Tessquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar die heeft meerdere lettergrepen, toch?![]()
Haar achternaam gaat er alleen van 3 zijn, dus ik wilde eigenlijk niet een heul lange naam, plus dat ik korte namen zelf ook mooier vind.![]()
Cat! AFBLIJVEN!![]()
ah joh wat is er mis met die naam. t was een mooie vrouwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je maar niet overweegt mijn naam te geven. Mor![]()
Ik had mij laatst ook verbrand aan de oven en ben er keurig vanaf gebleven maar ik zie nu nog een rondje van het rooster zitten. Ik vrees litteken zoveel.
edit fipo![]()
Je naam is mooi! Maar past niet bij ons.. We hebben beide ook heel nederlandse namen. (valt niet op he dat ik die van Ferrari wel onthouden heb en van oh-oh niet?)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je maar niet overweegt mijn naam te geven. Mor![]()
Ik had mij laatst ook verbrand aan de oven en ben er keurig vanaf gebleven maar ik zie nu nog een rondje van het rooster zitten. Ik vrees litteken zoveel.
edit fipo![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hier zitten een paar tussen die ook op ons lijstje staan
Vliegende vinkentering; begint ook met vlekjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb iets raars op mijn rechterpols zitten, een rooie plek die jeukt en een beetje opgezwollen is, t lijkt wel een muggebeet, ware het niet dat er geen muggen zitten hier, en er geen wondje zat.
zat, omdat ik er aan ben gaan krabbelen![]()
![]()
eerste theorie aangedragen door moeder: vlektyfus
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vliegende vinkentering; begint ook met vlekjes
Antwoord: vraag het de dierenartsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef ElisaB het volgende:
Vraagje: wat kost het chippen van een poes??
Hm, opgelopen via Napoleon dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vliegende vinkentering; begint ook met vlekjes
quote:
Duidelijk. Cat gaat het worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar die heeft meerdere lettergrepen, toch?![]()
Haar achternaam gaat er alleen van 3 zijn, dus ik wilde eigenlijk niet een heul lange naam, plus dat ik korte namen zelf ook mooier vind.![]()
Alleen als jij je eerstgeborene naar mij vernoemt!quote:Cat! AFBLIJVEN!![]()
Ok!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Korstjes.
![]()
[..]
Duidelijk. Cat gaat het worden.![]()
[..]
Alleen als jij je eerstgeborene naar mij vernoemt!![]()
Ik doe het echt hoor, ik zweer het!
* houdt vingernagel dreigend dicht bij haar pols*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Je naam is mooi! Maar past niet bij ons.. We hebben beide ook heel nederlandse namen. (valt niet op he dat ik die van Ferrari wel onthouden heb en van oh-oh niet?)
Ik vind alleen Tess echt leuk dus mocht je dr rekening mee willen houdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hier zitten een paar tussen die ook op ons lijstje staan
Zie je wel hoe veel ze van je houd Zwabberquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb iets raars op mijn rechterpols zitten, een rooie plek die jeukt en een beetje opgezwollen is, t lijkt wel een muggebeet, ware het niet dat er geen muggen zitten hier, en er geen wondje zat.
![]()
bij mijn DAquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef ElisaB het volgende:
Jawel! Ik weet nog dat ik hem eerder nog nooit gehoord had! Begint met een R, of niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Heb je m überhaupt wel geweten vraag ik me dan af.
Maar hijs niet NL dus tis niks voor hullie heur
Die heeft ook een mooie naamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:54 schreef Maes het volgende:
Oh-oh heeft een mooie naam (in het echt) vind ikLijkt een beetje qua klank om de naam van mijn stiefdochter
Ja van je moeder moet je het hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:54 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ok!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
* gaat Calendula zalf kopen*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
oh god, dat zou best kunnenquote:
quote:
hoe heet jouw stiefdochter?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:54 schreef Maes het volgende:
Oh-oh heeft een mooie naam (in het echt) vind ikLijkt een beetje qua klank om de naam van mijn stiefdochter
Ik zal het maar op zwangerschapsdementie gooien dan hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jawel! Ik weet nog dat ik hem eerder nog nooit gehoord had! Begint met een R, of niet?
Volgens mij ongeveer 19,95quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:52 schreef ElisaB het volgende:
Maar in beginsel is dit wel heel goed nieuws toch???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi update:
Geen tumor in de darm gevondenmaar wat wel:
-opgezette lymfeklieren ze zijn nu 5x3 en normaal 1x0,5 max
-zwellingen in lever
-zwellingen in nieren
Op de rest van de organen ook zwellingen maar geen verdenking van tumoren. Ze gaan alles op kweek zetten en hopen deze week nog de uitslag te krijgen.
Wat kan het zijn:
-felv
-leuctose
of iets anders of te wel nog meer onzekerheid.
Gesprek met Ravage vanavond:quote:
rossi tumorvrijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi update:
-zwellingen in lever
-zwellingen in nieren
Op de rest van de organen ook zwellingen maar geen verdenking van tumoren. Ze gaan alles op kweek zetten en hopen deze week nog de uitslag te krijgen.
Wat kan het zijn:
-felv
-leuctose
Lamaar; al gedaan: ¤ 40.quote:
Enge oorzaak 1 uitgesloten!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi update:
-zwellingen in lever
-zwellingen in nieren
Wat kan het zijn:
-felv
-leuctose
Maw we moeten nog afwachten, ik ga verder met duimenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi update:
-zwellingen in lever
-zwellingen in nieren
Wat kan het zijn:
-felv
-leuctose
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zal het maar op zwangerschapsdementie gooien dan he![]()
FELV en leucose zijn hetzelfdequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi update:
-zwellingen in lever
-zwellingen in nieren
Wat kan het zijn:
-felv
-leuctose
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:56 schreef DeZwabber het volgende:
oh god, dat zou best kunnen![]()
het zit precies waar mijn pols op de laptop rust, ik vrees dat ik computeraids heb![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi update:
-zwellingen in lever
-zwellingen in nieren
Wat kan het zijn:
-felv
-leuctose
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Gesprek met Ravage vanavond:
'Schat, de naam van onze dochter staat al vast.'
'Wait, whut?:O Heb ik geen inbreng meer? Wat hadden we nou afgesproken! Dan wordt er ook niet meer voor die tijd getrouwd!'
'........ Ja maar, het moest wel om Cats velletje te redden!'
'Wat een smoes, jij altijd met je zin doordrijven.'
![]()
![]()
Geen tumor is goed. Maar waar de rest dan vandaan komtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi update:
-zwellingen in lever
-zwellingen in nieren
Wat kan het zijn:
-felv
-leuctose
Geen marters in de buurt? Die kunnen zo een heel kippehok uitmoorden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef Strega het volgende:
Verdomme, ik weet niet wat er met m'n kippen is.
Laatst onze haan zo maar dood, nu ligt onze witte kip ineens dood in het hok.
Gisteren levendig genoeg, voldoende eten en water, warm nacht hok. Beats me
Raïssaquote:
Ja, als jij nu met je vingers van je stomme korstje af was gebleven!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wel jammer dat er nu dus geen bruiloft meer is. Een feestje is altijd leuk.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Gesprek met Ravage vanavond:
'Schat, de naam van onze dochter staat al vast.'
'Wait, whut?:O Heb ik geen inbreng meer? Wat hadden we nou afgesproken! Dan wordt er ook niet meer voor die tijd getrouwd!'
'........ Ja maar, het moest wel om Cats velletje te redden!'
'Wat een smoes, jij altijd met je zin doordrijven.'
![]()
![]()
Hihihihi Morretje zin doordrijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef Strega het volgende:
Dan heb je een onwijs dure daquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lamaar; al gedaan: ¤ 40.
We hebben er 1 gechipt en 4 ongechipt. KassaZe (heur van de DA) neemt de reader mee. Kunnen we gelijk kijken of de HA niet tóch een zendertje ingebracht heeft toen we de mexicaanse G-prik kregen.
Flauwe grappen over de Mexicaanse G-spot zijn welkom
Fijn, geen tumor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi update:
-zwellingen in lever
-zwellingen in nieren
Wat kan het zijn:
-felv
-leuctose
Sweeeeeeeeeeety daaaaaaaaaaarling hoiquote:
Maar dat doe ik nu!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Morretje het volgende:
Redelijk goed nieuws dus Ferrari?![]()
Hoop dat de DA zeer grondig te werk gaat!![]()
[..]
Ja, als jij nu met je vingers van je stomme korstje af was gebleven!
Oh keep us postedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga onderdelen halen om een speeltuin voor de parkiet te bouwen
Geen Qwea-praktijken hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Cat22 het volgende:
Morrie, zal ik je anders een foto sturen?
Zie Ravage vanzelf welke ravage ik kan aanrichten als ik mijn zin niet krijg.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef Strega het volgende:
T begint echt een onwijze aandachtshoer te worden he die Catquote:
Whoei, leuk straks foto's van Napoleon in de speeltuinquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga onderdelen halen om een speeltuin voor de parkiet te bouwen
Nee, we hebben hier een vos gehad, sinds die tijd is de ren en het hok hermetisch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen marters in de buurt? Die kunnen zo een heel kippehok uitmoorden.
Ja, dat zeg je. Maar mijn feestje is nu door mijn neus geboord om jouw korstje!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dat doe ik nu!Voor mijn naamgenoot!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sweeeeeeeeeeety daaaaaaaaaaarling hoi![]()
![]()
![]()
Nou zegquote:
Zielig hoor misschien kunnen ze ergens bij wat giftig voor ze is. Een plant oid?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:07 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, we hebben hier een vos gehad, sinds die tijd is de ren en het hok hermetisch.
Ze moet vannacht ziek zijn geworden, Pagan vond hele vreemde diaree in het nachthok.
Ja, bij het dierenasiel afgelopen zaterdag was het chippen van Bullie 19,95. Volgens mij staat dat ook op de site van Virbac.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:07 schreef Morretje het volgende:![]()
Non!
[..]
Ja, dat zeg je. Maar mijn feestje is nu door mijn neus geboord om jouw korstje!!!!
Meer dan 25 euro zou het ook echt niet moeten kosten hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, bij het dierenasiel afgelopen zaterdag was het chippen van Bullie 19,95. Volgens mij staat dat ook op de site van Virbac.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:12 schreef oh-oh het volgende:
Non popje, ik heb vandaag van ellende maar een hele berg cheap ass kaarsen bij de Hema gekocht, moest ik weer aan je denken
En elke avond thuis als ik mn kaarsjes aan doe denk ik ook al aan jouquote:
hahaha zo lief !quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En elke avond thuis als ik mn kaarsjes aan doe denk ik ook al aan jou![]()
Ja, dat is zo moeilijk met vogels.quote:
Mijn vader gaf zijn kippen altijd een shot jenever als ze ziek warenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is zo moeilijk met vogels.
Onze honden en katten heb ik altijd gelijk in het snotje en weet ik wat er mis is.
Maar volgens zijn daarin zo ongrijpbaar.
Nee ik associeer nu gewoon kaarsen met jou.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
hahaha zo lief !
en elke avond baal je dat je díe kaarsen er niet bij hebt staan![]()
oh das heel romantisch idd !!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik associeer nu gewoon kaarsen met jou.
Romantisch he
Nee, er staat zomers alleen maar eetbaar, eenjarig spul tegen hun ren aan. Oostindische kers en een kweepeerboom.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:09 schreef Maes het volgende:
[..]
Zielig hoor misschien kunnen ze ergens bij wat giftig voor ze is. Een plant oid?
* Maes is bang voor kippen
Op zich wel een goeie!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn vader gaf zijn kippen altijd een shot jenever als ze ziek waren![]()
Soms hielp het , soms niet, maar als het niet hielp was die zieke kip toch altijd ff heel blij
Als ik de overige prijzen op diverse sites zie, dan valt het nog wel mee. Hoewel ik het met je eens ben dat ze niet de goedkoopsten zijn. On the other hand... Ik heb nog nooit een DA gehad die me regelmatig korting geeft, die aanbiedt mijn oude kater mee naar huis te nemen als ik ga trouwen en hij ziek blijkt, die twee weken lang elke morgen om 8:00 en elke avond om 8:00 zonder kosten onze kitten voorzag van medicijnen en vocht, die ik werkelijk dag en nacht kan bellen en die altijd naar de praktijk komt als ik dat wil, kortom die de zorg levert boven het niveau dat ik van ze verwacht.quote:
Ja, dan heb je groot gelijk, want dan heb je gewoon een goede DA>quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik de overige prijzen op diverse sites zie, dan valt het nog wel mee. Hoewel ik het met je eens ben dat ze niet de goedkoopsten zijn. On the other hand... Ik heb nog nooit een DA gehad die me regelmatig korting geeft, die aanbiedt mijn oude kater mee naar huis te nemen als ik ga trouwen en hij ziek blijkt, die twee weken lang elke morgen om 8:00 en elke avond om 8:00 zonder kosten onze kitten voorzag van medicijnen en vocht, die ik werkelijk dag en nacht kan bellen en die altijd naar de praktijk komt als ik dat wil, kortom die de zorg levert boven het niveau dat ik van ze verwacht.
Ik ben het met je eens, maar ze zijn het meer dan waard
Gheghe mijn vader drinkt niet dus die had daar weinig moeite mee verder, die pikte dat bij mn opa mee ( de vader van mn moeder ).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Op zich wel een goeie!
Ik weet alleen niet of Pagan hier z'n whisky voor wil offeren.
Oh ja nou , mss zijn ze alleen met chippen duur ook, dat kan nou eenmaal zo zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik de overige prijzen op diverse sites zie, dan valt het nog wel mee. Hoewel ik het met je eens ben dat ze niet de goedkoopsten zijn. On the other hand... Ik heb nog nooit een DA gehad die me regelmatig korting geeft, die aanbiedt mijn oude kater mee naar huis te nemen als ik ga trouwen en hij ziek blijkt, die twee weken lang elke morgen om 8:00 en elke avond om 8:00 zonder kosten onze kitten voorzag van medicijnen en vocht, die ik werkelijk dag en nacht kan bellen en die altijd naar de praktijk komt als ik dat wil, kortom die de zorg levert boven het niveau dat ik van ze verwacht.
Zal het de volgende keer eens proberen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gheghe mijn vader drinkt niet dus die had daar weinig moeite mee verder, die pikte dat bij mn opa mee ( de vader van mn moeder ).
Bil slaaptquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Zal het de volgende keer eens proberen.![]()
Geniet Billy?
Jeutje Cat ben jij vrij vandaag?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:03 schreef Cat22 het volgende:
Morrie, zal ik je anders een foto sturen?
Zie Ravage vanzelf welke ravage ik kan aanrichten als ik mijn zin niet krijg.
Die wil ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit gedacht (tot ik het van Strega las): zo'n vette klets kan toch nooit lekker zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
Echt van slagroomsoesjes gaan ze altijd he-le-maal uit hun plaat
Ze plegen dr een moord voor voor die soesjes, slagroom vinden ze echt zooooo lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit gedacht (tot ik het van Strega las): zo'n vette klets kan toch nooit lekker zijn
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit gedacht (tot ik het van Strega las): zo'n vette klets kan toch nooit lekker zijn
Ik heb mijn vriendje eens een foto laten zien met alle 4 jouw hondjes met het verzoek of wij er ook een (of twee) zouden nemen.. Toen zei hij heel hard nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Over soesjes gesproken.
Hey, geef es wat ja!
[ afbeelding ]
Halloooooo laat die soesjes maar komen!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Hebbes!
[ afbeelding ]
Hapslikweg!
[ afbeelding ]
Jump for soesje:
[ afbeelding ]
Soesjesmonster![]()
[ afbeelding ]
Ja, ze zijn niet gek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bil slaapt![]()
Chico staat bij de keukendeur te wachten![]()
Die heeft gezien dat er soesjes in de koelkast gezet zijn vanmorgen
Nee, de buurvrouw is wel de laatste. Gisteren was ze nog prima, misschien een plotseling virus, bacterie? Beats me.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef nokwanda het volgende:
@Strega, is dat de enige kip die raar kakt? Grenst het kippenhok aan de tuin van de buren? Houden de buren van kippen?
Soesjes, daar doen de honden hier een moord voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze plegen dr een moord voor voor die soesjes, slagroom vinden ze echt zooooo lekker.
Chico duikt op terrasjes ook altijd met zn bakkes in mn cappuchino of warme chocomel
In je container toch niet???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje eens een foto laten zien met alle 4 jouw hondjes met het verzoek of wij er ook een (of twee) zouden nemen.. Toen zei hij heel hard nee.
Maar met deze foto's moet hij wel te overtuigen zijn!!!!!!
Meer als grapje hoorquote:
gek he, 8 kiloquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Zo hee die doos Lush sorteren is zo simpel nog niet
Tering wat een rotwerkje, die bbsen uitzoekenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tering wat een rotwerkje, die bbsen uitzoeken
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef Ynske het volgende:
boodschapjes binnen. maar volgens mij moet ik terugheb geen olie meer. kun je kip ook in boter bakken?
voor in de paëlla.
en taugé is dat lekker erin?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Niet alle dieren kunnen het hebben, maar mijnes hebben er nooit last van als ze es menseneten krijgen.
Tis ook heus niet zo dat ze elke dag volgepropt worden met ongezonde zooi hoor.
Karel die snackt het liefste radijsjes en meloen
ja eh kweet nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom zou je kip niet in boter kunnen bakken trouwensen oh ja
......en ik ben weer weg
([dienstmedeling] dit was een verkapte tvp[einde dienstmedeling]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef senesta het volgende:
Wij kijken hier ook weer mee
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Taugé hoort helemaal niet in paella joh!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef Ynske het volgende:
boodschapjes binnen. maar volgens mij moet ik terugheb geen olie meer. kun je kip ook in boter bakken?
voor in de paëlla.
en taugé is dat lekker erin?
Deze kaap ik effe mee naar de SCquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef bl0emetjE het volgende:
Dankjulliewel *hug*
Het waren echt zulke lieve schatjes! En ik ben echt blij dat ze hier 3 en half jaar hebben mogen wonen!
Ik heb hier gisteren ook gehuild om de verhalen die ik las, allemaal zo herkenbaar..
Nog een overlijden dat ik ook graag hier wil schrijven, een rottig verhaal wel een beetje:
Vlak voor kerst is ook de hond van mijn oom overleden, ze heeft de mooie leeftijd van 14 jaar bereikt.
Vroeger was mijn oom de eeuwige vrijgezel, hij woonde zo'n beetje bij ons thuis (had ook wel een eigen huis, maar was altijd bij ons) Maar eigenlijk droomde hij van zijn eigen gezinnetje.
Op een dag besloot ie om een hondje te nemen! Het was een kruising bobtail/beardedcollie. Ze zag eruit als een mini samson, ze had de tekening van een bobtail en de bouw van een beardedcollie.
Hij noemde haar Janneke, want hij heet zelf Syb (en siepie is de kat van Jip&Janneke) en ze was zwart-wit (en een meisje).
Ik was een jaar of 11 toen ze kwam, een mini puppie ♥
Ze groeide op bij ons thuis, mijn oom werkte bij mijn vader op kantoor en hij nam haar overdag daarheen mee. 's Avonds en in het weekend was ze bij ons samen met mijn oom. Ik mocht mee naar puppiecursus en toen ze groter werd gingen we vaak naar het strand om te wandelen.
Mijn oom sliep altijd wel in zijn eigen huis en Janneke sliep naast hem in bed. Met dr hoofd op het kussenIn het weekend kreeg ze ontbijt op bed. En doordeweeks draaide ze nog een keer om als mijn oom opstond, de luiwammes. Als het regende weigerde ze om naar buiten te gaan
Het was net echt een kindje! Als mijn oom uiteten ging, dan mocht ze mee en zat ze op een stoel aan tafel. Als we patat haalden bij de snackbar kreeg ze een rauwe frikandel. Iedereen in het dorp kende haar.
Op een dag ontmoette mijn oom een vrouw. Ze was al heel snel zwanger en mijn oom besloot met haar te trouwen. Eerst kwam mijn oom (samen met de mevrouw) vaak langs, maar we merkten dat zijn vrouw het niet leuk vond en na een poosje zagen we hem steeds minder.
Uiteindelijk kwam het zover dat we mijn oom ongeveer nooit meer zagen, ik had er veel pijn van, want ik miste hem en vooral Janneke erg veel. Janneke was ook een beetje ons hondje, en zo'n lieve schat!
De mevrouw van mijn oom mocht Janneke niet zo graag. Altijd zei ze tegen mijn oom: "Ja het is jouw hond, ga jij hem maar eten geven/uitlaten/kammen/met hem spelen".. Mijn oom kreeg een andere baan en Janneke kon niet meer mee. Overdag was ze bij de mevrouw en die sloot haar dan weleens buiten. Na een poosje liep Janneke dan weg, en elke keer kwam ze zelf naar ons toe. Dan kon ik wel weer een berg met haar knuffelen!
Omdat ze schapendoes is, werd ze vaak onrustig als er mensen weggingen. De enige personen waarbij ze altijd rustig was, was bij mijn oom en bij mij. Soms ging ik weleens langs mijn oom en dan haalde ik Janneke op voor een wandeling, langs het meer of het strand.
De laatste jaren was de band tussen mij en mijn oom ver te zoeken. Ik wilde ook niet meer graag langs hem, en ik zag Janneke eigenlijk alleen nog maar als mijn opa en oma oppaste op haar (dan belden ze mij speciaal op om met Jans te komen knuffelen). Voor mijn opa en oma was ze overigens ook echt een kleinkind! Die waren ook verzot op haar! Mijn tante was inmiddels fulltime gaan werken en mijn oom had een burnout en was thuis. Janneke had het weer een stuk meer naar haar zin overdag thuis en liep dus ook niet meer weg naar mijn ouders toe. Altijd als ik Janneke zag dan was ze zo blij dat ze helemaal ging janken en zo hard kwispelen dat alles van de tafels vloog
Vlak voor kerst kreeg ik een email van mijn oom, dat ze die ochtend was ingeslapen. De avond ervoor heeft ze een hersenbloeding gehad en ze kon niet meer gered worden.
Ze heeft gelukkig niet hoeven lijden, maar ik vind het stiekem heel moeilijk dat ik haar niet meer heb gezien. De laatste jaren miste ik haar heel erg veel, en ik heb ook hard gehuild dat ze er niet meer was.
Gelukkig heeft ze de laatste jaren weer een mooi leven gehad toen mijn oom bij haar thuis was. Want ik heb een poos veel verdriet gehad om het feit dat ze op een gegeven moment een paar jaar met mijn tante, die niet van haar hield, zat opgescheept. Ze liep toen ook steeds vaker weg en ik heb verschillende keren op het punt gestaan om haar bij me te houden toen. Al wist ik ook wel dat ik dat tegenover mijn oom niet kon maken. Elke keer dacht ik: "Als ze nu nog een keer hierheen komt gelopen, dan ga ik niet meer opbellen dat ze hier is." (mijn tante belde bijna nooit zelf, meestal wachtten we een poos en belden we haar en dan deed ze quasi nonchalant dat ze nog niet eens had gemerkt dat ze weg was.... Sommige dagen belden we helemaal niet en duurde het echt uren voordat zij ons belde. Maar goed, dat is een ander verhaal.)
Op zich valt daar trouwens een boek over te schrijven, op een gegeven moment moest mijn oom Janneke ook telkens helemaal kortknippen van haar enzo..
Janneke is voor altijd in mijn hart.. De liefste hond die ik kende! Een beetje mijn zusje ♥
[ afbeelding ]
*duikt onder het bed*quote:
Ja, zo zie je maar hoe het kan gaan inderdaad..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Deze kaap ik effe mee naar de SC
Als ik dit lees ben ik zooooo blij dat ik een partner heb die graag met de poezjes slaapt en er even veel van houdt en oog voor heeft als ik.
Nou zit ik weer met volle ogen, jouw schuld!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Deze kaap ik effe mee naar de SC
Als ik dit lees ben ik zooooo blij dat ik een partner heb die graag met de poezjes slaapt en er even veel van houdt en oog voor heeft als ik.
Zit er allemaal in? Zucht verlekkerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Zo hee die doos Lush sorteren is zo simpel nog niet
Oh wat een skoon skatjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:28 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en zoals je het schrijft was Janneke ook gek op jou, daar moet je maar aan denken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:40 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ja, zo zie je maar hoe het kan gaan inderdaad..
Nu is ze overigens ook zo raar tegen mensen en zelfs tegen haar eigen kinderen... Heb het idee dat mijn oom en zij ook nooit echt een band hebben gehad met elkaar, of zij met haar kinderen. Zou me niks verbazen als ze hem op een dag laat zitten met de kinderen (wat in mijn ogen eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee zou zijn, voor zowel mijn oom als de kinderen).. Maar dat mag ik eigenlijk helemaal niet zeggen natuurlijk.
Maar ik prijs mezelf ook gezegend met mijn lieve vriendje die net zo gek is op diertjes als ik ♥
Mmmm, ziet er weer lekker uit. Ik had van de zomer ook van die kleine tomaatjes in m'n kas, die waren ook zo lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Nog even heel snel mn bento van vandaag:
[ afbeelding ]
Gehaktballetjes, een groene paprika, cherrytomaatjes, feta en tutti frutti
Ik heb fotos maar dat wordt iets voor morgen, ik ga de zooi hier es bij elkaar rapen, wordt zo opgehaald want ik kan dit no way never niet met de bus verslepen allemaalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Zit er allemaal in? Zucht verlekkerd
Ow, wat lief!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef Ynske het volgende:
je kunt in de kraamkamer van Tania in blijdorp kijken
http://www.diergaardeblijdorp.nl/p3.php?RubriekID=2327
Tuurlijk, je kunt die vleugel weer gebruiken bij je eigen label!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik lig om een deuk om mn stalker vanmiddag![]()
Hij heeft zn huis verkocht en dat moet voor vrijdag leeg.
Belt ie net op, of ik zn vleugel wil hebben![]()
Want hij kan de rotzooi nergens meer kwijt![]()
Ja nee tuurlijk, doe mij die vleugel maar
quote:
Wat zei je echt als antwoord?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik lig om een deuk om mn stalker vanmiddag![]()
Hij heeft zn huis verkocht en dat moet voor vrijdag leeg.
Belt ie net op, of ik zn vleugel wil hebben![]()
Want hij kan de rotzooi nergens meer kwijt![]()
Ja nee tuurlijk, doe mij die vleugel maar
Maar ze weten nog niet of ze uberhaupt zwanger is toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef Ynske het volgende:
je kunt in de kraamkamer van Tania in blijdorp kijken
http://www.diergaardeblijdorp.nl/p3.php?RubriekID=2327
Een keer een kort filmpje maken met je fotocamera ofzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef Strega het volgende:
Ik zou willen dat ik jullie het geluid kon laten horen van een ZGSSB. zeer gelukkig slapende, snurkende Bull
Ik heb gezegd dat ie daar maar een andere gek voor moest zoeken, lachendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zei je echt als antwoord?
Want ik neem aan dat je niet echt hebt gezegd 'doe mij die vleugel maar' als je van die man af wilt
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef Strega het volgende:
Ik zou willen dat ik jullie het geluid kon laten horen van een ZGSSB. zeer gelukkig slapende, snurkende Bull
Dat is een zeer goed idee Greys, bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Een keer een kort filmpje maken met je fotocamera ofzo?![]()
En dan uploaden op Photobucket?
Het was voor mij wel een vereiste. Heb ook ooit eens een kortstondig avontuur gehad met iemand die zei niets tegen mijn katten te hebben. Die probeerde het wel, maar hield meer van zijn kleding dan van de katten. En hij vond ze eigenlijk vies. Dat hield door zijn gemiereneuk niet lang stand.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:40 schreef bl0emetjE het volgende:
[..]
Ja, zo zie je maar hoe het kan gaan inderdaad..
Nu is ze overigens ook zo raar tegen mensen en zelfs tegen haar eigen kinderen... Heb het idee dat mijn oom en zij ook nooit echt een band hebben gehad met elkaar, of zij met haar kinderen. Zou me niks verbazen als ze hem op een dag laat zitten met de kinderen (wat in mijn ogen eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee zou zijn, voor zowel mijn oom als de kinderen).. Maar dat mag ik eigenlijk helemaal niet zeggen natuurlijk.
Maar ik prijs mezelf ook gezegend met mijn lieve vriendje die net zo gek is op diertjes als ik ♥
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
en mijn moeder heeft een boekje van Simon's cat gekocht![]()
[ afbeelding ]
Oh Leuk, ik ben een groot fan. Volg Simon's Cat ook op twitter!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Gecondoleerd aan je nabestaandenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:![]()
Ik ben dooden dan moet ik nog overwerken morgen ook
Je moeder is een heldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef ElisaB het volgende:
De DA is weer weg
Ik heb vijf boze katten gezien vandaag, waarvan 4 extreem boosMaar ze zijn weer allemaal gechipt en gevaccineerd, ik ben ontsmet en bepleisterd, dus dat hebben we weer gehad
Ik ben pas vijf minuten thuis, ik moet nog even ontstressen denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gecondoleerd aan je nabestaanden
You go girl; je kunt het
Lekker Lushen vanavond!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
![]()
Ik ben dooden dan moet ik nog overwerken morgen ook
Nou, dat was me het dagje dus wel!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef ElisaB het volgende:
De DA is weer weg
Ik heb vijf boze katten gezien vandaag, waarvan 4 extreem boosMaar ze zijn weer allemaal gechipt en gevaccineerd, ik ben ontsmet en bepleisterd, dus dat hebben we weer gehad
Sounds like a planquote:
Het viel mee. Plumeau heeft vooral vreselijk hard liggen gillen en bléren. Fritzx heeft knetterhard op mijn duim liggen kauwen en knagen. Poekie was vooral uit op een ontsnappingsroute. Beppie idem, maar dat lukte niet en daar werd ze vrij pissig van. Sooty heeft serieuze schade toegebracht. Het bloed zat overal. NOT. Hij zat vast in mijn pols, dus dat is een akelig gaatje, maar verder valt het reuze mee.quote:
Oh leuk, veel plezier hè!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo Marketiertje![]()
Ik ben zo weg naar Veldhuis & Kempers, zin an!
Ik vraag me toch wel eens af hoe dat nu eigenlijk mogelijk is, dat je niet van zo'n beestje gaat houden als je het beter leert kennen! Mijn mama bijvoorbeeld is ook niet echt een kattenmens, maar als ze hier op visite komt dan zit ze toch uitgebreid met de poesjes op schoot te kroelen. Ze rent al achter ze aan zodra ze de deur binnenstapt ongeveer om ze op te pakkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was voor mij wel een vereiste. Heb ook ooit eens een kortstondig avontuur gehad met iemand die zei niets tegen mijn katten te hebben. Die probeerde het wel, maar hield meer van zijn kleding dan van de katten. En hij vond ze eigenlijk vies. Dat hield door zijn gemiereneuk niet lang stand.
Vraag me trouwens wel af waarom je oom op haar is gevallen. Hij is blijkbaar eigenlijk niet zo en in een burnout zit je ook niet zomaar.
En hoe kom je toch aan dat grappige hartje dat ik je steeds zie maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel verhaal dus!
Dat hartje dat is zo'n 'speciaal teken' (uit words enzo) Er is een code voor: & # 9 8 2 9 ; en dan zonder spaties ♥, vaak heb ik hem onder mijn copy-paste hangen![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geef die oppepper maar weer terug
IK wel ja, itt andere niet nader te noemen Marketiersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh leuk, veel plezier hè!![]()
En je meldt je kéurig af, hihihihiih![]()
*aan het friemelen gaat*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef ElisaB het volgende:
De DA is weer weg
lafjoelongtaimquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar je leert het al goed hoor, heus!
Stilllafmie?![]()
Greys, veel plezier! Morgen recensie?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:45 schreef Greys het volgende:
OMG wat zit Balkenende te draaikonten op tv nu![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:43 schreef DeZwabber het volgende:
*aan het friemelen gaat*
klaar![]()
[ afbeelding ]
ik ook moe.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Bamba het volgende:Ik ben zooooo moe, niet normaal meer...
Mijn vriend en ik zijn vandaag 8 jaar bij elkaar![]()
Slecht moment om zóó moe te zijn (of hebben jullie het gisteren gevierdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Bamba het volgende:Ik ben zooooo moe, niet normaal meer...
Gefeli!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Bamba het volgende:
Ik ben zooooo moe, niet normaal meer...
gefelicitieerd!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Bamba het volgende:
Ik ben zooooo moe, niet normaal meer...
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
dus ik wil net vol enthousiast beginnen aan gaatjes boren voor de parkietenboom, accuboor kwijt![]()
ohja die is ooit gestolen tijdens de inbraak
Dat had ik nou wel willen zien, enne je post is onderweeeegeee!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:26 schreef ElisaB het volgende:
De DA is weer weg
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi update:
-zwellingen in lever
-zwellingen in nieren
Wat kan het zijn:
-felv
-leuctose
Al gecheckt op bloedmijt/luis in het nachthok?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:00 schreef Strega het volgende:
net ervoor jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Realiseerde je je dit tijdens het plaatsen van je post?![]()
Oh bah, das kut hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:42 schreef Barbaaf het volgende:
*strompelt topic binnen
Kuitkramp![]()
. De kramp zelf was al een paar uur geleden maar 't doet nog behoorlijk pijn
.
Ben nog aan het bijlezen, dus misschienis de discussie al weer mijlenver dat andere kant op maar ik wilde toch terloops even laten vallen ooit een meisje gekend te hebben dat Baafke heette, ook wel een mooie naam
Mooi manquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit nu met het boortje in mijn hand te draaien![]()
het ergste is ook nog wel dat ik al een centimeter diep zit
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi man![]()
Ik hou van dat soort momentenIk vind het een soort Joey (uit Friends)- moment xD
Mn man heeft het ook wel eens, en dan moet ik 'm aankijken zoals Chandler en dan realiseert ie het zich een paar seconden later
![]()
't Is er juist bij rekken/strekken ingeschoten dus daar ben ik nu wat voorzichtig mee maar ik houd het wel in beweging. De vacature voor een masseuse staat nog openquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh bah, das kut heAl geprobeerd te rekken/strekken? Ja, I know, dan gaat het nog niet weg maar helpt wel iets. Of je laat iemand 't even masseren?
![]()
Ja, is echt mooiquote:
Lekkor, eetze!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
eten, iets met andijvie en geprakte aardappelen
Haha, zo moe joh?!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef Bamba het volgende:
Dank jullie wel allemaal!! Ik was in slaap gevallen![]()
. En nee, nog niet gevierd
. Aanstaande zaterdag gaan we naar Antwerpen, dat is mijn verrassing van mij voor hem
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
klaar met eten en klaar met draaien, ik zit dan nog wel maar halverwege, maar ik krijg beurse vingers
nee inderdaad, ik ben ook gewoon weer verder gegaan inmiddelsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het moet ook echt NU af he. Kan niet wachten tot morgen ofzo.![]()
yayquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef nieslief het volgende:
Hoi
Moe, hoofdpijn, hoofd vol, wil wel reageren maar doe ffvoor iedereen
Advocatetoppertje (volgens ANWB de beste als ik mijn ANWB'er oom mag geloven
) gaat huishoudelijke hulp budget voor ons regelen enz enz.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef nieslief het volgende:
Hoi
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef Bamba het volgende:
Zwabbie, wat ben je allemaal aan het doen?
ditquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
dus ik wil net vol enthousiast beginnen aan gaatjes boren voor de parkietenboom, accuboor kwijt![]()
ohja die is ooit gestolen tijdens de inbraak
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee inderdaad, ik ben ook gewoon weer verder gegaan inmiddels![]()
ben in staat in te breken in de bouwmarkt nu![]()
over ironie gesproken
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef nieslief het volgende:
Hoi
Oooh..dus nog niet veelquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooh..dus nog niet veel![]()
Balen dat je boor gestolen is!
nou ik zit al sinds ik thuis ben met het boortje in mijn hand een gaatje te draaien in het hout, en zit op meer dan een cm diep nuquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooh..dus nog niet veel![]()
Balen dat je boor gestolen is!
Gamma is open tot 21 uurquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee inderdaad, ik ben ook gewoon weer verder gegaan inmiddels![]()
ben in staat in te breken in de bouwmarkt nu![]()
over ironie gesproken
Ik denk dat we een guiness world record te pakken hebben!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou ik zit al sinds ik thuis ben met het boortje in mijn hand een gaatje te draaien in het hout, en zit op meer dan een cm diep nu
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het frustreert 'm anders aardig volgens mij, dat niets doen![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het kwam er ook lulliger uit als ik bedoelde
![]()
quote:
geef aan op je emailclient, dat hij wanneer de gewone pc email ophaalt hij ze op de server moet laten staan. en wanneer je met de laptop ophaalt hij de server moet legen. dan heb je ze altijd op je laptop maar kun je ze ook al bekijken op de gewone pc zonder dat ze dan niet meer op de laptop komenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
ff snel zwaaien![]()
Fijn dat Rossi weer thuis is, lekker vertroetelen nu en we duimen verder voor goed nieuws![]()
Bloemetje, welkom hier![]()
Wat een familie-perikelen zeg![]()
En nu ben ik weer weg; wil m'n gewone mail op de laptop ipv deze pc, maar exporteren en importeren werkt niet zoals het moet.
Dus nu stuur ik alle mails maar naar m'n Gmail en dan weer terug naar de gewone mail
Bezigheidstherapiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
echt he, als ik een handvat had ofzo, was ik er allang doorheen geweest, maar ik zit de hele tijd dat pennetje rond te draaien
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef aan op je emailclient, dat hij wanneer de gewone pc email ophaalt hij ze op de server moet laten staan. en wanneer je met de laptop ophaalt hij de server moet legen. dan heb je ze altijd op je laptop maar kun je ze ook al bekijken op de gewone pc zonder dat ze dan niet meer op de laptop komen
Ik zit hier nooit...tis hier koudquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef aan op je emailclient, dat hij wanneer de gewone pc email ophaalt hij ze op de server moet laten staan. en wanneer je met de laptop ophaalt hij de server moet legen. dan heb je ze altijd op je laptop maar kun je ze ook al bekijken op de gewone pc zonder dat ze dan niet meer op de laptop komen
Hou je ons wel op de hoogte van deze ontzettend spannende race?!? Ik ben wel benieuwd of je het voor middernacht haalt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
echt he, als ik een handvat had ofzo, was ik er allang doorheen geweest, maar ik zit de hele tijd dat pennetje rond te draaien
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit hier nooit...tis hier koud![]()
Doe het eerst wel zo, dit snap ik tenminste nog![]()
Maar tnx voor de tip!
Bambaaaa![]()
Feli, jij ouwe vrijdoos
Wat gebruik je? Outlook?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit hier nooit...tis hier koud![]()
Doe het eerst wel zo, dit snap ik tenminste nog![]()
Maar tnx voor de tip!
Bambaaaa![]()
Feli, jij ouwe vrijdoos
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:33 schreef nokwanda het volgende:
oy, van die kat zou ik wel een trui willen. Kattenwollen trui
Hoe kom je daar nou aan?quote:
quote:
zweet voetenquote:
dat zou ik graag willen weten, want krabben gaat echt nietquote:Of beter gezegd: hoe kom je er vanaf!?
teiltje soda/biotex.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zweet voeten
[..]
dat zou ik graag willen weten, want krabben gaat echt niet
Een jonge blomquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als ik al een ouwe vrijdoos ben, wat ben jij dan wel niet?
![]()
Boven Windows Live Mail, beneden Outlook 2003.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat gebruik je? Outlook?
Ik wil je er wel doorheen loodsen?
over een end fietsen gesprokenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Zwabje kom hier even een boorapparaat halen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een jonge blom![]()
![]()
[..]
Boven Windows Live Mail, beneden Outlook 2003.
Dat was het euvel ook geloof ik.
Maar tis al klaar, alles staat in de Gmail, dus ik ga beneden opwarmen, laptop aanzwengelen en gmail doorsturen naar @home![]()
Maar tnx voor je aanbod![]()
vieze vuile lurkertquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naja, mocht je ooit hulp nodig hebben, een PM is zo gedaanIk lees immers wel vaak mee, maar post niet altijd wat
Geen enkel probleem bij een Pers die hoeveelheid haarquote:
Das kut.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zweet voeten
[..]
dat zou ik graag willen weten, want krabben gaat echt niet
Haha jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen enkel probleem bij een Pers die hoeveelheid haar, toen mijn Perzen Yang en Bunny er nog waren had ik ook regelmatig een halve vuilniszak vol na het borstelen...met name in het voorjaar
Hihi fiets wasda?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over een end fietsen gesproken
ik haal er morgen wel eentje op bij m'n vader
Word het Ja (moet zijn) Wordt het jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef gothic-blackie het volgende:
zo voor de nieuwsgierigen hier, onze trouwkaart:
http://www.snirc.nl/fotos/trouwkaart.jpg
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef gothic-blackie het volgende:
Ow, trouwens.... Zijn we uitgenodigdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef gothic-blackie het volgende:
vriendje zegt: nee is gebiedende wijsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Word het Ja (moet zijn) Wordt het ja
Verder is ie leuk hoor
Oh wat grappig!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef gothic-blackie het volgende:
Hoe cool!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef gothic-blackie het volgende:
Whoeihoei is maar goed dat ik nog even lurk voor ik ga slapenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef gothic-blackie het volgende:
o god, euhm.... misschienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, trouwens.... Zijn we uitgenodigd
Ik ga jullie plezier niet verzieken, maar vriendje heeft geen gelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef gothic-blackie het volgende:
vriendje zegt: nee is gebiedende wijs
Leuke kaart!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef gothic-blackie het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
*Note to self: Nieslief gaat niet ik herhaal niet in discussie met zowel Snabbi als Elisaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga jullie plezier niet verzieken, maar vriendje heeft geen gelijk
Dankjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
ff snel zwaaien![]()
Fijn dat Rossi weer thuis is, lekker vertroetelen nu en we duimen verder voor goed nieuws![]()
Bloemetje, welkom hier![]()
Wat een familie-perikelen zeg![]()
En nu ben ik weer weg; wil m'n gewone mail op de laptop ipv deze pc, maar exporteren en importeren werkt niet zoals het moet.
Dus nu stuur ik alle mails maar naar m'n Gmail en dan weer terug naar de gewone mail
ech wel http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga jullie plezier niet verzieken, maar vriendje heeft geen gelijk
Dan zou het zijn Word Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
Wie is Snabbiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef nieslief het volgende:
*Note to self: Nieslief gaat niet ik herhaal niet in discussie met zowel Snabbi als Elisa
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Yns, hebbie zwemmerseczeem door de zweetpootjes?![]()
G-B, leuke kaart, wanneer kunnen we hem in de bus verwachten?![]()
En Elisa had al gesproken zag ik
quote:
me vriendje :p oftewel de dennis op de kaartquote:
De A is van Ameland...mss zijn ze daar ooit geweest.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* sparen gaat en lied schrijven gaat
Als het gebiedende wijs wás, dan had ie gelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef gothic-blackie het volgende:
ech wel http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |