Goedzo! Baby's horen niet te hoestenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef _Bar_ het volgende:
Wij gaan zo even langs de hap met Roy.
gewoon om even te checken
Beter een keer te veel checken dan te weinig toch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef _Bar_ het volgende:
Wij gaan zo even langs de hap met Roy.
gewoon om even te checken
niet helemaal bijgelezen, maar over die maten, Amélie zit nu in maat 68 nog. Ik heb haar net ff langs het meetlint gelegd voor je en ze meet nu 68 cm. Volgens mijn weegschaal is ze om en nabij de 7200 gr. nu. Die maat 68 heeft ze dan maar heel kort aangehad want ik denk dat wij vrij snel straks overstappen naar 74.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:27 schreef mefke79 het volgende:
Zo terug van het cb, lekker glibberen met de kinderwagen. Ze zouden schaatsijzers onder dat ding moeten verkopen. Tis dat ik geen slee heb, anders had ik de mc er opgezet of de bak, dat doen er hier veel, ben er al meerdere tegengekomen.
Goed, prikken zitten erin, zetpil ook en meneer ligt op bed. Of ie slaapt geen idee, maar stil is ie wel. Hij doet het gewoon heel goed, heupen waren oke, dus geen echo en hij volgt keurig het bovenste lijntje, 7150 gram en +/- 65 cm (ik denk zelfs langer, maar ja, hij strekte zich weer niet). En we mogen proberen om naar 4 voedingen te gaan, maar dat was ik al aan het proberen, dus niets nieuws.
Oja, Huup en Innepin, volgens mij zit mijn manneke qua groei redelijk gelijk aan jullie meiden toen die zo oud waren als Driekus nu. Welke maat hebben zij nu? Wij gaan namelijk eind maart naar Tenerife en ik heb helemaal geen zomerkleding en nou wil ik wat gaan zoeken op mp en in de opruiming enzo, maar zou ik dan 74 of 68 moeten halen? Ik heb net de eerste Hema (=klein) shirtjes 62 weggelegd, die passen niet meer. Maar de meeste 68 is nog echt te groot.
ohja? hmm. misschien ligt het dan toch aan mijn belevingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef Stiemie het volgende:
Wat grappig dat iedereen die kleertjes van de hema weer heel anders vindt vallenIk koop voor Linde altijd alles van de hema een maat groter en nog is het dan soms te klein
ha!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef _Bar_ het volgende:
hmm de hema kleertjes daar draagt Roy al maat 74 in, en voor de rest 68.
zeeman valt ook zo ruim, de h&m ook.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef Stiemie het volgende:
Name it valt hier juist altijd heel ruimMisschien moeten we eens een vergelijk-maten-van-kleertjes-meet organiseren
Ik denk het wel. Ivan heeft dat namelijk ook, en dan reageert hij zich af op mijn borst.quote:Op woensdag 13 januari 2010 03:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
en nog even een vraagje; kan een baby ook tijdens de voeding al last krijgen van darmkrampjes???
Evie is tegen het einde van de fles vaak zo onrustig.. en met de beentjes spartelen enzo...
denk zelf dat het krampjes zijn; maar dat weten we dus niet zeker....
wat heerlijk zegquote:Op woensdag 13 januari 2010 05:44 schreef Lijnloos het volgende:
Ook hier weer wakker, maar helemaal verbaasd.. Gisteravond om 12 uur laatste fles en toen was mevrouw net wakker (gemaakt) en nu net de eerste fles van vandaag... In de tussentijd heeft ze gewoon heel lief geslapen en zelfs net niet huilen, ze was gewoon wakker en lag wat te pruttelen en sabbelen!nu op naar het 2e deel van de nacht, kijken of dat net zo goed gaat!
Ik zou het niet doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Wat ''mag'' of zouden jullie doen, wij gaan begin feb een midweekje op vakantie waar ook een subtropisch zwembad is, Wolf is dan 8/9 weken oud maar nog net niet gevaccineerd, zouden jullie eventjes half uurtje naar een zwembad gaan met een niet gevaccineerde baby???
Spannend en rot en inderdaad ook fijn dat ze ook daar zo vrolijk is, mijn kleine lachebekjequote:Op woensdag 13 januari 2010 12:50 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, spannend hè?! Maar toch ook wel weer leuk dat ze zich zo vrolijk gedroeg toen je haar bracht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |