abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:06:19 #1
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76721829
HET GROTE VRACHTWAGENCHAUFFEURSTOPIC

Waar we fantaseren over trucks met neuzen:



Wel eens kort door de bocht gaan



De trailer een andere route verzint dan de trekker



En we uiteraard niet vies zijn van wat tierelantijntjes aan de vrachtwagen:



Kortom, voor alles wat je als chauffeur bezig houdt:

Van rijtijdenleed



tot lading die gleed:



En waar uiteraard ook leuke dames aanwezig zijn


Lapo ging over deze dame. Mevrouw van K3 dus.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:12:38 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76722040
Fipo !!

Wel jammer dat ze er niet op lijkt

Ik vinnut wel een snoepie
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:28:39 #3
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76722629
Wie zegt dat zij niet op mij lijkt?
Ik hoor vanuit mijn omgeving niks anders.

Let wel: zij lijkt op mij. ik was er namelijk eerder
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:38:29 #4
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76723050
YES!!!!!

Mijn brulpijp is binnen.
pi_76723684
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Ik ben zelf zowel chauffeur als vertegenwoordiger geweest (nu vertegenwoordiger) en dat soort arrogante omhooggevallen balletjes als hij leven over het algemeen met een ontzettende plaat voor de kop. Geen greintje respect naar anderen en verwachten dat iedereen naar hen opkijkt.

Niet op ingaan dus, je ergert jezelf er aan en hij leert er toch niets van.
What I said
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:57:24 #6
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76723888
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:28 schreef druppelkut het volgende:
Wie zegt dat zij niet op mij lijkt?
Ik hoor vanuit mijn omgeving niks anders.

Let wel: zij lijkt op mij. ik was er namelijk eerder
Pic's or BS
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:05:41 #7
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_76724277
tvp
pi_76724281
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Pic's or BS
In kerstpakje
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:09:19 #9
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76724458
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:05 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

In kerstpakje
die hebben we ook nog tegoed, mét vriendin samen zelfs
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:46:59 #10
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76726277
Droom lekker verder kerels. Mijn kop (en de rest) krijgen jullie niet te zien op internet
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:58:51 #11
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76726817
Ik weet wel wie ik bel als ik een sloopauto heb die weg moet
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_76727053
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:46 schreef druppelkut het volgende:
Droom lekker verder kerels. Mijn kop (en de rest) krijgen jullie niet te zien op internet
Tijd voor de FOK! Truckersmeeting.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:05:16 #13
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76727133
Jullie zij bij mij thuis uitgenodigd
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_76727288
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef Barcaconia het volgende:
Jullie zij bij mij thuis uitgenodigd
Kom maar door met dat adres
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 17:13:35 #15
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76727512


Fok!Truckersmeet
Vertegenwoordigers ( ) niet uitgenodigd!
pi_76727750
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:13 schreef druppelkut het volgende:


Fok!Truckersmeet
Vertegenwoordigers ( ) niet uitgenodigd!
Jawel.

Neem jij je vrachtwagen mee? Jij vervoert schroot.
pi_76729858
kut tvp, maar als toekomstig chauffeur blijf ik deze topics interessant vinden om te volgen.

Om even wat meer te vertellen:
ik begin komende maandag aan de theorie voor de vrachtwagen ! Van maandag tot woensdag de week erna moet ik elke dag van 8 tot half 5 naar 'school', voor de cursus. Inclusief examens en al. Dus eind deze maand is de theorie binnen als het goed is (inclusief vakbekwaamheid natuurlijk).

Dan nog ongeveer een maandje sparen en dan gooi ik er een snelcursus praktijk (incl. vakbekwaamheid) tegenaan. Dus als ik heel goed mijn best doe en het nodige geluk heb rijd ik over anderhalve maand al
Blaze with the fire that is never extinguished
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:48:11 #18
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76731285
TVC (TerugVindContainer )
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:02:52 #19
167856 Toempf
Internetheld
pi_76731946
TVP
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:05:06 #20
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76732067
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
kut tvp, maar als toekomstig chauffeur blijf ik deze topics interessant vinden om te volgen.

Om even wat meer te vertellen:
ik begin komende maandag aan de theorie voor de vrachtwagen ! Van maandag tot woensdag de week erna moet ik elke dag van 8 tot half 5 naar 'school', voor de cursus. Inclusief examens en al. Dus eind deze maand is de theorie binnen als het goed is (inclusief vakbekwaamheid natuurlijk).

Dan nog ongeveer een maandje sparen en dan gooi ik er een snelcursus praktijk (incl. vakbekwaamheid) tegenaan. Dus als ik heel goed mijn best doe en het nodige geluk heb rijd ik over anderhalve maand al
Succes ermee! Het is goed te doen, ik heb theorie ook in 2 weken gedaan en rijden in een week of 3. Oplegger naderhand pas maar dat was ook in 3 weekjes klaar.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:08:32 #21
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76732232
Hier zelfstudie theorie.
Ben naar een rijschool gelopen, boeken gekocht en meteen 3 examens aangevraagd.

Rijles heb ik 4 halve dagen gehad voor C en 3 halve dagen E. Beide met aansluitend examen.

Heb nu alles behalve bus. Maar ook dat gaat nog komen!


Succes SMD!
pi_76732678
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef druppelkut het volgende:
Hier zelfstudie theorie.
Ben naar een rijschool gelopen, boeken gekocht en meteen 3 examens aangevraagd.

Rijles heb ik 4 halve dagen gehad voor C en 3 halve dagen E. Beide met aansluitend examen.

Heb nu alles behalve bus. Maar ook dat gaat nog komen!


Succes SMD!
Theorie doe ik toch liever met een cursus. Weer eens terug in de klas, wel leuk (hoop ik)

Praktijk wordt 2 'hele' dagen of 4 halve dagen

Nja, betaal alles uit eigen portemonnee en het kost nogal wat eigenlijk, dus de oplegger/aanhanger laat ik nog even voor wat het is. Ben voor de 'spoed' cursus theorie (die 1,5 weekse cursus) 1200 euro kwijt alles inclusief, en voor de spoed cursus praktijk (2 hele, of 4 halve dagen) kleine 2100 euro. Dit is inclusief vakbekwaamheid (chauff diploma).

Ga trouwens lessen etc bij Blom in Tilburg. Waar heb jij gedaan druppelkut?
Blaze with the fire that is never extinguished
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:28:53 #23
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76733336
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef druppelkut het volgende:
Hier zelfstudie theorie.
Ben naar een rijschool gelopen, boeken gekocht en meteen 3 examens aangevraagd.

Rijles heb ik 4 halve dagen gehad voor C en 3 halve dagen E. Beide met aansluitend examen.

Heb nu alles behalve bus. Maar ook dat gaat nog komen!


Succes SMD!
Dat is een korte tijd! Ik had er dus een stuk langer over gedaan, maar ik had dan ook nog geen rijervaring toen ik begon met lessen omdat ik direct na mijn autorijlessen begonnen ben met vrachtwagen.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 19:40:46 #24
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76733884
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Theorie doe ik toch liever met een cursus. Weer eens terug in de klas, wel leuk (hoop ik)

Praktijk wordt 2 'hele' dagen of 4 halve dagen

Nja, betaal alles uit eigen portemonnee en het kost nogal wat eigenlijk, dus de oplegger/aanhanger laat ik nog even voor wat het is. Ben voor de 'spoed' cursus theorie (die 1,5 weekse cursus) 1200 euro kwijt alles inclusief, en voor de spoed cursus praktijk (2 hele, of 4 halve dagen) kleine 2100 euro. Dit is inclusief vakbekwaamheid (chauff diploma).

Ga trouwens lessen etc bij Blom in Tilburg. Waar heb jij gedaan druppelkut?
Leeuw in Eindhoven.

Weet je dat je de gemaakte kosten als studiekosten kunt opvoeren bij de belasting? Krijg je tenminste nog wat terug!

Oh, en vergeet de medische keuring niet. Eigen verklaring kopen bij de gemeent en als je denkt binnen een jaar ook je aanhanger te halen, meteen invullen C en E. Scheelt ook weer ¤45,-.
pi_76734457
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Leeuw in Eindhoven.

Weet je dat je de gemaakte kosten als studiekosten kunt opvoeren bij de belasting? Krijg je tenminste nog wat terug!

Oh, en vergeet de medische keuring niet. Eigen verklaring kopen bij de gemeent en als je denkt binnen een jaar ook je aanhanger te halen, meteen invullen C en E. Scheelt ook weer ¤45,-.
Hmm ja medische keuring word ook geregeld vanuit de rijschool, alleen zijn de kosten daar voor nog wel voor mzelf.

nja, heb er zin in !
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_76734545
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:38 schreef druppelkut het volgende:
YES!!!!!

Mijn brulpijp is binnen.
tvp voor filmpje
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:30:39 #27
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76736487
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Leeuw in Eindhoven.
Hee, daar heb ik mijn rijbewijzen ook gehaald
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:41:45 #28
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76737041
Zoekt er iemand nog een Volvo FH12 480 4 asser triple met nch steilkippend kabelsysteem van oktober 2009?

[ Bericht 1% gewijzigd door glasbak op 12-01-2010 21:35:48 (FH ja! (sufkut die je dr bent..)) ]
pi_76737113
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef glasbak het volgende:
Zoekt er iemand nog een Volvo F12 480 4 asser triple met nch steilkippend kabelsysteem van oktober 2009?
What's the catch
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:03:08 #30
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76738064
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

What's the catch
Niets Hij heeft hem besteld ruim voor dat de crisis begon en raakte het werk wat hij deed kwijt nog voordat het chassis afgeleverd werd. Hij heeft het opbouwen zo lang mogelijk uit weten te rekken en hij kan er nu geen schappelijk werk meer voor vinden.

Of misschien weet druppel nog wat werk in de schroot business
pi_76738500
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:03 schreef glasbak het volgende:

[..]

Niets Hij heeft hem besteld ruim voor dat de crisis begon en raakte het werk wat hij deed kwijt nog voordat het chassis afgeleverd werd. Hij heeft het opbouwen zo lang mogelijk uit weten te rekken en hij kan er nu geen schappelijk werk meer voor vinden.

Of misschien weet druppel nog wat werk in de schroot business
Kon wel eens een duur autootje worden dan
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:15:32 #32
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76738717
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Kon wel eens een duur autootje worden dan
Ik ben d'r ook bang voor
pi_76738852
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:03 schreef glasbak het volgende:

[..]

Niets Hij heeft hem besteld ruim voor dat de crisis begon en raakte het werk wat hij deed kwijt nog voordat het chassis afgeleverd werd. Hij heeft het opbouwen zo lang mogelijk uit weten te rekken en hij kan er nu geen schappelijk werk meer voor vinden.

Of misschien weet druppel nog wat werk in de schroot business
Als het een F12 is heeft hij het wel heel lang weten te rekken.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:20:40 #34
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:27:50 #35
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76739396
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als het een F12 is heeft hij het wel heel lang weten te rekken.
FH
pi_76739718
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:27 schreef glasbak het volgende:

[..]

FH
.
Dat stond er niet.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef glasbak het volgende:
Zoekt er iemand nog een Volvo F12 480 4 asser triple met nch steilkippend kabelsysteem van oktober 2009?
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:35:04 #37
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76739748
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

.
Dat stond er niet.
[..]


Dat weet ik ook wel, maar je weet wel wat ik bedoel he

edit : Nu staat het er wel
pi_76742777
TVP
l*l de vertegenwoordiger
Doet maar wat..
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:32:57 #39
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76743068
Zal het eens doorgeven aan de bazen.
Wij doen eigenlijk alles met kabels. Die nieuwe r620's die we hebben zijn haak maar te zwak.

En de Volvo die we hebben is aan vervanging toe.

Wie weet
pi_76743669
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef druppelkut het volgende:
Zal het eens doorgeven aan de bazen.
Wij doen eigenlijk alles met kabels. Die nieuwe r620's die we hebben zijn haak maar te zwak.

En de Volvo die we hebben is aan vervanging toe.

Wie weet
Druppel gaat terug naar Volvo?
Doet maar wat..
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:45:14 #41
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76743819
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef Redbaron het volgende:

[..]

Druppel gaat terug naar Volvo?
Het zou tijd worden. Eindelijk eens een fatsoenlijke wagen
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:49:03 #42
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76744044
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef Redbaron het volgende:

[..]

Druppel gaat terug naar Volvo?
wtf?

Nooit dat ik op zo'n hok ga zitten!
Maar de FH12 die we hebben is op t eind van z'n Latijn.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:51:18 #43
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76744181
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef druppelkut het volgende:
Zal het eens doorgeven aan de bazen.
Wij doen eigenlijk alles met kabels. Die nieuwe r620's die we hebben zijn haak maar te zwak.

En de Volvo die we hebben is aan vervanging toe.

Wie weet
Geef maar een PM'etje als je wat wilt weten...

Het is wel een dagcabine, maar met een opklapbed tegen de achterwand. Tis maar dat je het weet
pi_76744361
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef druppelkut het volgende:

[..]

wtf?

Nooit dat ik op zo'n hok ga zitten!
Maar de FH12 die we hebben is op t eind van z'n Latijn.
Wat is er mis met een mooie Volvo
Ik persoonlijk vind die nieuwe MAN's maar op een aquarium lijken.
Doe mij maar een Volvo
Doet maar wat..
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:55:41 #45
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76744491
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Redbaron het volgende:

[..]

Wat is er mis met een mooie Volvo
Ik persoonlijk vind die nieuwe MAN's maar op een aquarium lijken.
Doe mij maar een Volvo
Nou.. Ik heb er een uurtje in gereden maar voor mij is het niets.... Ik pas niet lekker achter het stuur
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:56:45 #46
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76744551
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Redbaron het volgende:

[..]

Wat is er mis met een mooie Volvo
alles!
pi_76744813
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef glasbak het volgende:

[..]

Nou.. Ik heb er een uurtje in gereden maar voor mij is het niets.... Ik pas niet lekker achter het stuur
ik heb er geen problemen mee, ik ben dan ook niet zo heel lang.
Morgen mag ik in een Volvo rijden en leren hoe je onder druk lost...Waarschijnlijk word dat mijn nieuwe werk
Doet maar wat..
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:13:28 #48
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76750719
goedemorgen collega's!

6 uur begonnen en ik heb nog niets gedaan
nu eerst koffie drinken dan maar
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:35:06 #49
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76750936
Ik ook 6 uur begonnen en al bijna bij de tweede klant
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:01:58 #50
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76751381
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:35 schreef druppelkut het volgende:
Ik ook 6 uur begonnen en al bijna bij de tweede klant
ik heb m'n eerste bak erop nu
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:06:14 #51
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76751452
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:01 schreef glasbak het volgende:

[..]

ik heb m'n eerste bak erop nu


schiet lekker op dus
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:18:33 #52
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76751658
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:06 schreef druppelkut het volgende:

[..]



schiet lekker op dus
Als je graag koffie drinkt wel ja

5 uur opstaan, thuis 1 mok koffie.
Instappen en inloggen, de auto staat thuis dus dat is makkelijk.
Het scherm zegt: eerste klant tussen 7.30 en 10.00. Dan maar naar de werf een bakkie doen.

In de kantine 3 bakken naar binnen gewerkt en om 7.15 vertrokken richting klant.
Aangekomen bij de klant (7.32) blijkt de perscontainer geblokkeerd te zijn door een busje. Even wachten dan maar en hopen dat ze hem zo weghalen. Het busje was niet van de klant.
Klant: koffie chauffeur?
Ik: ja lekker :d
8 uur. Het busje niet weg dus ik ga maar weer. Ik bel de planning en die zei: kom maar hierheen koffie drinken dan heb ik na de koffie wel wat voor je.

En zodoende sta ik stijf van de koffie m'n eerste bak te storten

[ Bericht 1% gewijzigd door glasbak op 13-01-2010 09:30:15 ]
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:36:19 #53
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76752036
en dan ook nog eens lopen vechten om je bevroren bak leeg te krijgen
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:46:17 #54
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76752238
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:36 schreef glasbak het volgende:
en dan ook nog eens lopen vechten om je bevroren bak leeg te krijgen
Dat had ik gisteren. 30 cm sneeuw/ijs in de bak

Uiteindelijk bak afgezet en de kraan met de poliep erin laten rommelen. Na 3 kwartier vechten was ie leeg!
  woensdag 13 januari 2010 @ 09:51:51 #55
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76752341
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:46 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Dat had ik gisteren. 30 cm sneeuw/ijs in de bak
Als je een kraan in de buurt hebt is het niet zo'n probleem. Maar ja, die was er niet

Nou zijn 10 doosjes ook niet zo'n ramp maar kost toch weer tijd en moeite
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:15:24 #56
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76752890
Druppel, kom je wel eens in Amsterdam?
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:47:54 #57
137676 TommyGun
Stik er maar in!
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:51:57 #58
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76754173
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:15 schreef glasbak het volgende:
Druppel, kom je wel eens in Amsterdam?
Die stad staat op mijn "nooit naartoe gaan" lijst.
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:12:45 #59
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76754901
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:51 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Die stad staat op mijn "nooit naartoe gaan" lijst.
Das nou jammer
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:22:14 #60
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76755318
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:12 schreef glasbak het volgende:

[..]

Das nou jammer
1 keer op t Rembrandtplein gestaan met een dieplader. Dat vond ik genoeg voor de aankomende 10 jaar.

Sorry voor je maar ik vind het een vreselijke stad
Het is net of je op vakantie bent daar. "zoek de blanke".
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:33:27 #61
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76755697
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef druppelkut het volgende:

[..]

1 keer op t Rembrandtplein gestaan met een dieplader. Dat vond ik genoeg voor de aankomende 10 jaar.

Sorry voor je maar ik vind het een vreselijke stad
Het is net of je op vakantie bent daar. "zoek de blanke".
Stop maar met zoeken

* glasbak is een blanke

Maar een vrachtje hks wil je ook niet? Dan kom je echt niet in de buurt van dat rukplein hoor
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:36:15 #62
167856 Toempf
Internetheld
pi_76755809
quote:
Kom je zelf ook vaak in Engeland?
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:26:47 #63
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76757560
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef druppelkut het volgende:

[..]

1 keer op t Rembrandtplein gestaan met een dieplader. Dat vond ik genoeg voor de aankomende 10 jaar.

Sorry voor je maar ik vind het een vreselijke stad
Het is net of je op vakantie bent daar. "zoek de blanke".
Ik ken het, van ons staat/stond er een kraan op het fokking museumplein, wat een circus was dat met alle semi's met materiaal
Ben op de terugweg tot 3 keer toe dwars over een tramhalte heen gerost omdat ik gewoon de bocht niet omkwam door al die graf"#"$$%#$"##paaltjes overal, en die fietslemmingen zijn helemáál debiel daar
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 13 januari 2010 @ 13:03:46 #64
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76758586
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ken het, van ons staat/stond er een kraan op het fokking museumplein, wat een circus was dat met alle semi's met materiaal
Ben op de terugweg tot 3 keer toe dwars over een tramhalte heen gerost omdat ik gewoon de bocht niet omkwam door al die graf"#"$$%#$"##paaltjes overal, en die fietslemmingen zijn helemáál debiel daar
Paaltjes en fietsers in Amsterdam

Breek me de bek niet open, kutstad.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:00:01 #65
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_76765851
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:36 schreef Toempf het volgende:

[..]

Kom je zelf ook vaak in Engeland?
Nee.
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:51 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Die stad staat op mijn "nooit naartoe gaan" lijst.
DK, ik heb inmiddels een 14" stalen velg met bijhorend bandje geregeld. Al stuk beter dan dat fietsenwiel
pi_76766155
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Nee.
[..]

DK, ik heb inmiddels een 14" stalen velg met bijhorend bandje geregeld. Al stuk beter dan dat fietsenwiel
Kan je ook eindelijk weer doorrijden
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:07:42 #67
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76766173
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:00 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Nee.
[..]

DK, ik heb inmiddels een 14" stalen velg met bijhorend bandje geregeld. Al stuk beter dan dat fietsenwiel
Moet ik nog op zoek naar een fietswiel?
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:19:01 #68
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_76766631
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Kan je ook eindelijk weer doorrijden
Inderdaad, ik heb 't fietswiel nog wel, want de een zegt weer wat anders dan de ander (als in; geen max. aantal kilometers, zolang je niet te hard en te lang aan een stuk door rijdt).

Maar goed, dit (stalen velg + band) hou ik dan sowieso als reservewiel erbij. Toch ruimte genoeg in de kofferbak .
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Moet ik nog op zoek naar een fietswiel?
Ja ik weet 't niet... of deze nou echt versleten is of niet (zie verhaaltje hierboven).

Zo'n alu velg zoek ik overigens nog wel steeds, maar is denk ik lastig te vinden. Op de sloop heb ik de meeste kans waarschijnlijk, dus als je daarvoor kan blijven kijken / vragen?

Dankje sowieso!
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:23:57 #69
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76766851
Wij hebben 40 kuubs containers vol staan met alu velgen
zal er eens overheen kruipen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76766990
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef druppelkut het volgende:
Wij hebben 40 kuubs containers vol staan met alu velgen
zal er eens overheen kruipen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je had dus serieus van ons verwacht dat wij zouden denken dat je een volle container stalen velgen in je doos zou steken teneinde de goeie voor TG te vinden?

Zieke gedachten heb jij

[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:15:34 #71
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76769433
* glasbak is thuis
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:18:04 #72
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_76769577
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:23 schreef druppelkut het volgende:
Wij hebben 40 kuubs containers vol staan met alu velgen
zal er eens overheen kruipen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect! .

OT:
quote:
Chauffeurs naar 48-urige werkweek

ROTTERDAM - Nederlandse vrachtwagenchauffeurs mogen vanaf eind maart gemiddeld niet meer dan 48 uur per week werken.

Dat liet bestuurder Huub van den Dungen van FNV Bondgenoten woensdag weten.

De Nederlandse overheid had afspraken gemaakt met de vakbonden dat die maatregel volgend jaar zou ingaan, maar de Europese Commissie legde druk op de regering om het eerder te doen.

''We hadden de 48-urige werkweek allang moeten invoeren'', aldus Van den Dungen.

Welzijn

In 2001 bereikten Europese bestuurders overeenstemming over de beperking van de werkweek.

Met de afspraken wil de Europese Commissie vooral de concurrentievoorwaarden tussen bedrijven van verschillende landen gelijktrekken. Daarnaast speelt ook het welzijn van chauffeurs mee.

Overleg

Door de nieuwe afspraken zouden werkgevers een kortere werkweek moeten invoeren voor hun personeel. Daardoor kunnen werknemers achteruitgaan in inkomen.

De vakbonden zijn nog in overleg met de overheid voor een cao-overeenkomst waarin de veranderingen door de invoering zijn opgenomen.

http://www.nu.nl/economie(...)-urige-werkweek.html
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:20:22 #73
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76769701
Dat de EU en meneer Van den Dungen maar kapot vallen!
60 uur is doodnormaal. Ik heb een zittend beroep jeweets!
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:21:44 #74
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_76769760
Mee eens. Nog niet gehad over de mensen die 't moeten hebben van de overuren.
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:22:27 #75
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76769791
Gelukkig val ik niet onder een transport CAO.
Groothandel ftw
pi_76770034
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:21 schreef TommyGun het volgende:
Mee eens. Nog niet gehad over de mensen die 't moeten hebben van de overuren.
Het merendeel van de chauffeurs dus.

Ik heb vanmorgen bij het UWV al aangegeven dat ik niet gebonden ben aan het transport. De kans is dus ook best aanwezig dat ik wat anders ga doen. Ik krijg nog een test daarvoor.
pi_76770055
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:22 schreef druppelkut het volgende:
Gelukkig val ik niet onder een transport CAO.
Groothandel ftw
Wees blij, waarschijnlijk verdien je dan stukken meer.
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:30:04 #78
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76770099
Ik denk dat ik maar kraanmachinist ga worden ofzo.. geen gezeik met dit soort walgelijke toestanden... jarenlang zijn we bereid om hard te werken voor een beetje riant inkomen maar door die EC moeten we straks op een houtje bijten!

Dan maar niet meer de weg op, daar is het er de afgelopen jaren toch niet leuker op geworden...
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:30:11 #79
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76770103
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:29 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wees blij, waarschijnlijk verdien je dan stukken meer.
Is ¤1500,- netto veel?
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:41:18 #80
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76770529
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:30 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Is ¤1500,- netto veel?
Dat is ongeveer het zelfde wat ik krijg als ik een hele maand niets doe (vakantie heb dus )
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:49:47 #81
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76773010


Eeehmm baas? Zit je stevig op je stoel?

  woensdag 13 januari 2010 @ 19:02:35 #82
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76773484
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef glasbak het volgende:
[ afbeelding ]

Eeehmm baas? Zit je stevig op je stoel?

Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?
pi_76775301
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:30 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Is ¤1500,- netto veel?
Voor 60 uur? Nee, dan zeker niet nee.
pi_76775401
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:02 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?
Het enige wat ik kan bedenken is dat er iets zwaars achterop zat en voorop niks en dat die achteropklappende auto op één of andere manier een uitsteeksel heeft geraakt waardoor de auto werd gelanceerd.


Of hij dacht:"Wat KITT kan , kan ik ook. Turboboost ftw."
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:17:20 #85
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76776764
Ik denk dat de achterste wagen op de voorste is gereden waardoor de voorste de macht over het stuur is kwijtgeraakt. Daardoor links van de weg is geraakt voor de tunnel. Tunnelingangen beginnen meestal laag bij de grond. De wagen raakt op die verhoging en schuift daardoor steeds verder omhoog.

Of idd, Turboboost FTW
pi_76776864
Mobiel internet lijkt me speciaal gemaakt voor een vrachtwagenchaufeur
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:20:26 #87
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76776901
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mobiel internet lijkt me speciaal gemaakt voor een vrachtwagenchaufeur
Is ook

ik doe de hele dag niks anders.
pi_76776930
Tijdens het rijden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:26:14 #89
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76777181
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tijdens het rijden?
Eigenlijk alleen tijdens het stilstaan. En dt doe ik heel veel op een dag
pi_76779116
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen tijdens het stilstaan. En dt doe ik heel veel op een dag
Als een auto was gemaakt om stil te staan, waren wielen wel vierkant
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:41:19 #91
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76780956
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Is ook

ik doe de hele dag niks anders.
Hier nog zo'n gek
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:17:59 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76783232
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:28 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Het merendeel van de chauffeurs dus.

Ik heb vanmorgen bij het UWV al aangegeven dat ik niet gebonden ben aan het transport. De kans is dus ook best aanwezig dat ik wat anders ga doen. Ik krijg nog een test daarvoor.
Ik ben zoooo blij he, dat ik er al uit ben
Eerst tekenen voor 55 uur, en nu een fijne verrassing van die kloothommels uit Brussel; doen ze er nog bij na een hele werkdag vanaf

Kreeg vandaag 2 banen aangeboden; eentje weer als machinist op de bouw (= transport CAO) bij dat zwart rooie spul met die olifantjes erop, heb ik meteen voor bedankt... de pest voor die bouwvarkens; nooit meer
De andere baan is 3 kwartier enkele reis op een containerkraan in een rustig haventje ergens in reservebelgië.. doemijdiemaar prima stukkie om te rijden op de motor, en continudienstwissels vallen bijna altijd tussen de spitstijden.
Binnenkort eens op gesprek; in de havenCAO zou ik voor 32 uur ( ) hetzelfde pakken als voor 40 uren achter het stuur.. geregeld werk, ploegendienst dus maaaaanden van te voren weet je wanneer je moet werken, 8 uurtjes en dan neemt de volgende de sticks over, overwerken mag als je wilt ( ) tot max 16 uur per week

Laat die strakke pakken in Den Haag en Brussel maar lekker zelf achter het stuur kruipen in een elektronische dwangbuis
Voor mij is de lol eraf.. en nu is er ook al geen droog brood meer te verdienen.. hoog tijd voor een carriëre switch.

Lang leve de EU
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:21:22 #93
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76783443
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ben zoooo blij he, dat ik er al uit ben
Eerst tekenen voor 55 uur, en nu een fijne verrassing van die kloothommels uit Brussel; doen ze er nog bij na een hele werkdag vanaf

Kreeg vandaag 2 banen aangeboden; eentje weer als machinist op de bouw (= transport CAO) bij dat zwart rooie spul met die olifantjes erop, heb ik meteen voor bedankt... de pest voor die bouwvarkens; nooit meer
De andere baan is 3 kwartier enkele reis op een containerkraan in een rustig haventje ergens in reservebelgië.. doemijdiemaar prima stukkie om te rijden op de motor, en continudienstwissels vallen bijna altijd tussen de spitstijden.
Binnenkort eens op gesprek; in de havenCAO zou ik voor 32 uur ( ) hetzelfde pakken als voor 40 uren achter het stuur.. geregeld werk, ploegendienst dus maaaaanden van te voren weet je wanneer je moet werken, 8 uurtjes en dan neemt de volgende de sticks over, overwerken mag als je wilt ( ) tot max 16 uur per week

Laat die strakke pakken in Den Haag en Brussel maar lekker zelf achter het stuur kruipen in een elektronische dwangbuis
Voor mij is de lol eraf.. en nu is er ook al geen droog brood meer te verdienen.. hoog tijd voor een carriëre switch.

Lang leve de EU
Zo begin ik er eigenlijk ook een beetje over te denken...

Trouwens.. dat je tekende voor die 55 uur, was dat van die 48 uur toch al bekend?
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:37:33 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76784336
Yeah, volgens mij was die 55 uur een soort van 'overgangs fase' ofzo... weet het niet meer precies eigenlijk.. maakte toch 70 - 80 uur, dus die krabbel boeide niks. Sommige dingen kúnnen gewoon niet binnen normale uren, of je bent zelfs als binnenland chauffeur regelmatig niet meer thuis straks..
De combi van de rijtijdenwet en die 48 uur maakt het straks gewoon onmogelijk om normaal te werken.. of iedereen gaat straks 4 dagen van 12 uur doen, maar dat mag eigenlijk ook weer niet

Ik ben echt benieuwd hoe lang de transportsector dit nog gaat trekken, ik bedoel; achterlijk hoge dieselprijzen hebben we gehad, de Poolse invasie hebben we gehad, digitacho overleefd, milieuwet op milieuwet, Euronormering waardoor men steeds nieuwe auto 'moest' blijven kopen, roetfilters door de strot gestampt, Adblue shit erachteraan, nu de chauffeurs op droog brood.. over een paar jaar km heffing (moet ik nog zien trouwens)... where does it end

Dit kán toch straks niet goed blijven gaan ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_76785040
Zolang er in een normale periode een groot tekort is aan goede chaufeurs trekken die lonen ook wel aan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:52:35 #96
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_76785318
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
Yeah, volgens mij was die 55 uur een soort van 'overgangs fase' ofzo... weet het niet meer precies eigenlijk.. maakte toch 70 - 80 uur, dus die krabbel boeide niks. Sommige dingen kúnnen gewoon niet binnen normale uren, of je bent zelfs als binnenland chauffeur regelmatig niet meer thuis straks..
De combi van de rijtijdenwet en die 48 uur maakt het straks gewoon onmogelijk om normaal te werken.. of iedereen gaat straks 4 dagen van 12 uur doen, maar dat mag eigenlijk ook weer niet

Ik ben echt benieuwd hoe lang de transportsector dit nog gaat trekken, ik bedoel; achterlijk hoge dieselprijzen hebben we gehad, de Poolse invasie hebben we gehad, digitacho overleefd, milieuwet op milieuwet, Euronormering waardoor men steeds nieuwe auto 'moest' blijven kopen, roetfilters door de strot gestampt, Adblue shit erachteraan, nu de chauffeurs op droog brood.. over een paar jaar km heffing (moet ik nog zien trouwens)... where does it end

Dit kán toch straks niet goed blijven gaan ??
Over 15 jaar zijn er geen vrachtwagenchauffeurs meer over omdat het totaal niet aantrekkelijk meer is om op de vrachtwagen te gaan..
pi_76788042
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Sounddragon het volgende:

De andere baan is 3 kwartier enkele reis op een containerkraan in een rustig haventje ergens in reservebelgië..
Welk haventje (terminal) is dat dan?
pi_76789586
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zolang er in een normale periode een groot tekort is aan goede chaufeurs trekken die lonen ook wel aan
Dat valt nog te bezien. Werkgevers zijn nooit scheutig met loonsverhogingen en dan naaien ze je wel weer op een andere manier.
  donderdag 14 januari 2010 @ 00:11:27 #99
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_76789864
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat valt nog te bezien. Werkgevers zijn nooit scheutig met loonsverhogingen en dan naaien ze je wel weer op een andere manier.
Ze zullen wel moeten.
Mensen hebben hypotheken, kinderen etc. Dat kost allemaal geld. Het is niet voor niks dat de chauffeur zo veel werkt.
Ja, normaal vind hij het nog leuk ook om te doen. Ik denk zelf dat er in geen enkele branche zo veel lage-lonen-mensen zijn die zo veel overwerken. Zie jij dat bankwerkers, keienleggers of kassameisjes dat doen?

Door de 48 urige werkweek leveren zij veel in. Dat zal toch gecompenseerd moeten worden.
pi_76790237
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 00:11 schreef druppelkut het volgende:

[..]

Ze zullen wel moeten.
Mensen hebben hypotheken, kinderen etc. Dat kost allemaal geld. Het is niet voor niks dat de chauffeur zo veel werkt.
Ja, normaal vind hij het nog leuk ook om te doen. Ik denk zelf dat er in geen enkele branche zo veel lage-lonen-mensen zijn die zo veel overwerken. Zie jij dat bankwerkers, keienleggers of kassameisjes dat doen?

Door de 48 urige werkweek leveren zij veel in. Dat zal toch gecompenseerd moeten worden.
Ja, maar de saamhorighied onder chauffeurs is wat dat aangaat ver te zoeken. Niemand zal zeggen:"Kom, we leggen het werk neer."

Het probleem met chauffeurs is dat ze te verslingerd zijn aan het beroep en daardoor de acties van werkgevers en overheid maar pikken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')