Bezigheidstherapiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
echt he, als ik een handvat had ofzo, was ik er allang doorheen geweest, maar ik zit de hele tijd dat pennetje rond te draaien
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef aan op je emailclient, dat hij wanneer de gewone pc email ophaalt hij ze op de server moet laten staan. en wanneer je met de laptop ophaalt hij de server moet legen. dan heb je ze altijd op je laptop maar kun je ze ook al bekijken op de gewone pc zonder dat ze dan niet meer op de laptop komen
Ik zit hier nooit...tis hier koudquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef aan op je emailclient, dat hij wanneer de gewone pc email ophaalt hij ze op de server moet laten staan. en wanneer je met de laptop ophaalt hij de server moet legen. dan heb je ze altijd op je laptop maar kun je ze ook al bekijken op de gewone pc zonder dat ze dan niet meer op de laptop komen
Hou je ons wel op de hoogte van deze ontzettend spannende race?!? Ik ben wel benieuwd of je het voor middernacht haalt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
echt he, als ik een handvat had ofzo, was ik er allang doorheen geweest, maar ik zit de hele tijd dat pennetje rond te draaien
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit hier nooit...tis hier koud![]()
Doe het eerst wel zo, dit snap ik tenminste nog![]()
Maar tnx voor de tip!
Bambaaaa![]()
Feli, jij ouwe vrijdoos
Wat gebruik je? Outlook?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
Ik zit hier nooit...tis hier koud![]()
Doe het eerst wel zo, dit snap ik tenminste nog![]()
Maar tnx voor de tip!
Bambaaaa![]()
Feli, jij ouwe vrijdoos
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:33 schreef nokwanda het volgende:
oy, van die kat zou ik wel een trui willen. Kattenwollen trui
Hoe kom je daar nou aan?quote:
quote:
zweet voetenquote:
dat zou ik graag willen weten, want krabben gaat echt nietquote:Of beter gezegd: hoe kom je er vanaf!?
teiltje soda/biotex.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zweet voeten
[..]
dat zou ik graag willen weten, want krabben gaat echt niet
Een jonge blomquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als ik al een ouwe vrijdoos ben, wat ben jij dan wel niet?
![]()
Boven Windows Live Mail, beneden Outlook 2003.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat gebruik je? Outlook?
Ik wil je er wel doorheen loodsen?
over een end fietsen gesprokenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Zwabje kom hier even een boorapparaat halen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een jonge blom![]()
![]()
[..]
Boven Windows Live Mail, beneden Outlook 2003.
Dat was het euvel ook geloof ik.
Maar tis al klaar, alles staat in de Gmail, dus ik ga beneden opwarmen, laptop aanzwengelen en gmail doorsturen naar @home![]()
Maar tnx voor je aanbod![]()
vieze vuile lurkertquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Naja, mocht je ooit hulp nodig hebben, een PM is zo gedaanIk lees immers wel vaak mee, maar post niet altijd wat
Geen enkel probleem bij een Pers die hoeveelheid haarquote:
Das kut.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zweet voeten
[..]
dat zou ik graag willen weten, want krabben gaat echt niet
Haha jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen enkel probleem bij een Pers die hoeveelheid haar, toen mijn Perzen Yang en Bunny er nog waren had ik ook regelmatig een halve vuilniszak vol na het borstelen...met name in het voorjaar
Hihi fiets wasda?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over een end fietsen gesproken
ik haal er morgen wel eentje op bij m'n vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |