Ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op maandag 8 februari 2010 21:17 schreef Ringo het volgende:
Ik snap niks van dat verhaal en zijn 'trauma'.
VWOquote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef golfer het volgende:
Erben is een beetje simpele man, maar wel sympathiek.
0-0 ?quote:
Ik heb vooral erg veel over hem zelf gehoord, verpakt in en getriggerd verhalen vanuit zijn sport, maar het gaat over hem. Het maakt mij daarom ook nooit zoveel uit uit welke hoek de gast komt.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de eerste helft gezien, de andere moet ik terug gaan kijken, mwah vond het ook niet denderend.Alleen maar sport, sport, sport, sport, was wel leuk geweest om ook wat meer over hem te weten te komen, dan alleen 10001 details en verhalen over sport.
Maar iemand die misschien fan van hem is en hem echt volgt vindt het ws wel weer machtig.
Dat doet niets af op z'n simpelheid.quote:
Ja sommige mensen hebben een doel in hun leven en laten sommige dingen achter zich.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doet niets af op z'n simpelheid.
Erben = sport. Hij heeft 15 jaar niets anders gedaan dan sport, sport, sport. Het ging dan ook over hem en hoe hij dat beleefd heeft. Inderdaad, je moet een beetje sportvolger zijn om bijvoorbeeld het verhaal Orie te snappen, maar ook voor niet-sportvolgers blijft het mooi denk ik. Ging ook genoeg over zijn sportleven in relatie tot zijn gezin en ouders bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de eerste helft gezien, de andere moet ik terug gaan kijken, mwah vond het ook niet denderend.Alleen maar sport, sport, sport, sport, was wel leuk geweest om ook wat meer over hem te weten te komen, dan alleen 10001 details en verhalen over sport.
Maar iemand die misschien fan van hem is en hem echt volgt vindt het ws wel weer machtig.
Je moet ervan houden maar vaak hebben topsporters een zeer simpel leven waar je in feite vrijwel alleen maar over sport kan praten. Het is trainen, rusten, slapen en dat dag in dag uit. Sinds hun pubertijd hebben ze weinig spannende dingen buiten de sport om meegemaakt. Ze kunnen wel een mening vormen over onderwerpen maar of dat nu interessant is. Topsporters en zeker een figuur als Erben die weet dat hij het verschil kan maken met z'n mentaliteit moet zich focussen om te presteren. Wilfried zei het zelf ook. Je moet een tunnelvisie hebben en iemand die in de weg loopt moet oprotten.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb liever toch een interview met Kyteman over twintig jaar dan met een Wennemars. Zoveel is toch wel zeker.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef marcodej het volgende:
Wennemars is gewoon een goeie, simpele gozer. Heb ik veel meer mee dan zo'n zweverig aangelegde Kyteman.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:24 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Je moet ervan houden maar vaak hebben topsporters een zeer simpel leven waar je in feite vrijwel alleen maar over sport kan praten. Het is trainen, rusten, slapen en dat dag in dag uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |