quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:00 schreef nokwanda het volgende:[..]
Het was voor mij wel een vereiste. Heb ook ooit eens een kortstondig avontuur gehad met iemand die zei niets tegen mijn katten te hebben. Die probeerde het wel, maar hield meer van zijn kleding dan van de katten. En hij vond ze eigenlijk vies. Dat hield door zijn gemiereneuk niet lang stand.
Vraag me trouwens wel af waarom je oom op haar is gevallen. Hij is blijkbaar eigenlijk niet zo en in een burnout zit je ook niet zomaar.
En hoe kom je toch aan dat grappige hartje dat ik je steeds zie maken?
Ik vraag me toch wel eens af hoe dat nu eigenlijk mogelijk is, dat je niet van zo'n beestje gaat houden als je het beter leert kennen! Mijn mama bijvoorbeeld is ook niet echt een kattenmens, maar als ze hier op visite komt dan zit ze toch uitgebreid met de poesjes op schoot te kroelen. Ze rent al achter ze aan zodra ze de deur binnenstapt ongeveer om ze op te pakken

Ze is dus inmiddels helemaal weg van die twee frummels (en ook de vorige vond ze erg lief), al zou ze zelf nog steeds geen kat nemen. Als wij op vakantie gaan dan passen mijn ouders maar wat graag op inmiddels! Zelfs als we gewoon op visite komen vragen ze elke keer: "Hee, heb je de poesjes niet meegenomen?" -> nog mooier: ze hebben nu zelfs een kattenbak aangeschaft voor als wij op visite komen met de poesjes.. Zodat we ze makkelijker mee kunnen nemen zonder gesleep hahaha.
Nou ja, en als je dan dus een relatie krijgt met iemand met een diertje, ook al heb je er op het eerste gezicht niks mee, dan kan het toch haast niet dat je er stiekem toch wel iets voor gaat voelen denk ik dan..
Vooral iets wolligs en harigs.. Reptielen zou ik me nog iets bij voor kunnen stellen, maar zelfs daar raak je dan toch wel aan gewend denk ik, maar dat zal dan misschien minder 'warmte' uitstralen.
Dan nog wat familie-geheimen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel verhaal dus!
Dat hartje dat is zo'n 'speciaal teken' (uit words enzo) Er is een code voor:
& # 9 8 2 9 ; en dan zonder spaties ♥, vaak heb ik hem onder mijn copy-paste hangen