Ze plegen dr een moord voor voor die soesjes, slagroom vinden ze echt zooooo lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit gedacht (tot ik het van Strega las): zo'n vette klets kan toch nooit lekker zijn
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit gedacht (tot ik het van Strega las): zo'n vette klets kan toch nooit lekker zijn
Ik heb mijn vriendje eens een foto laten zien met alle 4 jouw hondjes met het verzoek of wij er ook een (of twee) zouden nemen.. Toen zei hij heel hard nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
Over soesjes gesproken.
Hey, geef es wat ja!
[ afbeelding ]
Halloooooo laat die soesjes maar komen!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Hebbes!
[ afbeelding ]
Hapslikweg!
[ afbeelding ]
Jump for soesje:
[ afbeelding ]
Soesjesmonster![]()
[ afbeelding ]
Ja, ze zijn niet gek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bil slaapt![]()
Chico staat bij de keukendeur te wachten![]()
Die heeft gezien dat er soesjes in de koelkast gezet zijn vanmorgen
Nee, de buurvrouw is wel de laatste. Gisteren was ze nog prima, misschien een plotseling virus, bacterie? Beats me.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef nokwanda het volgende:
@Strega, is dat de enige kip die raar kakt? Grenst het kippenhok aan de tuin van de buren? Houden de buren van kippen?
Soesjes, daar doen de honden hier een moord voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze plegen dr een moord voor voor die soesjes, slagroom vinden ze echt zooooo lekker.
Chico duikt op terrasjes ook altijd met zn bakkes in mn cappuchino of warme chocomel
In je container toch niet???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendje eens een foto laten zien met alle 4 jouw hondjes met het verzoek of wij er ook een (of twee) zouden nemen.. Toen zei hij heel hard nee.
Maar met deze foto's moet hij wel te overtuigen zijn!!!!!!
Meer als grapje hoorquote:
gek he, 8 kiloquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef oh-oh het volgende:
Zo hee die doos Lush sorteren is zo simpel nog niet
Tering wat een rotwerkje, die bbsen uitzoekenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tering wat een rotwerkje, die bbsen uitzoeken
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:19 schreef Ynske het volgende:
boodschapjes binnen. maar volgens mij moet ik terugheb geen olie meer. kun je kip ook in boter bakken?
voor in de paëlla.
en taugé is dat lekker erin?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Niet alle dieren kunnen het hebben, maar mijnes hebben er nooit last van als ze es menseneten krijgen.
Tis ook heus niet zo dat ze elke dag volgepropt worden met ongezonde zooi hoor.
Karel die snackt het liefste radijsjes en meloen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |