Als je daar XP voor krijgt dan ga ik het dalijk proberenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee man, dan heeft ie geen team die de kogels voor hem opvangt terwijl hij achter een muurtje aan zijn digitale piemel staat te sjorren
XBL gamertag? kan ik je ff adde?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef zatoichi het volgende:
Gisteren had ik mooi twee claymores neergeplant bij een flag, lekker bewaken, maar daardoor 2 kills, wordt ik zwartgemaakt door mijn Fok! team
Was wel lachen, kom vanavond ook nog wel ff online.
Nou succes met het capturen van alle objectives voor spelers zoals mij, want die extra XP op het eind is toch een mooie meevaller altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Op dit moment hebben we dus de volgende spelers die NIET alleen voor KD en XP spelen op de 360 maar tactische risico's nemen:
BertjuhNL
Cagystorm
Daanos
Doopstah
KneusTeun
MainFrames
Salom16
Ehm, dat moeten wel bullet penetration kills zijn hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef BobLeSponge het volgende:
Hee wat is dat nou? Werk ik aan de challenge om 40 kills van mijn m4a1 met FMJ te krijgen, blijft hij op 5/40 staan! Is dit een bug? grrrdvrrr
Waar kun je trouwens je k/d ratio zien?
Je moet ook samen werken om de points te capturen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Hoezo, waarom zou ik dood willen gaan terwijl dat niet persee hoeft. Als je op Quarry alleen bij A ligt dan ga je 100% zeker dood. Dat riskeer ik liever niet. Als ik de mogelijkheid heb om een flag te capturen doe ik dat, maar ik ga geen onnodig risico lopen.
Wat dus 95% van de spelers niet doet ( waaronder ik ) ...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef kwaitnait het volgende:
[..]
Je moet ook samen werken om de points te capturen...
Oh en dat is zeker door een muur heen schieten dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ehm, dat moeten wel bullet penetration kills zijn he
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:10 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Oh en dat is zeker door een muur heen schieten dan?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef Kn0x het volgende:
En voor de PS3 ook nog mensjes die teamwork hoger achten dan XP-en?
1. Kn0x
2. Cheqy
Rond 22:00 (misschien iets eerder) ben ik er.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:20 schreef WitAchterLicht het volgende:
kom allen online for modern warefare chaos
Kan je het tactische lijstje ook in de OP zetten?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik kom er ook aan, nu de rest nog
Ik speel meestal wel voor k/d en zo. Maar vooral voor de fun. Als ik met een team speel zoals nu boeit het me niet. Ik sta nu 1.20, dus is makkelijk op te halen als ik naar beneden ga, maar het boeit me echt niks eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Doopy-X- het volgende:
Op dit moment hebben we dus de volgende spelers die NIET alleen voor KD en XP spelen op de 360 maar tactische risico's nemen:
BertjuhNL
Cagystorm
Daanos
Doopstah
KneusTeun
MainFrames
Salom16
Dit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Doopy-X- het volgende:
KD ratio is voor nerds, een spelletje spelen om te winnen is voor bazen.
Ga je gangquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:46 schreef PierreTT het volgende:
Zet mij er ook maar bij... vaak zat bij Domination eindig ik met een zwaar slechte k/d, maar wel met de Dominator-accolade en zat xp van het punten capturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |