abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76804925
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:39 schreef Poppejans het volgende:
Jeumig he Kersjes, ik had je verhaal over het hoofd gezien. Wat moet dat ongelovelijk zwaar zijn zeg! Wat slaapt hij dan weinig, en daardoor is hij ws ook weer huilerig en hangerig...
Natuurlijk begint je dat een keer op te breken tips heb ik helaas niet, hij wordt dus ook niet voor langere tijd moe na de borstvoeding?
Sterkte hoor

Niks mis met dat flesschema denk ik BJ, Wolf heeft 6 flessen op een dag (alleen maar omdat hij 's nachts slaapt hoor) en die drinkt eigenlijk heel wisselend, we bieden nu 165 aan en zien wel wat hij daarvan opdrinkt, heeeel soms drinkt hij de fles van 0.00 helemaal leeg, meestal iets van 140 cc
Vamorgen kwam hij trouwens na 2 uur alweer
Bij die kleintjes wisselt het zo erg qua ritme, die kunnen best naar behoefte drinken, vind ik dan.

Wolf slaapt zowaar voor het eerst nu al 35 min in zn eigen ledikantje
misschien dat ik ook zo eens iets meer in haar flesje doe.. ze drinkt de 135 ml bijna elke voeding op..
dus misschien kan ze nog wel iets meer..
zal dr eens 140 indoen en kijken wat ze dan doet.

en bedankt voor het uitleggen van die sprongetjes.. Maar aangezien Evie 4 weken te vroeg is kan ze nog geen sprongetjes maken dus?

(pas als ze 8 weken is?)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_76804945
Jeetje Sorbootje, wat naar! Dikke voor zowel jou als Isabeau. En wat Poppejans zegt, dit is niet jouw schuld hoor, ga jezelf dat niet verwijten. Ik neem aan dat het een samenloop van omstandigheden is, die ook wel waren geweest als jij niet was gaan werken. Isabeau moet ook nog even wennen aan het hele veranderen van de situatie, maar dat zal toch echt niet als enige de oorzaak zijn van dit probleem. Sterkte meid en lekker knuffelen met je meisje!
pi_76805100
o ja; vergeet ik zo te reageren...

wat naar dat Isabeau zo aan het spugen is Sorboo.. ik hoop dat het snel wat beter gaat..
en maak jezelf vooral geen verwijten meid!
pi_76806487
Thanks. Het lijkt nu echt beter te gaan, maar ben enerzijds bang dat het door het weinige drinken overdag komt, anderzijds snap ik niet waarom ze daar van zou gaan spugen. Misschien een bacterie oid? .. Ze slaapt nu lekker.
pi_76806631
Sorbo wat rot! Beterschap voor Isabeau

BJ 8 voedingen is heel normaal voor een borstvoedingskindje he Ik vind het echt knap van je dat je zo'n productie hebt met kolven

Na die rampdag van gisteren heb ik nu weer een zonnetje. Kunnen ze niet opgroeien zonder sprongetjes? Gewoon baby blijven, ook leuk
pi_76807097
* Sidn3y komt hier heel stiemem een beetje meelezen met Claire
Claire is nu 2 weken oud (net 2 fotootjes geplaatst in het Z&G topic). Gisteren de overdracht gehad met het consultatiebureau en morgen moeten we helaas even langs de kinderarts om de fontanellen te laten bekijken (die lijken al te ver vastgegroeid te zitten, maar daar horen we morgen dus meer over!). Maandag gehoortest. Het schiet allemaal niet echt op als je tussen de feestdagen geboren wordt. Gelukkig doet Claire de dingen die ze moet doen verder allemaal goed (slapen, drinken en poepen ).
pi_76807250
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:23 schreef Sorbootje het volgende:
Thanks. Het lijkt nu echt beter te gaan, maar ben enerzijds bang dat het door het weinige drinken overdag komt, anderzijds snap ik niet waarom ze daar van zou gaan spugen. Misschien een bacterie oid? .. Ze slaapt nu lekker.
Wat rot Sorbootje
Ik kan me eigenlijk neit voorstellen dat het van het weinige drinken overdag komt. Senna tenmisnte geen last van gehad en die dronk vrijwel niets de eerste tijd dat ik werkte. Ik hoop dat ze gauw weer helemaal opknapt en het beste medicijn is bij mama zijn en lekker bv drinken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76807415
niet helemaal wakker....

[ Bericht 95% gewijzigd door Sidn3y op 14-01-2010 14:52:24 ]
pi_76807536
Sidn3y en Claire welkom
Jammer dat jullie naar de kinderarts moeten, hopelijk is alles goed. Fijn dat het verder goed gaat!
pi_76807570
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat rot Sorbootje
Ik kan me eigenlijk neit voorstellen dat het van het weinige drinken overdag komt. Senna tenmisnte geen last van gehad en die dronk vrijwel niets de eerste tijd dat ik werkte. Ik hoop dat ze gauw weer helemaal opknapt en het beste medicijn is bij mama zijn en lekker bv drinken
't Klinkt ook niet logisch.. Komt denk k door de blik van de huisarts toen ik vertelde dat ze overdag bijna niks drinkt als ik werk.. Alsof ik haar in haar blootje aan de waslijn gehangen had ofzo... Ben wel heel blij met jouw 'voorbeeldverhaal'
pi_76807633
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:48 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

't Klinkt ook niet logisch.. Komt denk k door de blik van de huisarts toen ik vertelde dat ze overdag bijna niks drinkt als ik werk.. Alsof ik haar in haar blootje aan de waslijn gehangen had ofzo... Ben wel heel blij met jouw 'voorbeeldverhaal'
Een huisarts is geen expert als het om kleine babietjes en borstvoeding gaat
Zijn advies om lekker veel aan te leggen is dan wel weer erg goed, want als ze wat ziekjes is, dan is bv het beste medicijn! Bovendien kan ze dan niet uitdrogen omdat ze toch telkens, al is het maar kleine beetjes, vocht binnenkrijgt.
pi_76807732
Dat zei ik ook al tegen mijn man: "Volgens mij heeft hij helemaal niet zo veel verstand van babies." (hij deed overigens tot 1 januari vorig jaar wel de bevallingen hier in de omgeving )
pi_76808541
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:27 schreef mefke79 het volgende:
Oja, Huup en Innepin, volgens mij zit mijn manneke qua groei redelijk gelijk aan jullie meiden toen die zo oud waren als Driekus nu. Welke maat hebben zij nu? Wij gaan namelijk eind maart naar Tenerife en ik heb helemaal geen zomerkleding en nou wil ik wat gaan zoeken op mp en in de opruiming enzo, maar zou ik dan 74 of 68 moeten halen? Ik heb net de eerste Hema (=klein) shirtjes 62 weggelegd, die passen niet meer. Maar de meeste 68 is nog echt te groot.
Hier gewoon 68, sommige dingetjes in 62 passen ook nog wel. Willow is wel wat kleiner dan Amélie, zo'n 64 cm denk ik en krap 7 kilo.

Roy bronchitis, ach wat sneu. Beterschap

Nijna leuk he dat pffrrrwwww gepruttel
Ssserpente, fijn dat je eerste werkdag geslaagd is!
Takkembah, dat dilemma van 4 of 5 voedingen hadden wij ook, maar ik heb niet echt tips. Wij zijn met wat geklooi maar half overgestapt naar vier flessen, omdat ze anders de laatste om 00.45u ofzo kreeg en dan uitsliep tot 11 uur 's ochtends, en probeer dan maar eens vijf flessen in een dag te proppen Nu slaapt ze van 10 tot 10 ongeveer, dus het gaat prima, maar ik zou wel rekenen op een paar nachten drama
Hoewel, vijftien weken is nog wel erg jong denk ik, om over te stappen naar 4 flessen...
maw bespreek het even met het cb

Poeh Kersjes wat vermoeiend lijkt me dat

Och Isabeautje toch

Sidney & Claire welkom Hoop dat het meevalt met de fontanel

Zo. Pffrt. Dat bijlezen gaat echt niet meer
Dan maar even kort melden dat mijn kind een propellortje is geworden. Blijft wel ongeveer op dezelfde plaats, maar draait de hele tijd rondjes
Zou me niets verbazen als ze al heeeeel gauw begint met tijgeren, zo graag als ze achter de katten aan wil racen. Waar is mijn kleine baby'tje?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_76808771
Welkom Sidney en Claire!
ik ga direct die foto;s ff bekijken...

moooooooooooi Sidney; mooi meisje!
en ook en borstontsteking achter de rug lees ik? dat is niet niets... ik voelde me echt dood en doodziek....
gelukkig heb ik vrij snel antibiotica gekregen toen de huisarts kwam...

ik krijg zo bezoek van een andere mama met een klein kindje zo leuk!
(van de zwangerschapsgym)
Ben benieuwd hoe groot haar mannetje inmiddels is!
pi_76808997
Sidn3y en Claire Welkom allebei! Maar wat een schrik denk ik met die fontanellen?! Hopelijk goed bericht van de kinderarts en anders ook een dikke voor jullie.
pi_76812688
Kersjes wat zwaar Helpt het ook niet als je hem verschoont wanneer hij indommelt tijdens het voeden en dan langer laat slapen in de doek? Maar dat heb je vast allang allemaal geprobeerd...

Innepin een propellortje

Och arme misselijke goudlokje Isabeau Hopelijk knapt ze snel op!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76818193
Oh dames wat schrijven jullie veel in een dagje, dat kan ik toch niet bijhouden?
Kersjes, dat klinkt zwaar. Trek je het nog een beetje?
Sorbo, het is vast gewoon een virusje, als ze echt iets met haar slokdarm had, dan had je dat wel eerder gemerkt.
Claire en ook Sydn3y welkom!
Innepin, dan zijn ze even groot! Hier ook een 64 cm en ongeveer 7 kilo!
Takkembah, hij heeft gisteravond enorm lopen klooien met zijn fles (lachen en drinken tegelijk werkt niet) en daarna goed geslapen. Vandaag moest ie naar het kdv en daar heeft ie keurig zijn flessen leeggedronken en we zitten nu ineens op een vier flessen schema. Ben benieuwd hoe dat vanavond gaat.
En wij zijn vandaag bij de fysio geweest. Er blijft een restje voorkeur, maar hij gaat goed vooruit. Ze heeft niet gemeten, maar zei wel dat ze inschat dat het wel goed komt. Juh!
En nu ga ik als de sodemieter aan een sollicitatiebrief beginnen
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76818564
Mefke, mijn huisarts zei dat het wel een enkele keer voorkwam dat het zich pas na een paar maanden openbaarde. Eerlijk gezegd geloof ik dat ook niet echt... (wat neem ik toch weinig van mijn huisarts aan )

Gelukkig lijkt het nu heel goed te gaan. Ze is de hele dag al heel gezellig. Misschien is ze wel een soort plaatsvervangend schoolziek, zodat ik thuis zou blijven
pi_76819746
haha, Soorbootje, dat zou zomaar kunnen Nou, dan hoop ik maar dat jullie daar allebei van genoten hebben

innepin, Willow en Senna zijn dan ongeveer even lang en even zwaar, denk ik. Ook dezelfde maat nog. Leuk zo'n propellortje

Fijn dat Driekus zijn voorkeur zo goed verdwijnt mefke!
pi_76825982
Nou ja zeg...pas twee weken naar het kdv en nou al streken...ons manneke heeft geleerd om zijn fles weg te duwen. Twee van die kleine handjes, aan beide kanten van de fles 1, en dan duwen. Om daarna lief te lachen "mam ik wil niet meer"... Tja, wat doe je er aan?
Ben erg benieuwd, hij heeft vandaag maar 4 flessen op. Gelukkig mag mijn man er vannacht uit want ik vrees het ergste.

Sorbo, mijn man is dus geboren met zo'n slokdarmafwijking en die was echt vanaf dag 1 zichtbaar. Met de dag werd de spuugafstand groter en groter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_76827100
Net weer d'r complete maaginhoud over me heen gekregen. en ze heeft verhoging.. arm meisje.
pi_76828771
Wat gaan jullie hard. Morgen ga ik proberen bij te lezen.
pi_76829058
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:17 schreef Sorbootje het volgende:
Net weer d'r complete maaginhoud over me heen gekregen. en ze heeft verhoging.. arm meisje.
Arme meid...
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:08:59 #174
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_76829749
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:17 schreef Sorbootje het volgende:
Yuk, beterschap
en terwijl ik het typ word ikzelf ook effe ondergekwarkt Niks geen ziek hier hoor. Gewoon, hij is te druk aan het doen denk ik (lachen, gieren en babbelen en vooral met heel zijn lijfje )

Innepinne, ik denk dat mijn kleine pipo de jouwe ingehaald heeft (7,6kg ong. en maatje 68 qua kleertjes)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_76836426
Zoooo nachtbraken, da's lang geleden! (toen ik zwnager was)

Ik voed maar even hier achter de computr.. om te voorkomen dat mijn bed weer natgekotst wordt...

Het lijkt binnen te blijven (afkloppen)_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')