Tauchmeister door zijn kop knallen in de eerste seconde van de match bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die eerste private was ook wel leuk! Meteen beginnen met 11-0
En wees eerlijk wat is er leuker dan mainframes in ze rug knifen
De vernederingquote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die eerste private was ook wel leuk! Meteen beginnen met 11-0
En wees eerlijk wat is er leuker dan mainframes in ze rug knifen
Lol "mike meyers" zo noemen ze dat... toch? vraag me niet waaromquote:Op maandag 11 januari 2010 23:33 schreef SoldMayor het volgende:
Was net wel lol met rossdale en Cagystorm private match op rust.
We deden alleen met throwing knife en gewoon knife kills
wie ook al weer?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:33 schreef SoldMayor het volgende:
Was net wel lol met rossdale en Cagystorm private match op rust.
We deden alleen met throwing knife en gewoon knife kills
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:35 schreef Parvus het volgende:
Wie heeft bij de PS3 namenlijst trouwens "360 is nog slechter" toegevoegd?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:25 schreef Yurithemaster het volgende:
En als je het over de duvel hebt. ik was aan het spelen en riep mn choppergunner op. Klap laptop open en match afgelopen
Je moet je choppergunner vooral gebruiken bij maps waar weinig plek tot schuilen is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:10 schreef MichelWuyts het volgende:
Iemand tips voor de chopper gunner? heb hem nu maar opgenomen tussen mijn killstreaks omdat de Pavelow niet werkt blijkbaar(voor lange killstreak), maar ik haalde gisteren maar 2 kills, terwijl ik toch echt steeds raak leek te mikken.
Heb een killstreak van 33quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:23 schreef NLS04 het volgende:
[..]
HerkenbaarGisteren wel mn killstreak verbeterd van 14 naar 20
Ik heb in Rust aan m'n USP stats gewerkt. Heerlijk. Lekker lamen met zo'n riotshield op m'n rug.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:29 schreef Antony1989 het volgende:
Dubbele P90's met rapid fire werkt echt goed in Rust. Had net 28-7
Kut kom ik aan met 37quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:39 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Heb een killstreak van 33Eigenlijk is dat best wel nerdish
Ik ook niet en kom eerlijk gezegd ook bijna nooit een nuke tegen. Heb nu drie dagen speeltijd erop zitten en heb het pas 1x meegemaaktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:54 schreef Parvus het volgende:
Mijn killstreak is 18. Ik heb dan ook een Rambo speelstijl, zal ook nooit de Nuke tussen m'n killstreaks zetten.
Ja precies, ik speel eigenlijk ook alleen Team Deathmatch. Daar 1 keer Nuke in het team gehad op Wasteland. Bij TDM ga ik gewoon te vaak dood voor de nuke. Maximale streaks zijn meestal rond 15/20 ofzo. Ren ook altijd de hele map overquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ook niet en kom eerlijk gezegd ook bijna nooit een nuke tegen. Heb nu drie dagen speeltijd erop zitten en heb het pas 1x meegemaaktZal wel te maken hebben met dat ik alleen TDM en af en toe FFA speel.
hmm ok, die heb ik nog niet geunlockt en ik zal ook niet zo snel aan een 7 killstreak komen(zonder hulp dan:p).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:39 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Je moet je choppergunner vooral gebruiken bij maps waar weinig plek tot schuilen is.
Wanneer je kills kan maken met je choppergunner, dan staat er een wit vierkant omheen (meestal met een crossair in het midden (wel zelf erop richten natuurlijk)
Bij levels waarbij je veel schuilplaatsen hebt (Favela, Karachi, Terminal en Skidrow) zou ik een tactical nuke tussen je rewards zetten.
Begin dan met 7 kills harrier, 9 kills pavelow, 25 kills Nuke.
Dan zou ik zeker in de drie genoemde gaan voor een centry gun, en dan zelf een beetje de achterkant daarva beschermen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:16 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
hmm ok, die heb ik nog niet geunlockt en ik zal ook niet zo snel aan een 7 killstreak komen(zonder hulp dan:p).
Ofja ik speel ffa en dan maak je vaak maar 1 kill met een predator:p
had ik eerst ook, maar dan word je soms gekillt als je de sentry gun gaat pakken:p. Dit gaat vaak sneller met een beetje gelukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef biertank het volgende:
![]()
[..]
Dan zou ik zeker in de drie genoemde gaan voor een centry gun, en dan zelf een beetje de achterkant daarva beschermen.
Wel hopen dat de eerste die langs komt niet meteen cold blooded is.
edit: dus centry -> harrier -> pavelow
Gisteren postte ik nog dat ik nog nooit een harrier had gebruikt, en gisteravond kreeg ik heb 2x! Dus je weet nooit...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:54 schreef Parvus het volgende:
Mijn killstreak is 18. Ik heb dan ook een Rambo speelstijl, zal ook nooit de Nuke tussen m'n killstreaks zetten.
Hehe ja das waar. Ik heb wel eens chopper gunner, en dan zou je daarna nog een paar kills moeten maken voor de nuke. Dan moet je dus heel voorzichtig, camperig gaan spelen. Daar heb ik nooit zin is dus naar de chopper gunner ga ik weer rondrennen en duurt het niet lang voordat ik weer gekilled wordt hehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Gisteren postte ik nog dat ik nog nooit een harrier had gebruikt, en gisteravond kreeg ik heb 2x! Dus je weet nooit...
waarom pavelow? harrier is toch veel relaxter. die dropt nog bommen enzo aan t beginquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef biertank het volgende:
![]()
[..]
Dan zou ik zeker in de drie genoemde gaan voor een centry gun, en dan zelf een beetje de achterkant daarva beschermen.
Het grootste probleem met de sentrygun is het feit dat je er geen controle op kan uitvoeren. Bij een predator missile krijg je bovendien ook nog eens een overzicht van waar ze zittenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef biertank het volgende:
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef JarnoF het volgende:
[..]
M'n buurjongen zat ernaast en zei dat wanneer ik 3 pleuro zou inzetten ik 6 kon winnen, door de highest kd-ratio te behalen. Ik was te laf... eindig ik met een score van 27-9 en dus highest kd-ratio.. GRMBL GRMBL GRAAARGH
Achja..quote:
Jaja... Dan zet je 1 biertje in om er 2 te winnen. Of 1 ijsje om er 2 te winnen.quote:
je bent volgens je profiel zelfstandig ondernemert. en 25. hoe de neuk kan je platzak zijn dan? (!)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Achja..
Kleine bedragen worden groot (scheelde dat ik gewoon platzak was.. anders was het wel meer geweest
Nou een behoorlijke uitgavenpost gehad afgelopen maand (Oud en nieuw, verjaardagen enzo)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:41 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je bent volgens je profiel zelfstandig ondernemert. en 25. hoe de neuk kan je platzak zijn dan? (!)
Ja maar een harrier is wel ff wat makkelijker te halen dan een nukequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Gisteren postte ik nog dat ik nog nooit een harrier had gebruikt, en gisteravond kreeg ik heb 2x! Dus je weet nooit...
heb anders weinig van die 'update' gemerkt eigenlijk. Zijn nog steeds te sterk enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:53 schreef DeeBee het volgende:
Die 1887's zijn nu echt faaaal trouwens.
Weinig blijdschap toen ik die unlocked had eindelijk.
ja het ziet er echt niet uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:25 schreef MPC60 het volgende:
Akimbo met FMJ en volgens velen doen ze het nog steeds te goed dan. Ik zou eht niet weten in 3rd person lopen niet veel van die randdebielen rond (sorry maar zo zie je er gewoon uit als je met akimbo rond loopt, als een randdebiel.)
Ja idd, schijt aan die stats. Gewoon gaan en raggen. Dat gecamp pfffquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:03 schreef DeeBee het volgende:
Uhu.
Dat is echt tof, maar zit er niet echt in online, behalve als je een clan hebt.
Net een paar potjes saboteur gespeeld of zo, met die neutrale bom die je moet plaatsen. Ik ook telkens pushen om te planten, plant...word gekilled...en je teammates zitten vrolijk te campen in je eigen basis met een sniper.
Gelukkig was de 2e rush succesvoller, toen kwamen er wel 2 mee, maar dat is echt frustrerend als niemand meespeelt en alleen aan de kills denkt.
Lijkt me ook wel keer interresant iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef BobLeSponge het volgende:
Ik zit net op m'n gemak deze video te bekijken:
Wat een teamwork! Gaaf hoor. Dat wil ik ook! Alleen die lijers op internet rennen allemaal een andere kant op!
Zo nu zijn we al met z'n drieenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel keer interresant idd
Ik geef helemaal niets om stats, vind het juist leuk om tactisch te spelen. CTF (en Domination in mindere mate) vereisen toch echt samenwerking. Natuurlijk heb je mensen nodig die erg goed allround en precies kunnen fraggen maar ik vind het niet erg om een heel potje een domination point te bewaken of met een wapen/shield te lopen waarmee een missie behaald kan worden. Ik ben bijvoorbeeld erg slecht om te overleven in een situatie waar 10 mensen op elkaar staan te schieten terwijl anderen daar weer zeer bedreven in zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar toch is het erg handig als je bijvoorbeeld CTF speelt dat je van elkaar weet dat sommige mensen de vlag verdedigen en als ie gepakt wordt er achteraan gaan en dat sommige mensen de vlag proberen te gaan pakken en de drager beschermen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:34 schreef KneusTeun het volgende:
Team deathmatch zit dit soort tactiek ook zeker wel in als je goed speelt.
Op die video is het wel duidelijk gespeeld, maar idd echt jammer dat je gewoon niet online kan spelen met een TEAM.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef BobLeSponge het volgende:
Wat een teamwork! Gaaf hoor. Dat wil ik ook! Alleen die lijers op internet rennen allemaal een andere kant op!
Waarom kan dat niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:06 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Op die video is het wel duidelijk gespeeld, maar idd echt jammer dat je gewoon niet online kan spelen met een TEAM.
Iets van 2% kans toch? Ik ga iig naar huis om een paar potjes te spelen. Vanavond trouwens ook m'n mic ophalen. Kan ik eindelijk terug roepen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Je maakt een party met je team, joint een match en de "vreemde" mensen die bij je team komen laat je zelf rondhobbelen. Als je van je teammaten maar weten wat ze (gaan) doen....
4 dus. Interesse om vanavond (na 22:00) wat tactische games te doen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:07 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Zo nu zijn we al met z'n drieen
Ik bedoel het vinden van een nuke in een carepackage.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Als je in een party zit en je zoekt dan een game zit je altijd bij elkaar?
Ik heb wel interesse in een keer wat te gamen maar vanavond na 22.00 uur kan ik niet. Andere keer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:
4 dus. Interesse om vanavond (na 22:00) wat tactische games te doen?
Als dit geen grap is, ben je de eerste. Want volgens mij kan het niet, de emp is het hoogste. Als het toch wel kan is de kans letterlijk 1 op de 100.000 of zo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef Parvus het volgende:
Had net een nuke in een Emergency Airdropis dat nieuw??
22:00, uh, oke.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
4 dus. Interesse om vanavond (na 22:00) wat tactische games te doen?
Tuurlijk kan het, maar dit was duidelijk gespeeld, ik bedoel de vijanden deden letterlijk niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Je maakt een party met je team, joint een match en de "vreemde" mensen die bij je team komen laat je zelf rondhobbelen. Als je van je teammaten maar weten wat ze (gaan) doen....
Kan er niks aan doen, ik vind het gewoon toffer dan 1st person, terwijl ik van te voren zoiets had van 3rd person, waarom moet dat nou weer?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:10 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
haha it's like you read my mind
Dat kan nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef Parvus het volgende:
Had net een nuke in een Emergency Airdropis dat nieuw??
zo denk ik er nu nog steeds overquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ik vind het gewoon toffer dan 1st person, terwijl ik van te voren zoiets had van 3rd person, waarom moet dat nou weer?
Ik vind het maar raar dat er geen clan functie in de game zit. Gewoon een aparte mode waarin je alle clans ziet, waar je je kan aanmelden en matches kan organiseren. Dan kan je lekker dit gaan doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef BobLeSponge het volgende:
+1quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zo denk ik er nu nog steeds over
Wel is over na gedacht dat als je team wint je meer van je heilige XP krijgt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat er geen clan functie in de game zit. Gewoon een aparte mode waarin je alle clans ziet, waar je je kan aanmelden en matches kan organiseren. Dan kan je lekker dit gaan doen.
In de public matches heeft dit totaal geen nut. Enige reden waarom ik speel is XP, XP en nog meer XP. Als ik langs een capture point loop in Domination en ik kan dat ding in 5 sec capturen omdat er een paar man bij me staan dan pik ik die 150XP wel mee. Als dit niet zo is dan loop ik gewoon door en kan ik meer XP halen dan dat ik een halve minuut op de grond blijf zitten en een easy target ben.
Tsja, dat krijg je nou eenmaal met public matches. Leuk dat iedereen met prachtig teamwork de vijand wilt ownen, maar ik sta liever bovenaan met een K/D van 3 of hoger dan dat ik 100 keer doodga om een flag te pakken met een K/D ratio van -3 om daarna de verloren XP weer terug te krijgen omdat we gewonnen hebben. Ik kan op 1 hand uittellen wanneer ik mensen in mn team zie samenwerken. Bijna iedereen die ik zie loopt gewoon door bij een capture point dus waarom zou ik mijn stats omlaag moeten halen voor 1 a 2k meer XP die ik sowieso al haal met mijn kills. Nee, ik ga pas echt samenwerken als er serieuze clans zijn en er een mode wordt gemaakt waarin je met je clan kan spelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel is over na gedacht dat als je team wint je meer van je heilige XP krijgt!
Jij bent het type speler dat ik alle ziektes van de wereld toewens en het liefst een match lang zou teamkillen!
Daarna een bad rep geven en even duidelijk maken dat ook zijn/haar familie kapot moet....
Echt teamwork kan alleen als je met samen met vrienden online speelt is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef BobLeSponge het volgende:
Je hebt er mij toch hopelijk geen gegeven toen ik bij Domination in Highrise zat te campen voor een nuke?quote:
In je vorige post had je het er nog over dat je alleen maar speelt voor xp xp xp xpx px. Nu geef je dus eigenlijk aan dat je alleen voor K/D ratio speeltquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je nou eenmaal met public matches. Leuk dat iedereen met prachtig teamwork de vijand wilt ownen, maar ik sta liever bovenaan met een K/D van 3 of hoger dan dat ik 100 keer doodga om een flag te pakken met een K/D ratio van -3 om daarna de verloren XP weer terug te krijgen omdat we gewonnen hebben. Ik kan op 1 hand uittellen wanneer ik mensen in mn team zie samenwerken. Bijna iedereen die ik zie loopt gewoon door bij een capture point dus waarom zou ik mijn stats omlaag moeten halen voor 1 a 2k meer XP die ik sowieso al haal met mijn kills. Nee, ik ga pas echt samenwerken als er serieuze clans zijn en er een mode wordt gemaakt waarin je met je clan kan spelen.
Het elkaar dekken, waarschuwen wat er gebeurt kan ik nog wel inkomen. Maar om nou met een riot shield door heel het level te lopen om 10 keer dood te gaan terwijl je zelf geen kill kan maken vind ik wat te ver gaan. Vooral als er elk moment een vijand 3 meter achter je kan respawnen wat vaak gebeurt in MW2. Daarom ga ik dus ook niet in mn eentje voor lul zitten bij Flag A bijvoorbeeld op Quarry want je kan van 4 kanten beschoten worden, laat staan granaten die vanuit alle richtingen gegooid kunnen worden. En het spel is zo gebouwd dat als je doodgaat je 3x achter elkaar gespawnkilled kan worden om daarna nog 5 keer gekilled te worden door een chopper gunner. Nee, ik wil zo min mogelijk dood gaan om die frustraties niet mee te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:12 schreef cheqy het volgende:
[..]
Echt teamwork kan alleen als je met samen met vrienden online speelt is mijn ervaring.
Ik vind het sowieso leuker om met ons eigen clan te spelen. We dekken elkaar, waarschuwen elkaar, geven tips.....
Inderdaad! ik ben benieuwd wat voor K/D je dan hebt? want ik speel wel gewoon sociaal en heb gewoon 1.34 en das toch echt wel positief.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:19 schreef Parvus het volgende:
[..]
In je vorige post had je het er nog over dat je alleen maar speelt voor xp xp xp xpx px. Nu geef je dus eigenlijk aan dat je alleen voor K/D ratio speelt
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet. Wij spelen samen om met elkaar te winnen en zoveel mogelijk punten te pakken. We geven elkaar informatie over snipers, manier van spelen van iemand bij de tegenstander etc etc plus dat we af en toe proberen met een bepaalde tactiek te spelen. Maar niemand hoeft zich op te offeren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:20 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Het elkaar dekken, waarschuwen wat er gebeurt kan ik nog wel inkomen. Maar om nou met een riot shield door heel het level te lopen om 10 keer dood te gaan terwijl je zelf geen kill kan maken vind ik wat te ver gaan. Vooral als er elk moment een vijand 3 meter achter je kan respawnen wat vaak gebeurt in MW2. Daarom ga ik dus ook niet in mn eentje voor lul zitten bij Flag A bijvoorbeeld op Quarry want je kan van 4 kanten beschoten worden, laat staan granaten die vanuit alle richtingen gegooid kunnen worden. En het spel is zo gebouwd dat als je doodgaat je 3x achter elkaar gespawnkilled kan worden om daarna nog 5 keer gekilled te worden door een chopper gunner. Nee, ik wil zo min mogelijk dood gaan om die frustraties niet mee te maken.
Ik sta nu op 1.74quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Inderdaad! ik ben benieuwd wat voor K/D je dan hebt? want ik speel wel gewoon sociaal en heb gewoon 1.34 en das toch echt wel positief.
Nou dan heb je mij nog niet overtuigd.quote:
waarom staat jou gamertag nog niet bij de 360 gamersquote:Nou dan heb je mij nog niet overtuigd.
Als je nou een K/D had van 2.5 of hoger.
Omdat ik nie graag in een hokje geplaatst wordquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef WitAchterLicht het volgende:
en we zijn er weer bij![]()
vanavond weer knalle guys?
Edit:
[..]
waarom staat jou gamertag nog niet bij de 360 gamers![]()
hoe ga je dan naar de wc?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik nie graag in een hokje geplaatst word
10x is wat overdreven. Maar als ik aan teamwork denk is het ongeveer wat er op dit bovenstaand filmpje gebeurt. Alleen is 1 semtex is al genoeg om die riot shielder weg te blazen, wat in het fimpje pas op het laatst gebeurt. Als die riot shield gast na 10 sec al dood was geweest was die gast die die flag pakte ook allang dood en waren ze gespawnraped door alle killstreaksquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet. Wij spelen samen om met elkaar te winnen en zoveel mogelijk punten te pakken. We geven elkaar informatie over snipers, manier van spelen van iemand bij de tegenstander etc etc plus dat we af en toe proberen met een bepaalde tactiek te spelen. Maar niemand hoeft zich op te offeren.
Ja daarom, ik speel alleen maar Ground War met een paar andere gasten maar mijn voornaamste reden is om mijn K/D ratio weer omhoog te krikken. Dat loopt toch elke keer weer een deuk op als je weer 10 keer gekilled wordt door een AC130 of destijds met de akimbo 1887.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:41 schreef Merkie het volgende:
Elke andere game mode dan Team Deathmatch is wel funest voor je K/D-ratio als je wilt winnen ja. Vooral Demolition. Van 1.52 naar 1.47 gegaan daardoor. Nu vanmiddag weer een uurtje TD gedaan en ik sta weer op 1.49. Eigenlijk heb ik in TD bijna altijd een K/D-ratio van >2, en als het erg goed gaat (zoals vanmiddag), dan heb ik constant rond de 30 kills met een K/D-ratio van ca 3-4.
Overigens verbaas ik me soms over de slechte teams waar ik in terecht kom. Op Skidrow had ik net 38-9, en we wonnen dan ook wel, maar ik was de enige die meer kills dan deaths had.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef MPC60 het volgende:
Je kan lulle wat je wilt Def maar als je voor KD speelt hoor je niet thuis in objective games.
Ja dan doe ik ook wel weer mee, ik zie hier wel keer verschijnen als het begint, ik maak ze KAAAPOT!quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Als ik langs een capture point loop in Domination en ik kan dat ding in 5 sec capturen omdat er een paar man bij me staan dan pik ik die 150XP wel mee. Als dit niet zo is dan loop ik gewoon door en kan ik meer XP halen dan dat ik een halve minuut op de grond blijf zitten en een easy target ben.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel is over na gedacht dat als je team wint je meer van je heilige XP krijgt!
Jij bent het type speler dat ik alle ziektes van de wereld toewens en het liefst een match lang zou teamkillen!
Daarna een bad rep geven en even duidelijk maken dat ook zijn/haar familie kapot moet....
Hoezo, waarom zou ik dood willen gaan terwijl dat niet persee hoeft. Als je op Quarry alleen bij A ligt dan ga je 100% zeker dood. Dat riskeer ik liever niet. Als ik de mogelijkheid heb om een flag te capturen doe ik dat, maar ik ga geen onnodig risico lopen.quote:
WTF boeit het of je dood gaat man, het is een spelletje waarbij het de bedoeling is dat je points domineert. Dan ga je der toch niet voorbij lopenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Hoezo, waarom zou ik dood willen gaan terwijl dat niet persee hoeft. Als je op Quarry alleen bij A ligt dan ga je 100% zeker dood. Dat riskeer ik liever niet. Als ik de mogelijkheid heb om een flag te capturen doe ik dat, maar ik ga geen onnodig risico lopen.
Ik speel alleen maar voor mijn eigen statsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
WTF boeit het of je dood gaat man, het is een spelletje waarbij het de bedoeling is dat je points domineert. Dan ga je der toch niet voorbij lopen![]()
Speel dan lekker Free for Allquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar voor mijn eigen statsEn weet je hoe frustrerend het spel af en toe is als je tig keer achter elkaar gespawnraped wordt door een chopper gunner.
You're not in my teamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar voor mijn eigen statsEn weet je hoe frustrerend het spel af en toe is als je tig keer achter elkaar gespawnraped wordt door een chopper gunner.
Valt best mee hoor, kwestie van achter zo'n kist gaan zitten. Smoke grenade neergooien en dan wachten met je shotgun. Op die manier verover je veel points vrij makkelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Hoezo, waarom zou ik dood willen gaan terwijl dat niet persee hoeft. Als je op Quarry alleen bij A ligt dan ga je 100% zeker dood. Dat riskeer ik liever niet. Als ik de mogelijkheid heb om een flag te capturen doe ik dat, maar ik ga geen onnodig risico lopen.
ik zou je meteen uit de lobby kickenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dat kun je heel simpel doen, die tactisch spelen laat je staan. De rest flikker je wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:30 schreef Doopy-X- het volgende:
Kan je in Live je vrienden categoriseren? Wil graag de [Fok!] spelers die tactisch matches willen doen graag labelen oid.
Maak je geen zorgen, ik speel toch niet met mensen van hier.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik zou je meteen uit de lobby kicken![]()
LMAOquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat kun je heel simpel doen, doe tactisch spelen laat je staan. De rest flikker je weg
Nee man, dan heeft ie geen team die de kogels voor hem opvangt terwijl hij achter een muurtje aan zijn digitale piemel staat te sjorrenquote:
Hehe, ik heb er ook heel lang over gedaan. Na 3500 kills stond ik op een gegeven moment op 0.57 en door een andere strategie te gebruiken (lees: defensiever spelen, niet campenquote:
Ik ben er bijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef WitAchterLicht het volgende:
jongens zullen we rond een uur of half 9 beginnen?
add me add me!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Op dit moment hebben we dus de volgende spelers die NIET alleen voor KD en XP spelen op de 360 maar tactische risico's nemen:
BertjuhNL
Daanos
Doopstah
KneusTeun
MainFrames
Salom16
Als je daar XP voor krijgt dan ga ik het dalijk proberenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee man, dan heeft ie geen team die de kogels voor hem opvangt terwijl hij achter een muurtje aan zijn digitale piemel staat te sjorren
XBL gamertag? kan ik je ff adde?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef zatoichi het volgende:
Gisteren had ik mooi twee claymores neergeplant bij een flag, lekker bewaken, maar daardoor 2 kills, wordt ik zwartgemaakt door mijn Fok! team
Was wel lachen, kom vanavond ook nog wel ff online.
Nou succes met het capturen van alle objectives voor spelers zoals mij, want die extra XP op het eind is toch een mooie meevaller altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Op dit moment hebben we dus de volgende spelers die NIET alleen voor KD en XP spelen op de 360 maar tactische risico's nemen:
BertjuhNL
Cagystorm
Daanos
Doopstah
KneusTeun
MainFrames
Salom16
Ehm, dat moeten wel bullet penetration kills zijn hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef BobLeSponge het volgende:
Hee wat is dat nou? Werk ik aan de challenge om 40 kills van mijn m4a1 met FMJ te krijgen, blijft hij op 5/40 staan! Is dit een bug? grrrdvrrr
Waar kun je trouwens je k/d ratio zien?
Je moet ook samen werken om de points te capturen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Wat dus 95% van de spelers niet doet ( waaronder ik ) ...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Je moet ook samen werken om de points te capturen...
Oh en dat is zeker door een muur heen schieten dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ehm, dat moeten wel bullet penetration kills zijn he
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:10 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Oh en dat is zeker door een muur heen schieten dan?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef Kn0x het volgende:
En voor de PS3 ook nog mensjes die teamwork hoger achten dan XP-en?
1. Kn0x
2. Cheqy
Rond 22:00 (misschien iets eerder) ben ik er.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:20 schreef WitAchterLicht het volgende:
kom allen online for modern warefare chaos
Kan je het tactische lijstje ook in de OP zetten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik kom er ook aan, nu de rest nog
Ik speel meestal wel voor k/d en zo. Maar vooral voor de fun. Als ik met een team speel zoals nu boeit het me niet. Ik sta nu 1.20, dus is makkelijk op te halen als ik naar beneden ga, maar het boeit me echt niks eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
BertjuhNL
Cagystorm
Daanos
Doopstah
KneusTeun
MainFrames
Salom16
Dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Doopy-X- het volgende:
KD ratio is voor nerds, een spelletje spelen om te winnen is voor bazen.
Ga je gangquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef PierreTT het volgende:
Zet mij er ook maar bij... vaak zat bij Domination eindig ik met een zwaar slechte k/d, maar wel met de Dominator-accolade en zat xp van het punten capturen
Heb ik niks van gemerktquote:
Ja deze avond was ook niet mijn idee van een ideale avond.quote:
Kijk, dat zijn de goede berichten!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb zelfs een flag gecaptured en gescoord!!!!
zo te zien HTDMquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja deze avond was ook niet mijn idee van een ideale avond.
Even bij mijn ouders gegeten, bleken ze een nieuwe wasmachine te hebben gekocht die even neergezet moest worden.
Zal er geen lang verhaal van maken maar alles ging mis met het plaatsen van de nieuwe wasmachine en drogerNooit geweten dat er zoveel mis kon gaan
![]()
![]()
Was om 23.00 pas thuis![]()
Maar doe de volgende keer weer mee, hoe ging het vanavond? Wat hebben jullie gedaan? CTF/Domination/etc
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef zatoichi het volgende:
Yup veel beter; ik heb een dts systeem staan, maar hoor er niets door, en door de koptelefoon versta je gewoon alles.
Hardcore Team DM (leuk)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan? CTF/Domination/etc
Ik heb een mult-knifekillquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:51 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb zelfs een flag gecaptured en gescoord!!!!
het was een goed leuk avondje vooral dat HTDM,quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Hardcore Team DM (leuk)
Groundwar (sux, veel te druk)
Domination (aardig maar druk craplevel)
2x Demolition (super fun)
En op het einde paar x Team Deathmatch
Leuk avondje, elkaar door de game loodsen etc
Gister 26-0 gespeeld op Favela met Team Deathmatch ;Dquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Dat kan je zelf doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 02:15 schreef Silver_Shark het volgende:
zet mij ook ff in die lijst ign is SunZero
ben bijna prestige 4 =)
heb een k/d van 1.17 maar boeit me niet echt
Vond ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 02:15 schreef Bananenman het volgende:
Demolition is gewoon het vetste imo, jammer dat we dat laatste potje compleet weggevaagd werden door die gasten maar het potje daarvoor op Skidrow was supervet. Voor herhaling vatbaar
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef BobLeSponge het volgende:
Ik heb nu geen mic en ik hoor iedereen echt kut. Ik versta d'r geen flikker van. Scheelt dat als je zelf een mic op je hoofd hebt? Hoor je de stemmen dan alleen door de koptelefoon?
Maakt het dan ook nog iets uit of je die gewone headset met kabel hebt, of die draadloze? dan ga ik hem vandaag nog halen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef zatoichi het volgende:
Yup veel beter; ik heb een dts systeem staan, maar hoor er niets door, en door de koptelefoon versta je gewoon alles.
quote:geen twijfel bestaat dat deze headset beter is dan het origineel.
+ kan harder
+ iedereen verstaat je beter
+ sterke draadverbinding
+ kan tegen een stootje
+ zit lekker
vrienden van mij hebben deze headset ook aangeschaft en er ook van overtuigd dat deze beter is dan het origineel.
Het origineel gaan vaak stuk door de stechte trekontlasting van de kabel. deze gaat kapot bij de mute knop.
super product
Inderdaad de Ninja Perk, heb je dat probleem niet meer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:15 schreef mindyourstep het volgende:
Ik erger me dus rot aan die heartbeat sensor, die gasten zien je niet eens en gooien granade , dood:(
Ik heb de officiële met kabelquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:30 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
[..]
Maakt het dan ook nog iets uit of je die gewone headset met kabel hebt, of die draadloze? dan ga ik hem vandaag nog halen.
Een avondje tatical op de ps3 moet wel kunnen.quote:alleerst beetje wazig:
Zaterdag zat bij een vriend te knallen.
Hij had net prestige gedaan, en eindige als eerste.
Met 17- 2- ? bij het andere team zat iemand met 17- 0- ?
Hij heeft toen win a team death match with top score en nog iets in die trant gehaald.
Toen ging er iemand weg als ik het goed zag en in eens had hij 1640 punten ipv 1740.
En dus niet meer boven aan (vandaar dat het goed opviel).
iemand wel is eerder gehad?
En enig idee wat het is?
Ik wil dezequote:Op woensdag 13 januari 2010 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Draadloze headsetZoooooo veel beter dan dat standaard rotding!
Of veel blijven bewegen; die heartbeat sensors hebben een refresh rate (net zoals UAV) wat ik dus vaak doe is, eerst langs b.v. de ingang van een huisje lopen, vervolgens omdraaien en toch naar binnen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:15 schreef mindyourstep het volgende:
Ik erger me dus rot aan die heartbeat sensor, die gasten zien je niet eens en gooien granade , dood:(
Ik gebruik een carepackage waar niets leuks in zit ook vaak als bait. Als vliegen op stroop...quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:34 schreef KneusTeun het volgende:
Je kunt ook lui die je carepackage stelen helemaal kapot maken
Als ik straks One Men Army heb maak ik wel een class aan met de Stinger, als ik die nu als Secondary ga dragen ben ik echt te langzaam...quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:23 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Uberhaupt wordt de UAV veel te weinig kapot geschoten. Gisteren in HTDM ook maar even elke keer een UAV gelijk kapot schieten; kost een reload of twee, maar ik heb toch scavenger.
Ja precies dat heb ik ook zo. Eerste altijd standaard Stinger maar nu die M93 Rafica als secundary. Ik negeer nu ook vaak de dingen in de lucht totdat ik er ook maar 1 keer door doodgeschoten word. Dan zijn ze de mijnequote:Op woensdag 13 januari 2010 11:02 schreef Rossdale het volgende:
Je kunt ook als je dood gaat snel van class wisselen. Ik heb twee identieke classes, alleen heeft de een een gun als secondary weapon en de ander een stinger
Tja als je HTDM speelt zul je wel moeten; veel verder dan 5 kill streak kom je moeilijk... Had gisteren in ieder geval een attack helicopter in mijn care package, en daarmee wonnen we de game ruim. Maar zelfs met een UAV kom je een heel eind in HTDM.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:05 schreef JarnoF het volgende:
Ik heb persoonlijk een hekel aan carepackages. Vooral wanneer je team er 1 laat komen op de plaats waar jij op dat moment loopt. Boink, headache.. uiteraard dood.
Verder heeft een carepackage te veel en te vaak een UAV, CounterUAV, of Ammo.. Ik schiet er dan liever 1 extra neer, waardoor de predator missile gebruikt kan worden.
Bovendien tellen de kills, welke worden gemaakt door de reward die in je carepackage zit, niet mee voor je killstreak.
----------------------------------------------
Heb net even gespeeld in Estate. Iedereen van m'n team zat in het huisje te campen, terwijl ik, als een ware John Rambo, de tegenstanders kon afmaken. Pas op het moment dat ik dood ging, kwamen de schijterds naar buiten. Toch de Choppergunner ingezet en toen alle kills voor hun neus weggejat![]()
Niet je team coveren, geen kills als presentje
Ik word er bijna niet door gepakt met mijn Cold Blooded aan, behalve als er teammates om me heen staan bij een harrierquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik negeer nu ook vaak de dingen in de lucht totdat ik er ook maar 1 keer door doodgeschoten word. Dan zijn ze de mijne
Dat was ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja als je HTDM speelt zul je wel moeten; veel verder dan 5 kill streak kom je moeilijk... Had gisteren in ieder geval een attack helicopter in mijn care package, en daarmee wonnen we de game ruim. Maar zelfs met een UAV kom je een heel eind in HTDM.
Eergisteren met de fokkers inderdaad meegemaakt dat ik werd gespawned en die rode rook zag, dus gelijk weg daar, vervolgens werd een andere fokker gespawned, loopt eropaf... boom care package op zijn hoofd. Zag er wel mooi uit vanuit mijn point of view.
Oh dat wist ik niet.. lekker dan..quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:32 schreef Rossdale het volgende:
De kills van de pavelow tellen niet mee voor je killstreak, bugje
Hoho, ik was er niet bij gisteravond.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Teun en Mainframes... zomaar een beetje zonder mij aan het spelen
Die lopen er niet totdat ik online kom.quote:
Zo erg is dat toch niet? Jij scoort de punten en krijgt eervolle vermelding aan de linkerbovenhoek.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die lopen er niet totdat ik online kom.
Echt ZO irritant vind ik dat, het lijkt er vaak op dat niemand zich druk maakt om air support, en dan kan ik weer mijn stinger class tevoorschijn toveren.
ik heb hem gered dat de vijand hem niet pakte, want er was niemand, alleen de vijand, en eentje lag daar al 4 seconden, toen ik besefte dat jij het niet was, toen sniperde ik hem! Anders was het bada bada boom.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Dat was ook mooi trouwens, dat met die AC-130 die ik gisteren kreeg in een Care Package bij die bus op Karachi. Ik werd gekilled en vervolgens verzamelden beide teams zich rond die parkeerplaats. Na zes keer neergemaaid te worden toen ik 'm probeerde te pakken heb ik 'm maar laten liggen
Dat klopt allebei wel ja, maar ik loop liever met shotguns als secondary.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niet? Jij scoort de punten en krijgt eervolle vermelding aan de linkerbovenhoek.
Snap ik wel; ik vind dat het neerhalen van een harrier/chopper of welke air support dan ook als een kill moet gelden (oké niet UAV lijkt me).quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat klopt allebei wel ja, maar ik loop liever met shotguns als secondary.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef Saind het volgende:
Aug HBAR met stinger, gebruik toch altijd primary wapen.
Tevens tvp
Is het niet zo dat als je Stinger als secondary wapen hebt je langzamer loopt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef Saind het volgende:
Aug HBAR met stinger, gebruik toch altijd primary wapen.
Tevens tvp
Yep je loopt wel langzamer. Weet trouwens niet of Marathon en Lightweight er tegen helptquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:31 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je Stinger als secondary wapen hebt je langzamer loopt?
Even gezocht:quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Yep je loopt wel langzamer. Weet trouwens niet of Marathon en Lightweight er tegen helpt
Bron: http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/quote:On movement speed (player speed is determined by the weapon in his primary slot):
SMGs and Sniper Rifles have a Speed of 100%
Assault Rifles have a Speed of 95%
Machineguns have a Speed of 87.5%
Riot Shield has a Speed of 80%
A player can pick up another weapon and keep the movement speed of the weapon he spawned with.
Weird ik was er heilig van overtuigd dat als ik switch naar mijn handgun ik veel sneller loop, maar volgens deze stelling zou dat dus niet uit moeten maken...quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Even gezocht:
[..]
Bron: http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Even gezocht:
[..]
Bron: http://denkirson.xanga.com/715966769/modern-warfare-2/
Dit is echt faal. rennen met een barett .50quote:SMGs and Sniper Rifles have a Speed of 100%
Dit is toch ook achterlijk? Met een sprint perk kan je dus gewoon de zwaarste machine guns op pikken?quote:A player can pick up another weapon and keep the movement speed of the weapon he spawned with.
Dan loopt dus niemand meer met een stinger/javelinquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:33 schreef _GdR_ het volgende:
waarom geven ze niet alle equipment een gewicht en tellen dat bij elkaar op en bepalen dan wat de snelheid is aan de hand van de totale kilo's oid
Javelin loopt toch niemand mee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan loopt dus niemand meer met een stinger/javelin
Ik ken een kerel die vrijwel elk potje wel een aantal javelinkills maaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Javelin loopt toch niemand mee.
The javelin goes, up and up. And down.![]()
0 killz
ideaal toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:49 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dan loopt dus niemand meer met een stinger/javelin
Gewoon voor Predator Missile - Harrier Strike - Pavelow kiezen. Een Chopper Gunner als derde killstreak vind ik alleen handig bij een map als Wasteland en Highrise (bij andere maps gaat toch iedereen binnen zitten) en bovendien heb ik al vaak genoeg meegemaakt dat m'n Harrier maar twee of drie kills maakte. Als er een Pavelow in de lucht is komen ze toch wel naar buitenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:05 schreef Agiath het volgende:
Gebruik al tijden geen Care Package meer, gezeik met die pakketjes telkens
Predator - Harrier - Chopper Gunnerquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Gewoon voor Predator Missile - Harrier Strike - Pavelow kiezen. Een Chopper Gunner als derde killstreak vind ik alleen handig bij een map als Wasteland en Highrise (bij andere maps gaat toch iedereen binnen zitten) en bovendien heb ik al vaak genoeg meegemaakt dat m'n Harrier maar twee of drie kills maakte. Als er een Pavelow in de lucht is komen ze toch wel naar buiten![]()
Ik zie er wel eens lui mee lopen maar die gebruiken hem om bepaalde plekken te 'bombarderen' ipv helos mee neer te halen hehequote:Op woensdag 13 januari 2010 17:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Javelin loopt toch niemand mee.
The javelin goes, up and up. And down.![]()
0 killz
is die bug niet al achterhaald en opgelost dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:33 schreef kutkabouter het volgende:
gisteren dus in een gebugged potje terecht gekomen waarin iedereen dus aan de lopende band javelins af liep te schieten
ik doe er niet meer aanquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef KneusTeun het volgende:
Gaat mainframes vanavond nog aan de cod?
En wie nog meer?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:16 schreef Rossdale het volgende:
Dat komt doordat ze je dus wel zien, op hun heartbeat sensor
quote:
Je echte naam is Jan peter?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Met oog het het (hopelijk) vallen van het kabinet vanavond ben ik waarschijnlijk niet online. Misschien later op de avond nog even maar dat ligt eraan hoe alles zich ontwikkeld....
Jammer want tactical spelen zoals gisteren beviel me prima
Echt wel, moet even mijn frustraties kwijt over die kras op mijn voorruit van mijn auto.... Maar halve meter grootquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef KneusTeun het volgende:
Gaat mainframes vanavond nog aan de cod?
En wie nog meer?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar gaat een droom aan diggelen
Die MLG?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Weet je trouwens wat die headset kost?
Ik ga denk ik wel voor een pc aansluiting, dan zet ik er wel een adapter tussen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:20 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mooi werk die dingen, ga er toch eens serieus over nadenken.
Blijf toch wel een tijd gamen en dan valt de prijs misschien ietwat mee
je bedoelt dat eentje voor een 360 mogelijk niet aangesloten kan worden op de 720?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ga denk ik wel voor een pc aansluiting, dan zet ik er wel een adapter tussen.
Kan ik hem eventueel voor pc en xbox 720 gebruiken! anders duur geintje
Ik kom dr zo an!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je bedoelt dat eentje voor een 360 mogelijk niet aangesloten kan worden op de 720?
PC aansluiting blijft gelijkt en hoeft er alleen een adapter gemaakt te worden?
Ik ga etters doodschieten... (moet straks alleen ff vriendin ophalen)
En dat in één regelquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je bedoelt dat eentje voor een 360 mogelijk niet aangesloten kan worden op de 720?
PC aansluiting blijft gelijkt en hoeft er alleen een adapter gemaakt te worden?
Ik ga etters doodschieten... (moet straks alleen ff vriendin ophalen)
krijg ik nu een sticker?quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:06 schreef mstx het volgende:
Daarnet de javelin afgevuurd, word ik neergeknald. Spawn ik gvd precies op de plek waar dat ding terecht komt.
Die MLG shit is alles behalve overpriced :S kijk is naar wat een goede headphone kost!!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:12 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb trouwens een turtlebeach X1 headphone, werkt prima en niet zo overpriced als die MLG troep.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die MLG shit is alles behalve overpriced :S kijk is naar wat een goede headphone kost!!!!!
Mijn sony mdr-v700 was ook 180 euro, je betaalt gewoon voor kwaliteit.
En of je het er voor over hebt is een ander verhaal.
Dat zei hij niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat tutrlebeach geen kwaliteit is? Dan heb je hierbij bewezen dat je niet weet waar je het over hebt, sorry.Een headphone met micro om te gamen hoeft geen 160 pond te kosten, voor 80 minder heb je prima kwaliteit ik durf te stellen waarschijnlijk nog wel beter. Verder zit ik zelf aardig in de audio hoor, mijn slaapkamer is meer een bed in een studio.
Ik was lekker bij die buurvrouw gebleven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef JarnoF het volgende:
Zometeen nog even lekker gamen. Heb de hele niet kunnen gamen door m'n broertje. Dus maar even bier gedronken bij m'n buurvrouw
Mocht iemand me online treffen, lach me dan niet uit om mn scores....
Nog fokkers die gaan gamen op psn vanavond?
inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik was lekker bij die buurvrouw gebleven.
Uurtje of half twaalf ben ik wel thuis denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef JarnoF het volgende:
Zometeen nog even lekker gamen. Heb de hele niet kunnen gamen door m'n broertje. Dus maar even bier gedronken bij m'n buurvrouw
Mocht iemand me online treffen, lach me dan niet uit om mn scores....
Nog fokkers die gaan gamen op psn vanavond?
Ik zeg niet dat de turtlebeach geen kwaliteit isquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat tutrlebeach geen kwaliteit is? Dan heb je hierbij bewezen dat je niet weet waar je het over hebt, sorry.Een headphone met micro om te gamen hoeft geen 160 pond te kosten, voor 80 minder heb je prima kwaliteit ik durf te stellen waarschijnlijk nog wel beter. Verder zit ik zelf aardig in de audio hoor, mijn slaapkamer is meer een bed in een studio.
Volgens mij is het geen Amerikaan/Engelsman hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de turtlebeach geen kwaliteit iswaar heb ik dat gezegd?
Maar als jij je middenmoot X1 wil gaan vergelijken met een Astro 7.1 dolby headset..... hoef ik niet verder uit te leggen dat jij hier de mongool bent![]()
Dus je kan wel gaan lopen haten met je redelijke headset, maar ik ben niet van plan te 80 euro te betalen voor stereo doorsnee als ik voor paar tientjes meer iets heb waar ik weer paar jaar me verder kan.
ASSWHIPE!
Waar lag je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef GotenSSJ het volgende:
3 AC130's gehaald net 14.gif
Waaronder een 36-0 potjeHelaas miste ik 1x de message AC130 ready anders had ik zeer waarschijnlijk de nuke gehad. Maar goed, komt ooit wel is
Hahaha inderdaad!quote:
Jup.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef Biefstuk het volgende:
Is er trouwens ook een koptelefoon voor ps3?
Vind het veel fijner om een koptelefoon op te hebben, hoor je alles veel beter en stoor je de buren niet tenminste.
onee hoor speel zelf ook wel 40-0 maar meestal zijn het wel de campers, met dit soort scores.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef GotenSSJ het volgende:
@ Sharpdressedman en Kneusteun
Ik lag nergens, ik stond en crouchOp Afghan in het bunkertje naast Objective A in Domination.
Ja toen ik die AC130 had ben ik wel even in een hoekje gaan zitten inderdaad.
Blijkbaar ben je gelijk een camper als je 0x dood gaatGisteren had ik een potje 22-0 ook zonder overdreven campen, alleen toen ik de AC130 had ook
Klopt, meestal ga ik ze dan zoekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
onee hoor speel zelf ook wel 40-0 maar meestal zijn het wel de campers, met dit soort scores.
ikke 50-0quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
onee hoor speel zelf ook wel 40-0 maar meestal zijn het wel de campers, met dit soort scores.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ikke 50-0Daarom ben jij mijn held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom ben jij mijn held!
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)004914827/index.htmlquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef Biefstuk het volgende:
Is er trouwens ook een koptelefoon voor ps3?
Vind het veel fijner om een koptelefoon op te hebben, hoor je alles veel beter en stoor je de buren niet tenminste.
Dan hoor je alleen spraak. Bedoel echt een headset, van die grotequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)004914827/index.html
ACR + FMJ is ook wel lekker ja, maar toch hou ik meer van Holographicquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:27 schreef Merkie het volgende:
Waarom gebruik je niet gewoon de iron sights van de ACR? Die zijn perfect.
Een assault rifle is ook niet bedoeld om vliegtuigen neer te schieten. Je kan wel 1x een stinger/AT4-HS afvuren, dan hoef je hem nog maar een paar keer te raken met een assault rifle. (Zonder Stopping Power Pro heb je 2 raketten nodig)quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:24 schreef Parvus het volgende:
Ik heb Stopping Power Pro, dus dan zou je ook increased damage to vehicles moeten hebben. Nu schoot ik gister godverdomme 2 magazijnen van m'n Tar-21 leeg op een Harrier, ding ging niet kapot. Hooguit beetje roken
Heb je normaal 2 raketten nodig ja? Ook met Stinger? Dat het met een assault rifle niet makkelijk zou gaan is ook wel logisch, maar ik dacht na 2 magazijnen.. Dan zouden er toch genoeg gaten in moeten zittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Een assault rifle is ook niet bedoeld om vliegtuigen neer te schieten. Je kan wel 1x een stinger/AT4-HS afvuren, dan hoef je hem nog maar een paar keer te raken met een assault rifle. (Zonder Stopping Power Pro heb je 2 raketten nodig)
Alleen als ik niet weet hoe ik word gekilled.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef fyah het volgende:
ACR Holographic met 2 Glocks en ik win elk potjeBehalve estate. Kijken jullie trouwens ooit de killcam als je neergaat?
Volgens mij is de kwaliteit van audio en het bereid zijn om daar een vermogen aan uit te geven echt puur een kwestie van smaak en eigen beleving.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef MPC60 het volgende:
[..]
quote:Further, when music was played through the coat hanger wire, we were asked if what we heard sounded good to us. All agreed that what was heard sounded excellent, however, when A-B tests occured, it was impossible to determine which sounded best the majority of the time and which wire was in use.
soms heb je van die potjes waarbij je 3x gespawned wordt door een chopper gunner ofzo (op afghan is dat echt een hel)quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef fyah het volgende:
ACR Holographic met 2 Glocks en ik win elk potjeBehalve estate. Kijken jullie trouwens ooit de killcam als je neergaat?
Hulde voor je avatar.... Wat een heldquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef dreamzk het volgende:
Net lekker even gespeeld, level 18 alen ik heb mijn eerste chopper dinges gedaan, wel vet. Eerst sentry gun op tactische positie zetten en dan maar afwachten
Wel veel lag vandaag en heeeel veel kleine kotertjes die blijven zeuren.
als je die sentrygun op een goede plek neerzet en m verdedigd is ie juist zwaar relaxt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:23 schreef Agiath het volgende:
Ik heb nog nooit ninja gebruikt, commando pro ftw
Sentry-gun is ruk, moet je weer zo'n pakketje pakken, en 1 flashbang + 1 knife is genoeg om het ding te mollen
Heartbeat sensors zijn trouwens voor kutn00bcampers
Heb ik al gezegd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de turtlebeach geen kwaliteit iswaar heb ik dat gezegd?
Maar als jij je middenmoot X1 wil gaan vergelijken met een Astro 7.1 dolby headset..... hoef ik niet verder uit te leggen dat jij hier de mongool bent![]()
Dus je kan wel gaan lopen haten met je redelijke headset, maar ik ben niet van plan te 80 euro te betalen voor stereo doorsnee als ik voor paar tientjes meer iets heb waar ik weer paar jaar me verder kan.
ASSWHIPE!
Tuurlijk kijk ik op mijn kill cam! Anders word je nooit beter.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef fyah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |