OCT in Oosterhoutquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Welk haventje (terminal) is dat dan?
Dat wordt een drama, veel transportbedrijven hebben het nu al niet breed, als hun chauffeurs minder mogen rijden hebben ze dus minder rendement van hun materieeel, dit valt dan weer op te lossen door meer chauffeurs in dienst te nemen die uit dezelfde pot moeten gaan meesnoepen, dat wordt planningtechnisch en financieel een drama, want elke chauffeur werkt straks liefst strak 48 uur natuurlijk, elke cent is welkom..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zolang er in een normale periode een groot tekort is aan goede chaufeurs trekken die lonen ook wel aan
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar de saamhorighied onder chauffeurs is wat dat aangaat ver te zoeken. Niemand zal zeggen:"Kom, we leggen het werk neer."
Het probleem met chauffeurs is dat ze te verslingerd zijn aan het beroep en daardoor de acties van werkgevers en overheid maar pikken.
Binnen een aantal jaar komt er dat inderdaad bij en goede bedrijven kunnen hun kosten gewoon doorberekenen aan hun klanten en diegene die dat niet kunnen gaan naar de knoppen maar zolang wielen blijven rijden zijn er chaufeurs nodigquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt een drama, veel transportbedrijven hebben het nu al niet breed, als hun chauffeurs minder mogen rijden hebben ze dus minder rendement van hun materieeel, dit valt dan weer op te lossen door meer chauffeurs in dienst te nemen die uit dezelfde pot moeten gaan meesnoepen, dat wordt planningtechnisch en financieel een drama, want elke chauffeur werkt straks liefst strak 48 uur natuurlijk, elke cent is welkom..
Kan allemaal wel, maar dan gaan de klanten (wijzelf ook dus) gewoon meer voor de produkten betalen, omdat het transport duurder is geworden.. ben je dubbel de lul; en je verdient minder, én je bobo's worden duurder![]()
Of er komen nog meer oostblokkers die rijden voor 3 pepernoten en een rolletje drop.. en hebben schijt aan alles wat wetten en regels betreft..
Sommige chauffeurs leveren nu in een paar jaar gewoon 30% of meer van hun inkomen in.. denk je écht dat chauffeurs dat erbij gaan krijgen ??
En een heel groot gedeelte is niet eens lid van de vakbond,ook weer zo typisch. Volgens mij is er geen enkele branche waar je zo genaaid wordt als in tansport.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt.
Hier in nl komen ze aanzetten met "toeteracties"
In Frankrijk leggen de chauffeurs de complete infrastructuur binnen een paar uur geheel plat.
tpiuwp!quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:13 schreef druppelkut het volgende:
Ghehehe
D'r heeft hier een chauffeur zichzelf muurvast gezet met z'n combi. Moest ie maar niet ff snel voor druppel schieten. Eigen schuld
Dikke kans dat mijn contract niet verlengd wordt, daarom heb ik ondertussen ook gesolliciteerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het merendeel van de chauffeurs dus.
Ik heb vanmorgen bij het UWV al aangegeven dat ik niet gebonden ben aan het transport. De kans is dus ook best aanwezig dat ik wat anders ga doen. Ik krijg nog een test daarvoor.
Dat zijn er 3.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dikke kans dat mijn contract niet verlengd wordt, daarom heb ik ondertussen ook gesolliciteerd.
Voor diegenen die zich afvragen waar, 2 woorden: groen pak, overheid.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:27 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dat zijn er 3.
Staatsbosmongolen of belastingambtenaar (douane)?
Tja, 't klinkt minder romantisch dan wat ik voor ogen had, maar in wezen heb je gelijk...quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:31 schreef druppelkut het volgende:
Of ga je met een 3 tonnertje op een legerbasis spelen?
De plantsoenendienst?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dikke kans dat mijn contract niet verlengd wordt, daarom heb ik ondertussen ook gesolliciteerd.
Voor diegenen die zich afvragen waar, 2 woorden: groen pak, overheid.
't is een militaire functie...quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:46 schreef druppelkut het volgende:
Kom je dan als burger in dienst? Of krijg je toch soldij?
Op dit moment zou ik alles aan willen pakken. Ik zit nu thuis, m'n vrije dagen van vorig jaar op te maken, en ik zie het somber in.quote:
Hebben ze daar nog meer mensen nodig?quote:
Dat is toch in die straat waar ook een carrosseriebouwer zit? Doodlopend straatje op de hoek van het industrieterrein. Daar moest ik een tijdje terug regelmatig zijn.quote:
Jamaar beste vrind. Die speelt niet af op m'n iPhone.quote:
Tering, daar wordt je niet blij vanquote:
Das pas sturen jahquote:
Koop dan ook een goeie telefoon!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Jamaar beste vrind. Die speelt niet af op m'n iPhone.
Dat is nou precies een van de redenen waarom ik lekker dicht bij huis blijfquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tering, daar wordt je niet blij van
Ze zoeken ook nog stacker chauffeurs geloof ik.. maar ik word nu benaderd via een UZB voor havenpersoneel, omdat ik de haven in wilquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog meer mensen nodig?
Klinkt een stuk aangenamer dan waar ik nu zit.
Succes en vooral ook plezier in je nieuwe job!
Pff ik zou het niet weten; als ik op GE kijk zitten ze idd in een hoekie van het industrieterrein; ik ben er met mijn vorige werkgever nog geweest om een nieuwe reachstacker voor hun op de kade te ploffen vanaf een ponton, heb ik nog wel foto's van ergens volgens mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is toch in die straat waar ook een carrosseriebouwer zit? Doodlopend straatje op de hoek van het industrieterrein. Daar moest ik een tijdje terug regelmatig zijn.
Ik ook niet meer want ik heb het er al aan uitgegeven. Ik neem hem alleen niet mee in de vrachtwagenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef druppelkut het volgende:
Geef me maar geld voor een laptop. Ik heb het niet.
Ik vind het persoonlijk wel meevallen dus, je moet wel een city hebben idd. Je kan beter Amsterdam rijden..quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef druppelkut het volgende:
[..]
1 keer op t Rembrandtplein gestaan met een dieplader. Dat vond ik genoeg voor de aankomende 10 jaar.
Sorry voor je maar ik vind het een vreselijke stad
Het is net of je op vakantie bent daar. "zoek de blanke".
Ik ben ook terug naar de klas gegaan, heb theorie gevolgt bij BACE en gelest bij E&R.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Theorie doe ik toch liever met een cursus. Weer eens terug in de klas, wel leuk (hoop ik)
Ik had een dieplader, enkelassertje met de as helemaal op het eind. Zie dan maar eens bochtjes te maken daarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:08 schreef blup het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel meevallen dus, je moet wel een city hebben idd. Je kan beter Amsterdam rijden..
Leiden
Delft
Heb overigens 1x lelijk vast gestaan in amsterdam
Nichten genoeg in de stadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:11 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik had een dieplader, enkelassertje met de as helemaal op het eind. Zie dan maar eens nichtjes te maken daar
Noh, dit valt nog wel mee. Ik heb jaren geleden eens in een dergelijk bochtje gestaan, en die was dus nog krapper. Bleek niet helemaal te passen, achteruit ging niet meer omdat ik met de binnenkant van de trekas van de grond af stond doordat het zo hard naar beneden ging, en men heeft uiteindelijk de trailer haaks op de rijrichting de bocht om getrokken zodat ik verder naar beneden konquote:
Ben je wellis door leiden of delft gereden? ik vind dat persoonlijk nog erger als amsterdam hoor!!quote:
gelukkig alleen nog maar met de personenwagenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:22 schreef blup het volgende:
[..]
Ben je wellis door leiden of delft gereden? ik vind dat persoonlijk nog erger als amsterdam hoor!!
Zet 'm zsm op je lijstje met no-go.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:40 schreef druppelkut het volgende:
[..]
gelukkig alleen nog maar met de personenwagen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:08 schreef blup het volgende:
Sowieso koste dit grafding me de halve week:
[ afbeelding ]
Nee, dat kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef glasbak het volgende:
Druppel ken je dit?
http://www.trackr.nl/
WTF is dat voor vage pook, het lijkt meer op een joystick van een computer. De hoog/laag en de splitter haal ik er wel uit maar waar zijn al die andere knopjes voor?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:08 schreef blup het volgende:
[..]
Sowieso koste dit grafding me de halve week:
[ afbeelding ]
Dat is de koppelingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF is dat voor vage pook, het lijkt meer op een joystick van een computer. De hoog/laag en de splitter haal ik er wel uit maar waar zijn al die andere knopjes voor?
Daar zit de koppeling ook nog.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]Natuurlijk de koppeling.
Ik heb de koppeling het liefst onder mijn linkervoet. Rare MAN.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:25 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Daar zit de koppeling ook nog.
In de lage groep gebruik ik de voetkoppeling en in de hoge de duimkoppeling
Werkt echt geweldig!
Mwah ik vind het wel wat hoor, schakelen zonder je knie naar de klote te trappen steeds... Vooral in de stad op de doorgaande wegen als je steeds tussen 5 6 en 7 aan het schakelen bent kan ik me goed voorstellen dat het ideaal isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]Lekker overbodig. Voetkoppeling ftw.
Jawel hoor, bij mijn weten hebben de vuilniswagens nog steeds gewoon Eaton bakken omdat de koppelingsplaten in de astronic (net als iedere handbak) het excessieve schakelen niet overlevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:31 schreef glasbak het volgende:
Schakelen zonder koppeling is nog veel beter.
Eaton
Jammer dat de DAF ze niet meer in wil bouwen sinds ze de graftronic hebben
Overbodig?? Het beste alternatief voor een automaat! Je hoeft niet elke keer de koppeling in te trappen, in plaats daarvan gewoon een knopje op je pook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]Lekker overbodig. Voetkoppeling ftw.
Je hebt gelijk, mijn foutquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:44 schreef glasbak het volgende:
Jij hebt het over allisons vol automaten die een vloeistof koppeling hebben. Ik heb het over de Eaton twinsplitter die gewoon met een droge plaat werkt.
Waarschijnlijk wist je al dat je deze kosten kunt aftrekken van de Belastingen???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Nja, betaal alles uit eigen portemonnee en het kost nogal wat eigenlijk, dus de oplegger/aanhanger laat ik nog even voor wat het is. Ben voor de 'spoed' cursus theorie (die 1,5 weekse cursus) 1200 euro kwijt alles inclusief, en voor de spoed cursus praktijk (2 hele, of 4 halve dagen) kleine 2100 euro. Dit is inclusief vakbekwaamheid (chauff diploma).
Hier ook de wasstraat bevroren. Klotezooi, gelukkig kreeg ik als compensatie gratis een wasbox ter beschikking voor onbeperkte tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:37 schreef glasbak het volgende:
Ik haat vorst
Ik kan al 2 weken m'n auto mijn auto niet wassen. Vanmorgen was de wasstraat in werking maar als ik wil gaan wassen hebben ze hem alweer afgetapt
Neequote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:37 schreef glasbak het volgende:
@drupje : Zeker niet op zitten letten toen je voor je ccvb aan het leren was
Mij was uitgelegt dat je die alleen ken gebruiken bij het splitten, schakelaar om en op t knopje drukken. Zo goed als nooit nodig gehad, in die les wagen lag 3 ton ladingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
WTF is dat voor vage pook, het lijkt meer op een joystick van een computer. De hoog/laag en de splitter haal ik er wel uit maar waar zijn al die andere knopjes voor?
Je kunt en mag er gewoon mee schakelen. Voor de splitter is het helemaal handig natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef blup het volgende:
[..]
Mij was uitgelegt dat je die alleen ken gebruiken bij het splitten, schakelaar om en op t knopje drukken. Zo goed als nooit nodig gehad, in die les wagen lag 3 ton lading
Yeah.. WEEKEND!!!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:03 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Nee
moest dat dan?
@wassen met vorst:
Ik weet dat mijn auto blauw moet zijn maar daar is ook meteen alles mee gezegd. Wassen is ook zinloos nu.
WEEKEND!!!!!!!
Zo zijn er mensen geweest (tientallen) die zonder ervaring met een Eaton (twinsplitter) gaan rijden. Na een half uurtje prutten staan ze meestal in de garage met de mededeling dat de versnellingsbak stuk is. Maar ja.. Als je gaat schakelen met een eaton mag je de koppeling niet gebruiken. Doe je dat wel en je denk het zelfde te kunnen schakelen als een ZF bak, dan gaat ie vreselijk krakenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef blup het volgende:
[..]
Mij was uitgelegt dat je die alleen ken gebruiken bij het splitten, schakelaar om en op t knopje drukken. Zo goed als nooit nodig gehad, in die les wagen lag 3 ton lading
Ja klopt heb ik gelezen, maar hoe dit moet weet ik eigenlijk absoluut niet aangezien ik nog nooit aangifte heb hoeven doen bij de belastingdienstquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:14 schreef A_Noniem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wist je al dat je deze kosten kunt aftrekken van de Belastingen???
Ze vallen namelijk onder kosten voor het leren van een BEROEP.
Maw via de Belastingdienst kun je weer een aardig centje terugkrijgen hetgeen je bijvoorbeeld weer kan steken in een ADR certificaat.
Succes.
Op de site van de Belastingdienst.nl kun je een T-biljet aanvragen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:24 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ja klopt heb ik gelezen, maar hoe dit moet weet ik eigenlijk absoluut niet aangezien ik nog nooit aangifte heb hoeven doen bij de belastingdienst
Ik heb er weinig moeite mee. Ik denk dat ik, als een ik een Scania zou willen kopen , een Opticruise kies met koppelingspedaal.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah ik vind het wel wat hoor, schakelen zonder je knie naar de klote te trappen steeds... Vooral in de stad op de doorgaande wegen als je steeds tussen 5 6 en 7 aan het schakelen bent kan ik me goed voorstellen dat het ideaal is
Ik koop liever een vrachtwagenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb er weinig moeite mee. Ik denk dat ik, als een ik een Scania zou willen kopen , een Opticruise kies met koppelingspedaal.
Misschien een stomme vraag, maar hoezo 'naar de klote trappen'?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah ik vind het wel wat hoor, schakelen zonder je knie naar de klote te trappen steeds... Vooral in de stad op de doorgaande wegen als je steeds tussen 5 6 en 7 aan het schakelen bent kan ik me goed voorstellen dat het ideaal is
Nee, die zijn ook bekrachtigd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar hoezo 'naar de klote trappen'?
Ik weet wel dat een vrachtwagen meer versnellingen heeft en je zodoende vaker schakelt, maar ik vind ontkoppelen (in de gewone auto dus) nou niet echt zwaar voor mijn knie ofzo.
Of is het koppelingspedaal bij een vrachtwagen soms veel zwaarder?
Neuh veel zwaarder is het niet, maar je maakt die beweging zó vaak op een dag, dat dat over al die jaren niet best is, zeg maar. Als je een paar jaar rijdt zul je er geen grote problemen mee krijgen, maar ik heb dus inderdaad een collega die links een versleten knie heeft van het koppelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar hoezo 'naar de klote trappen'?
Ik weet wel dat een vrachtwagen meer versnellingen heeft en je zodoende vaker schakelt, maar ik vind ontkoppelen (in de gewone auto dus) nou niet echt zwaar voor mijn knie ofzo.
Of is het koppelingspedaal bij een vrachtwagen soms veel zwaarder?
Ik zal eens kijken of ik voor de gein een teller op mijn pedaal kan zetten en eens een dagje te meten..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Neuh veel zwaarder is het niet, maar je maakt die beweging zó vaak op een dag, dat dat over al die jaren niet best is, zeg maar. Als je een paar jaar rijdt zul je er geen grote problemen mee krijgen, maar ik heb dus inderdaad een collega die links een versleten knie heeft van het koppelenIs wel een oud baasje, maar toch
Daar wil ik nog aan toevoegen dat ik ook baantjes had waarbij je 10x per dag van auto moet wisselen. Dan wordt je laks en ga je niet elke keer de stoel optimaal verstellen. Dan krijg je helemaal last omdat je eigenlijk je knie verkeerd belast.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Neuh veel zwaarder is het niet, maar je maakt die beweging zó vaak op een dag, dat dat over al die jaren niet best is, zeg maar. Als je een paar jaar rijdt zul je er geen grote problemen mee krijgen, maar ik heb dus inderdaad een collega die links een versleten knie heeft van het koppelenIs wel een oud baasje, maar toch
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stackerchauffeur, dat is wat ik momenteel doe. Ook boten laden met dat ding, de luxe van een kraan hebben we (nog) niet. Kraandrijver zou ik best willen leren maar op dit moment kan ik het niet dus daar solliciteer ik dan ook maar niet op.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ze zoeken ook nog stacker chauffeurs geloof ik.. maar ik word nu benaderd via een UZB voor havenpersoneel, omdat ik de haven in wilIk weet niet wat jij wilt en kan natuurlijk
![]()
Ben jij dit?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:30 schreef Sounddragon het volgende:Pff ik zou het niet weten; als ik op GE kijk zitten ze idd in een hoekie van het industrieterrein; ik ben er met mijn vorige werkgever nog geweest om een nieuwe reachstacker voor hun op de kade te ploffen vanaf een ponton, heb ik nog wel foto's van ergens volgens mijmaar nu schijnen ze een flink stuk terrein erbij te hebben met 2 extra kranen die in continu moeten gaan lossen, en daar mag ik dan op gaan slingeren
![]()
Is het wat daar ??
Oké, duidelijk en dacht zelf ook al wel dat het door het vele schakelen zou komenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ikke dat filmpje bekijken, gebeurt er niks.quote:
Ik zat eigenlijk ook te wachten tot hij in het water zou vallenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:27 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ikke dat filmpje bekijken, gebeurt er niks.
Geen ponton wat opeens het ruime sop kiest, geen ramp die wegschuift en vooral geen stacker die in het water beland.
Wel een hoop gepiep
Hier toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 02:30 schreef Sounddragon het volgende:
Pff ik zou het niet weten; als ik op GE kijk zitten ze idd in een hoekie van het industrieterrein; ik ben er met mijn vorige werkgever nog geweest om een nieuwe reachstacker voor hun op de kade te ploffen vanaf een ponton, heb ik nog wel foto's van ergens volgens mijmaar nu schijnen ze een flink stuk terrein erbij te hebben met 2 extra kranen die in continu moeten gaan lossen, en daar mag ik dan op gaan slingeren
![]()
Is het wat daar ??
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 06:45 schreef glasbak het volgende:
Goedemorgen Collega's![]()
Is d'r al iemand wakker op deze vroege zaterdag?
Tuurlijk gebeurt er niks, stacerchauffeurs zijn altijd heel verantwoord bezig.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:27 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ikke dat filmpje bekijken, gebeurt er niks.
Geen ponton wat opeens het ruime sop kiest, geen ramp die wegschuift en vooral geen stacker die in het water beland.
Wel een hoop gepiep
Phoe, deze zaterdagvrachtwagenchauffeursvrouw is al wel een tijdje wakker hoor (3:45 stond de wekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 06:45 schreef glasbak het volgende:
Is d'r al iemand wakker op deze vroege zaterdag?
Ik ken dat probleem. Om 6 uur instappen om er vervolgens achter te komen dat je pas om half 8 bij je eerste klant hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 07:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik ben wakker!!![]()
Ben zelfs al terug van mijn werk, ik zou om 06.00 beginnen met containers wisselen voor een klant.
Bleek er niks geladen te zijn dus kon ik weer naar huis.
Als ze nou even hadden gebeld had ik lekker uit kunnen slapen.
Heftruckchauffeurs daarintegen:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 07:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tuurlijk gebeurt er niks, stacerchauffeurs zijn altijd heel verantwoord bezig.
Jep, daaro; ik denk dat de uitbreiding die ze noemen op de site, die driehoek bovenaan tussen het spoor en het water is.. dan hebben ze idd een serieus eind kade erbij gekregenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hier toch?
Nouja, eigenlijk heb ik mijn antwoord al want zowel de carrosseriebouwer als de OCT staan bij naam genoemd
Yeah, ik heb ook wel mijn voorkeuren, maar momenteel is er niet zoveel te willen.. ik ben al blij als ik met mijn hijspapieren op een havenkraan terecht kan.. ik kan veel, maar wil graag vóóruit in een nieuwe baan, en niet achteruit..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Stackerchauffeur, dat is wat ik momenteel doe. Ook boten laden met dat ding, de luxe van een kraan hebben we (nog) niet. Kraandrijver zou ik best willen leren maar op dit moment kan ik het niet dus daar solliciteer ik dan ook maar niet op.![]()
Dus dat kan ik maar wat wil ik?
Ik zou graag dit werk willen blijven doen maar dan op een plek waar alles (beter) geregeld is incl. passend salaris ipv. de fooi die ik nou krijg.
[..]
Ben jij dit?
quote:Op zondag 17 januari 2010 01:32 schreef druppelkut het volgende:
Lalalala.
Ik ben beniewd vannacht. Of ie waarmaakt wat ie beloofd heeft. Minstens 30 minuten.
Morgen uitslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |