Ik liet vanochtend de fles babyolie op Rienk's gezicht vallenquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef Nijna het volgende:
Ik knielde net naast haar neer terwijl ze op t boxkleed lag... met mn knie op die kleine vingertjes. Brullen... maar ze pakt er gewoon dingen mee... zal wel in orde zijn dan denk ik, het verdriet is ook over inmiddels...
Jep.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef WupWup het volgende:
Is er een sprongetje rond 8 weken? NIKS is goed vandaag, alleen maar mopperen en huilen
Bedankt Troel en Stiemie! Ik doe het inderdaad toch maar niet, toch beetje eng om risico te lopen daar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:36 schreef Stiemie het volgende:
Ik zou niet gaan hoor poppejans. In zo'n subtropisch zwembad is het een bacterienparadijsIs er geen bad in het huisje waar je lekker met hem in kan? Of heb je dat thuis ook?
Bij pasgeboren baby'tjes is het minimaal 150ml per kg per dag. Ik weet niet hoe het bij wat oudere baby's zit, maar dat zal zeker niet minder zijn. 350cc is wel erg weinig.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef mefke79 het volgende:
Even een vraagje, wat is het minimale wat een kindje van 15 weken moet binnenkrijgen? Driekus heeft vandaag pas iets van 350cc op.Ik probeer nu weer wat naar binnen te krijgen, maar erg vlot gaat het niet. Hij heeft gisteren prikken gehad en daardoor koorts en hoest zich een ongeluk. Gelukkig is ie wel lief en vrolijk, maar toch. Je moet aan de bel trekken bij weinig drinken, maar wat is weinig?
Wauw wat knap en wat uberschattig lijkt me dat om te zien, met die kleine handjes.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:58 schreef miss_sly het volgende:
De leidster op het kdv was trouwens nogal verbaasd (en ik ook toen ik het hoorde): Senna houdt de fles zelf vastZe leggen haar in een domoseat en dan wil ze de fles zelf hebben, houdt hem netjes met twee handjes vast en laat weer los als hij leeg is
bedankt BE; ik ga direct even lezen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
Over venkelthee zijn de meningen geloof ik nog wat verdeeld of het nu wel of niet goed is.
Er zijn mensen die zweren bij Cinababy van VSM en anderen zijn heel goed te spreken over Infacol, dat schijnt echt heel snel en goed te helpen.
Een tijdje terug was er een heel topic over darmpkrampjes: Darmkrampjes
Mss kan je daar nog wat uit halen.
Wauw, wat heerlijk zo klein en al zo goed doorslapen, heerlijk! En hier echt exact hetzelfdequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:33 schreef Lijnloos het volgende:
Minke heeft vannacht ook weer een flinke ruk gemaakt. 12 uur laatste fles (iets eerder dan de bedoeling was, maar ik viel tijdens het voeden al bijna in slaap, dus wel goede timing), en om half 6 begon ze wat te pruttelen, vergezeld met een putlucht uit de bak... mevrouw had haar darmen goed geleegd in de luier. Dus verschonen en om 6 uur sliepen we allebei weer lekker verder.![]()
Ik moet nog wel wennen aan het "vroege" opstaan wat dan daarna volgt, maar mijn kind heeft ook een snooze-knop (die noemen we speen), en dan kan ik het altijd nog even rekken tot 9 uur en dan moet het ochtendritueel echt beginnen.
Ik heb veel positieve verhalen gelezen over Infacol, maar hier werkt het voor geen meter. Ik vind het ook moeilijk om vast te stellen of zoiets werkt. De enige dag zijn de krampen erger dan de andere dag, en over het algemeen heb ik het idee dat hij er steeds minder last van heeft (maar ook dat vind ik lastig met zekerheid te zeggen).quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:22 schreef lily het volgende:
Ik gebruik ook infacol bij Leah.
Hier werkt het goed...
Mijn baby is nog heul klein hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef martine1984 het volgende:
Chan, jouw kleine baby is in eens een grote baby. Gefeliciteerd en veel plezier in het volgende topic![]()
Heel herkenbaar... Minke zit altijd erg te wurmen voor de eerste drup erin gaat, maar zodra die haar lippen raakt is het echt smakken en doen voor de volgende...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:16 schreef Troel het volgende:
Jochem vond Infacol helemaal niets, hij moest dat echt niet hebben. Cinababy daarentegen wilde hij volgens mij wel gewoon uit het flesje lurken
misschien dat ik ook zo eens iets meer in haar flesje doe.. ze drinkt de 135 ml bijna elke voeding op..quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:39 schreef Poppejans het volgende:
Jeumig he Kersjes, ik had je verhaal over het hoofd gezien. Wat moet dat ongelovelijk zwaar zijn zeg! Wat slaapt hij dan weinig, en daardoor is hij ws ook weer huilerig en hangerig...
Natuurlijk begint je dat een keer op te brekentips heb ik helaas niet, hij wordt dus ook niet voor langere tijd moe na de borstvoeding?
Sterkte hoor
Niks mis met dat flesschema denk ik BJ, Wolf heeft 6 flessen op een dag (alleen maar omdat hij 's nachts slaapt hoor) en die drinkt eigenlijk heel wisselend, we bieden nu 165 aan en zien wel wat hij daarvan opdrinkt, heeeel soms drinkt hij de fles van 0.00 helemaal leeg, meestal iets van 140 cc
Vamorgen kwam hij trouwens na 2 uur alweer![]()
Bij die kleintjes wisselt het zo erg qua ritme, die kunnen best naar behoefte drinken, vind ik dan.
Wolf slaapt zowaar voor het eerst nu al 35 min in zn eigen ledikantje
Wat rot Sorbootjequote:Op donderdag 14 januari 2010 14:23 schreef Sorbootje het volgende:
Thanks. Het lijkt nu echt beter te gaan, maar ben enerzijds bang dat het door het weinige drinken overdag komt, anderzijds snap ik niet waarom ze daar van zou gaan spugen. Misschien een bacterie oid? .. Ze slaapt nu lekker.
't Klinkt ook niet logisch.. Komt denk k door de blik van de huisarts toen ik vertelde dat ze overdag bijna niks drinkt als ik werk.. Alsof ik haar in haar blootje aan de waslijn gehangen had ofzo... Ben wel heel blij met jouw 'voorbeeldverhaal'quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat rot Sorbootje
Ik kan me eigenlijk neit voorstellen dat het van het weinige drinken overdag komt. Senna tenmisnte geen last van gehad en die dronk vrijwel niets de eerste tijd dat ik werkte. Ik hoop dat ze gauw weer helemaal opknapt en het beste medicijn is bij mama zijn en lekker bv drinken
Een huisarts is geen expert als het om kleine babietjes en borstvoeding gaatquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:48 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
't Klinkt ook niet logisch.. Komt denk k door de blik van de huisarts toen ik vertelde dat ze overdag bijna niks drinkt als ik werk.. Alsof ik haar in haar blootje aan de waslijn gehangen had ofzo... Ben wel heel blij met jouw 'voorbeeldverhaal'
Hier gewoon 68, sommige dingetjes in 62 passen ook nog wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:27 schreef mefke79 het volgende:
Oja, Huup en Innepin, volgens mij zit mijn manneke qua groei redelijk gelijk aan jullie meiden toen die zo oud waren als Driekus nu. Welke maat hebben zij nu? Wij gaan namelijk eind maart naar Tenerife en ik heb helemaal geen zomerkleding en nou wil ik wat gaan zoeken op mp en in de opruiming enzo, maar zou ik dan 74 of 68 moeten halen? Ik heb net de eerste Hema (=klein) shirtjes 62 weggelegd, die passen niet meer. Maar de meeste 68 is nog echt te groot.
Arme meid...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:17 schreef Sorbootje het volgende:
Net weer d'r complete maaginhoud over me heen gekregen. en ze heeft verhoging.. arm meisje.
Yuk, beterschapquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:17 schreef Sorbootje het volgende:
Net weer d'r complete maaginhoud over me heen gekregen. en ze heeft verhoging.. arm meisje.
looks like we're the lucky ones he?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 03:57 schreef amaranta het volgende:
Go Stef !!! Zo gaat ie goed!
wat klinkt dat gezellig! hoe is het met je kloofquote:Op vrijdag 15 januari 2010 04:17 schreef Incantrix het volgende:
Haha, moah, ik klaag niet op deze manier, onze kinders zijn hard op weg zo
Verkeerd topic, ik weet het, maar hoe is het met je kloof?
Woohoo!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 04:35 schreef Sorbootje het volgende:
maarrrr nog niet gespuugd... da's ook wat waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |