Herkenbaar. Of een paar druppels cinababy op een speen en die erin, waren ze (ook een J/M tweeling) ook stil. Mijn zoontje had het trouwens erger dan m'n dochtertje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef Coelho het volgende:Kleine tip mijnerzijds: Ik denk dat iedereen wel eens in de nacht een moment van onmacht kent. Als je het gevoel hebt van "ik plak je nu achter het behang, klein stuk lawaai", laat je partner het dan even overnemen. Anders wordt je steeds gefrustreerder.
Wat bij ons na een paar weken hielp was een pink in de mond. Benen op tafel, kindje op je benen leggen, pink in de mond en dan vielen ze soms zelfs in slaap.
Sterkte, het wordt echt beter/leuker/mooier.
Dat zeg ik net en het werkt als een trein.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef webbyplus het volgende:
hallo, bedankt voor de reacties. Zojuist heb ik nog een tip gekregen via via: Infacol. (infacol.nl).
Dat zal ik eens gaan uitproberen. Baadt het niet, dan schaadt het niet.
Ik laat het weten hoe het gaat. Thanks
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef mijsje het volgende:dat ik dat nog mee mocht maken, Arma in OUD... nu kan ik gelukkig sterven...
Fijn dat Celine niet meer zo'n last heeft van krampjes Arma!
Hee dat is mijn tekstquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef mijsje het volgende:
dat ik dat nog mee mocht maken, Arma in OUD... nu kan ik gelukkig sterven...
Werkt vandaag al. Eindelijk rust.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef webbyplus het volgende:
De eerste infocol zit er in! Eens kijken hoe hij deze week er op reageert.
helaas, je hebt het verkeerde middel gekocht. het moest infAcol zijn!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef webbyplus het volgende:
De eerste infocol zit er in! Eens kijken hoe hij deze week er op reageert.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef bixister het volgende:
[..]
helaas, je hebt het verkeerde middel gekocht. het moest infAcol zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |