal in dit topic
Stofzuigen, koken & opruimenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar ze kunnen dingen, die ik niet kan![]()
90
102quote:
Award voor meest gewaardeerde nieuwkomer denk ik zoquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dank u voor de bijdrage, graag meer
91
Bij voorkeur wel jaquote:
Alstie dan ook even elke post van ons afvinkt in dit topic dan gaan we dubbel zo hard!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wel als hij blijft melden dat hij nog meeleest![]()
94
Ik ga m'n haar blonderen denk ik!quote:
Soppen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:02 schreef RudyCarell het volgende:
Is toch geil om te weten wat je collegas voor bh aanhebben zonder ze het te vragen!
PS:
[ afbeelding ]
Neem het even van me over, zolang is het niet meer.quote:
Schoonmaakster is dan weer een goedkope vrouw vervangerquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Chocolade is een hele goedkope sex vervanger![]()
97
en met al die komkommers zou je denken...maar néequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja da's waar. Ik heb alleen bijna allemaal mannelijke collega's
98
Goeie, maar ik noem haar gewoon mamaquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Schoonmaakster is dan weer een goedkope vrouw vervanger
Inderdaad zeg!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deze is wel toepasselijk
[ afbeelding ]
Balen! Zijn er nog best wel een oaar namelijk...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kan iemand mijn taken overnemen?
Ik moet echt weg
101
Aan ons heeft het niet gelegenheidquote:
Succes!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nog 1'tje met de tas op de rug.
We zijn er bijnaquote:
Nog maar een paar ik SMS je de eindstand welquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK! ik ga het niet redden om het einde van dit topic live mee te maken.
Fer doe je best.
103
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goeie, maar ik noem haar gewoon mama
Tis goed koud zo te zien aan je kledigstukkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nog 1'tje met de handschoenen wil niet lukken
Fer de laatste 10 zijn voor jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |