Tauchmeister door zijn kop knallen in de eerste seconde van de match bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die eerste private was ook wel leuk! Meteen beginnen met 11-0
En wees eerlijk wat is er leuker dan mainframes in ze rug knifen
De vernederingquote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die eerste private was ook wel leuk! Meteen beginnen met 11-0
En wees eerlijk wat is er leuker dan mainframes in ze rug knifen
Lol "mike meyers" zo noemen ze dat... toch? vraag me niet waaromquote:Op maandag 11 januari 2010 23:33 schreef SoldMayor het volgende:
Was net wel lol met rossdale en Cagystorm private match op rust.
We deden alleen met throwing knife en gewoon knife kills
wie ook al weer?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:33 schreef SoldMayor het volgende:
Was net wel lol met rossdale en Cagystorm private match op rust.
We deden alleen met throwing knife en gewoon knife kills
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:35 schreef Parvus het volgende:
Wie heeft bij de PS3 namenlijst trouwens "360 is nog slechter" toegevoegd?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:25 schreef Yurithemaster het volgende:
En als je het over de duvel hebt. ik was aan het spelen en riep mn choppergunner op. Klap laptop open en match afgelopen
Je moet je choppergunner vooral gebruiken bij maps waar weinig plek tot schuilen is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:10 schreef MichelWuyts het volgende:
Iemand tips voor de chopper gunner? heb hem nu maar opgenomen tussen mijn killstreaks omdat de Pavelow niet werkt blijkbaar(voor lange killstreak), maar ik haalde gisteren maar 2 kills, terwijl ik toch echt steeds raak leek te mikken.
Heb een killstreak van 33quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:23 schreef NLS04 het volgende:
[..]
HerkenbaarGisteren wel mn killstreak verbeterd van 14 naar 20
Ik heb in Rust aan m'n USP stats gewerkt. Heerlijk. Lekker lamen met zo'n riotshield op m'n rug.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:29 schreef Antony1989 het volgende:
Dubbele P90's met rapid fire werkt echt goed in Rust. Had net 28-7
Kut kom ik aan met 37quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:39 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Heb een killstreak van 33Eigenlijk is dat best wel nerdish
Ik ook niet en kom eerlijk gezegd ook bijna nooit een nuke tegen. Heb nu drie dagen speeltijd erop zitten en heb het pas 1x meegemaaktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:54 schreef Parvus het volgende:
Mijn killstreak is 18. Ik heb dan ook een Rambo speelstijl, zal ook nooit de Nuke tussen m'n killstreaks zetten.
Ja precies, ik speel eigenlijk ook alleen Team Deathmatch. Daar 1 keer Nuke in het team gehad op Wasteland. Bij TDM ga ik gewoon te vaak dood voor de nuke. Maximale streaks zijn meestal rond 15/20 ofzo. Ren ook altijd de hele map overquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:01 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ook niet en kom eerlijk gezegd ook bijna nooit een nuke tegen. Heb nu drie dagen speeltijd erop zitten en heb het pas 1x meegemaaktZal wel te maken hebben met dat ik alleen TDM en af en toe FFA speel.
hmm ok, die heb ik nog niet geunlockt en ik zal ook niet zo snel aan een 7 killstreak komen(zonder hulp dan:p).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:39 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Je moet je choppergunner vooral gebruiken bij maps waar weinig plek tot schuilen is.
Wanneer je kills kan maken met je choppergunner, dan staat er een wit vierkant omheen (meestal met een crossair in het midden (wel zelf erop richten natuurlijk)
Bij levels waarbij je veel schuilplaatsen hebt (Favela, Karachi, Terminal en Skidrow) zou ik een tactical nuke tussen je rewards zetten.
Begin dan met 7 kills harrier, 9 kills pavelow, 25 kills Nuke.
Dan zou ik zeker in de drie genoemde gaan voor een centry gun, en dan zelf een beetje de achterkant daarva beschermen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:16 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
hmm ok, die heb ik nog niet geunlockt en ik zal ook niet zo snel aan een 7 killstreak komen(zonder hulp dan:p).
Ofja ik speel ffa en dan maak je vaak maar 1 kill met een predator:p
had ik eerst ook, maar dan word je soms gekillt als je de sentry gun gaat pakken:p. Dit gaat vaak sneller met een beetje gelukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef biertank het volgende:
![]()
[..]
Dan zou ik zeker in de drie genoemde gaan voor een centry gun, en dan zelf een beetje de achterkant daarva beschermen.
Wel hopen dat de eerste die langs komt niet meteen cold blooded is.
edit: dus centry -> harrier -> pavelow
Gisteren postte ik nog dat ik nog nooit een harrier had gebruikt, en gisteravond kreeg ik heb 2x! Dus je weet nooit...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:54 schreef Parvus het volgende:
Mijn killstreak is 18. Ik heb dan ook een Rambo speelstijl, zal ook nooit de Nuke tussen m'n killstreaks zetten.
Hehe ja das waar. Ik heb wel eens chopper gunner, en dan zou je daarna nog een paar kills moeten maken voor de nuke. Dan moet je dus heel voorzichtig, camperig gaan spelen. Daar heb ik nooit zin is dus naar de chopper gunner ga ik weer rondrennen en duurt het niet lang voordat ik weer gekilled wordt hehequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Gisteren postte ik nog dat ik nog nooit een harrier had gebruikt, en gisteravond kreeg ik heb 2x! Dus je weet nooit...
waarom pavelow? harrier is toch veel relaxter. die dropt nog bommen enzo aan t beginquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef biertank het volgende:
![]()
[..]
Dan zou ik zeker in de drie genoemde gaan voor een centry gun, en dan zelf een beetje de achterkant daarva beschermen.
Het grootste probleem met de sentrygun is het feit dat je er geen controle op kan uitvoeren. Bij een predator missile krijg je bovendien ook nog eens een overzicht van waar ze zittenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:18 schreef biertank het volgende:
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:53 schreef JarnoF het volgende:
[..]
M'n buurjongen zat ernaast en zei dat wanneer ik 3 pleuro zou inzetten ik 6 kon winnen, door de highest kd-ratio te behalen. Ik was te laf... eindig ik met een score van 27-9 en dus highest kd-ratio.. GRMBL GRMBL GRAAARGH
Achja..quote:
Jaja... Dan zet je 1 biertje in om er 2 te winnen. Of 1 ijsje om er 2 te winnen.quote:
je bent volgens je profiel zelfstandig ondernemert. en 25. hoe de neuk kan je platzak zijn dan? (!)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef JarnoF het volgende:
[..]
Achja..
Kleine bedragen worden groot (scheelde dat ik gewoon platzak was.. anders was het wel meer geweest
Nou een behoorlijke uitgavenpost gehad afgelopen maand (Oud en nieuw, verjaardagen enzo)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:41 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je bent volgens je profiel zelfstandig ondernemert. en 25. hoe de neuk kan je platzak zijn dan? (!)
Ja maar een harrier is wel ff wat makkelijker te halen dan een nukequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef BobLeSponge het volgende:
[..]
Gisteren postte ik nog dat ik nog nooit een harrier had gebruikt, en gisteravond kreeg ik heb 2x! Dus je weet nooit...
heb anders weinig van die 'update' gemerkt eigenlijk. Zijn nog steeds te sterk enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:53 schreef DeeBee het volgende:
Die 1887's zijn nu echt faaaal trouwens.
Weinig blijdschap toen ik die unlocked had eindelijk.
ja het ziet er echt niet uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:25 schreef MPC60 het volgende:
Akimbo met FMJ en volgens velen doen ze het nog steeds te goed dan. Ik zou eht niet weten in 3rd person lopen niet veel van die randdebielen rond (sorry maar zo zie je er gewoon uit als je met akimbo rond loopt, als een randdebiel.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |