Ja dan doe ik ook wel weer mee, ik zie hier wel keer verschijnen als het begint, ik maak ze KAAAPOT!quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Als ik langs een capture point loop in Domination en ik kan dat ding in 5 sec capturen omdat er een paar man bij me staan dan pik ik die 150XP wel mee. Als dit niet zo is dan loop ik gewoon door en kan ik meer XP halen dan dat ik een halve minuut op de grond blijf zitten en een easy target ben.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel is over na gedacht dat als je team wint je meer van je heilige XP krijgt!
Jij bent het type speler dat ik alle ziektes van de wereld toewens en het liefst een match lang zou teamkillen!
Daarna een bad rep geven en even duidelijk maken dat ook zijn/haar familie kapot moet....
Hoezo, waarom zou ik dood willen gaan terwijl dat niet persee hoeft. Als je op Quarry alleen bij A ligt dan ga je 100% zeker dood. Dat riskeer ik liever niet. Als ik de mogelijkheid heb om een flag te capturen doe ik dat, maar ik ga geen onnodig risico lopen.quote:
WTF boeit het of je dood gaat man, het is een spelletje waarbij het de bedoeling is dat je points domineert. Dan ga je der toch niet voorbij lopenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Hoezo, waarom zou ik dood willen gaan terwijl dat niet persee hoeft. Als je op Quarry alleen bij A ligt dan ga je 100% zeker dood. Dat riskeer ik liever niet. Als ik de mogelijkheid heb om een flag te capturen doe ik dat, maar ik ga geen onnodig risico lopen.
Ik speel alleen maar voor mijn eigen statsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
WTF boeit het of je dood gaat man, het is een spelletje waarbij het de bedoeling is dat je points domineert. Dan ga je der toch niet voorbij lopen![]()
Speel dan lekker Free for Allquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar voor mijn eigen statsEn weet je hoe frustrerend het spel af en toe is als je tig keer achter elkaar gespawnraped wordt door een chopper gunner.
You're not in my teamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar voor mijn eigen statsEn weet je hoe frustrerend het spel af en toe is als je tig keer achter elkaar gespawnraped wordt door een chopper gunner.
Valt best mee hoor, kwestie van achter zo'n kist gaan zitten. Smoke grenade neergooien en dan wachten met je shotgun. Op die manier verover je veel points vrij makkelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Hoezo, waarom zou ik dood willen gaan terwijl dat niet persee hoeft. Als je op Quarry alleen bij A ligt dan ga je 100% zeker dood. Dat riskeer ik liever niet. Als ik de mogelijkheid heb om een flag te capturen doe ik dat, maar ik ga geen onnodig risico lopen.
ik zou je meteen uit de lobby kickenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Dat kun je heel simpel doen, die tactisch spelen laat je staan. De rest flikker je wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:30 schreef Doopy-X- het volgende:
Kan je in Live je vrienden categoriseren? Wil graag de [Fok!] spelers die tactisch matches willen doen graag labelen oid.
Maak je geen zorgen, ik speel toch niet met mensen van hier.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik zou je meteen uit de lobby kicken![]()
LMAOquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat kun je heel simpel doen, doe tactisch spelen laat je staan. De rest flikker je weg
Nee man, dan heeft ie geen team die de kogels voor hem opvangt terwijl hij achter een muurtje aan zijn digitale piemel staat te sjorrenquote:
Hehe, ik heb er ook heel lang over gedaan. Na 3500 kills stond ik op een gegeven moment op 0.57 en door een andere strategie te gebruiken (lees: defensiever spelen, niet campenquote:
Ik ben er bijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef WitAchterLicht het volgende:
jongens zullen we rond een uur of half 9 beginnen?
add me add me!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef Doopy-X- het volgende:
Op dit moment hebben we dus de volgende spelers die NIET alleen voor KD en XP spelen op de 360 maar tactische risico's nemen:
BertjuhNL
Daanos
Doopstah
KneusTeun
MainFrames
Salom16
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |