ikke 50-0quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
onee hoor speel zelf ook wel 40-0 maar meestal zijn het wel de campers, met dit soort scores.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ikke 50-0Daarom ben jij mijn held!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarom ben jij mijn held!
[ afbeelding ]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)004914827/index.htmlquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef Biefstuk het volgende:
Is er trouwens ook een koptelefoon voor ps3?
Vind het veel fijner om een koptelefoon op te hebben, hoor je alles veel beter en stoor je de buren niet tenminste.
Dan hoor je alleen spraak. Bedoel echt een headset, van die grotequote:Op donderdag 14 januari 2010 00:13 schreef KaMo het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)004914827/index.html
ACR + FMJ is ook wel lekker ja, maar toch hou ik meer van Holographicquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:27 schreef Merkie het volgende:
Waarom gebruik je niet gewoon de iron sights van de ACR? Die zijn perfect.
Een assault rifle is ook niet bedoeld om vliegtuigen neer te schieten. Je kan wel 1x een stinger/AT4-HS afvuren, dan hoef je hem nog maar een paar keer te raken met een assault rifle. (Zonder Stopping Power Pro heb je 2 raketten nodig)quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:24 schreef Parvus het volgende:
Ik heb Stopping Power Pro, dus dan zou je ook increased damage to vehicles moeten hebben. Nu schoot ik gister godverdomme 2 magazijnen van m'n Tar-21 leeg op een Harrier, ding ging niet kapot. Hooguit beetje roken
Heb je normaal 2 raketten nodig ja? Ook met Stinger? Dat het met een assault rifle niet makkelijk zou gaan is ook wel logisch, maar ik dacht na 2 magazijnen.. Dan zouden er toch genoeg gaten in moeten zittenquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Een assault rifle is ook niet bedoeld om vliegtuigen neer te schieten. Je kan wel 1x een stinger/AT4-HS afvuren, dan hoef je hem nog maar een paar keer te raken met een assault rifle. (Zonder Stopping Power Pro heb je 2 raketten nodig)
Alleen als ik niet weet hoe ik word gekilled.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef fyah het volgende:
ACR Holographic met 2 Glocks en ik win elk potjeBehalve estate. Kijken jullie trouwens ooit de killcam als je neergaat?
Volgens mij is de kwaliteit van audio en het bereid zijn om daar een vermogen aan uit te geven echt puur een kwestie van smaak en eigen beleving.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat tutrlebeach geen kwaliteit is? Dan heb je hierbij bewezen dat je niet weet waar je het over hebt, sorry.Een headphone met micro om te gamen hoeft geen 160 pond te kosten, voor 80 minder heb je prima kwaliteit ik durf te stellen waarschijnlijk nog wel beter. Verder zit ik zelf aardig in de audio hoor, mijn slaapkamer is meer een bed in een studio.
quote:Further, when music was played through the coat hanger wire, we were asked if what we heard sounded good to us. All agreed that what was heard sounded excellent, however, when A-B tests occured, it was impossible to determine which sounded best the majority of the time and which wire was in use.
soms heb je van die potjes waarbij je 3x gespawned wordt door een chopper gunner ofzo (op afghan is dat echt een hel)quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:16 schreef fyah het volgende:
ACR Holographic met 2 Glocks en ik win elk potjeBehalve estate. Kijken jullie trouwens ooit de killcam als je neergaat?
Hulde voor je avatar.... Wat een heldquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:48 schreef dreamzk het volgende:
Net lekker even gespeeld, level 18 alen ik heb mijn eerste chopper dinges gedaan, wel vet. Eerst sentry gun op tactische positie zetten en dan maar afwachten
Wel veel lag vandaag en heeeel veel kleine kotertjes die blijven zeuren.
als je die sentrygun op een goede plek neerzet en m verdedigd is ie juist zwaar relaxt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:23 schreef Agiath het volgende:
Ik heb nog nooit ninja gebruikt, commando pro ftw
Sentry-gun is ruk, moet je weer zo'n pakketje pakken, en 1 flashbang + 1 knife is genoeg om het ding te mollen
Heartbeat sensors zijn trouwens voor kutn00bcampers
Heb ik al gezegd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de turtlebeach geen kwaliteit iswaar heb ik dat gezegd?
Maar als jij je middenmoot X1 wil gaan vergelijken met een Astro 7.1 dolby headset..... hoef ik niet verder uit te leggen dat jij hier de mongool bent![]()
Dus je kan wel gaan lopen haten met je redelijke headset, maar ik ben niet van plan te 80 euro te betalen voor stereo doorsnee als ik voor paar tientjes meer iets heb waar ik weer paar jaar me verder kan.
ASSWHIPE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |