quote:Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef Piles het volgende:
Als Ringo het niet doet...
Geld lijkt me geen onbelangrijk detail, maar dat heeft hij inderdaad nergens uitgesproken. Ik denk overigens dat hij ondanks alle uitspraken van vandaag gewoon blijft doen wat hij al deed, dus ook de Toppers.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Veerboot het volgende:
Boeiende aflevering. Wel jammer inderdaad dat niet duidelijk werd waarom hij die Toppers blijft doen. Geld? Toch de aandacht?
Hij zegt zelf al dat 'ie geen nee kan zeggen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Veerboot het volgende:
Boeiende aflevering. Wel jammer inderdaad dat niet duidelijk werd waarom hij die Toppers blijft doen. Geld? Toch de aandacht?
Dat geloof ik grotendeels wel, maar het is ook wel wat te makkelijk als je aangeeft iets te doen waar je een ontzettende hekel aan hebt.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zegt zelf al dat 'ie geen nee kan zeggen.
Ik had na zo veel voorstukjes geen zin meer om te kijken.:')quote:Op maandag 11 januari 2010 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Gordon 'gemist', denk dat ik het maar niet terugkijk.
VHS?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Haaibaaike het volgende:
TVP alvast ..kijk morgen terug op video..
Ik heb ook nog zoeen apparaat.quote:
Betamax. Beter was er niet.quote:
contracten misschien?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Als hij echt financieel onafhankelijk is zoals hij zegt, waarom gaat hij dan niet de dingen doen die hij wil?
Ik hoop het niet zeg.quote:
Ik vind Heleen best een geile lekkere del.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik hoop het niet zeg.Of dat stuk moet niet uitgezonden worden.
Ik ben geen lesbo, dus ik val er sowieso niet op.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind Heleen best een geile lekkere del.
Is Wilfried geen DILF dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben geen lesbo, dus ik val er sowieso niet op.
Nee.quote:
Dad I'd Like to Fuck. Of FILF: Father I'd Like to Fuck.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:33 schreef Haaibaaike het volgende:
DILF?
quote:
Inderdaad een mooie aflevering.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Urquhart het volgende:
Geweldig programmaEn leuke boeiende aflevering gisteren.
dat stukje met die woordgrappen was wel aardig inderdaad.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef tong80 het volgende:
Ik moest lachen om Gordon. Hoe ik ook mijn best deed het niet te doen.
Idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vond dat wel weer grappig, Reus voor zo'n hondje.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:05 schreef Cheiron het volgende:
Boeiende aflevering weer. Wel vond ik het jammer dat WIlfried zo ver mee ging in het zelfmedelijden van Gordon. Alles was de schuld van anderen terwijl hij toch een volwassen vent is die zn eigen beslissingen neemt.
Heel dubbel misschien, hij kan niet zonder de spotlight, maar ook niet met. Tsja, dan moet je een keuze maken en er niet meer over zeiken. Hij neemt geen keuze en zeikt er wel over. Dat kan bij mij maar op weinig sympathie rekenen. Wees er dan gewoon eerlijk in dat je een dramaqueen bent. Ga niet in een gouden jas met veren staan bij de toppers, en in een gewaad tijdens de Gay Pride, om dan nu te zeggen dat je alles zo ordinair vindt (hoi.. leuk hondje met kleren aan ook...)
Helemaal mee oneens. Hij zong alleen maar in resonance, dat is dus ingehouden, niet binnensmonds, maar 'binnen je hoofd'. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar het heet resonance, en wat ie zong was pertinent NIET vals. Hij heeft een fantastische stem vind ik. Ik vind het eigenlijk jammer dat een dergelijke stem bij zo'n ordinaire en oppervlakkige aandachtshoer hoort. Want meestal zingt ie er alleen maar baggernummers mee.quote:Verder moet hij vooral overgeproduceerde nummers blijven maken, want hoe hij zong zou hij de voorronde van Idols nog niet door komen. Hij is ook wel heel kortademig.
Helemaal mee eens.quote:Oh, en zoals al gezegd; zo beinvloedbaar als de pest. Kan zo lid worden van een of andere vage sekte
Heleen trekt wel meer dan kijkers.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef Stali het volgende:
Maandag met Heleen van Royen.
Op zich trekken de gasten me niet eens zo maar vind het een heel leuk programma om te kijken.
komt door wilfried de jong. hij is een relaxte gast.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef Stali het volgende:
Maandag met Heleen van Royen.
Op zich trekken de gasten me niet eens zo maar vind het een heel leuk programma om te kijken.
Ze gebruikt haar tong meer dan ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Lijkt mij interessant die Heleen van Royen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze gebruikt haar tong meer dan ik.
Succes ermee.
quote:
Haar vader heeft vroeger zelfmoord gepleegd. Misschien dat dat het is ... de combi "kinderen aan het graf" en "ouders"quote:Op maandag 18 januari 2010 20:44 schreef golfer het volgende:
Wat een aandachtstrekkerij van haar.
Jezelf durven vergelijken met Tolstoi of Flaubert en dan je eigen boeken ook nog eens uitstallen.
Zelf een vraag stellen en als die vraag wordt omgedraaid dan vluchten in de badkamer.
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:45 schreef frankpaul1 het volgende:
Wat een drama wijf. Aandachtstrekker!
Heel goed niet publiceren zou ook een remedie zijnquote:
Uit verknipt enthousiasme.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:30 schreef NvM het volgende:
[..]
Quote je nou jezelf? Bij gebrek aan beter.
Valt jouw de aflevering even tegen!quote:
Ik dacht dat de klacht juist was dat ze naar de wc vluchtte en het NIET liet zien?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:56 schreef NvM het volgende:
[..]
Zelden iemand zijn geesteziekte zo ordinair zien etaleren.
Naar de wc vluchten als je geconfronteerd wordt met je eigen vragen is naar mijn inzien grotere aanstellerij dan een traantje wegpinken, zeker op de hautaine manier waarop zij telkens het toilet in vlucht.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik dacht dat de klacht juist was dat ze naar de wc vluchtte en het NIET liet zien?
ze geeft ook toe dat het niet zo slim wasquote:Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef NvM het volgende:
[..]
Naar de wc vluchten als je geconfronteerd wordt met je eigen vragen is naar mijn inzien grote aanstellerij
wat is daar hautain aan? ik vond het juist kwetsbaarquote:zeker op de hautaine manier waarop zij telkens het toilet in vlucht.
Kwetsbaar is het moeilijk hebben en toch proberen het onderwerp bespreekbaar maken, niet naar het toilet gaan als een zelf aangesneden onderwerp je niet bevalt.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ze geeft ook toe dat het niet zo slim was
[..]
wat is daar hautain aan? ik vond het juist kwetsbaar
Ze is volgens mij heel onzeker ja. Tenminste zo komt ze op mij over.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
[..]
Kwetsbaar?? Ze wil gewoon stennis schoppen en aandacht trekken. Het jammere was dat Wilfried na 10 minuten richting de WC ging om haar te halen. Dat gedrag moet je niet aanmoedigen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
[..]
dat geeft ze zelf toch toe, dat ze het niet aan had moeten snijden.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:05 schreef NvM het volgende:
[..]
Kwetsbaar is het moeilijk hebben en toch proberen het onderwerp bespreekbaar maken, niet naar het toilet gaan als een zelf aangesneden onderwerp je niet bevalt.
Het is een aandoening, geen onderscheiding.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:56 schreef NvM het volgende:
[..]
Valt jouw de aflevering even tegen!
Mij ook trouwens. Zelden iemand zijn geesteziekte zo ordinair zien etaleren.
jij hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef marcodej het volgende:
Wel uitgekeken, maar werd op een gegeven moment dat zeurderige toontje wel zat.
ga je nu iemand verwijten dat diegene moeilijk doet om de dood?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:05 schreef Synthesist het volgende:
moeilijk gedoe om zo'n natuurlijk proces
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze gebruikt haar tong meer dan ik.
Succes ermee.
De aflevering met Heleen van Rooyen is opgenomen op 13 november 2009: op het whiteboard dat in de ruimte stond en waar enkele dingen op geschreven stonden (dat verder niet in de uitzending werd benoemd) stond die datum bovenaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:08 schreef Zana het volgende:
Wanneer zouden de afleveringen zijn opgenomen?
Ik las dat de moeder van Ton is overleden tijdens hun vakantie in Thailand eind december en dat ze van daar uit alles moesten regelen/ hebben geregeld. Eerst hadden ze gedonder om daar te komen, omdat er vanwege het weer geen vluchten vertrokken (was toen nog op Boulevard...inklusieve kameraploeg op de luchthaven en zielig verhaal!)
Als het daarna is opgenomen kan ik mij wel voorstellen dat het thema dood even teveel voor haar is.....want ze konden zeg maar niet meer "op tijd" terug vliegen...
Eerlijk gezegd denk ik wel dat het al eerder is opgenomen (google is je vriend- de tentoonstelling waar ze het over had in het begin werd 22 november geopend) dus dat bovenstaande geen excuus is.
Ik had van haar een heel ander beeld, zat ze niet ook een keer in zomergasten met die schrijver (Joost Zwagerman??)...op het eind gingen ze nog met elkaar dansen en er lag de hele tijd een spanning tussen die twee...het werd toen gezegd dat die twee misschien ooit een korte verhouding met elkaar hadden (of misschien kwam dat alleen goed uit voor de promotie van haar boek met colums)
Op zich wisten ze best nog een leuke uitzending van te maken gisteren, deze keer de kwetsbare, een beetje aanstellerige vrouw in plaats van de sexy vamp, die ze anders vaak vertoont. Misschien hoort die kant ook een beetje bij haar ziektebeeld, ik heb daar geen ervaring mee.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:43 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kende haar niet, nooit van gehoord, en nooit iets van gelezen,
Dat zeker, zo'n muts die zich voorneemt om niet emotioneel te doen, zelf een dvd-speler meeneemt.quote:Ik heb nog nooit medelijden met Wilfried gehad, maar nu wel, je zult er 24 uur mee opgesloten moeten zitten!!
Ja maar in mijn geval is dat niet zo opzienbarend, aangezien ik al jaren niet in Nederland woon.quote:
De kracht van het programma is juist dat je in 24 uur de tijd krijgt om je op je gemak te voelen en alles mag doen, waardoor gesprekken op gang komen. Dat iemand een DVD-speler meeneemt stoort me niet. Gordon ging op een gegeven moment ook liggen lezen, is precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:40 schreef Bjoro het volgende:
Dat zeker, zo'n muts die zich voorneemt om niet emotioneel te doen, zelf een dvd-speler meeneemt.
Is toch juist de kracht van het programma dat je daar niets hebt behalve elkaar om mee te praten en dat daardoor gesprekken loskomen.
Als je dan een uur (vd 24u) voor de "tv gaat hangen" tja, is de kracht van het programma al bijna weg.
Heb ik het nog niet eens over dat vluchten en dat elkaar stilzwijgen.
Gordon was veel interessanter als gast !
Dat is dan wel weer een prima excuusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef ElizabethR het volgende:
Ja maar in mijn geval is dat niet zo opzienbarend, aangezien ik al jaren niet in Nederland woon.
Lijkt mij dat je minder op je "gemak" zit, als je daar zit te lezen en de "gastheer" zit niets te doen dan dat je met z'n tweetjes naar een dvd-tje zit te kijken !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
De kracht van het programma is juist dat je in 24 uur de tijd krijgt om je op je gemak te voelen en alles mag doen, waardoor gesprekken op gang komen. Dat iemand een DVD-speler meeneemt stoort me niet. Gordon ging op een gegeven moment ook liggen lezen, is precies hetzelfde.
Je kan moeilijk van iemand vragen om 24 uur lang bereid te zijn tot praten. Soms moet je het even laten rusten, en komt er later weer een moment waarop je een gesprek kan voeren. In die 24 uur gebeurt veel (meer dan alleen praten), en daar is dan een goed programma van 50 minuten van te knippen.
Wat moet jij nou weer kuthoer ?quote:
Gaaf.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:11 schreef Isegrim het volgende:
Wat is jullie favoriete aflevering tot nu toe? Ik vond Klinkhamer wel erg boeiend.
Eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef Ringo het volgende:
Nou ja, de kracht van het programma is de onvoorspelbaarheid ervan. Die vierentwintig uur tot 50 minuten versneden levert altijd wel iets moois op. Ik vond het zeker geen slechte televisie. Zij is een raar, geschift wijf. Dat mag, ze is ook schrijfster, die doen soms vreemd heb ik me laten vertellen.
Niet dat ik haar nu zo ontzettend sympathiek vond, maar waarom ze zich zou moeten aanpassen aan wat voor programmaformule ook, snap ik niet. Ze was intrigerend genoeg.
Klinkhamer was in een vorig seizoen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Gaaf.
Dacht dat de aflevering met Goor de eerste was maar heb dus nog een aflevering te goed.
Klinkhamer is een aflevering uit een eerder seizoen. Het is namelijk geen nieuw programma.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Gaaf.
Dacht dat de aflevering met Goor de eerste was maar heb dus nog een aflevering te goed.
Met stip op 1 zeker Catherine Keyl. En dat is geen grapje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef Felagund het volgende:
Ik heb veel afleveringen van vorige seizoenen nog niet gezien. Welke zijn echte aanraders?
Oh, die lijkt me ook wel boeiend. Ik mag haar wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef Frosting het volgende:
[..]
Met stip op 1 zeker Catherine Keyl. En dat is geen grapje.
ik vond catherine geen verrassing. ik wist al dat ze een ok mens was, die ordinaire dingen deed. net als gordon.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef Frosting het volgende:
[..]
Met stip op 1 zeker Catherine Keyl. En dat is geen grapje.
Ik neem aan dat hij dit toch niet elke week doet, of worden ze wel snel achter elkaar opgenomen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:38 schreef Stali het volgende:
Overigens heb ik het wel met die Wilfried te doen. Het lijkt mij enorm zwaar zoveel x 24 uur in de kloteruimte. 1 of 2 keer lijkt mij al heel zwaar nl. Wel gaaf om te maken natuurlijk.
Die viel dan wel weer mee. Zij was ook wel raar, maar niet labiel. Gestructureerd raar en toch wel met de nodige zelfspot.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:16 schreef Isegrim het volgende:
Marijke Helwegen lijkt me ook wel leuk, die heb ik gemist.
ik ken wilfried een beetje. heb ooit een langdurige campagne met hem gedaan. het is een professional die zich optima forma kan inleven. hele prettige man dus. hij is extreem tekstvast en kan lullen als brugman. en is intelligent.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij dit toch niet elke week doet, of worden ze wel snel achter elkaar opgenomen?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ken wilfried een beetje. heb ooit een langdurige campagne met hem gedaan. het is een professional die zich optima forma kan inleven. hele prettige man dus. hij is extreem tekstvast en kan lullen als brugman. en is intelligent.
hij praat minder dan hij hoort.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom dit zo zwaar zou moeten zijn, alleen moet je wel een beetje een ritme hier voor hebben. Als je geen nachtmens bent trek je het niet zo. En uiteraard moet je gewoon veel kunnen lullen, als je een prater bent vliegt de tijd.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:56 schreef bloodymary het volgende:
Ik kijk nu de aflevering met Heleen van Royen pas. Niet te geloven zeg, zichzelf vergelijken met Tolstoj en dan nog zeggen dat zij Anna Karenina beter zou kunnen schrijven.Wat een afgang, Met haar kutboeken...
Bij De Wereld Draait Door zei hij (volgens mij oprecht) dat hij er vaak als een berg tegenop ziet en dat hij niet zeker weet of hij ermee door wilde gaan (of woorden van die strekking).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom dit zo zwaar zou moeten zijn
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:20 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Bij De Wereld Draait Door zei hij (volgens mij oprecht) dat hij er vaak als een berg tegenop ziet en dat hij niet zeker weet of hij ermee door wilde gaan (of woorden van die strekking).
Dat klopt dat zei Wilfried tegen Mathijs...Daarom is hij ook van 8 afleveringen vorig jaar nu naar 5 afleveringen gegaan!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:20 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Bij De Wereld Draait Door zei hij (volgens mij oprecht) dat hij er vaak als een berg tegenop ziet en dat hij niet zeker weet of hij ermee door wilde gaan (of woorden van die strekking).
Weet ik niet. Schat in wat sneller achter elkaar. Wat het wat mij betreft nog zwaarder maakt trouwens.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij dit toch niet elke week doet, of worden ze wel snel achter elkaar opgenomen?
Het heeft ook wel wat liefs.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:48 schreef Stali het volgende:
Misschien moet ik eerst een topic eens uitlezen en niet beginnen met reageren waar ik vorige keer gebleven was met lezen..
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond met Kyteman.
Je hoeft niet altijd bekend te zijn om wat te vertellen te hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loop ik nou zo achter, dat ik niet snap waarom deze jongen voor dit programma gevraagd is?
Ik ken hem alleen van een keertje spelen in DWDD, maar is hij verder dan zó bekend?
Hoe dan ook ga ik wel weer kijken vanavond, ben benieuwd![]()
Dat snap ikquote:Op maandag 25 januari 2010 19:45 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd bekend te zijn om wat te vertellen te hebben.
Nouja, ik ben het wel een beetje met je eens hoor, hij is natuurlijk ook pas in 2009 doorgebroken, maar heeft vorige week ofzo de nationale popprijs gewonnen met zijn orkest en ze zijn inmiddels ook al weer gestopt, dat zijn waarschijnlijk wat dingen die wel wat gespreksstof opleveren. Ik ben wel benieuwd in ieder geval.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar ik dacht dat het programma alleen voor écht bekende mensen was, maar ik kijk het dan ook nog niet zo lang...
Hij is toch wel het grote eenzame muzikale genie van Nederland van de laatste jaren. Mét een optreden in DWDD, idd.quote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Loop ik nou zo achter, dat ik niet snap waarom deze jongen voor dit programma gevraagd is?
Ik ken hem alleen van een keertje spelen in DWDD, maar is hij verder dan zó bekend?
Hoe dan ook ga ik wel weer kijken vanavond, ben benieuwd![]()
Bijzondere mannetje is het. Dit wordt zeker een boeiende uitzending. Hij kan echt goed praten over muziekquote:Op maandag 25 januari 2010 20:18 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Nouja, ik ben het wel een beetje met je eens hoor, hij is natuurlijk ook pas in 2009 doorgebroken, maar heeft vorige week ofzo de nationale popprijs gewonnen met zijn orkest en ze zijn inmiddels ook al weer gestopt, dat zijn waarschijnlijk wat dingen die wel wat gespreksstof opleveren. Ik ben wel benieuwd in ieder geval.
ja, je loopt zo ver achterquote:Op maandag 25 januari 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar hij brengt het gewoon op een eerlijke manier, niet zoals dat aandachtsorgel van vorige weekquote:Op maandag 25 januari 2010 20:40 schreef henkde_j het volgende:
Die gast heeft echt te veel tijd gehad om na te denken.
Dat viel Wilfried nu dus ook op.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:54 schreef marcodej het volgende:
Hehe, twee afleveringen terug Gordon in je uitzending, waarin uitgebreid de chanson 'Shine' werd besproken. En nu word het door je andere gast helemaal afgefikt.
Alle grote geesten sporen niet, golfer.quote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef golfer het volgende:
Wel de omschrijving van iemand die Manisch Depressief is.
x2quote:Op maandag 25 januari 2010 21:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik kende die hele Kyteman niet, maar ik las dat 'ie zich drie jaar opgesloten had en dat sprak me wel aan. Razendinteressante aflevering zeg. Ik ben er gewoon geëmotioneerd van!.
Vraag me dan wel af wat je wel boeiend vindt? Hij heeft in ieder wel een verhaal te vertellen en een kijk op dingen. Of ik het er nu mee eens ben of niet: ik luister daar graag naar.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik had nog nooit van hem gehoord en vond hem zo weinig boeiend dat ik het na een kwartier ofzo heb uitgezet.
Ja, dat zal het zijnquote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Stali het volgende:
Wrs. komt het omdat ik die tijd al gehad heb en de meesten hier niet.
"die tijd"?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Stali het volgende:
Ik ben gewoon de enige die het doodvermoeiend vond?.
Het is een heel aardige jongen en hij kan mooi trompet spelen maar al dat gelul nee, bedankt.
Idem dus.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Stali het volgende:
Het is een heel aardige jongen en hij kan mooi trompet spelen maar al dat gelul nee, bedankt.
9 van de 10 afleveringen vind ik erg boeiend, maar deze niet.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af wat je wel boeiend vindt? Hij heeft in ieder wel een verhaal te vertellen en een kijk op dingen. Of ik het er nu mee eens ben of niet: ik luister daar graag naar.
Jij dacht dat al dat gezever uniek was?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af wat je wel boeiend vindt? Hij heeft in ieder wel een verhaal te vertellen en een kijk op dingen. Of ik het er nu mee eens ben of niet: ik luister daar graag naar.
[..]
Ja, dat zal het zijn![]()
Catherine Keylquote:Op maandag 25 januari 2010 21:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Begrijp dat de adoratie voor een artiest hier groot is maar ik ben benieuwd hoe jullie naar deze jongen zouden hebben gekeken als hij niet doorgebroken zou zijn maar dan met een uitkering de hele dag met al zijn zogenaamde levenswijsheden lekker door zat te blowen en te trompetteren in een ander soort docu.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die tijd waarin Stali de Popprijs won.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Stali het volgende:
Het mooie is dat hij een verhaal heeft en niet alleen de muziek maakt voor de centjes. Tuurlijk zijn er zat blowende hippies die in een kraakpand niks aan het doen zijn, maar, hoewel ik hippies wel tof vind , vind ik het mooi dat hij zo is doorgebroken en snapt wat leven inhoud (in mijn ogen). En dat is niet: geboren worden - carriere maken - dikke auto kopen en daarmee van 9 tot 5 in de file staan en dan dood gaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Begrijp dat de adoratie voor een artiest hier groot is maar ik ben benieuwd hoe jullie naar deze jongen zouden hebben gekeken als hij niet doorgebroken zou zijn maar dan met een uitkering de hele dag met al zijn zogenaamde levenswijsheden lekker door zat te blowen en te trompetteren in een ander soort docu.
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Toen ik begin 20 was vond ik dit soort jongens ook interessant,
quote:Op maandag 25 januari 2010 21:35 schreef Stali het volgende:
quote:Alle grote geesten sporen niet
Dat valt nogal mee in mijn geval. Van wat ik gezien en gehoord heb op tv en radio vond ik het vaak rommelig aandoen. Ik heb me ook niet in een 3FM-publiek willen mengen om hem live te zien.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Begrijp dat de adoratie voor een artiest hier groot is
Dan zat ik misschien gezellig op vrijdagavond een partijtje schaak met hem te spelen in de koffiesjop.quote:maar ik ben benieuwd hoe jullie naar deze jongen zouden hebben gekeken als hij niet doorgebroken zou zijn maar dan met een uitkering de hele dag met al zijn zogenaamde levenswijsheden lekker door zat te blowen en te trompetteren in een ander soort docu.
Als... maar ja, dat is niet zo hé?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:49 schreef Stali het volgende:
[..]
Begrijp dat de adoratie voor een artiest hier groot is maar ik ben benieuwd hoe jullie naar deze jongen zouden hebben gekeken als hij niet doorgebroken zou zijn maar dan met een uitkering de hele dag met al zijn zogenaamde levenswijsheden lekker door zat te blowen en te trompetteren in een ander soort docu.
Maar iedereen die niet spoort, is niet per se een grote geest iig, toch Ringo?quote:
Dat is nou net wat Stali bedoelt (denk ik) met dat ze die tijd gehad heeftquote:Op maandag 25 januari 2010 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan zat ik misschien gezellig op vrijdagavond een partijtje schaak met hem te spelen in de koffiesjop.
Muzikaal grote geest bedoel je hierin wrs? Overigens vond ik deze jongen wel sporen en heel vrij in zijn emoties maar net wat ik eerder zei, het had ook enorm mis kunnen gaan. Die achtergrond moet je natuurlijk niet teveel gaan romantiseren.quote:
Exact. En natuurlijk de waardering voor zijn muziek.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is nou net wat Stali bedoelt (denk ik) met dat ze die tijd gehad heeft![]()
Dat de meeste hier hem zo tof vinden omdat het zo'n mannetje van hun eigen leeftijd is.
Dat is echt klinkklare bullshit. Dat zit niet in leeftijd, de vraag is of je hem inschat als slechts jeugdig naïef en onbezonnen of hem serieus neemt. Ik doe het laatste omdat ik grote waardering heb voor wat hij voor elkaar heeft gekregen en de manier waarop hij met dat succes omgaat. Leg dat naast een type als Gordon die alles recht lult wat krom is maar wel steeds voor de makkelijke weg kiestquote:Op maandag 25 januari 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat de meeste hier hem zo tof vinden omdat het zo'n mannetje van hun eigen leeftijd is.
quote:Op maandag 25 januari 2010 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is echt klinkklare bullshit. Dat zit niet in leeftijd, de vraag is of je hem inschat als slechts jeugdig naïef en onbezonnen of hem serieus neemt. Ik doe het laatste omdat ik grote waardering heb voor wat hij voor elkaar heeft gekregen en de manier waarop hij met dat succes omgaat. Leg dat naast een type als Gordon die alles recht lult wat krom is maar wel steeds voor de makkelijke weg kiest
misschien wordt dit topic wel leuker dan de uitzending zelfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:42 schreef golfer het volgende:
Oh, en Agnes Kant zal volgende week wel helemaal afgemaakt worden door de Fok!/ertjes, maar toch vind ik haar bij voorbaat al leuk.
Haha ja die kans is erg groot! Weet ook nog niet of ik Fok er naast ga houden danquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:42 schreef golfer het volgende:
Oh, en Agnes Kant zal volgende week wel helemaal afgemaakt worden door de Fok!/ertjes, maar toch vind ik haar bij voorbaat al leuk.
Weet je wat het is: ook als je zelf ouder wordt moet je niet vergeten dat je ook geworden bent wie je bent door de manier waarop je dacht en handelde toen je 18 was. Ook al kijk je daar op oudere leeftijd anders naar, het is op dat moment wel echt en oprecht. En je hebt mensen van die generatie met die denkbeelden ook gewoon nodig. Alleen met quasi wijze en doorleefde ouderen kom je ook niet verder als maatschappijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
Ik kijk naar dit soort jochies vaak met de insteek: 'hoe zou ik het vinden als het mijn kind zou zijn' en ik zag Wilfried de Jonf als 50-er soms even hetzelfde denken.
Kyteman is nu zwaar oké en lief en aaibaar met z'n idealen en opvattingen, maar ik hoop wel dat ie die kan vasthouden en niet over ca. 15 jaar als een saaie kantoorslaaf dagelijks van 9-5 z'n kostje bij elkaar verdient.
Ik vind je reactie wel erg cynisch. De typische laatdunkende reactie van de ouwe lul tegenover de jonge hond. En wat als hij wat naïef is, en idealistisch? Dat is toch gewoon mooi? Hij lult niet maar wat, hij leeft er ook naar. Bovendien is hij zich wel bewust van zijn wat naïeve kijk, en die zelfreflectie maakt hem sympathiek. Als 34-jarige voel ik me helemaal niet mijlenver van hem verwijderd.quote:Op maandag 25 januari 2010 21:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij dacht dat al dat gezever uniek was?.
Dat hij is doorgebroken dat is wel uniek maar er zijn tal van dit soort jongens en laten we wel zijn die hebben bij het ouder worden uiteindelijk wel allemaal gewoon een baan van negen tot vijf moeten nemen omdat er brood op de plank moest komen. Of wat denk jij dat er met al die hippies gebeurd is?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:56 schreef mane het volgende:
[..]
Ik vind je reactie wel erg cynisch. De typische laatdunkende reactie van de ouwe lul tegenover de jonge hond. En wat als hij wat naïef is, en idealistisch? Dat is toch gewoon mooi? Hij lult niet maar wat, hij leeft er ook naar. Bovendien is hij zich wel bewust van zijn wat naïeve kijk, en die zelfreflectie maakt hem sympathiek. Als 34-jarige voel ik me helemaal niet mijlenver van hem verwijderd.
Het zijn aannames die je maakt op basis van wat hij vertelt. Ik denk dat je daar voorzichtig in moet zijn omdat je niet weet hoe het precies zit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:54 schreef Stali het volgende:
Je moet een kind niet vasthouden, Bluezz, dat zeg ik toch ook gewoon helemaal nergens.![]()
Wel vind ik het apart dat pa de jongen ineens wel kan ondersteunen nu er een hoop geld is maar in die drie jaar kon hij als geestelijk onvolwassen kiddo bij wijze van spreken gewoon aardappels en uien vreten en verder volledig naar de klote gaan maar nu kan het niet op. Het zal wel een heel puur iets zijn dat ik inderdaad niet zo goed begrijp.
Dat zie je m.i. verkeerd. Je bent niet aangevallen op het feit dat je niet onder de indruk was, maar om je argumentie en vooral de manier waarop je het in eerste instantie bracht. Ik ben het overigens nog niet eens met je argumenten, je schildert hem m.i. met te weinig kennis van zaken veel en veel te makkelijk af als een puber die stomtoevallig succes heeft omdat hij kan toeteren. Maar goed, ik heb al uitgelegd hoe ik er tegenaan kijk, daar worden we het toch niet over eensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:54 schreef Stali het volgende:
.
Nogmaals ik ben een van de weinige mensen die gewoon niet onder de indruk was en daar ben ik op aangevallen en ik heb mijn mening ruimschoots verdedigd.
Dat ben ik wel met je eens. Dat is typisch een uitspraak voor mensen die gelukkig zijn. Terwijl juist hij beter zou moeten weten na z'n drie jaren somberen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:54 schreef Stali het volgende:
`Je kunt het leven zo mooi maken als je wilt.` Ja sorry, ik vind dit geen wijsheid maar gelul.
Ja, zo bedoelde ik het ook een beetje, maar ik omschreef het iets anders.....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:21 schreef Ringo het volgende:
Ik vind Agnes Kant met stip een van de allerverschrikkelijkste mensen in de politiek. Zij is voor mij de personificatie van Naargeestig & Kwaadaardig Links. Ben erg benieuwd of Wilfried de Jong haar zure kut nog nat weet te krijgen.
Je kunt het leven ook zo slecht maken als je zelf wil. Omdat je dan denkt dat je snel geholpen wordt door andere mensen. Terwijl dat geen garantie is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Dat is typisch een uitspraak voor mensen die gelukkig zijn. Terwijl juist hij beter zou moeten weten na z'n drie jaren somberen.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:21 schreef Ringo het volgende:
Ik vind Agnes Kant met stip een van de allerverschrikkelijkste mensen in de politiek. Zij is voor mij de personificatie van Naargeestig & Kwaadaardig Links. Ben erg benieuwd of Wilfried de Jong haar zure kut nog nat weet te krijgen.
Ik ben zo onbetrouwbaar als de pest dus daar zul je nog van versteld kunnen staan.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar verder gaan we lekker onbevooroordeeld kijken, zometeen?
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben zo onbetrouwbaar als de pest dus daar zul je nog van versteld kunnen staan.
jaquote:Op maandag 1 februari 2010 20:46 schreef golfer het volgende:
Mooie beelden van haar op de loopband in trance met muziek.
wat ben jij opeens aardig over haarquote:Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef Ringo het volgende:
Ze is eerlijk. En ik heb het gevoel dat ze niet op haar plek zit; niet zozeer hier maar in de gewone wereld.
Ik drink veel wijn vanavond.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
wat ben jij opeens aardig over haar
Dat vind ik ook.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:51 schreef Ringo het volgende:
Ze is eerlijk. En ik heb het gevoel dat ze niet op haar plek zit; niet zozeer hier maar in de gewone wereld.
Politici zijn toch na vier jaar al weer weg en gaan zakken vullenbij geprivatiseerde instellingen?quote:Op maandag 1 februari 2010 21:00 schreef Ringo het volgende:
"Nog tien jaar." Geen politicus pur sang.Goed zo.
Misschien moet ik die maar een keer terug kijken danquote:Op maandag 1 februari 2010 20:53 schreef heiden6 het volgende:
Dit leek me echt zo'n leuk programma, zit ik laatst op afl. gemist te kijken naar alles wat er uitgezonden is, en nu ben ik helemaal teleurgesteld over de gasten.Alleen die met Theo Maassen gezien, was interessant.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Politici zijn toch na vier jaar al weer weg en gaan zakken vullen bij geprivatiseerde instellingen?
doe ook maar tygo gernandt.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:04 schreef heiden6 het volgende:
Okee, ik ga die aflevering zeker kijken nu ik dit lees.Interessant.
Ik vond het prima. Agnes bleef dicht bij zichzelf en probeerde niet al te veel kunstmatig over te komen.quote:
Tnx voor de tipquote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het prima. Agnes bleef dicht bij zichzelf en probeerde niet al te veel kunstmatig over te komen.
Dddddubbbbelll lllange zzzzzenddtttijdd gggeresssssserveerd?quote:
extra veel er uitgeknipt waarschijnlijk....ik hoop meer op ondertitelingquote:Op maandag 1 februari 2010 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Dddddubbbbelll lllange zzzzzenddtttijdd gggeresssssserveerd?
Maak me gekquote:Op maandag 1 februari 2010 23:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kijk morgen op uitzendinggemist ..
Ze is wel erg fanatiek fitnesser en ze is wel erg op salades eten gericht.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:18 schreef bloodymary het volgende:
Knap ook om fysiek zo in vorm te blijven als je dat werk doet.
Ze stond deze week ook in het stijlboek van de Varagids.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is wel erg fanatiek fitnesser en ze is wel erg op salades eten gericht.
Was interessant!quote:
goed shirt ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 03:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was interessant!
Ik zie nu dit te kijken:
http://video.google.com/videoplay?docid=8263449617854318275&ei=ZYlnS_2xDMem-Abi85jVDw&q=24+hours+with+steve-o&view=3&dur=3#
Ik heb er niet echt woorden voor. Check het gezicht van die presentator de hele tijd.
Die gast is echt zeldzaam gespeend van elke vorm van inhoud, moraal, intelligentie of sociale vaardigheden. Steven is al lang dood, en zijn lichaam is overgenomen door Steve-O, iemand die in een eigen wereld zit en die er prat op gaat 24 uur per dag, 7 dagen per week een compleet gestoorde, (zelf)destructieve gek te zijn, en daar vervolgens rijk mee is geworden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 08:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goed shirt ook
tering, moet je ook ff kijken hoeveel die gast drinkt....Bonnie st Claire is er n iets bij
ben ik nu de enige die dit een vreselijk en denigrerend woord vind? Vrouwtjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:27 schreef bloodymary het volgende:
. Ken genoeg vrouwtjes die 16 uur in de week werken en verder niet met hun luie bats van de bank komen.
Nee, mijn vrouwtje heeft er ook een hekel aan als mensen dat gebruiken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
ben ik nu de enige die dit een vreselijk en denigrerend woord vind? Vrouwtjes
Ik heb het even snel doorgespoeld, my god zeg wat triest iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:06 schreef heiden6 het volgende:
Die gast is echt zeldzaam gespeend van elke vorm van inhoud, moraal, intelligentie of sociale vaardigheden. Steven is al lang dood, en zijn lichaam is overgenomen door Steve-O, iemand die in een eigen wereld zit en die er prat op gaat 24 uur per dag, 7 dagen per week een compleet gestoorde, (zelf)destructieve gek te zijn, en daar vervolgens rijk mee is geworden.
Heel schokkend om te zien vond ik het eigenlijk, en heel erg triest. Terwijl ik buikpijn heb gehad van het lachen om Jackass.![]()
kan m ook goed voorstellen dat ze tegen haar nooit "VrouwTJE" zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouwtje heeft er ook een hekel aan als mensen dat gebruiken.
Wat zou er gebeuren als wij er 24 uur gaan zitten denk je?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef Stali het volgende:
Wel lef om 24 uur met zo'n ongeleid projectiel in 1 ruimte te zitten. Het is nog goed afgelopen maar ik zou er mooi voor bedankt hebben.
Denk dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als wij er 24 uur gaan zitten denk je?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:32 schreef Stali het volgende:
Een aflevering met Ringo zou ik wel heel graag willen zien.
Ik denk eerlijk gezegd dat het wel gezellig zou zijn, met een wijntje erbij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt..
Een aflevering met Ringo zou ik wel heel graag willen zien.
Ik ben zelf een vrouw, maar in dit geval was het ook denigrerend bedoeld, om een bepaald type te duiden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ben ik nu de enige die dit een vreselijk en denigrerend woord vind? Vrouwtjes
Kolere, wat een ziek figuur inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 03:27 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie nu dit te kijken:
http://video.google.com/videoplay?docid=8263449617854318275&ei=ZYlnS_2xDMem-Abi85jVDw&q=24+hours+with+steve-o&view=3&dur=3#
Ik heb er niet echt woorden voor. Check het gezicht van die presentator de hele tijd.
Vanavond dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Maandag Erben ..moet ik niet vergeten..
48 uur met...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond dus.
Extra lange uitzending vanwege het sttttttottterrrennn?
GMTA, ik wilde dat ook posten maar vond het te flauw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |