OCT in Oosterhoutquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef vannelle het volgende:
[..]
Welk haventje (terminal) is dat dan?
Dat wordt een drama, veel transportbedrijven hebben het nu al niet breed, als hun chauffeurs minder mogen rijden hebben ze dus minder rendement van hun materieeel, dit valt dan weer op te lossen door meer chauffeurs in dienst te nemen die uit dezelfde pot moeten gaan meesnoepen, dat wordt planningtechnisch en financieel een drama, want elke chauffeur werkt straks liefst strak 48 uur natuurlijk, elke cent is welkom..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zolang er in een normale periode een groot tekort is aan goede chaufeurs trekken die lonen ook wel aan
Daar heb je wel een goed punt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, maar de saamhorighied onder chauffeurs is wat dat aangaat ver te zoeken. Niemand zal zeggen:"Kom, we leggen het werk neer."
Het probleem met chauffeurs is dat ze te verslingerd zijn aan het beroep en daardoor de acties van werkgevers en overheid maar pikken.
Binnen een aantal jaar komt er dat inderdaad bij en goede bedrijven kunnen hun kosten gewoon doorberekenen aan hun klanten en diegene die dat niet kunnen gaan naar de knoppen maar zolang wielen blijven rijden zijn er chaufeurs nodigquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat wordt een drama, veel transportbedrijven hebben het nu al niet breed, als hun chauffeurs minder mogen rijden hebben ze dus minder rendement van hun materieeel, dit valt dan weer op te lossen door meer chauffeurs in dienst te nemen die uit dezelfde pot moeten gaan meesnoepen, dat wordt planningtechnisch en financieel een drama, want elke chauffeur werkt straks liefst strak 48 uur natuurlijk, elke cent is welkom..
Kan allemaal wel, maar dan gaan de klanten (wijzelf ook dus) gewoon meer voor de produkten betalen, omdat het transport duurder is geworden.. ben je dubbel de lul; en je verdient minder, én je bobo's worden duurder![]()
Of er komen nog meer oostblokkers die rijden voor 3 pepernoten en een rolletje drop.. en hebben schijt aan alles wat wetten en regels betreft..
Sommige chauffeurs leveren nu in een paar jaar gewoon 30% of meer van hun inkomen in.. denk je écht dat chauffeurs dat erbij gaan krijgen ??
En een heel groot gedeelte is niet eens lid van de vakbond,ook weer zo typisch. Volgens mij is er geen enkele branche waar je zo genaaid wordt als in tansport.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:44 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt.
Hier in nl komen ze aanzetten met "toeteracties"
In Frankrijk leggen de chauffeurs de complete infrastructuur binnen een paar uur geheel plat.
tpiuwp!quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:13 schreef druppelkut het volgende:
Ghehehe
D'r heeft hier een chauffeur zichzelf muurvast gezet met z'n combi. Moest ie maar niet ff snel voor druppel schieten. Eigen schuld
Dikke kans dat mijn contract niet verlengd wordt, daarom heb ik ondertussen ook gesolliciteerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het merendeel van de chauffeurs dus.
Ik heb vanmorgen bij het UWV al aangegeven dat ik niet gebonden ben aan het transport. De kans is dus ook best aanwezig dat ik wat anders ga doen. Ik krijg nog een test daarvoor.
Dat zijn er 3.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dikke kans dat mijn contract niet verlengd wordt, daarom heb ik ondertussen ook gesolliciteerd.
Voor diegenen die zich afvragen waar, 2 woorden: groen pak, overheid.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:27 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Dat zijn er 3.
Staatsbosmongolen of belastingambtenaar (douane)?
Tja, 't klinkt minder romantisch dan wat ik voor ogen had, maar in wezen heb je gelijk...quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:31 schreef druppelkut het volgende:
Of ga je met een 3 tonnertje op een legerbasis spelen?
De plantsoenendienst?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dikke kans dat mijn contract niet verlengd wordt, daarom heb ik ondertussen ook gesolliciteerd.
Voor diegenen die zich afvragen waar, 2 woorden: groen pak, overheid.
't is een militaire functie...quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:46 schreef druppelkut het volgende:
Kom je dan als burger in dienst? Of krijg je toch soldij?
Op dit moment zou ik alles aan willen pakken. Ik zit nu thuis, m'n vrije dagen van vorig jaar op te maken, en ik zie het somber in.quote:
Hebben ze daar nog meer mensen nodig?quote:
Dat is toch in die straat waar ook een carrosseriebouwer zit? Doodlopend straatje op de hoek van het industrieterrein. Daar moest ik een tijdje terug regelmatig zijn.quote:
Jamaar beste vrind. Die speelt niet af op m'n iPhone.quote:
Tering, daar wordt je niet blij vanquote:
Das pas sturen jahquote:
Koop dan ook een goeie telefoon!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:17 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Jamaar beste vrind. Die speelt niet af op m'n iPhone.
Dat is nou precies een van de redenen waarom ik lekker dicht bij huis blijfquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tering, daar wordt je niet blij van
Ze zoeken ook nog stacker chauffeurs geloof ik.. maar ik word nu benaderd via een UZB voor havenpersoneel, omdat ik de haven in wilquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog meer mensen nodig?
Klinkt een stuk aangenamer dan waar ik nu zit.
Succes en vooral ook plezier in je nieuwe job!
Pff ik zou het niet weten; als ik op GE kijk zitten ze idd in een hoekie van het industrieterrein; ik ben er met mijn vorige werkgever nog geweest om een nieuwe reachstacker voor hun op de kade te ploffen vanaf een ponton, heb ik nog wel foto's van ergens volgens mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is toch in die straat waar ook een carrosseriebouwer zit? Doodlopend straatje op de hoek van het industrieterrein. Daar moest ik een tijdje terug regelmatig zijn.
Ik ook niet meer want ik heb het er al aan uitgegeven. Ik neem hem alleen niet mee in de vrachtwagenquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:46 schreef druppelkut het volgende:
Geef me maar geld voor een laptop. Ik heb het niet.
Ik vind het persoonlijk wel meevallen dus, je moet wel een city hebben idd. Je kan beter Amsterdam rijden..quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef druppelkut het volgende:
[..]
1 keer op t Rembrandtplein gestaan met een dieplader. Dat vond ik genoeg voor de aankomende 10 jaar.
Sorry voor je maar ik vind het een vreselijke stad
Het is net of je op vakantie bent daar. "zoek de blanke".
Ik ben ook terug naar de klas gegaan, heb theorie gevolgt bij BACE en gelest bij E&R.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Theorie doe ik toch liever met een cursus. Weer eens terug in de klas, wel leuk (hoop ik)
Ik had een dieplader, enkelassertje met de as helemaal op het eind. Zie dan maar eens bochtjes te maken daarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:08 schreef blup het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel meevallen dus, je moet wel een city hebben idd. Je kan beter Amsterdam rijden..
Leiden
Delft
Heb overigens 1x lelijk vast gestaan in amsterdam
Nichten genoeg in de stadquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:11 schreef druppelkut het volgende:
[..]
Ik had een dieplader, enkelassertje met de as helemaal op het eind. Zie dan maar eens nichtjes te maken daar
Noh, dit valt nog wel mee. Ik heb jaren geleden eens in een dergelijk bochtje gestaan, en die was dus nog krapper. Bleek niet helemaal te passen, achteruit ging niet meer omdat ik met de binnenkant van de trekas van de grond af stond doordat het zo hard naar beneden ging, en men heeft uiteindelijk de trailer haaks op de rijrichting de bocht om getrokken zodat ik verder naar beneden konquote:
Ben je wellis door leiden of delft gereden? ik vind dat persoonlijk nog erger als amsterdam hoor!!quote:
gelukkig alleen nog maar met de personenwagenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:22 schreef blup het volgende:
[..]
Ben je wellis door leiden of delft gereden? ik vind dat persoonlijk nog erger als amsterdam hoor!!
Zet 'm zsm op je lijstje met no-go.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:40 schreef druppelkut het volgende:
[..]
gelukkig alleen nog maar met de personenwagen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:08 schreef blup het volgende:
Sowieso koste dit grafding me de halve week:
[ afbeelding ]
Nee, dat kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:30 schreef glasbak het volgende:
Druppel ken je dit?
http://www.trackr.nl/
WTF is dat voor vage pook, het lijkt meer op een joystick van een computer. De hoog/laag en de splitter haal ik er wel uit maar waar zijn al die andere knopjes voor?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:08 schreef blup het volgende:
[..]
Sowieso koste dit grafding me de halve week:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |