Herkenbaar. Of een paar druppels cinababy op een speen en die erin, waren ze (ook een J/M tweeling) ook stil. Mijn zoontje had het trouwens erger dan m'n dochtertje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef Coelho het volgende:Kleine tip mijnerzijds: Ik denk dat iedereen wel eens in de nacht een moment van onmacht kent. Als je het gevoel hebt van "ik plak je nu achter het behang, klein stuk lawaai", laat je partner het dan even overnemen. Anders wordt je steeds gefrustreerder.
Wat bij ons na een paar weken hielp was een pink in de mond. Benen op tafel, kindje op je benen leggen, pink in de mond en dan vielen ze soms zelfs in slaap.
Sterkte, het wordt echt beter/leuker/mooier.
Dat zeg ik net en het werkt als een trein.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef webbyplus het volgende:
hallo, bedankt voor de reacties. Zojuist heb ik nog een tip gekregen via via: Infacol. (infacol.nl).
Dat zal ik eens gaan uitproberen. Baadt het niet, dan schaadt het niet.
Ik laat het weten hoe het gaat. Thanks
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef mijsje het volgende:dat ik dat nog mee mocht maken, Arma in OUD... nu kan ik gelukkig sterven...
Fijn dat Celine niet meer zo'n last heeft van krampjes Arma!
Hee dat is mijn tekstquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef mijsje het volgende:
dat ik dat nog mee mocht maken, Arma in OUD... nu kan ik gelukkig sterven...
Werkt vandaag al. Eindelijk rust.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef webbyplus het volgende:
De eerste infocol zit er in! Eens kijken hoe hij deze week er op reageert.
helaas, je hebt het verkeerde middel gekocht. het moest infAcol zijn!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef webbyplus het volgende:
De eerste infocol zit er in! Eens kijken hoe hij deze week er op reageert.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef bixister het volgende:
[..]
helaas, je hebt het verkeerde middel gekocht. het moest infAcol zijn!
Sab Simplex is ook een aanrader om het wat makkelijker te laten gaan allemaal. Alhoewel het heel normaal is allemaal hoor. De darmpjes zijn nog spiksplinternieuw en hebben effe tijd nodig om op gang te komen en aan voeding te wennen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef webbyplus het volgende:
hallo, bedankt voor de reacties. Zojuist heb ik nog een tip gekregen via via: Infacol. (infacol.nl).
Dat zal ik eens gaan uitproberen. Baadt het niet, dan schaadt het niet.
Ik laat het weten hoe het gaat. Thanks
ik vond het ook al zo vreemd dat het alleen bij Praxis verkocht werd. Stond langs de Knauf...quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef bixister het volgende:
[..]
helaas, je hebt het verkeerde middel gekocht. het moest infAcol zijn!
Arma,quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet dat ik eigenlijk niet in OUD post maar ik heb de oplossing.
Sinds wij Infacol geven VOOR elke voeding is er geen krampje meer langs geweest.
http://www.infacol.nl/
Sab Simplex lijkt hetzelfde te doen als Infacol, namelijk de kleine gasbelletjes samenvoegen tot grote bellen die makkelijker uit te winden zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:29 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Sab Simplex is ook een aanrader om het wat makkelijker te laten gaan allemaal. Alhoewel het heel normaal is allemaal hoor. De darmpjes zijn nog spiksplinternieuw en hebben effe tijd nodig om op gang te komen en aan voeding te wennen.
Vrijwel meteen al.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef webbyplus het volgende:
[..]
Arma,
Hoe lang hebben jullie Infacol gegeven voordat jullie de positieve werking ondervonden??
thx alvast,
webby
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:30 schreef webbyplus het volgende:
[..]
ik vond het ook al zo vreemd dat het alleen bij Praxis verkocht werd. Stond langs de Knauf...
Wij hebben tot nu toe helemaal geen last meer gehad van krampjes dus hij heeft nog heel veel te slapen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh wat fijn zeg!
Zelfs als... *afklopt* het af en toe toch nog een avondje mis zou zijn ben je al zo gezegend met af en toe een avond/nacht lekker slapen.
Infacol is ook pas net op de markt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een goed nieuws dat die Infacol lijkt te werken! Milo heeft de eerste 12 weken ook vreselijke last gehad van darmkrampjes. Vooral in de avonduren, dan kon hij van 18.00 - 23.00 uur huilen huilen huilen. Om hem stil te krijgen was het enige dat hielp met hem rond te lopen. Zodra ik ging zitten begon hij weer te huilen. Uiteindelijk heeft venkelwater (kant en klaar in een flesje) geholpen. Infacol kende ik toen niet. Heel veel sterkte met de krampjes. De enige troost is, dat het over gaat
Sorry voor de topic kick, maar ben erg benieuwd of Infacol nu inderdaad het wondermiddel voor jullie was. Dit omdat een bekende ook een kindje met krampjes heeft.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:56 schreef webbyplus het volgende:
Gisteren begonnen met Infacol. Behalve het huilen voor de voeding(hoort er bij) heeft hij geen last meer gehad van darmkrampjes. Nu maar fingers-crossed dat het de komende dagen zo goed blijft gaan..
Ik heb vanacht als een roos geslapenOok bedankt namens Guus!
Thx voor de tips!
Mooi dat je nog even reageert. Inbakeren was uiteindelijk ook bij ons de gouden tip, maar de helft van de mensen wordt al panisch als je dat benoemdquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:30 schreef webbyplus het volgende:
Om toch nog even terug te koppelen op mijn topic:
Achteraf bleek het niet om darmkrampjes te gaan bij onze Guus, maar oververmoeidheid. Door gebrek aan geborgenheid bleef hij wakken en huilen. Door middel van inbakeren is hij vrijwel direct een rustiger ventje geworden. Maar goed, inbakeren is ook weer een beetje off-topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |