Ik vind het maar raar dat er geen clan functie in de game zit. Gewoon een aparte mode waarin je alle clans ziet, waar je je kan aanmelden en matches kan organiseren. Dan kan je lekker dit gaan doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef BobLeSponge het volgende:
Ik zit net op m'n gemak deze video te bekijken:
Wat een teamwork! Gaaf hoor. Dat wil ik ook! Alleen die lijers op internet rennen allemaal een andere kant op!
+1quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:12 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
zo denk ik er nu nog steeds over
Wel is over na gedacht dat als je team wint je meer van je heilige XP krijgt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar dat er geen clan functie in de game zit. Gewoon een aparte mode waarin je alle clans ziet, waar je je kan aanmelden en matches kan organiseren. Dan kan je lekker dit gaan doen.
In de public matches heeft dit totaal geen nut. Enige reden waarom ik speel is XP, XP en nog meer XP. Als ik langs een capture point loop in Domination en ik kan dat ding in 5 sec capturen omdat er een paar man bij me staan dan pik ik die 150XP wel mee. Als dit niet zo is dan loop ik gewoon door en kan ik meer XP halen dan dat ik een halve minuut op de grond blijf zitten en een easy target ben.
Tsja, dat krijg je nou eenmaal met public matches. Leuk dat iedereen met prachtig teamwork de vijand wilt ownen, maar ik sta liever bovenaan met een K/D van 3 of hoger dan dat ik 100 keer doodga om een flag te pakken met een K/D ratio van -3 om daarna de verloren XP weer terug te krijgen omdat we gewonnen hebben. Ik kan op 1 hand uittellen wanneer ik mensen in mn team zie samenwerken. Bijna iedereen die ik zie loopt gewoon door bij een capture point dus waarom zou ik mijn stats omlaag moeten halen voor 1 a 2k meer XP die ik sowieso al haal met mijn kills. Nee, ik ga pas echt samenwerken als er serieuze clans zijn en er een mode wordt gemaakt waarin je met je clan kan spelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wel is over na gedacht dat als je team wint je meer van je heilige XP krijgt!
Jij bent het type speler dat ik alle ziektes van de wereld toewens en het liefst een match lang zou teamkillen!
Daarna een bad rep geven en even duidelijk maken dat ook zijn/haar familie kapot moet....
Echt teamwork kan alleen als je met samen met vrienden online speelt is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef BobLeSponge het volgende:
Ik zit net op m'n gemak deze video te bekijken:
Wat een teamwork! Gaaf hoor. Dat wil ik ook! Alleen die lijers op internet rennen allemaal een andere kant op!
Je hebt er mij toch hopelijk geen gegeven toen ik bij Domination in Highrise zat te campen voor een nuke?quote:
In je vorige post had je het er nog over dat je alleen maar speelt voor xp xp xp xpx px. Nu geef je dus eigenlijk aan dat je alleen voor K/D ratio speeltquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je nou eenmaal met public matches. Leuk dat iedereen met prachtig teamwork de vijand wilt ownen, maar ik sta liever bovenaan met een K/D van 3 of hoger dan dat ik 100 keer doodga om een flag te pakken met een K/D ratio van -3 om daarna de verloren XP weer terug te krijgen omdat we gewonnen hebben. Ik kan op 1 hand uittellen wanneer ik mensen in mn team zie samenwerken. Bijna iedereen die ik zie loopt gewoon door bij een capture point dus waarom zou ik mijn stats omlaag moeten halen voor 1 a 2k meer XP die ik sowieso al haal met mijn kills. Nee, ik ga pas echt samenwerken als er serieuze clans zijn en er een mode wordt gemaakt waarin je met je clan kan spelen.
Het elkaar dekken, waarschuwen wat er gebeurt kan ik nog wel inkomen. Maar om nou met een riot shield door heel het level te lopen om 10 keer dood te gaan terwijl je zelf geen kill kan maken vind ik wat te ver gaan. Vooral als er elk moment een vijand 3 meter achter je kan respawnen wat vaak gebeurt in MW2. Daarom ga ik dus ook niet in mn eentje voor lul zitten bij Flag A bijvoorbeeld op Quarry want je kan van 4 kanten beschoten worden, laat staan granaten die vanuit alle richtingen gegooid kunnen worden. En het spel is zo gebouwd dat als je doodgaat je 3x achter elkaar gespawnkilled kan worden om daarna nog 5 keer gekilled te worden door een chopper gunner. Nee, ik wil zo min mogelijk dood gaan om die frustraties niet mee te maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:12 schreef cheqy het volgende:
[..]
Echt teamwork kan alleen als je met samen met vrienden online speelt is mijn ervaring.
Ik vind het sowieso leuker om met ons eigen clan te spelen. We dekken elkaar, waarschuwen elkaar, geven tips.....
Inderdaad! ik ben benieuwd wat voor K/D je dan hebt? want ik speel wel gewoon sociaal en heb gewoon 1.34 en das toch echt wel positief.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:19 schreef Parvus het volgende:
[..]
In je vorige post had je het er nog over dat je alleen maar speelt voor xp xp xp xpx px. Nu geef je dus eigenlijk aan dat je alleen voor K/D ratio speelt
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel keer interresant idd
Zo bedoel ik het ook niet. Wij spelen samen om met elkaar te winnen en zoveel mogelijk punten te pakken. We geven elkaar informatie over snipers, manier van spelen van iemand bij de tegenstander etc etc plus dat we af en toe proberen met een bepaalde tactiek te spelen. Maar niemand hoeft zich op te offeren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:20 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Het elkaar dekken, waarschuwen wat er gebeurt kan ik nog wel inkomen. Maar om nou met een riot shield door heel het level te lopen om 10 keer dood te gaan terwijl je zelf geen kill kan maken vind ik wat te ver gaan. Vooral als er elk moment een vijand 3 meter achter je kan respawnen wat vaak gebeurt in MW2. Daarom ga ik dus ook niet in mn eentje voor lul zitten bij Flag A bijvoorbeeld op Quarry want je kan van 4 kanten beschoten worden, laat staan granaten die vanuit alle richtingen gegooid kunnen worden. En het spel is zo gebouwd dat als je doodgaat je 3x achter elkaar gespawnkilled kan worden om daarna nog 5 keer gekilled te worden door een chopper gunner. Nee, ik wil zo min mogelijk dood gaan om die frustraties niet mee te maken.
Ik sta nu op 1.74quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Inderdaad! ik ben benieuwd wat voor K/D je dan hebt? want ik speel wel gewoon sociaal en heb gewoon 1.34 en das toch echt wel positief.
Nou dan heb je mij nog niet overtuigd.quote:
waarom staat jou gamertag nog niet bij de 360 gamersquote:Nou dan heb je mij nog niet overtuigd.
Als je nou een K/D had van 2.5 of hoger.
Omdat ik nie graag in een hokje geplaatst wordquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:35 schreef WitAchterLicht het volgende:
en we zijn er weer bij![]()
vanavond weer knalle guys?
Edit:
[..]
waarom staat jou gamertag nog niet bij de 360 gamers![]()
hoe ga je dan naar de wc?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik nie graag in een hokje geplaatst word
10x is wat overdreven. Maar als ik aan teamwork denk is het ongeveer wat er op dit bovenstaand filmpje gebeurt. Alleen is 1 semtex is al genoeg om die riot shielder weg te blazen, wat in het fimpje pas op het laatst gebeurt. Als die riot shield gast na 10 sec al dood was geweest was die gast die die flag pakte ook allang dood en waren ze gespawnraped door alle killstreaksquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook niet. Wij spelen samen om met elkaar te winnen en zoveel mogelijk punten te pakken. We geven elkaar informatie over snipers, manier van spelen van iemand bij de tegenstander etc etc plus dat we af en toe proberen met een bepaalde tactiek te spelen. Maar niemand hoeft zich op te offeren.
Ja daarom, ik speel alleen maar Ground War met een paar andere gasten maar mijn voornaamste reden is om mijn K/D ratio weer omhoog te krikken. Dat loopt toch elke keer weer een deuk op als je weer 10 keer gekilled wordt door een AC130 of destijds met de akimbo 1887.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:41 schreef Merkie het volgende:
Elke andere game mode dan Team Deathmatch is wel funest voor je K/D-ratio als je wilt winnen ja. Vooral Demolition. Van 1.52 naar 1.47 gegaan daardoor. Nu vanmiddag weer een uurtje TD gedaan en ik sta weer op 1.49. Eigenlijk heb ik in TD bijna altijd een K/D-ratio van >2, en als het erg goed gaat (zoals vanmiddag), dan heb ik constant rond de 30 kills met een K/D-ratio van ca 3-4.
Overigens verbaas ik me soms over de slechte teams waar ik in terecht kom. Op Skidrow had ik net 38-9, en we wonnen dan ook wel, maar ik was de enige die meer kills dan deaths had.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef MPC60 het volgende:
Je kan lulle wat je wilt Def maar als je voor KD speelt hoor je niet thuis in objective games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |